Een Belg is bijna overleden door tegen een botsabsorbeerder te rijden na alchoholgebruik?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:57 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is er gebeurd met dat alcohol dan?
Ze doen goed ons best, zei Acda geloof ik ooit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zijn die 2 irritante figuren gewoon zelf toch?
Zat die ook in een bejaardenhuis?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een Belg is bijna overleden door tegen een botsabsorbeerder te rijden na alchoholgebruik?
Kamp Waes ja.quote:
Je Fabertje is geaccepteerd op de fan-sitequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:57 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is er gebeurd met dat alcohol dan?
Ik ken ze niet. Piekerde dus voor niks. Nummer ken ik ook niet.quote:
Komt uit de 00's ik vind het een geweldig nummer.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet. Piekerde dus voor niks. Nummer ken ik ook niet.
Klonk wel aardig ja. Heb de schurft aan Acda en de Munnick. Deze trok ik wel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:24 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Komt uit de 00's ik vind het een geweldig nummer.
Ik ook. Dus we lachen dubbel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Beste aflevering van dit seizoen tot nu toe. Ik lag dubbel !
Niet haten op Acdaquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klonk wel aardig ja. Heb de schurft aan Acda en de Munnick. Deze trok ik wel.
Ok dan. Dat nummer over Herman is ok.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:31 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Niet haten op Acdaen de Munnik
Kan het nog steeds niet duiden,quote:Op zondag 8 december 2024 00:13 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben absoluut geen fan van haar, maar de hele tijd doorgaan over het uiterlijk van Faber vind ik wel te makkelijk.
Ze gingen juist door over haar kwaliteit om niets voor elkaar te krijgen (en haar verzinsels). Het kapsel is slechts een humoristische 'hook' (datgene waardoor mensen de sketch onthouden).quote:Op zondag 8 december 2024 00:13 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben absoluut geen fan van haar, maar de hele tijd doorgaan over het uiterlijk van Faber vind ik wel te makkelijk.
Geen minister (gelukkig!) maar Thierry is ook eens belachelijk gemaaktquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:42 schreef JohnBercow het volgende:
Is er OOIT in dit programma zo erg gehakt gemaakt van een minister?![]()
Ja deze was ook topquote:Op zondag 8 december 2024 00:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Geen minister (gelukkig!) maar Thierry is ook eens belachelijk gemaakt
Bekijk deze YouTube-video
Net zoals ze altijd even bijelkaar navragen of dat écht Frits Barend wasquote:Op zondag 8 december 2024 11:34 schreef GereDathan het volgende:
MVoelt een beetje alsof ze ons als publiek niet slim genoeg achten om de grap eruit te halen.
Je kunt haar toch echt op alles pakken? En dat doen ze ook.quote:Op zondag 8 december 2024 00:13 schreef Näsenbar het volgende:
Gabbertje-remix? Bedoel je dat Swiebertje-liedje?quote:Op zondag 8 december 2024 11:34 schreef GereDathan het volgende:
Met stip de beste van het seizoen (tot nu toe).
Wel weer voor de makkelijkste route gekozen met Faber, we weten nu wel dat ze het niet op de PVV en hun mensen hebben na 1,5 seizoen. Maar qua inhoud was het wel goed gekozen en de Gabbertje remix echt een schot in de roos. Ook Miquel paste er meer dan geweldig in op deze manier.
Met die fish eye cam werd wel duidelijk dat ze de gabbertjeversie bedoelenquote:Op zondag 8 december 2024 12:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Gabbertje-remix? Bedoel je dat Swiebertje-liedje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |