SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ach lieverd, je krijgt me niet eens omver. Ik ben een 100kg standbeeld.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je ligt zo snel
Dat je het niet eens doorhebt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Als een veertje ga je omquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach lieverd, je krijgt me niet eens omver. Ik ben een 100kg standbeeld.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vind jouw dreigementen wel schattigquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach lieverd, je krijgt me niet eens omver. Ik ben een 100kg standbeeld.♡♡♡♡![]()
Ik had lapo, wilde tt veranderen naar "gekut".
Mijn leven compleet ingestort nu.Lach met een schone bips![]()
* gebrokenglas gniffeltquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach lieverd, je krijgt me niet eens omver. Ik ben een 100kg standbeeld.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alstuquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Mijn leven compleet ingestort nu.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je mijn roséquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Mijn leven compleet ingestort nu.♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:43 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga een nieuw boek uit de kast uitzoekenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:43 schreef maily het volgende:
[..]Ow, jullie spannen nu samen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hoeveel bier heb je al op?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, jullie spannen nu samen?![]()
1 biertje. Die van Bally-B.quote:
En ik heb net een blik knakworsten opengetrokken.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
is die ouwe al neergestort?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga een nieuw boek uit de kast uitzoeken![]()
Goed idee!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
1 biertje. Die van Bally-B.
En ik heb net een blik knakworsten opengetrokken.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: