Vorige maand hebben ze hier de gevel van de verkeerde eruit geblazen. Vrouw met twee dochtertjes, op geen enkele manier betrokken bij wat dan ook. Ze hebben gewoon echt twee sukkeltjes met een IQ gelijk aan hun leeftijd met een pakket boem op pad gestuurd van "pak het huis op de hoek". Het interesseert die degeneraten inderdaad geen reet of het fout gaat, ook niet met de kutpubertjes die ze sturen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zouden wel heel veel cobra's moeten zijn idd.
Die explosie van dat drugslab vorig jaar was toch ook van deze omvang zo ongeveer?
We zullen het vanzelf wel horen, mij verbaast niks meer.
Ik vind die wraakacties wel heel eng aan het worden, het maakt die gasten niks uit wie of wat er nog meer slachtoffer is.
Meer maar ik doelde er meer op dat ik niet echt onder de indruk was van de schade van 4 van die dingen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Half oud gebouw met houten vloeren vs een nieuwbouw betonnen appartement.![]()
Wat doet een doos met 400 van die dingen bij elkaar?
In beide gevallen mag er keihard gestraft worden, een drugslab in een omgeving met huizen is om mij poging tot moord bij voorbaat al.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als dat zo is: keiharde straffen.
Maar goed. Het kan nog alle kanten opgaan. Lees nu weer over een uitgebrande auto, misschien is er vuur overgeslagen en dan daar weer iets geëxplodeerd.
Paar maanden geleden zijn er in Amsterdam bijna 200 cobra’s in een woning aangetroffen: https://www.politie.nl/ni(...)oop-explosieven.htmlquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zouden wel heel veel cobra's moeten zijn idd.
Die explosie van dat drugslab vorig jaar was toch ook van deze omvang zo ongeveer?
We zullen het vanzelf wel horen, mij verbaast niks meer.
Ik vind die wraakacties wel heel eng aan het worden, het maakt die gasten niks uit wie of wat er nog meer slachtoffer is.
En auto op 10 meter afstand die behoudens uitgebrand te zijn organieke model nog heeft zou een half blok opgeblazen hebben ofzo?quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt inderdaad de Evoque te zijn waarover de initiele melding van de beller ging, en die in brand stond terwijl de andere geparkeerde voertuigen vooral schades door het rondvliegend puin hebben.
Volgens mij heb ik daarover gelezen idd, en wel vaker dat de daders minderjarig zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Vorige maand hebben ze hier de gevel van de verkeerde eruit geblazen. Vrouw met twee dochtertjes, op geen enkele manier betrokken bij wat dan ook. Ze hebben gewoon echt twee sukkeltjes met een IQ gelijk aan hun leeftijd met een pakket boem op pad gestuurd van "pak het huis op de hoek". Het interesseert die degeneraten inderdaad geen reet of het fout gaat, ook niet met de kutpubertjes die ze sturen.
Maar goed, als dit een aanslag is, dan is hij wel even van een andere categorie.
Een genocide is het.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:22 schreef Bensel het volgende:
[..]
uitgevoerd door de rivd in opdracht van wilders, duh
Dat lijkt mij ook niet waarschijnlijk hoor. Misschien vermoedt de politie dat degenen die de explosie hebben veroorzaakt ook de auto in brand hebben gestoken (om sporen uit te wissen)?quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
En auto op 10 meter afstand die behoudens uitgebrand te zijn organieke model nog heeft zou een half blok opgeblazen hebben ofzo?
Als ik zo de foto bekijk niet, de bebouwing het dichtst bij de auto lijkt nog intact. Tenzij het wrak is verplaatst door hulpdiensten oid. En de carrosserie ziet er niet ernstig vervormd uit zo op het eerste gezicht.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
En auto op 10 meter afstand die behoudens uitgebrand te zijn organieke model nog heeft zou een half blok opgeblazen hebben ofzo?
Dat zou best kunnen ja, explosieven in auto vervoerd, vervolgens auto in de fik gezet en met een vluchtauto er vandoor gegaan..quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet waarschijnlijk hoor. Misschien vermoedt de politie dat degenen die de explosie hebben veroorzaakt ook de auto in brand hebben gestoken (om sporen uit te wissen)?
De kapper die haar zaak eronder had kon klanten niet bereiken, maar dat was vanmorgen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:50 schreef Momo het volgende:
Maar nog geen vermisten, geen familieleden of vrienden die iemand niet kunnen bereiken?
Waarom blijft die fabel toch zo hardnekkig? Als een echte handgranaat ontploft in je hand kunnen ze proberen om je te identificeren aan de hand van je tandartsadministratie, zo'n cobra heeft dat effect niet hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:45 schreef Lichtloper het volgende:
één cobra heeft ongeveer dezelfde kracht als een handgranaat.
Interessant. Maar zo te zien is deze wagen uitgebrand, maar niet de explosiebron.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dit lijkt inderdaad de Evoque te zijn waarover de initiele melding van de beller ging, en die in brand stond terwijl de andere geparkeerde voertuigen vooral schades door het rondvliegend puin hebben.
KatGod.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:54 schreef Haags het volgende:
[ x ]
We kunnen een gasexplosie wel uitsluiten denk ik zo.
In de liveblog van nu.nl zeiden ze 4 uur geleden dat de politie rekening houdt met 20 vermisten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:50 schreef Momo het volgende:
Maar nog geen vermisten, geen familieleden of vrienden die iemand niet kunnen bereiken?
Dat is een goede.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja, explosieven in auto vervoerd, vervolgens auto in de fik gezet en met een vluchtauto er vandoor gegaan..
Zo te horen een explosie en 1 - 2 seconden later een nog hardere explosie.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:54 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Lieve katquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:54 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Geluid is langzamer dan licht...quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:58 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Zo te horen een explosie en 1 - 2 seconden later een nog hardere explosie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |