SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
GAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
De dag loopt alweer aardig naar de avond.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Het is alweer pikkedonker buitenquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
De dag loopt alweer aardig naar de avond.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Derde lichaam gevonden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom noemen ze het pikkedonker?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Je bent toch niet van suikerquote:
Heeft misschien met mijnwerken te maken? (Pikhouweel).quote:
Of dat er 's nachts veel gepikt wordt?
Zal wel weinig met een donkere lul te maken hebben.![]()
![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Gelukkig wordt het iets beter weer.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
niet op aardappelschotel ingaan, hij is de troll van DTSquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij werkt ie gewoon
Anders was hij toch meer online
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dan had je eerder moeten gaanquote:toen het nog ligt was
Dit idd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij werkt ie gewoon
Anders was hij toch meer onlineAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
@AardappelSchotel is geen trollquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:57 schreef Paul het volgende:
[..]
niet op aardappelschotel ingaan, hij is de troll van DTS♡♡♡♡![]()
Ik heb het koud...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Gezelligheid kent geen tijd...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
's Nachts wel hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ja je gaat een heel ander leven krijgen, bijna geen tijd meer om te bolkuhh![]()
![]()
Dan blijf je binnen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nou als je pech hebt een een huilbaby is in da house dan kan je in de nacht ook behoorlijk druk zijnquote:
Die tijd had ik met mijn werk al niet meer, het doel is om in februari met wat anders te beginnen, en dan na de geboorte 6 weken verlof, dus zeg 6 weken op proef, 6 weken verlof. Dan kan ik vast wennen aan het werk om dat te combineren met mijn nieuwe leven.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ja je gaat een heel ander leven krijgen, bijna geen tijd meer om te bolkuhhTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
De nachten zijn sowieso al voor mij, want vrouw epilepsiequote:Op zaterdag 7 december 2024 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als je pech hebt een een huilbaby is in da house dan kan je in de nacht ook behoorlijk druk zijnTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dacht dat je thuisbleef bj je vrouw en later ging kijken om weer vrijwilligers werk te gaan doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die tijd had ik met mijn werk al niet meer, het doel is om in februari met wat anders te beginnen, en dan na de geboorte 6 weken verlof, dus zeg 6 weken op proef, 6 weken verlof. Dan kan ik vast wennen aan het werk om dat te combineren met mijn nieuwe leven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welnee. Gewoon in de draagzak en mee rondlopen. En bolken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als je pech hebt een een huilbaby is in da house dan kan je in de nacht ook behoorlijk druk zijn![]()
O, kan je er dan in de nacht niet uit?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De nachten zijn sowieso al voor mij, want vrouw epilepsieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is afwachten. Sommige baby's slapen vrij snel 's nachts lekker door.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De nachten zijn sowieso al voor mij, want vrouw epilepsie![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon in de draagzak en mee rondlopen. En bolken.
Bolluk on..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Hij moet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, kan je er dan in de nacht niet uit?![]()
nee, ik ga ook wel naar ander werk, liefst ga ik pas aan het werk als de kleine er is maar UWV wil mij eerder aan de slag hebben, al heb ik 9 maanden om het traject te belopen. Dan is de kleine 4-5 maanden.. Ik ga wel proberen het zoveel mogelijk te rekkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je thuisbleef bj je vrouw en later ging kijken om weer vrijwilligers werk te gaan doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik wel, maar mijn vrouw heeft haar rust ook nodig, zij heeft epilepsie en heeft de rust meer nodig dan ik, dus zijn de nachten voor mijquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, kan je er dan in de nacht niet uit?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Audio: beveiligingscamera neemt explosies Den Haag op
https://www.telegraaf.nl/(...)xplosies-den-haag-opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga gunnen
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Daar hoop ik wel op idd, de eerste weken/2-3 maanden zal ze toch bij ons op de kamer slapenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is afwachten. Sommige baby's slapen vrij snel 's nachts lekker door.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wat voor werk ga je doen dan nu?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee, ik ga ook wel naar ander werk, liefst ga ik pas aan het werk als de kleine er is maar UWV wil mij eerder aan de slag hebben, al heb ik 9 maanden om het traject te belopen. Dan is de kleine 4-5 maanden.. Ik ga wel proberen het zoveel mogelijk te rekkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is nog niks op het oog maar wil wel de bakkerij in of de retail zoals een bouwmarktquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O oke, hopelijk vind je iets daarin danquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er is nog niks op het oog maar wil wel de bakkerij in of de retail zoals een bouwmarktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
we gaan het zien maar ik doe het rustig aanquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, hopelijk vind je iets daarin dan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hoeveel uur moet je werken dan?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
we gaan het zien maar ik doe het rustig aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paracetamol een optie?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja wil niet weg en moet dingen doen
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik mik op 16-24 uur, er wordt rekening gehouden met het feit dat ik wil dat ons kind door 2 ouders op wordt gevoed. Mijn vrouw heeft ook haar vrijwilligerswerk en oppaskinderenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: