Is dat niet die inbreker van vorige week?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
Frits Smit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch een van de beste liedjes van het seizoen.quote:
Ik vond het matig tbhquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch een van de beste liedjes van het seizoen.
Ik ben blij met elke tegengeluid in deze gekke tijd die vergelijkbaar is met Duitsland een eeuw geleden.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Beste aflevering van het seizoen
Ja, absoluut. Ongelofelijk knap.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch een van de beste liedjes van het seizoen.
In de eerste aflevering ging het erover dat Frits niet mee mocht spelen in de musical 40-45 omdat hij niet kon acteren. Dus laten ze nu zien dat hij dat wel kanquote:Op zondag 15 december 2024 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Was weer leuk! Ik heb de allereerste uitzending gemist en toen is volgens mij de grap met Frits Barend begonnen. Kan iemand me die uitleggen? Hoe die running gag is ontstaan?
Frits Barend was gecast voor de musical 40-45, maar dat ging uiteindelijk niet door omdat hij niet goed acteerde:quote:Op zondag 15 december 2024 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Was weer leuk! Ik heb de allereerste uitzending gemist en toen is volgens mij de grap met Frits Barend begonnen. Kan iemand me die uitleggen? Hoe die running gag is ontstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |