Gaslighting to the max. Ik hoop dat de imperialistische haatkabouter straks ook een tweede klap krijgt nadat eerst zijn Assad holmaatjes zijn verslagen. Laat Oekraine maar lekker alles terugnemen en kan hij janken aan zijn grote tafel ergens in een kelder in Rusland.quote:Op zondag 8 december 2024 16:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Rusland valt de Ukraine binnen, Ukraine vecht terug, Putin "We hebben een bufferzone nodig".
Nee, die vergelijking creëer jij zelf, hier:quote:
quote:Op zondag 8 december 2024 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
https://tass.com/world/1767727
https://nos.nl/collectie/(...)fferzone-bij-charkiv
Hmmm
En Stalin is een heldquote:Op zondag 8 december 2024 14:36 schreef egayalS het volgende:
[..]
Traditioneel gezien bouwen "terroristen" emancipatie bewegingen en als ze succesvol zijn halen ze regimes neer en bouwen ze natiestaten.
Nelson Mandela was een "terrorist". De stichters van de Sovjet Unie waren "terroristen". De Amerikaanse revolutionairen waren "terroristen" toen ze in opstand kwamen tegen de Britse koning. De taliban waren "terroristen". De IRA leden waren "terroristen". Kijk maar naar de zionistsche terreurgroepen die later onderdeel werden van het IDF die staatsmannen hebben geleverd aan de staats Israël. Zo zien sommige westerse landen Hamas als een terreurgroep maar dat ziet de meerderheid van de wereld toch echt anders. De een zijn terrorist de ander zijn vrijheidsstrijder.
Waarom ga je zo uit de weg om Israël te verdedigen met alles wat ze doen?quote:Op zondag 8 december 2024 17:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, die vergelijking creëer jij zelf, hier:
[..]
Het omkopen van HTS om de Druzen met rust te laten vind je fout?quote:Op zondag 8 december 2024 17:10 schreef Momo het volgende:
waar Israël mee bezig is in het Midden-Oosten deugd ook voor geen meter.
Dat is ook het argument wat Rusland gebruikt lmaoquote:Op zondag 8 december 2024 16:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Israel valt Syrie niet aan, maar creeert een bufferzone.
Dus als ze iets goeds hebben gedaan mag je niet meer hebben over alle zaken die fout gaan? Kritiek op Israël does not compute schijnbaar.quote:Op zondag 8 december 2024 17:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het omkopen van HTS om de Druzen met rust te laten vind je fout?
Zie post 225.quote:Op zondag 8 december 2024 17:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is ook het argument wat Rusland gebruikt lmao
Waar zie jij mij alles wat israel doet verdedigen?quote:Op zondag 8 december 2024 17:10 schreef Momo het volgende:
Waarom ga je zo uit de weg om Israël te verdedigen met alles wat ze doen?
quote:Op zondag 8 december 2024 16:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kom maar terug als ze verder gaan dan dat. Voorlopig stellen ze alleen een hotbed veilig.
quote:Op zondag 8 december 2024 16:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat ik zeg; kom maar terug als ze landjepik om het landjepik doen, ipv een flank beveiligen.
16 jaar later noem ik niet ‘near’quote:
Het is niet alsof het allemaal gisteren op gang kwam ofzoquote:Op zondag 8 december 2024 17:33 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
16 jaar later noem ik niet ‘near’
Je mag alles zeggen over Israel. Dat maakt het nog geen anti-semitisme. Je gehuil moet je maar voor een ander moment bewaren. Is doodvermoeiend dit.quote:Op zondag 8 december 2024 16:56 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik reageer even op het woord wat ik volgens deze user verkeerd gespeld had met eenerbij.
Dus het gaat over het woord antisemitistische drek. En volgens deze user moet het zijn antisemitisch drek.
Maar hoezo boeit eigenlijk dat niemand?
Dus deze user mag wel allerlei beledigingen over Israël in het Syrië topic neerzetten maar als ik daar op reageer dan is dat niet boeiend?
Oke nou heel duidelijk he?
Maar ik heb weer genoeg haat gelezen dus...
Voor de PVV was het al veilig en was Assad best ok. Ofwel of het land daadwerkelijk veilig is, is voor hen niet zo belangrijk zolang die enge buitenlanders maar oprotten.quote:Op zondag 8 december 2024 18:15 schreef Dutch_view het volgende:
Ik neem aan dat het IND nu iedere assielzoeker uit Sirië gaat terugsturen?
Naar Fabers normen is het land nu weer veilig, probleem opgelost
Over 5 jaar gaan we verherbeoordelen of Assad 'ok-er' was dan wat er overblijft van Syrie. Ik heb al een donkerbruin vermoeden....quote:
Helaas zal dat land nog veel ellende tegemoet mogen zien. Dat maakte het veilig verklaren door Wilders ook zo ridicuul…quote:Op zondag 8 december 2024 18:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Over 5 jaar gaan we verherbeoordelen of Assad 'ok-er' was dan wat er overblijft van Syrie. Ik heb al een donkerbruin vermoeden....
Niet.quote:Op zondag 8 december 2024 16:03 schreef Cruzinats het volgende:
Benieuwd trouwens in welke bochten PvdA/GL en D66 zich gaan wringen om de Syrische gelukszoekers maar niet terug te hoeven sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |