SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
GAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
De dag loopt alweer aardig naar de avond.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Het is alweer pikkedonker buitenquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
De dag loopt alweer aardig naar de avond.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Derde lichaam gevonden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom noemen ze het pikkedonker?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Je bent toch niet van suikerquote:
Heeft misschien met mijnwerken te maken? (Pikhouweel).quote:
Of dat er 's nachts veel gepikt wordt?
Zal wel weinig met een donkere lul te maken hebben.![]()
![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Gelukkig wordt het iets beter weer.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
niet op aardappelschotel ingaan, hij is de troll van DTSquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij werkt ie gewoon
Anders was hij toch meer online
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dan had je eerder moeten gaanquote:toen het nog ligt was
Dit idd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij werkt ie gewoon
Anders was hij toch meer onlineAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
@AardappelSchotel is geen trollquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:57 schreef Paul het volgende:
[..]
niet op aardappelschotel ingaan, hij is de troll van DTS♡♡♡♡![]()
Ik heb het koud...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Gezelligheid kent geen tijd...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
's Nachts wel hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ja je gaat een heel ander leven krijgen, bijna geen tijd meer om te bolkuhh![]()
![]()
Dan blijf je binnen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou als je pech hebt een een huilbaby is in da house dan kan je in de nacht ook behoorlijk druk zijnquote:
Die tijd had ik met mijn werk al niet meer, het doel is om in februari met wat anders te beginnen, en dan na de geboorte 6 weken verlof, dus zeg 6 weken op proef, 6 weken verlof. Dan kan ik vast wennen aan het werk om dat te combineren met mijn nieuwe leven.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ja je gaat een heel ander leven krijgen, bijna geen tijd meer om te bolkuhhTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
De nachten zijn sowieso al voor mij, want vrouw epilepsiequote:Op zaterdag 7 december 2024 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als je pech hebt een een huilbaby is in da house dan kan je in de nacht ook behoorlijk druk zijnTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dacht dat je thuisbleef bj je vrouw en later ging kijken om weer vrijwilligers werk te gaan doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die tijd had ik met mijn werk al niet meer, het doel is om in februari met wat anders te beginnen, en dan na de geboorte 6 weken verlof, dus zeg 6 weken op proef, 6 weken verlof. Dan kan ik vast wennen aan het werk om dat te combineren met mijn nieuwe leven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welnee. Gewoon in de draagzak en mee rondlopen. En bolken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als je pech hebt een een huilbaby is in da house dan kan je in de nacht ook behoorlijk druk zijn![]()
O, kan je er dan in de nacht niet uit?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De nachten zijn sowieso al voor mij, want vrouw epilepsieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is afwachten. Sommige baby's slapen vrij snel 's nachts lekker door.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De nachten zijn sowieso al voor mij, want vrouw epilepsie![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon in de draagzak en mee rondlopen. En bolken.
Bolluk on..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Hij moet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, kan je er dan in de nacht niet uit?![]()
nee, ik ga ook wel naar ander werk, liefst ga ik pas aan het werk als de kleine er is maar UWV wil mij eerder aan de slag hebben, al heb ik 9 maanden om het traject te belopen. Dan is de kleine 4-5 maanden.. Ik ga wel proberen het zoveel mogelijk te rekkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je thuisbleef bj je vrouw en later ging kijken om weer vrijwilligers werk te gaan doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik wel, maar mijn vrouw heeft haar rust ook nodig, zij heeft epilepsie en heeft de rust meer nodig dan ik, dus zijn de nachten voor mijquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, kan je er dan in de nacht niet uit?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Audio: beveiligingscamera neemt explosies Den Haag op
https://www.telegraaf.nl/(...)xplosies-den-haag-opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga gunnen
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Daar hoop ik wel op idd, de eerste weken/2-3 maanden zal ze toch bij ons op de kamer slapenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is afwachten. Sommige baby's slapen vrij snel 's nachts lekker door.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wat voor werk ga je doen dan nu?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee, ik ga ook wel naar ander werk, liefst ga ik pas aan het werk als de kleine er is maar UWV wil mij eerder aan de slag hebben, al heb ik 9 maanden om het traject te belopen. Dan is de kleine 4-5 maanden.. Ik ga wel proberen het zoveel mogelijk te rekkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is nog niks op het oog maar wil wel de bakkerij in of de retail zoals een bouwmarktquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O oke, hopelijk vind je iets daarin danquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er is nog niks op het oog maar wil wel de bakkerij in of de retail zoals een bouwmarktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
we gaan het zien maar ik doe het rustig aanquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, hopelijk vind je iets daarin dan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hoeveel uur moet je werken dan?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
we gaan het zien maar ik doe het rustig aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paracetamol een optie?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja wil niet weg en moet dingen doen
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik mik op 16-24 uur, er wordt rekening gehouden met het feit dat ik wil dat ons kind door 2 ouders op wordt gevoed. Mijn vrouw heeft ook haar vrijwilligerswerk en oppaskinderenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Hello
Ik dacht dat je helemaal afgekeurd was?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik mik op 16-24 uur, er wordt rekening gehouden met het feit dat ik wil dat ons kind door 2 ouders op wordt gevoed. Mijn vrouw heeft ook haar vrijwilligerswerk en oppaskinderen
Fijn dat ze er rekening mee houden toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
80 tot 100% maar heb wel vermogen om te werken dus daar zetten ze op in.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je helemaal afgekeurd was?
Fijn dat ze er rekening mee houden toch?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En dan zeg ik op mijn beurt prima, maar dan wel 16-24 uur want gezinquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
80 tot 100% maar heb wel vermogen om te werken dus daar zetten ze op in.
O en dan toch zoveel uur als je voor 80/100% bent afgekeurdquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
80 tot 100% maar heb wel vermogen om te werken dus daar zetten ze op in.
Komt dat omdat je even gewerkt hebt bij de kringloop?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
daarvoor 12 jaar bij fietsenmaker, ik heb gewoon werkvermogen. Ik kan ook fulltime werken, mits de juiste bvegeleiding er is maar dat kost te veel geld dus zetten ook zij in op minder uren, minder begeleiding.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en dan toch zoveel uur als je voor 80/100% bent afgekeurd
Komt dat omdat je even gewerkt hebt bij de kringloop?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
A zo, dan heb ik je verkeerd begrepen, dacht dat je helemaal afgekeurd wasquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daarvoor 12 jaar bij fietsenmaker, ik heb gewoon werkvermogen. Ik kan ook fulltime werken, mits de juiste bvegeleiding er is maar dat kost te veel geld dus zetten ook zij in op minder uren, minder begeleiding.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook in een kringloop gewerkt toen ik langdurig in de ziektewet zat.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daarvoor 12 jaar bij fietsenmaker, ik heb gewoon werkvermogen. Ik kan ook fulltime werken, mits de juiste bvegeleiding er is maar dat kost te veel geld dus zetten ook zij in op minder uren, minder begeleiding.
Wilden ze ook tegen me gebruiken om te voorkomen dat ik arbeidsongeschikt verklaard zou worden.![]()
Hey GG kom je ook weer ffkes bolkuhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, gelukkig niet, ik kan niet stilzitten en voor je 100% bent afgekeurd dan zit je in een rolstoel en ben je vanaf je nek verlamd tegenwoordigquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, dan heb ik je verkeerd begrepen, dacht dat je helemaal afgekeurd wasTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Eh ja, ik kom even kijken. De was is aan kant, gestreken, stofgezogen, ik heb verse koffie, dus nu hier even kijken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG kom je ook weer ffkes bolkuhAutocorrect
(zelfst. naamw.)
O is het zo erg tegenwoordigquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, ik kan niet stilzitten en voor je 100% bent afgekeurd dan zit je in een rolstoel en ben je vanaf je nek verlamd tegenwoordigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Balen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Al meerdere gepakt maar doet niet wat mpet![]()
![]()
Goed je best gedaan dus vandaagquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eh ja, ik kom even kijken. De was is aan kant, gestreken, stofgezogen, ik heb verse koffie, dus nu hier even kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ze hebben mijn wajong ook tegen mij gebruikt; omdat ik een hoge wajong heb (100% minimumloon tov 70% normaal) kreeg ik minder uren op contract maar wel 100% uitbetaald. Ik werkte 40+ uur maar kreeg maar 10.8 uitbetaald.. Meerdere malen aangegeven dat het mij te veel werd, ik de wajong niet voor mijn zweetvoeten had maar 0 gehoor. Dat er nu een kleintje komt is dus een uitkomst dat ik er uit kon stappen met goedkeuring (lees, geen verlies van 100% wajong). Ander was ik naar de 70% gegaan, en dat is al snel 1200 euro wat je dan in de maand mist ipv 800 nuquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook in een kringloop gewerkt toen ik langdurig in de ziektewet zat.
Wilden ze ook tegen me gebruiken om te voorkomen dat ik arbeidsongeschikt verklaard zou worden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Doe maar hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, de wajong is heel streng geworden, ze gaan ook alle WIA en wajongers herkeuren omdat er te veel zijn die wel kunnen werken maar niet in beeld zijnquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar met een wajong mag je toch niet werken?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze hebben mijn wajong ook tegen mij gebruikt; omdat ik een hoge wajong heb (100% minimumloon tov 70% normaal) kreeg ik minder uren op contract maar wel 100% uitbetaald. Ik werkte 40+ uur maar kreeg maar 10.8 uitbetaald.. Meerdere malen aangegeven dat het mij te veel werd, ik de wajong niet voor mijn zweetvoeten had maar 0 gehoor. Dat er nu een kleintje komt is dus een uitkomst dat ik er uit kon stappen met goedkeuring (lees, geen verlies van 100% wajong). Ander was ik naar de 70% gegaan, en dat is al snel 1200 euro wat je dan in de maand mist ipv 800 nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Al meerdere gepakt maar doet niet wat mpet![]()
![]()
Maar waarom hebben ze die mensen dan ooit een wajong gegeven?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, de wajong is heel streng geworden, ze gaan ook alle WIA en wajongers herkeuren omdat er te veel zijn die wel kunnen werken maar niet in beeld zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijk wel, als je werkvermogen hebt graag zelfs. Denk dat je het met wat anders verwardquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar met een wajong mag je toch niet werken?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Yes. Jij ook? Of lekker zitten niksen en bolken?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze hebben mijn wajong ook tegen mij gebruikt; omdat ik een hoge wajong heb (100% minimumloon tov 70% normaal) kreeg ik minder uren op contract maar wel 100% uitbetaald. Ik werkte 40+ uur maar kreeg maar 10.8 uitbetaald.. Meerdere malen aangegeven dat het mij te veel werd, ik de wajong niet voor mijn zweetvoeten had maar 0 gehoor. Dat er nu een kleintje komt is dus een uitkomst dat ik er uit kon stappen met goedkeuring (lees, geen verlies van 100% wajong). Ander was ik naar de 70% gegaan, en dat is al snel 1200 euro wat je dan in de maand mist ipv 800 nuSodetering!
Ik werkte op een gegeven moment 40 uur en kreeg voor 32 uitbetaald.
Ging ik mee akkoord, tot ze me nog verder wilden gaan uitpersen. Toen heb ik ff stampij staan trappen.![]()
Geen idee, ik werk niet bij het UWVquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar waarom hebben ze die mensen dan ooit een wajong gegeven?
Is dit niet een.beetje te gek om hier allemaal openbaar te posten?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze hebben mijn wajong ook tegen mij gebruikt; omdat ik een hoge wajong heb (100% minimumloon tov 70% normaal) kreeg ik minder uren op contract maar wel 100% uitbetaald. Ik werkte 40+ uur maar kreeg maar 10.8 uitbetaald.. Meerdere malen aangegeven dat het mij te veel werd, ik de wajong niet voor mijn zweetvoeten had maar 0 gehoor. Dat er nu een kleintje komt is dus een uitkomst dat ik er uit kon stappen met goedkeuring (lees, geen verlies van 100% wajong). Ander was ik naar de 70% gegaan, en dat is al snel 1200 euro wat je dan in de maand mist ipv 800 nu![]()
![]()
Maar dan wordt je wel gekort?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je werkvermogen hebt graag zelfs. Denk dat je het met wat anders verward
Ik had een achterbuurmeisje met Wajong, maar die mocht niet bijverdienen. Ja een klein beetjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, de wajong is heel streng geworden, ze gaan ook alle WIA en wajongers herkeuren omdat er te veel zijn die wel kunnen werken maar niet in beeld zijnWait, what?
![]()
Bezoek gehad vanmorgen, daarna boodschappen gedaan en verder nietsquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes. Jij ook? Of lekker zitten niksen en bolken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien ook nog een optie? Toen ik eens met het UWV te maken had, vroeg ik me weleens af of ik wel aan de goede kant van de desk zat.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk niet bij het UWV![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk niet bij het UWV
In eerste instantie ging ik akkoord met 16 vrijwillig en 10.8 op papier, maar later was het toegift, dan was het werksfeer niet verpesten door maar meer te werken.. En nu had ik zo iets van fuck it, en ik zie het bedrijf nu al uit elkaar vallen...quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]Sodetering!
Ik werkte op een gegeven moment 40 uur en kreeg voor 32 uitbetaald.
Ging ik mee akkoord, tot ze me nog verder wilden gaan uitpersen. Toen heb ik ff stampij staan trappen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik ben een open persoonquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:27 schreef maily het volgende:
[..]
Is dit niet een.beetje te gek om hier allemaal openbaar te posten?
![]()
Nee, ik val deels onder de oude wajong (voor 2010) en deels nieuwe. Het deel oude is het moment dat ik de wajong aanvroeg (27 december 2009) en een deel is de nieuwe (1 januari 2010), in het oude deel mag je bijverdienen tot 60% van minimumloon zonder korting vanaf moment van aanvraag.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan wordt je wel gekort?
Ik had een achterbuurmeisje met Wajong, maar die mocht niet bijverdienen. Ja een klein beetjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Neuh, dan moet ik teveel mensen teleurstellen en maak liever mensen blijquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien ook nog een optie? Toen ik eens met het UWV te maken had, vroeg ik me weleens af of ik wel aan de goede kant van de desk zat.
Zoalng ik alles volgens de regels doe kost het hen meer moeite dan mijquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Te open kan soms tegen je gebruikt worden. Maar als je er zelf geen problemen mee hebt.
iedereen hier schrijft nu een mail naar het UWV: Ja, want _UserName_ op FOK! zeg van alles wat jullie al weten maar toch, we mailen het maar
Zo stil ineens
Nou kon je vroeger bij Wajong krijgen als je kleine teen een mm te kort was... Dus weet niet of de regels zo juist waren...
En de jongeren die Wajong kregen, maar eigenlijk prima konden en wilden werken en eigenlijk alleen maar een kleine beetje hulp nodig hadden, nou die zijn meestal niet beter van de Wajong geworden.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja was al bezig met de mail.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:35 schreef _UserName_ het volgende:
iedereen hier schrijft nu een mail naar het UWV: Ja, want _UserName_ op FOK! zeg van alles wat jullie al weten maar toch, we mailen het maar
Zo stil ineens![]()
![]()
Dat.. en er zijn er velen wel beter van geworden in de zin dat ze inkomen hadden zonder wat te doen maar dat was na 2010 ook niet meer dan de bijstand maar dan zonder e sollicitatieplicht. Veel succes straks, als ik gewoon werk heb en niet oipnieuw gescreend word want dat is nu al in behandeling dmv een reintegratieprojectquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou kon je vroeger bij Wajong krijgen als je kleine teen een mm te kort was... Dus weet niet of de regels zo juist waren...
En de jongeren die Wajong kregen, maar eigenlijk prima konden en wilden werken en eigenlijk alleen maar een kleine beetje hulp nodig hadden, nou die zijn meestal niet beter van de Wajong geworden.
O dat is nog eens gunstigquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ik val deels onder de oude wajong (voor 2010) en deels nieuwe. Het deel oude is het moment dat ik de wajong aanvroeg (27 december 2009) en een deel is de nieuwe (1 januari 2010), in het oude deel mag je bijverdienen tot 60% van minimumloon zonder korting vanaf moment van aanvraag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neeeeeeee!!!quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:35 schreef _UserName_ het volgende:
Zo stil ineens
Nogmaals; je bent je er van bewust en je vindt het zelf prima.![]()
Hey Mutske, hoe is het met je nek en hoofdpijn"?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gunquote:
Vast en UWV maar zoeken naar UN van Fokquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:35 schreef _UserName_ het volgende:
Zo stil ineens
Bwah gaat welquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mutske, hoe is het met je nek en hoofdpijn"?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Beter via PM daar kun je veel meer typen dan in DM.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Snap ik, ik zal je verder info via DM geven![]()
![]()
Was maar aan het dollen, ben het niet gewend punten te krijgen, maar kennelijk had ik wel een punt (of meerderequote:Op zaterdag 7 december 2024 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeeeee!!!
Nogmaals; je bent je er van bewust en je vindt het zelf prima.)
Bwah gaat welquote:
Spreekt elkaar een beetje tegenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SiSiAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Puntjuh voor Assie
![]()
![]()
Uitgereden voor vandaagquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:25 schreef Shii het volgende:
Doe maar hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡![]()
Jezus Chr....
Weet ik maar volgens mij is het mijn schouder.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bwah gaat wel
Spreekt elkaar een beetje tegen
Ik slaap niet eens op die kant.Werewolf
Heb je wel vaker toch last van je schouder?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Weet ik maar volgens mij is het mijn schouder.
Ik slaap niet eens op die kant.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wel vaker toch last van je schouder?Werewolf
Overbelast? Door het boogschieten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geeft niet. Volgens mij nog 0quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zat blijkbaar een paar pagina's terug![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zat blijkbaar een paar pagina's terug
Toen ik het nieuws eerst hoorde dacht ik dat het een gasexplosie was door achterstallig onderhoud zoals jaren geleden elders in Den Haag, maar dit gewoon met opzet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Whut?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
Toen ik het nieuws eerst hoorde dacht ik dat het een gasexplosie was door achterstallig onderhoud zoals jaren geleden elders in Den Haag, maar dit gewoon met opzetWerewolf
Vind het maar heftig allemaal hoor bahquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
Toen ik het nieuws eerst hoorde dacht ik dat het een gasexplosie was door achterstallig onderhoud zoals jaren geleden elders in Den Haag, maar dit gewoon met opzet
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is toch nog niet bekend wat er is gebeurd?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
Toen ik het nieuws eerst hoorde dacht ik dat het een gasexplosie was door achterstallig onderhoud zoals jaren geleden elders in Den Haag, maar dit gewoon met opzetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzet wil ik niet zeggen maar er is hoe dan ook een schuldige, dit is niet van wat cobra's of lawinepijlen. Eerder een drugslab of voorbereiding op een aanslagquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
Toen ik het nieuws eerst hoorde dacht ik dat het een gasexplosie was door achterstallig onderhoud zoals jaren geleden elders in Den Haag, maar dit gewoon met opzetTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ben in de zomer een paar keer gaan boogschieten. Misschien van zware dozen te zeulen bij begeleid werk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overbelast? Door het boogschieten?
Maandag even meldenWerewolf
Ja las het ook netquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heftig.. las dat er al 3 doden zijn♡♡♡♡![]()
Kan van alles zijn, vuurwerk waar ze mee aan het klooien waren of een drugslabquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch nog niet bekend wat er is gebeurd?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
speculatie, wat ik ook doe.. Is niks nieuwsquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch nog niet bekend wat er is gebeurd?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
er zijn aanwijzingen dat het met opzet is gebeurd, een snel wegrijdende auto, een auto iets verderop in brand terwijl de auto's direct bij de explosie beschadigd zijn maar niet in brandquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch nog niet bekend wat er is gebeurd?Uw ADH vitamine Worst
Er is nog helemaal niets bekend hoe het gegaan is.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Opzet wil ik niet zeggen maar er is hoe dan ook een schuldige, dit is niet van wat cobra's of lawinepijlen. Eerder een drugslab of voorbereiding op een aanslag
De onderzoeken lopen nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, en even na laten kijken is ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ben in de zomer een paar keer gaan boogschieten. Misschien van zware dozen te zeulen bij begeleid werk.
Maandag even meldenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of een gaslek Ze weten het nog niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, vuurwerk waar ze mee aan het klooien waren of een drugslabWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, er is nog niks bekend maar er zal hoe dan ook een schuldige zijnquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niets bekend hoe het gegaan is.
De onderzoeken lopen nogTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Vermoedelijke auto is nu omsingeld.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er zijn aanwijzingen dat het met opzet is gebeurd, een snel wegrijdende auto, een auto iets verderop in brand terwijl de auto's direct bij de explosie beschadigd zijn maar niet in brand“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In dit soort gevallen wacht ik liever af als onderzocht is wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
speculatie, wat ik ook doe.. Is niks nieuws
Iedereen kan wel van alles gaan roepenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gaslek veroorzaakt deze schade niet, afgaande van eerdere gaslekkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of een gaslek Ze weten het nog niet.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klopt, zo roep jij gaslekquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In dit soort gevallen wacht ik liever af als onderzocht is wat er gebeurd is.
Iedereen kan wel van alles gaan roepen
ben je die in Laak vergeten in 2019?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een gaslek veroorzaakt deze schade niet, afgaande van eerdere gaslekkenUw ADH vitamine Worst
Dat doet dingen vermoeden, maar misschien wilde die mensen net de auto uit toen ze die klap hoorde en zijn toen snel weggereden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er zijn aanwijzingen dat het met opzet is gebeurd, een snel wegrijdende auto, een auto iets verderop in brand terwijl de auto's direct bij de explosie beschadigd zijn maar niet in brand
DIe brandende auto zag ik ook inderdaadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is idd afwachten..quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of een gaslek Ze weten het nog niet."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Even opgezocht, deze lijkt minder erg dan welke vandaag wasquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je die in Laak vergeten in 2019?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat doet iedereen ookquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In dit soort gevallen wacht ik liever af als onderzocht is wat er gebeurd is.
Iedereen kan wel van alles gaan roepen
Twee korte knallen en dan BIEM.![]()
Dat was een aanvulling op iets misdadigs. Het kan ook een gaslek zijn, ik zeg niet dat het zo is.quote:
Dat is ook iets waar in eerste instantie overgesproken werd in de media. Die dus ook niets weten
ik krijg er alleen een deja vu van met die ontplofte drugslab in Rotterdam nog vers in het geheugenUw ADH vitamine Worst
We weten het niet is de boodschap idd, speculeren gebeurt toch wel.. ben wel benieuwd wat er uit zal komenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was een aanvulling op iets misdadigs. Het kan ook een gaslek zijn, ik zeg niet dat het zo is.
Dat is ook iets waar in eerste instantie overgesproken werd in de media. Die dus ook niets wetenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja ik ook. En dat ze het snel weten, vooral voor de getroffen mensenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
We weten het niet is de boodschap idd, speculeren gebeurt toch wel.. ben wel benieuwd wat er uit zal komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wanneer was dat?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
ik krijg er alleen een deja vu van met die ontplofte drugslab in Rotterdam nog vers in het geheugenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb jij de Kerstboom al staan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thnx, ook dit jaar dusquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
https://rijnmondveilig.nl(...)ammenkamp-rotterdam/
Van deze weet ik niets.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb heb ook wat versiersel neer gezetquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen misschien mits ik er zin in heb
Maar geen grote kerstboom of zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was groots nationaal nieuwsquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, ook dit jaar dus
Van deze weet ik niets.Uw ADH vitamine Worst
Hij heeft nu in totaal 10 kinderen en 1 kleinkind. Wordt het hem allemaal teveel?Trotste mama van Ambar
Ja, ik las het, wist hier niets van. Of het is uit mijn geheugen verdrongenquote:
Gebeurd zoveelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind t wel leuk staan, alleen zoveel werk. en ik krijg altijd de kriebels van het materiaal waar de nep kerstboom van is gemaaktquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb heb ook wat versiersel neer gezet
Maar geen grote kerstboom of zo"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nogal ja.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was groots nationaal nieuws
en die neef![]()
![]()
O dat is mooi, een overlevende?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik kan het mij zo niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was groots nationaal nieuws
Jan van der Heijden was toch de uitvinder van de brandspuit?quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
en deze was in elders in Den Haag in 2019
https://maps.app.goo.gl/KBKTaPA2ythoCrvo6![]()
O, dat is minder. Dan maar een echte kopenquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind t wel leuk staan, alleen zoveel werk. en ik krijg altijd de kriebels van het materiaal waar de nep kerstboom van is gemaaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wow de verwachting was dat er niemand meer levend onder vandaan zou komen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
een persoon onder het puin uit gehaald en naar het ziekenhuis![]()
pppfffquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
en deze was in elders in Den Haag in 2019
https://maps.app.goo.gl/KBKTaPA2ythoCrvo6Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
Jan van der Heijden was toch de uitvinder van de brandspuit?![]()
iddUw ADH vitamine Worst
Nee zitten beestjes inquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is minder. Dan maar een echte kopen
Beestjes? Ik heb nog nooit beestjes gezien in de kerstboomquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zitten altijd beestjes in.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beestjes? Ik heb nog nooit beestjes gezien in de kerstboom
Logisch, ze komen van buiten.![]()
Dan maak je zoiets mee, dan kan je ook nog eens niet meer terug naar je huis. Je hebt niets meer bent alles kwijt
Vreselijk voor die mensenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeggen sommige wel eens.. maar ik zet wel gewoon de neppe kerstboom opquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beestjes? Ik heb nog nooit beestjes gezien in de kerstboom
Ben er nooit een tegen gekomenquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
Zitten altijd beestjes in.
Logisch, ze komen van buiten.
Maar dat heb je ook met bloemen en met verse groentenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
Logisch, ze komen van buiten.![]()
![]()
yep.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er nooit een tegen gekomen
Maar dat heb je ook met bloemen en met verse groenten![]()
Groot gelijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zeggen sommige wel eens.. maar ik zet wel gewoon de neppe kerstboom op
lang geleden had ik slakje in de sla zitten, zo'n verse krop sla
Daarom koop ik altijd een binnenboomquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
Logisch, ze komen van buiten.♡♡♡♡![]()
Ik zet dat altijd eerst in zout water, net als bloemkoolquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:09 schreef Lovely het volgende:
lang geleden had ik slakje in de sla zitten, zo'n verse krop sla
Heel soms komt er wel eens wat uit, maar ook kleine vliegjes of kevertjes heb ik wel eens gezien in verse groentenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook daar kunnen beestjes in zitten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daarom koop ik altijd een binnenboom![]()
![]()
![]()
Ik las billenboomquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daarom koop ik altijd een binnenboomUw ADH vitamine Worst
Nooit kutseries kijkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
Kut serie begonnen maar die staat nog niet compleet op metflix![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zet dat altijd eerst in zout water, net als bloemkool
Heel soms komt er wel eens wat uit, maar ook kleine vliegjes of kevertjes heb ik wel eens gezien in verse groetenBeestjes zouden verboden moeten worden!
![]()
groeten terugquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel soms komt er wel eens wat uit, maar ook kleine vliegjes of kevertjes heb ik wel eens gezien in verse groetenUw ADH vitamine Worst
Welke?quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
Kut serie begonnen maar die staat nog niet compleet op metflix"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Rollade eten zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh nee ik spoel groente wel af, maar niet in zout water..quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel soms komt er wel eens wat uit, maar ook kleine vliegjes of kevertjes heb ik wel eens gezien in verse groeten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
qua kutfilmpjes kijk ik altijd losse filmpjes ipv een hele seriequote:
Uw ADH vitamine Worst
Zout op je noodpakketlijstje zetten!quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel soms komt er wel eens wat uit, maar ook kleine vliegjes of kevertjes heb ik wel eens gezien in verse groeten![]()
![]()
twee keer hequote:
wat beestjes op je groente is een teken dat je groente niet dermate is besproeid dat beetjes dood gaan of wegblijvenUw ADH vitamine Worst
O lekker, ik heb er toevallig vanmiddag ook een meegenomenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kreeg laatst vers van het land andyvie wauw daar zat heel wat in en een hoop zandquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh nee ik spoel groente wel af, maar niet in zout water..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beestje in je groenten? Scheelt weer vlees kopen
Trotste mama van Ambar
Knarst zo tussen de tandenquote:
Discussie over vlees incoming over 3, 2, 1..............quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Beestje in je groenten? Scheelt weer vlees kopen![]()
Kip rolladequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
O nee ik heb een varkensrollade gekochtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Bijna volAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
ALs je van eigen land hebt zit er veel meer in dan uit de winkelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: