SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al meerdere jaren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdiende wel een sympathie/hart-onder-de-riem bonus:
Emma Heesters - Waar Ga Je Heen (S11)![]()
![]()
Hoop niet dat deze pas weer terugkeert dankzij een DAB+ #NLklassieker:
Gerard Cox - 't Is Weer Voorbij Die Mooie Zomer (S1)
Gerard Cox - 't Is Weer Voorbij Die Mooie Zomer (S9)
Niet (meer) in de Top 2000:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Simpele liedjes:
Queen - Bohemian Rhapsody (S12)
Plaatjes tot en met seizoen 8 (najaar 2022) die nog steeds in de lijst der lijsten staan:
Nog altijd 2x in de Top 50, de beste vertolking die Even Tot Hier ooit deed:
Simon & Garfunkel - The Sound of Silence (S4)
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk nooit (meer) een Even Tot Hier-bonus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Gretzl op 27-12-2024 04:39:32 ]Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Sandra Kim had geen idee wat ze zong. De woorden stonden fonetisch op de autocue zodat ze wist hoe ze het moest zingen
[ Bericht 8% gewijzigd door NailQueen op 05-01-2025 21:54:36 ]![]()
"Faber heeft raar haar! En een gek jasje! Hahaha!" Nou, wat een fantastische tegenstem.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Ziedend.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:42 schreef Pek het volgende:
"Faber heeft raar haar! En een gek jasje! Hahaha!" Nou, wat een fantastische tegenstem.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Toen de inhoudelijke kritiek op haar beleid werd gegeven was je zeker net even naar de wc?quote:Op maandag 6 januari 2025 09:42 schreef Pek het volgende:
"Faber heeft raar haar! En een gek jasje! Hahaha!" Nou, wat een fantastische tegenstem.Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...![]()
Volgende week starten ze...................De TT blijft actueel..................
https://www.ad.nl/show/di(...)te-zien-is~ab251075/
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Nog niet begonnen en al een sneer naar Lubach, nicequote:,,Satire zonder reclame, waar zie je dat nog tegenwoordig?”, zeggen Niels van der Laan en Jeroen Woe, die uitkijken naar de start van het nieuwe seizoenLooked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for![]()
Ik vind Faber en haar beleid verschrikkelijk, maar ik vind het wel goedkoop om telkens maar weer te beginnen over haar kapsel.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Toen de inhoudelijke kritiek op haar beleid werd gegeven was je zeker net even naar de wc?Denk aan het milieu voordat u deze post print.![]()
We kunnen het ook hebben over haar geboekte succes in de kamerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:16 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik vind Faber en haar beleid verschrikkelijk, maar ik vind het wel goedkoop om telkens maar weer te beginnen over haar kapsel.Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for![]()
Dat lijkt me inhoudelijk een stuk sterker.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
We kunnen het ook hebben over haar geboekte succes in de kamerDenk aan het milieu voordat u deze post print.![]()
Het probleem is dat Faber 'beleid' is. Dus inhoud en vorm vermengen zich tot een onafscheidelijk geheelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:11 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat lijkt me inhoudelijk een stuk sterker.Quiero Verte A Mi Lado, Mi Amor![]()
Wat is het probleem daar mee? Je stoort je toch ook niet aan opmerkingen over dat rare snorretje van Hitler of het oranje hoofd van Trump?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:16 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik vind Faber en haar beleid verschrikkelijk, maar ik vind het wel goedkoop om telkens maar weer te beginnen over haar kapsel.Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Dan wordt het wel een hele korte aflevering, als het over haar successen moet gaan. Of het moet gaan om de succesvolle manier waarop ze er nog steeds in slaagt om sommige mensen te doen geloven dat ze wel degelijk capabel is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:11 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat lijkt me inhoudelijk een stuk sterker.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
Als je een goede komiek bent dan is één keer een grap als 'haha Faber heeft een raar kapsel' toch wel genoeg? Als iemand nu nog een een dergelijke opmerking over de snor van Hitler zou maken dan zou ik dat ook wel een makkelijke grap vinden.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wat is het probleem daar mee? Je stoort je toch ook niet aan opmerkingen over dat rare snorretje van Hitler of het oranje hoofd van Trump?Denk aan het milieu voordat u deze post print.![]()
Nouja, het is wat mij betreft al een stuk beter te verantwoorden wanneer zo'n kapsel het resultaat is van een knipbeurt van bijna ¤600,- die doodleuk gedeclareerd is. Dus Faber is beleid, maar het is wel ķns kapselquote:Op maandag 31 maart 2025 18:30 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Als je een goede komiek bent dan is één keer een grap als 'haha Faber heeft een raar kapsel' toch wel genoeg? Als iemand nu nog een een dergelijke opmerking over de snor van Hitler zou maken dan zou ik dat ook wel een makkelijke grap vinden.![]()
Zeker!quote:Op maandag 31 maart 2025 18:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nouja, het is wat mij betreft al een stuk beter te verantwoorden wanneer zo'n kapsel het resultaat is van een knipbeurt van bijna ¤600,- die doodleuk gedeclareerd is. Dus Faber is beleid, maar het is wel ķns kapsel
Maar dan is één keer die grap maken toch ook wel voldoende.Denk aan het milieu voordat u deze post print.![]()
Sommige mensen maken zich bij herhaling belachelijk, dus daar kan wat mij betreft niet genoeg de spot mee worden gedreven. Bovendien is Faber beleid, en daarmee is haar kapsel dus ook beleid, zodat kritiek op haar kapsel ook automatisch kritiek op haar beleid is. En als dit kapsel ook nog eens gefinancierd wordt met gemeenschapsgeld, mag er wat mij betreft ook zeker publiekelijk de spot mee worden gedreven. Hebben we toch nog een beetje lol van dat belachelijke mens.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:32 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Zeker!
Maar dan is één keer die grap maken toch ook wel voldoende.Newman: I'm a U.S. Postal worker.
Kan zijn dat ze morgen een motie van wantrouwen gaat krijgenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:32 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Zeker!
Maar dan is één keer die grap maken toch ook wel voldoende.
https://www.nu.nl/politie(...)intjesweigering.html![]()
Voorspelling: die ondertekent ze ook niet. Want die motie komt van mensen waarvan zij het beleid niet ondersteunt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze morgen een motie van wantrouwen gaat krijgen
https://www.nu.nl/politie(...)intjesweigering.htmlQuiero Verte A Mi Lado, Mi Amor![]()
Die hoeft ze niet te tekenen, dat zal ook deze keer Schoof voor haar doen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Voorspelling: die ondertekent ze ook niet. Want die motie komt van mensen waarvan zij het beleid niet ondersteunt.
Zelfs Caroline was boos op Faber.
Faber heeft nog wel alle PVV leden achter zich staan...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: