Ik las op Al-Jazeera dat men de stad aan het omsingelen was. Het gaat wel erg snel en duizenden Syrische troepen zijn de grens met Irak overgestoken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:44 schreef skysherrif het volgende:
lol, bijna geheel damascus is al gevallen,a lleen het centrum nog niet
Assad is klaar zoveel is duidelijk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik las op Al-Jazeera dat men de stad aan het omsingelen was. Het gaat wel erg snel en duizenden Syrische troepen zijn de grens met Irak overgestoken.
Woke Al Qaida.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:47 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat zijn dit eigenlijk voor een rebellen? Al Qaida? IS? Random islamistische terreurgroep? Democratisch gezinde Syrirs? Koerden?
Geen AQ, daar hebben ze mot mee.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:47 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat zijn dit eigenlijk voor een rebellen? Al Qaida? IS? Random islamistische terreurgroep? Democratisch gezinde Syrirs? Koerden?
Een nationaal-islamistische beweging, wellicht is de vergelijking met de Taliban hier te maken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:47 schreef Kickinalfa het volgende:
Dat is duidelijk inderdaad. Het is verder even afwachten wie er de macht gaat grijpen en wat er precies gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Assad is klaar zoveel is duidelijk.
Die bovenste lijkt te gaan landen in Abu Dhabi + gisteren dezelfde vlucht uitgevoerd.quote:
Je zal wel denken dat die bevelhebbers daar in zak en assad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:20 schreef ExTec het volgende:
Wat zullen we zeggen, dit soort crap flikt rus anders nooit?
[ x ]
quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:30 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Je zal wel denken dat die bevelhebbers daar in zak en assad.
Dus Obama is een lul omdat ie Syri liet vallen, en volgens Trump moeten ze Syri laten vallen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:31 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Assad-fan Tulsi Gabbard dit ook vinden?
Trump zegt volgens mij dat er niks te halen valt in Syri. Qua grondstoffen, olie e.d.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:53 schreef havanagila het volgende:
[..]
Dus Obama is een lul omdat ie Syri liet vallen, en volgens Trump moeten ze Syri laten vallen?
dit betekent juist dat ze terug kunnenquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:57 schreef RamboDirk het volgende:
Assad is wel klaar. Snel gegaan.
Hopelijk houden wij de grenzen gesloten voor weer een wave aan Syriers. Zit niemand op te wachten.
Of niet. Want ze willen vast allemaal weer de regie...en dat de burger die juist hun leventje willen leiden weer de dupe wordenquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit betekent juist dat ze terug kunnen
Lijkt mij niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit betekent juist dat ze terug kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |