Denk je niet dat het is omdat GroenLinks/PvdA en Pino uit Sesamstraat gewoon niet zoveel domme dingen doen?quote:Op maandag 16 december 2024 13:16 schreef GereDathan het volgende:
Een deel van de mensen met kritiek zullen inderdaad verstokte rechtse liefhebbers van Wilders, Baudet e.d. zijn. Mijzelf schaar ik daar niet onder, hoewel ik zeker rechtse trekjes heb zit ik over het algemeen meer in de linkse hoek als het erom gaat.
Bij mij irriteert vooral het herhalende gezever over dezelfde mensen/partijen. Dat was al zo toen Rutte en de VVD constant de eerste 10 minuten van het programma domineerden. Ook dat had ik na 3 afleveringen wel gezien, dan weten we het wel toch?
Als het elke week 10 minuten over GroenLinks/PVDA zou gaan of elke week 10 minuten over Pino uit Sesamstraat dan zou mij dat ook irriteren.
Als je dat serieus denkt dan maak ik mij wel zorgen hoor.quote:Op maandag 16 december 2024 13:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Denk je niet dat het is omdat GroenLinks/PvdA en Pino uit Sesamstraat gewoon niet zoveel domme dingen doen?
Dit dus ja. Zelfs toen het slechts een segment in de show van Paul de Leeuw was ging het voornamelijk over politiek.quote:Op maandag 16 december 2024 12:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Precies! Het valt mij ook op dat de kritiek over het "te politiek" worden van het programma erg vak uit rechtse hoek komt. Dus dan is het kritiek tussen de regels door niet zozeer dat het programma te politiek is, maar meer dat het niet het soort politiek is dat ze graag zouden horen.
Sowieso is iemand aanvallen op zijn of haar uiterlijk best wel een brevet van onvermogen. Doet mij heel erg denken aan wat je altijd hoort over pesters op bijvoorbeeld school, die pikken er ook vaak iemand uit op basis van een uiterlijk kenmerk waar iemand niets aan kan doen.quote:Op maandag 16 december 2024 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit dus ja. Zelfs toen het slechts een segment in de show van Paul de Leeuw was ging het voornamelijk over politiek.
Het briefje van Weekers, de slogan van Verdonk, de 'u kijkt zo lief' opmerking van Balkenende, de woning van Pechtold en zo nog tal van voorbeelden die ze in de loop der jaren uitgemolken hebben. Dat ze dit nu doen bij oa. Faber is verder niks nieuws, gewoon een nieuw gezicht op een van de posities die zal al jaren onder een vergrootglas leggen.
Het feit dat er een kapseltje gedeclareerd moet worden en dat het vervolgens dat is voor die prijs is wel lachwekkend natuurlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 13:33 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sowieso is iemand aanvallen op zijn of haar uiterlijk best wel een brevet van onvermogen. Doet mij heel erg denken aan wat je altijd hoort over pesters op bijvoorbeeld school, die pikken er ook vaak iemand uit op basis van een uiterlijk kenmerk waar iemand niets aan kan doen.
Als je mensen moet gaan pakken op hun uiterlijk betekent dat meestal dat er op de inhoud weinig aan te merken is.
Plus eenvoudigweg ook niet zo relevant zijn. Over een PvdA ministers zijn weinig grappen te maken omdat die er eenvoudigweg niet zijn.quote:Op maandag 16 december 2024 13:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Denk je niet dat het is omdat GroenLinks/PvdA en Pino uit Sesamstraat gewoon niet zoveel domme dingen doen?
Àls je het over de inhoud zou hebben dan zou je het hebben over het feit dat het belachelijk is dat een kapper een dergelijk bedrag in rekening brengt en mag brengen bij de overheid. Maar wat ETH deed was, deels, het haar ansich belachelijk maken. Een uiterlijk kenmerk waar niemand iets aan kan doen. En dat is wat mij betreft wel een groot verschil.quote:Op maandag 16 december 2024 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het feit dat er een kapseltje gedeclareerd moet worden en dat het vervolgens dat is voor die prijs is wel lachwekkend natuurlijk.
Hoe ze er uit wil zien moet ze verder zelf weten.
Wat is dit voor onzin? Natuurlijk kun je daar wel iets aan doen. Heeft gewoon met verzorging te maken. Ze mag dragen wat ze wil, maar je moet niet raar opkijken als er dan een grapje over gemaakt wordt. Ze ziet er ook op zijn zachtst gezegd onaangepast uit. En wanneer ze nou verder normaal zou functioneren dan zou er weinig aandacht voor zijn, maar juist daar stokt het.quote:Op maandag 16 december 2024 13:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Àls je het over de inhoud zou hebben dan zou je het hebben over het feit dat het belachelijk is dat een kapper een dergelijk bedrag in rekening brengt en mag brengen bij de overheid. Maar wat ETH deed was, deels, het haar ansich belachelijk maken. Een uiterlijk kenmerk waar niemand iets aan kan doen. En dat is wat mij betreft wel een groot verschil.
Ze maken haar beleid belachelijk. En toevallig IS Faber dat.quote:Op maandag 16 december 2024 13:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Àls je het over de inhoud zou hebben dan zou je het hebben over het feit dat het belachelijk is dat een kapper een dergelijk bedrag in rekening brengt en mag brengen bij de overheid. Maar wat ETH deed was, deels, het haar ansich belachelijk maken. Een uiterlijk kenmerk waar niemand iets aan kan doen. En dat is wat mij betreft wel een groot verschil.
Jij vind een kapsel "beleid"? OK, dat is nieuw voor mij.quote:Op maandag 16 december 2024 14:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ze maken haar beleid belachelijk. En toevallig IS Faber dat.
Zo praten veel pesters hun daden ook goed. Het was "maar een grapje".quote:Op maandag 16 december 2024 14:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Natuurlijk kun je daar wel iets aan doen. Heeft gewoon met verzorging te maken. Ze mag dragen wat ze wil, maar je moet niet raar opkijken als er dan een grapje over gemaakt wordt. Ze ziet er ook op zijn zachtst gezegd onaangepast uit. En wanneer ze nou verder normaal zou functioneren dan zou er weinig aandacht voor zijn, maar juist daar stokt het.
Faber is beleid.quote:Op maandag 16 december 2024 15:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Jij vind een kapsel "beleid"? OK, dat is nieuw voor mij.
Sorry, maar jij hebt het begrip cabaret nooit helemaal begrepen.quote:Op maandag 16 december 2024 15:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zo praten veel pesters hun daden ook goed. Het was "maar een grapje".
Prima om het over haar functioneren te hebben, bijvoorbeeld haar uitspraken wat ze wel eens uitgelicht hebben. Dat is op inhoud en beleid, niet op haar kapsel of uiterlijk waar ze verder weinig aan kan doen.
Er is ook omvangrijke en terechte kritiek op haar functioneren. Die opmerkingen over haar kapper en de op z'n minst twijfelachtige kledingstijl zijn daarmee vergeleken verwaarloosbaar.quote:Op maandag 16 december 2024 15:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zo praten veel pesters hun daden ook goed. Het was "maar een grapje".
Prima om het over haar functioneren te hebben, bijvoorbeeld haar uitspraken wat ze wel eens uitgelicht hebben. Dat is op inhoud en beleid, niet op haar kapsel of uiterlijk waar ze verder weinig aan kan doen.
Verwaarloosbaar? Het was het hoofdonderwerp een paar weken terug.quote:Op maandag 16 december 2024 15:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Er is ook omvangrijke en terechte kritiek op haar functioneren. Die opmerkingen over haar kapper en de op z'n minst twijfelachtige kledingstijl zijn daarmee vergeleken verwaarloosbaar.
een heerlijk averechtse column weer. Bedankt hiervoor.quote:Op maandag 16 december 2024 10:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)iek-pamflet-geworden
Roep het al zeker 1,5 jaar en het begint nu echt op steeds meer plekken door te dringen. Op de socials zie je bovenstaande mening steeds vaker en ook in dit topic begint het te rommelen. Zoals iemand het hier terecht noemde, het concept wordt sleets. De inhoud is zoals deze column ook laat zien steeds meer mensen een doorn in het oog.
Rechts Nederland kan niet met kritiek omgaan. Ze hebben ons opgezadeld met de allerslechtste regering ooit, maar daar mag je geen kritiek op hebben. Want dan ben je zuur. Vaak wordt er nog toegevoegd dat nu de puinhoop van links (dat al sinds 2002 geen premier meer levert en in 22 jaar met de PvdA precies 7 jaar heeft geregeerd onder CDA en de VVD) moet opruimen. Programma’s die kritiek leveren moeten van de buis. Het is echt godgeklaagd. Ik hoop op een rechte rug en dat we ooit uit deze tunnel van ellende een populisme mogen geraken, maar ik vrees ervoor.quote:Op maandag 16 december 2024 18:55 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
een heerlijk averechtse column weer. Bedankt hiervoor.
Behalve als het gaat om ON of de twitterfeed van Blommestein natuurlijk, dan is vrijheid van meningsuiting uiteraard een groot goed. Of er dan veel onzin bij zit of niet doet daar niet aan af.quote:Op maandag 16 december 2024 20:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Rechts Nederland kan niet met kritiek omgaan. Ze hebben ons opgezadeld met de allerslechtste regering ooit, maar daar mag je geen kritiek op hebben. Want dan ben je zuur. Vaak wordt er nog toegevoegd dat nu de puinhoop van links (dat al sinds 2002 geen premier meer levert en in 22 jaar met de PvdA precies 7 jaar heeft geregeerd onder CDA en de VVD) moet opruimen. Programma’s die kritiek leveren moeten van de buis. Het is echt godgeklaagd. Ik hoop op een rechte rug en dat we ooit uit deze tunnel van ellende een populisme mogen geraken, maar ik vrees ervoor.
Ja dat zal wel...heel inventief zijn ze nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:43 schreef NailQueen het volgende:
We kunnen wel raden wat straks het simpel liedje wordt
Bekijk deze YouTube-video
Altijd al geweten dat ze meelezenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:43 schreef NailQueen het volgende:
We kunnen wel raden wat straks het simpel liedje wordt
?quote:
Wat?quote:
Mathilde Santingquote:
Yves Berendse wel kennen en Mathilde Santingh nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Eerste artiest bij Even tot hier die ik echt niet ken
Ja ik weet ook niet waar dat aan ligtquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yves Berendse wel kennen en Mathilde Santingh niet
Had je hem ook goed gehad?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:10 schreef NailQueen het volgende:
Leuk, ik had de benaderingsvraag gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |