abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215813547
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 17:14 schreef Attitude het volgende:

[..]
Dank!

Toen wij contact hadden opgenomen met onze verzekering hebben we duidelijk gezegd dat er een persoon tegen spiegel aangelopen is. Misschien hadden we pech en kregen we iemand aan de lijn die minder ervaren is.

We hebben hier thuis nog even gepraat over de voorbeeldbrief , die hierboven gegeven was. Die gebruiken we nu. En in de brief staat onderin: bij wie bent u verzekerd, wanneer is de schade vermeld en wie uw zaak behandelt. De tegenpartij moet dat laten weten aan ons. Maar die info hebben we al. Dus schrijven we iets van: het is ons ondertussen al bekend dat u al contact heeft gehad met uw verzekeraar op 28 november. En we weten ook wie uw zaak behandeld.

En misschien is het toch beter om een verzendbewijs te hebben,dus aangetekend versturen . Het is geen garantie dat de verzekeraar een handtekening geeft. Dus misschien beter om de ' officiële ' weg te bewandelen.

In de voorbeeldbrief wordt er ook gezegd dat je een kopie van offerte moet meesturen en foto's ook.

Maar daar twijfel ik nu wat over. Moet ik foto's meesturen? Want tegenpartij beweert dat ze met kranten mijn spiegel heeft geraakt terwijl ik zelf gezien hebt dat ze dat met haar lichaam deed. Sta ik niet sterker als ik die foto's nog even hou en als asr daarnaar vraagt, alsnog geeft?
Dat is het probleem tegenwoordig met de meeste 1e lijns die je spreekt, kennis en ervaring hebben ze vaak niet. Of dat is bij een verzekeraar, winkel, overheid... Jammer!

Waarom niet mailen naar het verzekeringskantoor, dan kan je daar altijd op terugvallen? En heb je een offerte of nota voor herstel bijgevoegd? Zeker moet je die bijvoegen, jij hebt schade... en je moet aangeven hoe groot de schade is.
pi_215813554
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 17:23 schreef r_one het volgende:
mschrijf wat je gezien hebt en wacht af wat de reactie wordt. De foto's kun je desnoods later nog in stelling brengen, als jouw lezing betwist wordt (wat ik betwijfel want de verzekeraar wéét dat jij foto's als bewijs hebt; de mevrouw heeft geen ontlastend tegenbewijs).

Mw. hoeft ook geen tegenbewijs te leveren, de eiser moet bewijnen. In dit geval dus TS.
pi_215813570
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 22:48 schreef Attitude het volgende:
Ze zegt meteen dat ze niet heeft gedaan.
Hekel aan dit type onmens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215813592
quote:
Wat kan ik het beste doen qua volgorde , om te zorgen dat de schade verhaald wordt.
Die stoephoer kidnappen naar de dichtstbijzijnde automatische teller machine en 300 euro laten pinnen op dreiging van fysiek geweld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215813625
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 23:08 schreef bananen-plukker het volgende:

[..]
Mw. hoeft ook geen tegenbewijs te leveren, de eiser moet bewijnen. In dit geval dus TS.
Zonder bewijs geen tegenbewijs, lijkt me nogal wiedes (what's in a name).
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_215817698
Kleine update

Ben langs de verzekeraar geweest ( die van de tegenpartij) en ze zei dat het een keurig brief was. En alles was compleet . Heb een handtekening gekregen als bevestiging.

Iedereen bedankt voor de reacties.

Als er weer een update is, dan post ik hem hier.
pi_215817777
quote:

Ik moet erbij zeggen, ik ben doof dus ben niet in staat om te bellen.

Mevrouw opgebeld, alles uitgelegd. Schrok van bedrag. Zou eerst met haar eigen verzekering bellen.

:?
  maandag 9 december 2024 @ 16:21:37 #38
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215817815
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 23:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Daarom parkeer ik mijn auto altijd ver weg van de drukte bij de supermarkt.
Zie ook weleens wijven die hun deur gewoon openklappen tegen een andere auto om spullen of baby's uit te laden.
Ja dat doen alleen wijven. Vandaar ook dat mijn vriend met een lullo die dit flikte in discussie raakte tot de politie erbij moest komen omdat lullo in kwestie vond dat hij geen schade hoefde te vergoeden omdat de auto van mijn vriend een bedrijfsbus is en het bedrijf "gewoon verzekerd was toch?".

Toen de politie erbij kwam (door omstanders gebeld omdat meneer niet normaal kon praten, dreigde met geweld en weg wilde rijden) en uitlegde dat hij gewoon zijn gegevens moest achterlaten ging hij helemaal door het lint en werd uiteindelijk meegenomen.

Maar laten we het hebben over de wijven.
pi_215832710
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 16:04 schreef Attitude het volgende:
Kleine update

Ben langs de verzekeraar geweest ( die van de tegenpartij) en ze zei dat het een keurig brief was. En alles was compleet . Heb een handtekening gekregen als bevestiging.
Zie je nou wel :D
quote:
Iedereen bedankt voor de reacties.

Als er weer een update is, dan post ik hem hier.
Geen dank en graag ^O^
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_216898776
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 00:58 schreef r_one het volgende:

[..]
Zie je nou wel :D
[..]
Geen dank en graag ^O^
Zoals beloofd, update.

Twee weken geleden het bedrag op onze rekening gestort gekregen. Het heeft even geduurd maar ik ben blij dat het nu voorbij is.

Iedereen bedankt voor de hulp.
pi_216899634
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 19:58 schreef Attitude het volgende:

[..]
Zoals beloofd, update.

Twee weken geleden het bedrag op onze rekening gestort gekregen. Het heeft even geduurd maar ik ben blij dat het nu voorbij is.

Iedereen bedankt voor de hulp.
Eind goed al goed w/
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')