quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:18 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Dan blijkt Dr. Phil een zwarte band te hebben in een of andere obscure vechtsport (Foe Yong Hai ofzo), en bovendien onverwacht snel voor zijn omvang (Yoda-effect).
En daar ligt Koenholio aan flenters op de studiovloer, terwijl dr. Phil om hem heen danst terwijl hij "Pwned! Pwned Like A Noob!" uitroept.
ík zie het helemaal voor me, wil er zelfs wel 50 cent voor betalen!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:18 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Dan blijkt Dr. Phil een zwarte band te hebben in een of andere obscure vechtsport (Foe Yong Hai ofzo), en bovendien onverwacht snel voor zijn omvang (Yoda-effect).
En daar ligt Koenholio aan flenters op de studiovloer, terwijl dr. Phil om hem heen danst terwijl hij "Pwned! Pwned Like A Noob!" uitroept.
Ik weet niet hoor, maar misschien kun jij beter naar Jamba gaan sms-en.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:18 schreef NT-T.BartMan het volgende:
inderdaad, zovan "GODVERDOMME DR PHIL DIE VROUW DIE JIJ ELKE AVOND BATST IS WEL IEMANDS DOCHTER HEUR!! ZOU JE WILLEN DAT WE JOUW DOCHTER ELKE AVOND BATSEN HMM HMM???"quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:42 schreef BodySporter het volgende:
BRILJANT TOPIC!!
Wat ook leuk zou zijn, is dat we Dr. Phil gaan corrigeren en zelf confronteren met z'n psychologische problemen als hij een patiënt behandelt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:11 schreef Biogarde het volgende:
Of wanneer je in het publiek zit en zoeen geluidsman met z'n mic naar je toe komt omdat je iets wil vragen en dan vraagt tijdens de uitzending waar je kan poepen..
Poepen![]()
![]()
![]()
A WHAHAHA![]()
![]()
Muwahahaha wat aan goeie!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:11 schreef Biogarde het volgende:
Of wanneer je in het publiek zit en zoeen geluidsman met z'n mic naar je toe komt omdat je iets wil vragen en dan vraagt tijdens de uitzending waar je kan poepen..
Poepen![]()
![]()
![]()
A WHAHAHA![]()
![]()
Volgens mij was dat Ome Willem. Die had toch 'Plasgeitebreiers'?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:11 schreef Biogarde het volgende:
Poepen![]()
![]()
![]()
A WHAHAHA![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:11 schreef Biogarde het volgende:
Poepen![]()
![]()
![]()
A WHAHAHA![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |