Niemand zou ook maar iets om de Gazastrook moeten geven zolang 'Palestinianism' daar het heersende gedachtegoed is.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:34 schreef egayalS het volgende:
Als je meer dan een jaar na de start van een genocide nog steeds wapens wilt leveren aan dat genocidale regime dan geef je geen ene fuck om Gaza. En heb je geen recht van spreken over het leef aldaar.![]()
![]()
![]()
[ x ]
Fuck off. Niemand geeft om Gaza.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:34 schreef egayalS het volgende:
Als je meer dan een jaar na de start van een genocide nog steeds wapens wilt leveren aan dat genocidale regime dan geef je geen ene fuck om Gaza. En heb je geen recht van spreken over het leef aldaar.![]()
![]()
![]()
Nu even niet, bianconeri. Ik ben even aan het praten met iemand.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:08 schreef bianconeri het volgende:
Ik zie nu TT pas.
Gezien de TS niet zo gek, wat een onzin van die user weer om Israel weer eens in te dekken
Genocide toejuichers. Israel weer het zoveelste land aan het binnen vallen en bezetten.
Wat blijven een aantal FOK-ers met plezier doen? Alle ellende toejuichen die Israel veroorzaakt.
Walgelijk
Kun je eigenlijk ook eens te onderbouwen wat jouw probleem met zionisme eigenlijk is?quote:Op donderdag 12 december 2024 19:14 schreef egayalS het volgende:
De ene zionist vindt dat de andere zionist niet zionist genoeg is![]()
[ x ]
Leuk hoe de rest van de menigte niet in beeld komt. En propaganda en leugens zijn natuurlijk volledig uitgesloten. En steunen van Hamas/7oktober ook.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:30 schreef egayalS het volgende:
Hoe Israel zich "verdedigt" eruitziet
[ x ]
Hmm. Nou, dit Arabische meisje genaamd 'Nana' maakt gewoon een lekkere vegan omelet terwijl Ahmed klaagt over hoe duur de chocolade croissants momenteel zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:30 schreef egayalS het volgende:
Hoe Israel zich "verdedigt" eruitziet
[ x ]
De ene eet een zelf geknutselde "omelet" omdat er niet eens eieren zijn, en de ander eet voor het eerst....... let op: een chocolade croissantquote:Op donderdag 12 december 2024 19:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Nou, dit Arabische meisje genaamd 'Nana' maakt gewoon een lekkere vegan omelet terwijl Ahmed klaagt over hoe duur de chocolade croissants momenteel zijn.
[ x ]
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De ene eet een zelf geknutselde "omelet" omdat er niet eens eieren zijn, en de ander eet voor het eerst....... let op: een chocolade croissant![]()
Ik ben om. Alles is koek en ei in Gaza
Dat zegt ie ook niet, weerlegt alleen propaganda..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heel hilarisch en zo.
Ga nou eens wehegquote:Op donderdag 12 december 2024 21:59 schreef egayalS het volgende:
Niemand kan ich habe es nicht gewust zeggen...
[ x ]
Zelfs Duitsland heeft voor de motie gestemd om unrwa te steunen
[ x ]
Wanneer ga jij deze logica op het landrovende en genocidale karakter van de Turkse staat toepassen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:43 schreef egayalS het volgende:
This is good:
https://www.groene.nl/art(...)l&utm_source=twitter
Niet namens mij
...
Pas in de nasleep van de tragedie op 7 oktober, toen Hamas een ongekende slachting aanrichtte op onschuldige Israëlische burgers, liet ik beetje bij beetje tot me doordringen wat de rol van Israël in dit conflict was. Tot die tijd probeerde ik tegen beter weten in de scherpe kantjes eraf te halen. Vermoedelijk struisvogelpolitiek, ik wilde de tragische realiteit, namelijk dat Israël veel van haar krediet heeft verspeeld, niet onder ogen zien. Mijn moeder overwoog vlak na mijn geboorte met de boot naar Israël gaan, in de veronderstelling dat we daar veilig zouden zijn. Stel dat ze had doorgezet, had ik daar nu gewoond, realiseer ik me. Het is voor alle joden confronterend en akelig om in te moeten zien dat Israël niet langer een land is om trots op te zijn en dan druk ik me zwak uit. Deze waarheid onder ogen zien, ervaar ik als tergend langzaam rouwproces.
Wat is Turkije? Echt, jij moet elk topic keihard aangepakt blijven worden op de inhoud. Het zou mooi zijn als je buurman en je collega's het ook doen. Als je werk hebt ten minste.quote:
Uh, Hamas verantwoordelijk houden omdat ze Israël bewust uitlokken, is juist het tegenovergestelde. Hoeveel ellende was er geweest zonder 7 oktober?quote:Op donderdag 12 december 2024 09:08 schreef bianconeri het volgende:
Ik zie nu TT pas.
Gezien de TS niet zo gek, wat een onzin van die user weer om Israel weer eens in te dekken
Genocide toejuichers. Israel weer het zoveelste land aan het binnen vallen en bezetten.
Wat blijven een aantal FOK-ers met plezier doen? Alle ellende toejuichen die Israel veroorzaakt.
Walgelijk
Dat moet ie eerst even aan zijn bubbel vragen want tot nu toe is hij niet op zelf nadenken te betrappen.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk ook eens te onderbouwen wat jouw probleem met zionisme eigenlijk is?
Dit is sarcasme hoop ik?quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:00 schreef havanagila het volgende:
[..]
Uh, Hamas verantwoordelijk houden omdat ze Israël bewust uitlokken, is juist het tegenovergestelde. Hoeveel ellende was er geweest zonder 7 oktober?
Zonder aanslagen vanuit Gaza stond er niet eens een muur.....
Als mensen wat meer kritiek op Hamas hadden gehad, hadden die oelewappers dit nooit gedaan, en was er geen oorlog. Maar ja, Israël is joods eh, en op "islamitische" grond. En 1001 keer aangevallen. Wat niets uithaalde. En dat zit een heleboel mensen dwars. Kinderachtig.
Op de lijst van de genocide steuners.quote:Op vrijdag 13 december 2024 02:24 schreef Thorelf het volgende:
shalom israel..i am always behind you !!
Steeds meer onderzoekers kunnen er niet om heen en noemen het beestje bij naam: Genocidequote:Op vrijdag 13 december 2024 09:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Op de lijst van de genocide steuners.
Er is geen genocide in Gaza, hoe graag je het ook wilt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Steeds meer onderzoekers kunnen er niet om heen en noemen het beestje bij naam: Genocide
https://nos.nl/collectie/(...)za-bestaat-niet-meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |