abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 december 2024 @ 15:19:19 #151
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_215808842
quote:
18s.gif Op zondag 8 december 2024 15:16 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Je kon er op wachten. Het zet de verhoudingen alleen maar verder op scherp.
Onderonsje Tussen Erdogan en Netanyahu dit natuurlijk.
pi_215808921
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 15:17 schreef Cruzinats het volgende:
Van het AD:
[..]
Is dit hoe vrijheid eruitziet?

Christenen en minderheden vrezen voor hun leven nu de salafisten aan de macht komen.
:O

Als de christenen in Aleppo tevreden zijn kan die in Nederland misschien beter z'n muil houden.
pi_215808942
twitter

Erdogan jaloers
pi_215809092
twitter
Incelfrikandel
  zondag 8 december 2024 @ 15:37:31 #155
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_215809113
Oops
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 8 december 2024 @ 15:37:44 #156
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215809121
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_215809124
"Assad is the lesser evil"

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215809198
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 15:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ x ]
Deze kunnen dus terug?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 8 december 2024 @ 15:41:35 #159
64288 Bensel
Ladderzat
pi_215809199
quote:

[..]
Mwa, ik denk eerder dat het definitief overnemen van de golan hoogte de grens redelijk stabiliseert. Het is niet zo dat er een regering zit of leger is die bezwaar kan maken
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_215809238
Ik weet niet of het nu beter wordt voor de inwoners van Syrië. Misschien meer stabiliteit, maar minder vrijheid? Alles heeft een prijs.
pi_215809239
quote:

[..]
Tuurlijk. Israël is van God los. Ze denken dat ze alles kunnen en dat ze ermee wege zullen komen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215809276
Goede reactie van Veldkamp
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215809278
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 15:44 schreef Jojoke het volgende:
Ik weet niet of het nu beter wordt voor de inwoners van Syrië. Misschien meer stabiliteit, maar minder vrijheid? Alles heeft een prijs.
Niemand weet het. Syrië heeft nu wel een kans.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_215809284
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 14:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:')

Al die verdraagzame Arabische staten...

Die werkelijk op alle lijstjes onderaan bungelen...

Vrouwen, homo's, andersdenkenden, niet-religieuzen, fout-religieuzen... nergens is er meer onverdraagzaamheid dan daar.

:') :') :')
Maar nu gaat er in Syrië een staat ontstaan die al die groepen respecteert volgens Rob Jetten & co, wat een wonder!
pi_215809347
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 15:46 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Maar nu gaat er in Syrië een staat ontstaan die al die groepen respecteert volgens Rob Jetten & co, wat een wonder!
Kan je echt niet begrijpend lezen of ben je dom aan het trollen?
pi_215809373
twitter

Klopt het dat Israël vandaag meer grondgebied onder haar controle heeft gebracht?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215809375
twitter
Incelfrikandel
pi_215809385
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 15:41 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Deze kunnen dus terug?
Zou het?
Ik denk eerder dat er nog een paar miljoen deze kant op willen komen.
-
pi_215809433
Het is allemaal wel heel feestelijk tot nu toe, maar na 5 decennia onderdrukking en bloedvergieten kan je er niet aan ontkomen om bepaalde bloedlijnen te elimineren omwille van de nationale veiligheid. Het was niet alleen de Assad-familie die deze terreur heeft verspreid.
pi_215809449
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2024 15:46 schreef ExTec het volgende:

[..]
Niemand weet het. Syrië heeft nu wel een kans.
Na zoveel jaren van burgeroorlog was men het misschien ook gewoon zat. Liever minder vrijheid, dan continu oorlog? Zoiets?

Ik heb het altijd interessant gevonden dat Assad nooit bedoeld was voor deze rol. Hij was in een ander leven gewoon tandarts geworden. Fascinerend dat hij en zijn Britse vrouw door het lot op deze positie kwamen.
pi_215809455
twitter

Russen smeken om gered te worden.
pi_215809471
Die kunnen weer terug naar huis

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 8 december 2024 @ 16:03:24 #173
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_215809546
Benieuwd trouwens in welke bochten PvdA/GL en D66 zich gaan wringen om de Syrische gelukszoekers maar niet terug te hoeven sturen. :D
  zondag 8 december 2024 @ 16:03:32 #174
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_215809548
Goed dat er eindelijk iets positiefs gebeurd in dat shithole.
De Syrische gezinnen uit de buurt hier zijn allemaal richting de stad vertrokken om te feesten.

Hopelijk kunnen ze snel terug.
pi_215809573
twitter

Jammer dat hij het niet meer mocht meemaken.
Incelfrikandel
pi_215809636
twitter
pi_215809641
twitter
pi_215809662
İk ben jaloers op de de mensen die getuige waren van deze live space _O-

twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
  zondag 8 december 2024 @ 16:08:34 #179
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_215809666
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 16:07 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Kan dit onafhankelijk geverifieerd worden, of is dit de zoveelste twitter post vol met turkse propaganda die jij post?
  zondag 8 december 2024 @ 16:09:35 #180
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_215809676
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 15:17 schreef Cruzinats het volgende:
Van het AD:
[..]
Is dit hoe vrijheid eruitziet?

Christenen en minderheden vrezen voor hun leven nu de salafisten aan de macht komen.
Zeker. Waarom denk je dat Assad ze altijd heeft 'onderdrukt'? De hele 'burgeroorlog' in Syrie is niets meer dan Soenni-moslims tegen de rest. De rest is iedereen die anders denkt en hun leven is niet meer veilig.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_215809677
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 16:07 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Wat? De ypg? Dat waren toch de good guys?
-Rabia Al-Basri
pi_215809685
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 16:03 schreef Cruzinats het volgende:
Benieuwd trouwens in welke bochten PvdA/GL en D66 zich gaan wringen om de Syrische gelukszoekers maar niet terug te hoeven sturen. :D
De meeste hebben toch al een verblijfsvergunning ondertussen?
pi_215809697
Kan iemand mij vertellen wat er te vieren is? Is de nieuwe president zoveel beter dan de vorige?
pi_215809701
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2024 16:08 schreef egayalS het volgende:
İk ben jaloers op de de mensen die getuige waren van deze live space _O-

[ x ]
[ x ]
_O-
Incelfrikandel
pi_215809728
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2024 15:57 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ x ]

Mooi
-Rabia Al-Basri
  zondag 8 december 2024 @ 16:15:53 #186
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_215809760
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2024 15:57 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ x ]

Slimme zet van Rusland. Het is een impliciete vraag aan Turkije of ze bondgenoten zijn of niet. Als Turkije weigert gaat de gaskraan dicht.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zondag 8 december 2024 @ 16:15:58 #187
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_215809761
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 15:46 schreef egayalS het volgende:
Goede reactie van Veldkamp [ x ]
Geloofsvrijheid wordt gerespecteerd in een Salafistische zandbak? Really? :')

quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 15:44 schreef egayalS het volgende:

Tuurlijk. Israël is van God los.
Ik zou eerder zeggen, verstandig.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_215809767
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 15:53 schreef Akathisia het volgende:
[ x ]

Klopt het dat Israël vandaag meer grondgebied onder haar controle heeft gebracht?
Zionisten laten geen moment aan hun voorbij gaan om land te pikken. Duh! Dat is hun hele raison d'etre. Daarom wordt het ook een settler colonial state genoemd. Hell, laatst had de Jerusalem times een artikel dat letterlijk zei dat Israël "lebensraum" nodig had.

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door egayalS op 08-12-2024 16:23:32 ]
-Rabia Al-Basri
pi_215809783
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2024 15:51 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Kan je echt niet begrijpend lezen of ben je dom aan het trollen?
Sommigen zijn niet in staat om hun ideologische bril af te zetten waardoor ze niet in staat zijn om de realiteit te zien voor wat het is.
-Rabia Al-Basri
pi_215809838
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 16:10 schreef Jojoke het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er te vieren is? Is de nieuwe president zoveel beter dan de vorige?
Een 50 jaar oude tirannieke dynastie is ten einde. De Syriërs hebben nu kans om er iets beters van te maken.

Kan me herinneren dat toen Saddam werd afgezet een iraki geïnterviewde werd en zei, "toen Saddam er was konden we alleen maar onze toekomst zien met Saddams zoon die zijn vaders tirannieke regime zou doorzetten. Nu Saddam weg is hebben we voor het eerst hoop dat er iets beter kan komen".

Irak is misschien geen walhalla maar de tirannie van Saddam is er niet meer en het ziet ernaar uit dat de huidige leiders hebben geleerd van de fouten van de vorige post Saddam leiders, waardoor het beter gaat met het land.
-Rabia Al-Basri
pi_215809854
Wel fijn dat al die mensen die gevlucht zijn voor de burgeroorlog en/of het Assadregime nu weer kunnen terugkeren.
graag op anoniem
pi_215809861
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 16:10 schreef Akathisia het volgende:

[..]
De meeste hebben toch al een verblijfsvergunning ondertussen?
Die kun je intrekken, tenzij je een Nederlands paspoort bedoelde. Dat kan niet.

Benieuwd of het 'strengste asielbeleid' ooit nu inderdaad de Syriërs gaat verzamelen en op een vliegtuig gaat zetten. Zal wel niet.
pi_215809894
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 16:08 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Kan dit onafhankelijk geverifieerd worden, of is dit de zoveelste twitter post vol met turkse propaganda die jij post?
Over propaganda lullen en het enige wat jij doet is zelf propaganda posten
pi_215809928
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 16:16 schreef egayalS het volgende:

[..]
Zionisten laten geen moment aan hun voorbij gaan om land te pikken. Duh! Dat is hun hele raison d'etre. Daarom wordt het ook een settler colonial states. Hell, laatst had de Jerusalem times een artikel dat letterlijk zei dat Israël "lebensraum" nodig had.

[ x ]
Jij bent wel echt het afvoerputje he?
Ik reageer hier bijna nooit maar nu moet ik dit even kwijt.
Want wat een antisemitistische drek verkondig jij. Bah gewoon beschamend, echt de domheid regeert bij jou.
pi_215809944
quote:
Zionisten laten geen moment aan hun voorbij gaan om land te pikken. Duh! Dat is hun hele raison d'etre. Daarom wordt het ook een settler colonial state genoemd. Hell, laatst had de Jerusalem times een artikel dat letterlijk zei dat Israël "lebensraum" nodig had.
Ja, in het algemeen klopt dat, maar kunnen we dat vandaag, in dit geval, ook constateren?
pi_215809956
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2024 16:29 schreef summer52 het volgende:

[..]
Jij bent wel echt het afvoerputje he?
Ik reageer hier bijna nooit maar nu moet ik dit even kwijt.
Want wat een antisemitistische drek verkondig jij. Bah gewoon beschamend, echt de domheid regeert bij jou.
AnTi seMiTiscH

:Y)
-Rabia Al-Basri
pi_215809963
Goede tweet

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215809969
quote:
3s.gif Op zondag 8 december 2024 16:15 schreef ACT-F het volgende:
Het is een impliciete vraag aan Turkije of ze bondgenoten zijn of niet.
Dat is al een gepasseerd station, natuurlijk. Zonder erdo had dit allemaal niet kunnen gebeuren, en het kost rus onvervangbare militaire installaties.

En die IL-76 vliegtuigen die rus had gestuurd om hun mensen en rommel op te halen, zijn gewoon over turkije gevlogen. Meer zit er niet in.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_215809980
quote:
Zionisten laten geen moment aan hun voorbij gaan om land te pikken.
Kom maar terug als ze verder gaan dan dat. Voorlopig stellen ze alleen een hotbed veilig.
pi_215809987
Waarom reageert Wilders niet op de val van Assad? :D

İk ben wel nieuwsgierig naar wat hij te melden heeft
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')