Nee Putin zal hem verkopen voor de beste prijs. Het is zelfs niet ondenkbaar dat Assad in den haag eindigt.quote:Op zondag 8 december 2024 11:57 schreef Bensel het volgende:
Overigens denk ik, dat als Assad inderdaad naar moskou is gevlucht, hij binnenkort ergens uit een raam zal vallen. Putin zal geen mislukte dictator in het land willen die hem zou kunnen ondermijnen
Ik ken twee Syrische gezinnen, met kinderen die nu tussen de 16 en 21 jaar zijn. Die hebben hier middelbare school gedaan of zitten daar nog, of zijn nu aan het studeren. Die gaan niet terug, lijkt me.quote:Op zondag 8 december 2024 11:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik durf de stelling wel aan dat de meerderheid vooral de armoe en het gebrek aan toekomstperspectief ontvlucht is.
Dus: nee.
Gezien de ligging van Syrië zijn de joden in ieder geval wel in de buurt.quote:Op zondag 8 december 2024 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in maar hopelijk wordt het in Syrië beter dan onder Assad. Islam staat echter garant voor poepzooi, moslims vechten elkaar altijd de tent uit als er geen joden in de buurt zijn. We gaan het zien 🙂
Dit ja, de kans op een kalifaat is groter dan dat het een vrijheid blijheid gebeuren gaat worden.quote:Op zondag 8 december 2024 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in maar hopelijk wordt het in Syrië beter dan onder Assad. Islam staat echter garant voor poepzooi, moslims vechten elkaar altijd de tent uit als er geen joden in de buurt zijn. We gaan het zien 🙂
Ik zie HTS in ieder geval feest vieren met muziek. Dat is iets dat de Taliban niet toe zou staan.quote:Op zondag 8 december 2024 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, de kans op een kalifaat is groter dan dat het een vrijheid blijheid gebeuren gaat worden.
Duur grapje zo voor zequote:Op zondag 8 december 2024 11:51 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ x ]
Nu nog de basis in Tartus. Ben benieuwd, rebellen zijn al richting Latakia getrokken. Hopelijk verdwijnen de Russen daar ook
Wat een verrassing. We doen hier in het westen altijd wel alsof IS uit de lucht is komen vallen en de lokale bevolking het slachtoffer was, maar IS greep echt niet zomaar plotseling de macht. Steden als Manbij, Raqqa en Deir Ezzor zijn niet bevrijd maar bezetquote:Op zondag 8 december 2024 12:26 schreef polderturk het volgende:
Zonder slag of stoot is Manbij gevallen.
De Arabische bevolking ziet de Koerden dus toch als bezetter.
[ x ]
Ik mis die bruinhemden op X niet.quote:
Ik denk dat de burgeroorlog doorgaat omdat verschillende partijen een stukje van de taart willenquote:Op zondag 8 december 2024 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, de kans op een kalifaat is groter dan dat het een vrijheid blijheid gebeuren gaat worden.
Basedquote:Op zondag 8 december 2024 12:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een verrassing. We doen hier in het westen altijd wel alsof IS uit de lucht is komen vallen en de lokale bevolking het slachtoffer was, maar IS greep echt niet zomaar plotseling de macht. Steden als Manbij, Raqqa en Deir Ezzor zijn niet bevrijd maar bezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |