Ik bedank FOK!, ik bedank LompeHork, alle lieve mensjes in ONZ, de admins en modjes, het Dodetopicspel, het Vliegend Spaghettimonster, boer Groeneveld, degene die wortels heeft uitgevonden en natuurlijk @kdaalder
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Niet vaak. Ik heb een keer een bruine trui gebreid.
Stond voor geen meter
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.