SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zat ik weer vast in de vorige.
Ik kon maar niet quoten.... Snapte er niks van.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zolang je maar niet vast zit vanwege wetsovertredingquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Zat ik weer vast in de vorige.
Ik kon maar niet quoten.... Snapte er niks van.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ga lekker nog even met mijn telefoon spelen en dan slapenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zolang je maar niet vast zit vanwege wetsovertreding
Nee, dat hoop ik nooit te zitten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe is het met de kinderen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga lekker nog even met mijn telefoon spelen en dan slapen![]()
Het ligt eraan. Als er gesprekken zijn dan wordt er gewoon door gepost. Als er een 'gat' valt, dan wacht ik soms wel even voordat ik iets post. Dat vind ik zelf wat leuker om iemand enkele punten te gunnen dan constant binnen de minuut bolken. Dan haak ik persoonlijk snel weer af als het alleen daarom gaat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is 's nachts volgens mij wel gebruikelijk.![]()
4 van de 5 gaan naar de basisschool al, maar ze hebben wel allemaal emotionele problemen zoals jaloezie enzo omdat ze te weinig aandacht kregen en krijgen.quote:Trotste mama van Ambar
Oh en de man in kwestie is nu bejaard, dus mss dat hij nog even 1x met zijn zaad mag strooien voordat hij dood gaat.Trotste mama van Ambar
Zo lekker dat je ze ook gewoon uit kunt zettenquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
4 van de 5 gaan naar de basisschool al, maar ze hebben wel allemaal emotionele problemen zoals jaloezie enzo omdat ze te weinig aandacht kregen en krijgen.![]()
![]()
Je kan je bejaarde sims dood laten gaan door te vaak te laten ojaa-enTrotste mama van Ambar
Eens. Ik doe meestal andere dingen en dan een oja, even terug naar dit tabje.... Dus dan vallen er vanzelf gatenquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Als er gesprekken zijn dan wordt er gewoon door gepost. Als er een 'gat' valt, dan wacht ik soms wel even voordat ik iets post. Dat vind ik zelf wat leuker om iemand enkele punten te gunnen dan constant binnen de minuut bolken. Dan haak ik persoonlijk snel weer af als het alleen daarom gaat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou bij een echte bejaarde ook gebeurenquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan je bejaarde sims dood laten gaan door te vaak te laten ojaa-enUw ADH vitamine Worst
Groot huis verder wel en zij is baanloos, want huismoeder. Zo nu en dan verft ze een schilderij, maar dat dekt de kosten van de rekeningen niet. Dus nog even kijken hoe ik dat ga oplossenTrotste mama van Ambar
Het zou mij niets verbazen of er zwerft ergens zo'n mod daarvoor rond.Trotste mama van Ambar
Laat haar kerstdorpjes ontwerpenquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Groot huis verder wel en zij is baanloos, want huismoeder. Zo nu en dan verft ze een schilderij, maar dat dekt de kosten van de rekeningen niet. Dus nog even kijken hoe ik dat ga oplossen![]()
![]()
Truste maily. Ik kijk nog effe Netflix hoor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee origineler. Net als muis zelf ontworpen heeft. Zie in haar pohi het kerstversieringstopic.quote:![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Truste maily. Ik kijk nog effe Netflix hoor![]()
![]()
![]()
Ja snap ik.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:07 schreef maily het volgende:
[..]
Nee origineler. Net als muis zelf ontworpen heeft. Zie in haar pohi het kerstversieringstopic.![]()
![]()
vastquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ben ik vergeten iets over de TT te zeggen?`
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon nog een keer doen dan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ben ik vergeten iets over de TT te zeggen?`![]()
Dat weet ik natuurlijk niet zeker maar het zou kunnen ja. Als het borrelt en suddert dan moet het er misschien uit.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk je dat het me van het hart moet?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lucht het op?quote:
Net als knoeterhard schreeuwen......Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom Pasen?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Het kwam er al uit als een kebab van een Iraans restaurant dat het vlees in de schaduw bewaard vanwege de koelte omdat de koelkast kapot was.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik natuurlijk niet zeker maar het zou kunnen ja. Als het borrelt en suddert dan moet het er misschien uit.Lach met een schone bips![]()
Ja helemaal leeg geschreeuwd nu, nu weer Zen. WHOOOOOSHAAAAAAquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lucht het op?
Net als knoeterhard schreeuwen......Lach met een schone bips![]()
Lekker man. En nu keihard bolken!!!!?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sorry dat je afgeleid was in DM, anders had je zelf een andere kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ben ik vergeten iets over de TT te zeggen?`![]()
![]()
![]()
Bolk..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Neequote:Op vrijdag 6 december 2024 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker man. En nu keihard bolken!!!!?Ik typte bewaard waar ik bewaarde bedoelde en nu ziet het er dom uit.
Lach met een schone bips![]()
Dat was wel ff wat belangrijker wel.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
Sorry dat je afgeleid was in DM, anders had je zelf een andere kunnen verzinnen
Houseparty8Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nu wel weer ff en heb het m al uigelegdquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:21 schreef Kissingbird het volgende: [..] chufi post hier volgens mij niet?
![]()
![]()
![]()
Age of love.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:![]()
![]()
Laatste F1 morgen...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Hehe, ff een slokje hoor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bolk op...quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
NIMMER!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat die nog bij RedBull zitquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laatste keer Perez zien schutteren
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Das al erg genoegquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laatste keer Perez zien schutteren
Dat we het nog een keer moeten zien
Morgen 2 x en dan zondag nogThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Perez zegt gewoon tegen Horner:"Heb gewoon contract voor volgend seizoen broer! Hahaatjes!"quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laatste keer Perez zien schutteren"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die gaatquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Perez zegt gewoon tegen Horner:"Heb gewoon contract voor volgend seizoen broer! Hahaatjes!"
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow kut ik maakte typo, bedoelde natuurlijk schitteren. Net als jij onder een donkere hemelquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das al erg genoeg
Dat we het nog een keer moeten zien
Morgen 2 x en dan zondag nog
Die blijft niet..quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Perez zegt gewoon tegen Horner:"Heb gewoon contract voor volgend seizoen broer! Hahaatjes!"Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
morgen code rood vanwege storm Darragh, die zonnendans van @JustinK was zeker stiekem toch een winddans
(ok, hier in Londen code geel, maar de kerstmarkt in Hyde parc is wel dicht, omdat heel Hyde parc dicht is
)
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik weet niet of het nu een compliment is of…quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow kut ik maakte typo, bedoelde natuurlijk schitteren. Net als jij onder een donkere hemelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zou niet geloofwaardig zijn...quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Ben benieuwd, dat ze hem eruit gaan proberen te werken lijkt me evident. De vraag is of hij daar heel erg hard aan mee gaat werken.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vierde storm alweer...quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
morgen code rood vanwege storm Darragh, die zonnendans van @:JustinK was zeker stiekem toch een winddans
(ok, hier in Londen code geel, maar de kerstmarkt in Hyde parc is wel dicht, omdat heel Hyde parc dicht is
)
Fuuuuck! Zit je in London nu?!?! Vet!quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
morgen code rood vanwege storm Darragh, die zonnendans van @:JustinK was zeker stiekem toch een winddans
)
Hij zal wel moetenquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd, dat ze hem eruit gaan proberen te werken lijkt me evident. De vraag is of hij daar heel erg hard aan mee gaat werken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Compliment natuurlijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nu een compliment is of…Je kent me toch?
Ja daaromquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Compliment natuurlijkJe kent me toch?
Contract is contract, dat hij dat zonder slag of stoot op gaat geven lijkt me niet.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Staan altijd clausules inquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Contract is contract, dat hij dat zonder slag of stoot op gaat geven lijkt me niet.
En laten we wel wezen
Zo heel goed heeft hij het niet gedaan
Je bent als de bliksem, scherp, treffend en schitterendquote:![]()
Nou een mooiere ode kan zelfs onze lieve heer niet bekwakzalven.Lach met een schone bips![]()
Nouuu vooruit dan maarquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bent als de bliksem, scherp, treffend en schitterend![]()
Nou een mooiere ode kan zelfs onze lieve heer niet bekwakzalven.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fuuuuck! Zit je in London nu?!?! Vet!Zag op google maps iets over een storm toen ik de route opzocht, had er verder nog niets van meegekregen. Weet ook niet of hij überhaupt naar Nederland komt (of daar vandaag geweest is, geloof dat het wel winderig was in het westen vandaag)
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hij heeft het dramatisch gedaan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Staan altijd clausules in
En laten we wel wezen
Zo heel goed heeft hij het niet gedaanZo'n groot verval in prestaties zie je echt maar zelden.
Vannacht en morgen jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
JaZag op google maps iets over een storm toen ik de route opzocht, had er verder nog niets van meegekregen. Weet ook niet of hij überhaupt naar Nederland komt (of daar vandaag geweest is, geloof dat het wel winderig was in het westen vandaag)
Hoe lang blijf je?quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
JaZag op google maps iets over een storm toen ik de route opzocht, had er verder nog niets van meegekregen. Weet ook niet of hij überhaupt naar Nederland komt (of daar vandaag geweest is, geloof dat het wel winderig was in het westen vandaag)
Stay..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik was ook beter in theorie dan praktijk, vraag al mijn exen maar.... Ow kut zei ik dat hard op?quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft het dramatisch gedaan.Zo'n groot verval in prestaties zie je echt maar zelden.
Is dat Fries?quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
't ken altied nog cummen....Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Cum cummerquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
't ken altied nog cummen....
Hier geen storm gelukkigquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ben er in september nog 3 dagen geweest, wil weer terug.quote:![]()
In Nederland.quote:
Die storm is vooral in Engeland..
Bolk aloa!quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:36 schreef 444 het volgende:
[..]
In Nederland.
Die storm is vooral in Engeland..
Jij hebt vast de boom ook al staan, toch?quote:
Alleen een piek en ballenquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij hebt vast de boom ook al staan, toch?Uw ADH vitamine Worst
Deze ook uitgespeeld vandaagWat een game zeg
Daar kan geen film of serie tegenop
![]()
Bekijk deze YouTube-video“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Mooie uiquote:
Heeft iemand ooit voor me gemaakt.quote:
Nicequote:Op vrijdag 6 december 2024 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft iemand ooit voor me gemaakt.
Wiequote:Op vrijdag 6 december 2024 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft iemand ooit voor me gemaakt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hope zoquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:36 schreef 444 het volgende:
[..]
In Nederland.
Die storm is vooral in Engeland..♡♡♡♡![]()
Free Falling...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Echt hè?quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Deze ook uitgespeeld vandaagWat een game zeg
Daar kan geen film of serie tegenop
![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Beste game die ik ooit gespeeld heb. Ik was ook gewoon over de zeik toen ik het uitgespeeld had.
aloaquote:
Wel mooi op tijd veranderdquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft iemand ooit voor me gemaakt.Uw ADH vitamine Worst
De Sint zit weer op de boot, dan is het tijd voor de sneeuwvlokken. Meer doe ik ook niet aan feestdagendecoratie.quote:
Die is ook wel beetje vermist. Mis mijn hatelijke opmerkingen die ik kon maken naar hem welquote:
Gewoon zusjes een witte kerst geven tochquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Sint zit weer op de boot, dan is het tijd voor de sneeuwvlokken. Meer doe ik ook niet aan feestdagendecoratie.Uw ADH vitamine Worst
Je kijkt met je neusquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die is ook wel beetje vermist. Mis mijn hatelijke opmerkingen die ik kon maken naar hem welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die is ook wel beetje vermist. Mis mijn hatelijke opmerkingen die ik kon maken naar hem wel
Las net die boot is weer terug Rotterdam ingesleeptquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Sint zit weer op de boot, dan is het tijd voor de sneeuwvlokken. Meer doe ik ook niet aan feestdagendecoratie.
Lekker "kling, klokjes, klingelingeling!" spelen met die zusjes toch.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon zusjes een witte kerst geven toch"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vanwege de storm?quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Las net die boot is weer terug Rotterdam ingesleeptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tis te hopen dat ze dan niet bim bamquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker "kling, klokjes, klingelingeling!" spelen met die zusjes toch.
( hoor de klokken weer eens luiden van andre van duin ) doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
PSV mooie goalen gemaakt vanavond trouwens.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Las net die boot is weer terug Rotterdam ingesleeptNet terug uit het stadion.
EigenAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
BolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja GOALAZOOOO PALAZZOOOOquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV mooie goalen gemaakt vanavond trouwens.Net terug uit het stadion.
![]()
Wel slap begonnen. Maar daarna, hadden er ook 10 kunnen zijn.Lach met een schone bips![]()
Pohhh, wat een verhaal! Dacht altijd dat het een hype ofzo was, tot ik 'm speelde nadat ik een PS5 kocht, en zelfs toen nog genegeerd. Maar dit is de beste game ooit idd. Voelde me gewoon kut na 'Arthur'quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè?![]()
![]()
Beste game die ik ooit gespeeld heb. Ik was ook gewoon over de zeik toen ik het uitgespeeld had.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
You and IAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Denk je dat wij PSV supporters aandacht schenken aan het beschimpen van supporters van misschien mediocre clubs in Europa?quote:
Je doet jezelf en je clubje teveel eer aan
Welke club ?quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk je dat wij PSV supporters aandacht schenken aan het beschimpen van supporters van misschien mediocre clubs in Europa?
Je doet jezelf en je clubje teveel eer aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik was ook echt pissed.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Pohhh, wat een verhaal! Dacht altijd dat het een hype ofzo was, tot ik 'm speelde nadat ik een PS5 kocht, en zelfs toen nog genegeerd. Maar dit is de beste game ooit idd. Voelde me gewoon kut na 'Arthur'![]()
![]()
Echt beter dan een film of serie idd. Alleen bij echt goede boeken gehad dat ik zo meegesleept werd in het verhaal."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Alles ist scheißequote:Op vrijdag 6 december 2024 23:49 schreef greysbones het volgende:
Race café is ook al lang niet meer wat het was
Badass MusicAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Club7Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Rachel van S Club 7 was wel leuk, Rachel van Ch!pz was nog leuker om naar te kijken toen... Good old times.quote:Lach met een schone bips![]()
Eerlijk is eerlijk, Twente had er ook wel 3-4 kunnen maken. Maar werd echt heerlijk aanvallend gespeeld. Ik zit er nu al bijna 30 jaar maar het afgelopen anderhalve seizoen is het iig aanvallend echt uitzonderlijk genieten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja GOALAZOOOO PALAZZOOOO![]()
Wel slap begonnen. Maar daarna, hadden er ook 10 kunnen zijn."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je wordt oudquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rachel van S Club 7 was wel leuk, Rachel van Ch!pz was nog leuker om naar te kijken toen... Good old times.
Moet eerlijk zeggen ik was tegenstander van Bosz als trainer, maar ben compleet bijgedraaid.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Twente had er ook wel 3-4 kunnen maken. Maar werd echt heerlijk aanvallend gespeeld. Ik zit er nu al bijna 30 jaar maar het afgelopen anderhalve seizoen is het iig aanvallend echt uitzonderlijk genieten.Lach met een schone bips![]()
Helegaar nie waarquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, ben ik alEn jij bent lekker ouder
Ook!quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen ik was tegenstander van Bosz als trainer, maar ben compleet bijgedraaid.♡♡♡♡![]()
Wie is de oudste hier?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Wel, meen me nog steeds te herinneren dat je paar maanden ouder bent dan ikquote:
Denk het niet.quote:
Van dts bedoel ik...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
66....quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dan ben je ouder dan ik ben..quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Greys en ik samen toppen die leeftijd wel. Maar scheelt niet veel hoor. Beide vrij jong wel.quote:Lach met een schone bips![]()
Dotteke denk ik..quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie is het oudste van dts denk jij ?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ben je zo oudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die panter is ook wel oud volgens mij...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik hield mijn hart vast toen hij kwam. En ik vind nog steeds dat hij het Europees niet goed doet, in internationaal voetbal moet je als underdog je gewoon aan kunnen passen aan de tegenstander en ook behoudend kunnen spelen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen ik was tegenstander van Bosz als trainer, maar ben compleet bijgedraaid.
Maar nationaal is het echt heel knap wat hij PSV vorig seizoen heeft laten doen en tot nu toe is het dit seizoen ook vooral heel veel genieten."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Of niet..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je zo oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geen idee...quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik moest net even goed nadenken of ik écht al bijna 30 jaar bij PSV op de tribune zit. Maar dat is dus echt zo ja. Dat was wel even confronterend.quote:![]()
Over een kleine 5 maanden al weer 49.
Ik denk juist dat ie het internationaal juist goed doet, gewoon voetballen en we zien wel waar het schip strand. Ook Europees zien we betere wedstrijden van PSV dan alle jaren ervoor sinds Guus Hiddink.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hield mijn hart vast toen hij kwam. En ik vind nog steeds dat hij het Europees niet goed doet, in internationaal voetbal moet je als underdog je gewoon aan kunnen passen aan de tegenstander en ook behoudend kunnen spelen.
Maar nationaal is het echt heel knap wat hij PSV vorig seizoen heeft laten doen en tot nu toe is het dit seizoen ook vooral heel veel genieten.Lach met een schone bips![]()
Dan ben ik ouderquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest net even goed nadenken of ik écht al bijna 30 jaar bij PSV op de tribune zit. Maar dat is dus echt zo ja. Dat was wel even confronterend.![]()
Ow das nog niet zo oudquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest net even goed nadenken of ik écht al bijna 30 jaar bij PSV op de tribune zit. Maar dat is dus echt zo ja. Dat was wel even confronterend.![]()
Over een kleine 5 maanden al weer 49.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ietsjes toch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
jonkiequote:Op vrijdag 6 december 2024 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Heel fok krijgt binnenkort die nieuwe naamquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik dacht ik zit in DTS niet in BJD toch?♡♡♡♡![]()
Ow......quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heel fok krijgt binnenkort die nieuwe naamLach met een schone bips![]()
Onder Hiddink kon PSV dat als de beste, tegen een op papier sterkere tegenstander scoren en dan de wedstrijd dood maken. Dat gaat onder Bosz echt nooit gebeuren. Maar ik klaag niet hoor. Heb na alle rampseizoenen de tijd van m'n leven.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ie het internationaal juist goed doet, gewoon voetballen en we zien wel waar het schip strand. Ook Europees zien we betere wedstrijden van PSV dan alle jaren ervoor sinds Guus Hiddink.
Zelfs als we dit jaar geen kampioen worden maar wel gewoon lekker blijven ballen vermaak ik me wel op de tribune."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mario en Moon zijn wel jonger dan hema volgens mij.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mario is al 50 geweestquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mario en Moon zijn wel jonger dan hema volgens mij.
Dat, eh, zou je niet zeggenquote:![]()
Kampioen worden dat gaat wel lukken, Europees ff kijken nog, maar wel mooi dat deze gasten gewoon blijven gaan. Zelfs ego'tjes als een Noa Lang werken gewoon voor de ploeg. Dat heeft Petertje mooi klaar gespeeld. En ik ben wel van mening dat Pepi meer moet gaan spelen. Luuk is top natuurlijk, maar als je straks een ingespeelde Pepi hebt met echt ritme denk ik dat het een goalmachine gaat worden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onder Hiddink kon PSV dat als de beste, tegen een op papier sterkere tegenstander scoren en dan de wedstrijd dood maken. Dat gaat onder Bosz echt nooit gebeuren. Maar ik klaag niet hoor. Heb na alle rampseizoenen de tijd van m'n leven.
Zelfs als we dit jaar geen kampioen worden maar wel gewoon lekker blijven ballen vermaak ik me wel op de tribune.Lach met een schone bips![]()
Moon is ietsje pietsie jonger dan HEMA als ik het goed hebThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Het is ook een hele mooie selectie. Eigenlijk heeft zo goed als niemand een gegarandeerde basisplaats. Speel je 2-3 wedstrijden minder dan sta je er gewoon eventjes naast.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kampioen worden dat gaat wel lukken, Europees ff kijken nog, maar wel mooi dat deze gasten gewoon blijven gaan. Zelfs ego'tjes als een Noa Lang werken gewoon voor de ploeg. Dat heeft Petertje mooi klaar gespeeld. En ik ben wel van mening dat Pepi meer moet gaan spelen. Luuk is top natuurlijk, maar als je straks een ingespeelde Pepi hebt met echt ritme denk ik dat het een goalmachine gaat worden."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou ja, ik bied het aan. Het verkoopt voor geen meter.quote:Gelukkig wilde de Gamma 100 rollen duct-tape wel terugnemen.
Ik ben dus echt 1 van de jongeren hier, ik zal mijn ogen goed open houden. Kan zoveel leren van jullie met al jullie levenswijsheden
quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ben dus echt 1 van de jongeren hier, ik zal mijn ogen goed open houden. Kan zoveel leren van jullie met al jullie levenswijsheden
♡♡♡♡![]()
Ja maar komop, een Saibari..... Die man kan toch nooit een wisselspeler zijn, ook niet als Veerman en Schouten fit zijn. Die man moet je een plekje voor maken. Hij is denk ik serieus degene met de meeste potentie in de hele selectie en laat het ook keer op keer zien.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is ook een hele mooie selectie. Eigenlijk heeft zo goed als niemand een gegarandeerde basisplaats. Speel je 2-3 wedstrijden minder dan sta je er gewoon eventjes naast.Lach met een schone bips![]()
Mijn levenswijsheden:quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
-"Veel zuipen."
-"Goeie bodem leggen voor je veel gaat zuipen, friet of zo.".
Doe er je voordeel mee!
Deze man zegt "FRIET" hij is een wijs manquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn levenswijsheden:
-"Veel zuipen."
Doe er je voordeel mee!![]()
![]()
![]()
PSV wordt slapend kampioen. Jammer dat het in de CL niet extreem goed gaatSame shit, different day
SC hopper present![]()
In deze vorm kan dat niet nee. Maar die krijgt ook wel weer een keer een blessure, schorsing, vormdip en dan zeg je hetzelfde over zijn vervanger.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar komop, een Saibari..... Die man kan toch nooit een wisselspeler zijn, ook niet als Veerman en Schouten fit zijn. Die man moet je een plekje voor maken. Hij is denk ik serieus degene met de meeste potentie in de hele selectie en laat het ook keer op keer zien."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jep..quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Toch?quote:
Bedtijd
Jouw idee wil nog niet echt wortelen denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nou ja, ik bied het aan. Het verkoopt voor geen meter.Gelukkig wilde de Gamma 100 rollen duct-tape wel terugnemen.
Uw ADH vitamine Worst
Gaat best prima eigenlijk, Sporting hadden we moeten winnen. 1e wedstrijd, toen liep niks. Erna? Dikke prima. Je pakt de punten dan en daar draait het om in Europa. Tegen Shacktar heb ik serieus bijna afgezet tot de rode kaart... En ze bleven gaan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:10 schreef Koen66 het volgende:
PSV wordt slapend kampioen. Jammer dat het in de CL niet extreem goed gaat
Dat vind ik het mooie van dit PSV, blijven gaan en geven niet op. Dat is de afgelopen 15 jaar wel anders geweest. Dus ik geniet.Lach met een schone bips![]()
Slekker lapenquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vind het wel enigszins shockerend dat je de hele tijd denkt dat mario een jonkie is, hoe jong schatte je hem?quote:Uw ADH vitamine Worst
Luxeproblemenquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In deze vorm kan dat niet nee. Maar die krijgt ook wel weer een keer een blessure, schorsing, vormdip en dan zeg je hetzelfde over zijn vervanger.
Ik had 'm eigenlijk wel als late tiener ingeschatquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het wel enigszins shockerend dat je de hele tijd denkt dat mario een jonkie is, hoe jong schatte je hem?
Hij is 52 ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had 'm eigenlijk wel als late tiener ingeschatLach met een schone bips![]()
Zeker door zijn verhalen met Muttiquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had 'm eigenlijk wel als late tiener ingeschat
Uw ADH vitamine Worst
Vooral door zijn totale gebrek aan volwassen gedrag eigenlijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker door zijn verhalen met Mutti
Das war ganz geilquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker door zijn verhalen met Mutti
Snap ikquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had 'm eigenlijk wel als late tiener ingeschat♡♡♡♡![]()
Ja maar op de een of ander manier wist ik al sinds begin dat het iemand is van 40+ die kinderachtig doetquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooral door zijn totale gebrek aan volwassen gedrag eigenlijkUw ADH vitamine Worst
Rode pet, blauwe overal.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee zo eng ziet ie er niet uitquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bitte kein Jozef Fritzl bilder postenUw ADH vitamine Worst
Pffff Dat scheelt weer, maar 50+ dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee zo eng ziet ie er niet uitLach met een schone bips![]()
Zo schat hij zijn evt. vriendin ook in.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had 'm eigenlijk wel als late tiener ingeschatIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Was trouwens wel gezellig met Mario toen ik een keer over Fritzl begon. En hij zei dat ik mijn maul moest houwen over het ergste in de Oostenrijkse geschiedenis. Dacht op dat moment dan maar niet over iets van 80+ jaar geleden beginnen om de lieve vrede te bewarenquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee zo eng ziet ie er niet uit
quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo schat hij zijn evt. vriendin ook in.![]()
Zijn allebei zaken die geen goed hebben gedaan voor het imago van Oostenrijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was trouwens wel gezellig met Mario toen ik een keer over Fritzl begon. En hij zei dat ik mijn maul moest houwen over het ergste in de Oostenrijkse geschiedenis. Dacht op dat moment dan maar niet over iets van 80+ jaar geleden beginnen om de lieve vrede te bewarenUw ADH vitamine Worst
Het was wel ergquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was trouwens wel gezellig met Mario toen ik een keer over Fritzl begon. En hij zei dat ik mijn maul moest houwen over het ergste in de Oostenrijkse geschiedenis. Dacht op dat moment dan maar niet over iets van 80+ jaar geleden beginnen om de lieve vrede te bewaren♡♡♡♡![]()
Je kan er wel mooi op wintersport, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn allebei zaken die geen goed hebben gedaan voor het imago van OostenrijkLach met een schone bips![]()
Maar jij zoekt een warm landquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je kan er wel mooi op wintersport, dat dan weer wel.Uw ADH vitamine Worst
Tuurlijk, net als met Ann en Eefje bij Marc Dutroux. Maar als je nergens meer een opmerking over mag maken humoristisch bedoelt, dan kan je eigenlijk niet veel meer zeggen. Tuurlijk verschrikkelijk wat er gebeurt is, maar na zoveel jaren en hij ook grappen over Nederlanders maakt, kan ie ook wat terug verwachten. En dat is bij mij vaak zwartgallig, maar ook niet verkeerd bedoelt.quote:Gewoon als grap. Ja ik ben gewoon soms lomp. En in humor moet dat kunnen vind ik persoonlijk.
Ja echt, ik haat winters.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar jij zoekt een warm landLach met een schone bips![]()
Ben ook nooit op wintersport geweestquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja echt, ik haat winters.Uw ADH vitamine Worst
Is koud heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lylt is slechts een paar jaar jonger dan jijquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn levenswijsheden:
-"Veel zuipen."
Doe er je voordeel mee!
Ik als kind wel, daarna nooit meer.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben ook nooit op wintersport geweestLach met een schone bips![]()
ik vind winter prima, maar dan wel echt kou, sneeuw, etc. Niet wat in NL meestal de "winter" is, 10 graden en veel wind en regenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Vuurwerk begint ook al.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vrieskou sneeuw en zonquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:28 schreef Koen66 het volgende:
ik vind winter prima, maar dan wel echt kou, sneeuw, etc. Niet wat in NL meestal de "winter" is, 10 graden en veel wind en regen
Zolang er maar geen sneeuw valtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik al vaakquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben ook nooit op wintersport geweest
♡♡♡♡![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heujjjjj, geestelijk ben ik nog 20quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lylt is slechts een paar jaar jonger dan jijLach met een schone bips![]()
12 niet liegenquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heujjjjj, geestelijk ben ik nog 20Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
beetje de wintersport vibes meemaken lijkt me wel leuk, maar met skieen etc heb ik echt niksSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vind dat altijd ontzettend verbazend, dat je over dat soort drama's niet kan praten met volwassen mensen zonder dat ze boos worden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was trouwens wel gezellig met Mario toen ik een keer over Fritzl begon. En hij zei dat ik mijn maul moest houwen over het ergste in de Oostenrijkse geschiedenis. Dacht op dat moment dan maar niet over iets van 80+ jaar geleden beginnen om de lieve vrede te bewaren
Mooi voorbeeld daarvan was jaren geleden toen ik met wat maten mee was naar Volendam-Willem II. Was met carnaval dus wij daar allemaal verkleed naar toe en voor de wedstrijd daar een kroeg overgenomen. Vonden ze helemaal fantastisch allemaal. Super gastvrij en sociaal en één en al gezelligheid tussen supporters onderling.
Het was jaaaaaaaren na de brand in de Hemel en het was ons opgevallen dat dat pand nog dichtgespijkerd was. Ik maakte daar een opmerking over, echt iets heel neutraals in de trant van:"Ik zag dat dat pand nog steeds dichtgespijkerd is".
Nou, je zag meteen die gezichten compleet omslaan en je voelde de temperatuur 10 graden dalen. Kwam verder geen enkele verbale reactie op dus maar heel snel overgeschakeld op een totaal ander onderwerp.
Blijkbaar was dat dus nog echt taboe om over te praten."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Krijg je spierpijn van. En zere schenenquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:32 schreef Koen66 het volgende:
beetje de wintersport vibes meemaken lijkt me wel leuk, maar met skieen etc heb ik echt niks
Geen enkele man ziet er slecht uit, het zijn de vrouwen die slechte ogen hebbenquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario is geen slecht uitziende man hoor
Sommigen dachten dat mario meer eruit zag als die man van mijn uiquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario is geen slecht uitziende man hoor
Uw ADH vitamine Worst
Ik wel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario is geen slecht uitziende man hoor"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het gaat gelukkig om t innerlijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sommigen dachten dat mario meer eruit zag als die man van mijn ui♡♡♡♡![]()
12 jaarquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen enkele man ziet er slecht uit, het zijn de vrouwen die slechte ogen hebben
Ksst
Korte teentjes....quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd ontzettend verbazend, dat je over dat soort drama's niet kan praten met volwassen mensen zonder dat ze boos worden.
Mooi voorbeeld daarvan was jaren geleden toen ik met wat maten mee was naar Volendam-Willem II. Was met carnaval dus wij daar allemaal verkleed naar toe en voor de wedstrijd daar een kroeg overgenomen. Vonden ze helemaal fantastisch allemaal. Super gastvrij en sociaal en één en al gezelligheid tussen supporters onderling.
Het was jaaaaaaaren na de brand in de Hemel en het was ons opgevallen dat dat pand nog dichtgespijkerd was. Ik maakte daar een opmerking over, echt iets heel neutraals in de trant van:"Ik zag dat dat pand nog steeds dichtgespijkerd is".
Nou, je zag meteen die gezichten compleet omslaan en je voelde de temperatuur 10 graden dalen. Kwam verder geen enkele verbale reactie op dus maar heel snel overgeschakeld op een totaal ander onderwerp.
Blijkbaar was dat dus nog echt taboe om over te praten.Lach met een schone bips![]()
En dan Mario er nog bij. Dat land heeft het ook niet makkelijk hè.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn allebei zaken die geen goed hebben gedaan voor het imago van Oostenrijk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Is gewoon prima gast om halve liters te klappen in het echt denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan Mario er nog bij. Dat land heeft het ook niet makkelijk hè.Uw ADH vitamine Worst
Ik dacht eerder dat jij dat zelf wasquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sommigen dachten dat mario meer eruit zag als die man van mijn ui
Waarom vind je dat?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Godverquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan Mario er nog bij. Dat land heeft het ook niet makkelijk hè.![]()
![]()
Tot mutti het zietquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is gewoon prima gast om halve liters te klappen in het echt denk ik
Ik denk dat elke Volendammer wel een familielid heeft die daar slachtoffer was.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd ontzettend verbazend, dat je over dat soort drama's niet kan praten met volwassen mensen zonder dat ze boos worden.
Blijkbaar was dat dus nog echt taboe om over te praten.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nimmer!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Begrijp ik, je bent niet de enigequote:Op zaterdag 7 december 2024 00:35 schreef greysbones het volgende:
Ik dacht eerder dat jij dat zelf was
Uw ADH vitamine Worst
Nou ja, been there... Was niet tof. Ik was toen nog basisschool. Electrische dekens in mijn ouders slaapkamer die in de fik vlogen terwijl zij nog beneden tv zaten te kijken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:38 schreef greysbones het volgende:
Ik was vroeger altijd bang voor brand in huisLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: