Nee, niet echt. In eerste instantie waren de Israëlische diensten vooral bezig om het eigen grondgebied terug te krijgen en in de nacht van zaterdag op zondag werden er luchtaanvallen uitgevoerd. Daarnaast is de omkering van de volgorde der dingen nogal feitenoprekkerig op zijn minst.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zijn feiten toch.. of was het niet zo?
Daarvoor werden de mensen in Gaza al aangevallen . Dus inderdaad niet juist. Maar op 7 October werd Gaza ook aangevallen. Ik begrijp je wel als je zegt dat het niet begon op 7 October en dat Israel daarvoor al bezig was.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, niet echt. In eerste instantie waren de Israëlische diensten vooral bezig om het eigen grondgebied terug te krijgen en in de nacht van zaterdag op zondag werden er luchtaanvallen uitgevoerd. Daarnaast is de omkering van de volgorde der dingen nogal feitenoprekkerig op zijn minst.
En goedemorgen uiteraard.
Op 7 oktober begonnen de Palestijnen met een grootschalige aanval op Israëlische dorpen. En dit past binnen de trend die we al bijna anderhalve eeuw in dit gebied zien: Arabisch geweld jegens Joodse gemeenschappen.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daarvoor werden de mensen in Gaza al aangevallen . Dus inderdaad niet juist. Maar op 7 October werd Gaza ook aangevallen. Ik begrijp je wel als je zegt dat het niet begon op 7 October en dat Israel daarvoor al bezig was.
Occupied Gaza strip? Onder palestijns zelfbestuur sinds 2006 zonder Israëlische strijdkrachten?quote:Op woensdag 11 december 2024 10:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zijn feiten toch.. of was het niet zo?
De logica bij @Cuendilar is bij onderstaande natuurlijk ook ver te zoeken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als verschillende organisaties de feiten bestuderen en tot die conclusie komen op basis van de feiten is de conclusie een feit. Feit is dat in de buurt van genocide komen al schandalig en onverdedigbaar hoort te zijn.
Mening is dat jij denkt dat ik me achter deze organisaties schuil. Hoe kom je daarbij en waar haal je dat "plotseling" vandaan en waar basseer je dat op? Niet slap lullen is eigenlijk wat ik hier inpak voor je .
Ik word beschuldigt van moord maar word vrijgesproken i.v.m. gebrek aan bewijs. Dan is het natuurlijk geen feit dat ik het ook niet gedaan heb.quote:Er wordt geen genocide gepleegd is daarentegen wél een feit, omdat die gevolgtrekking van zonet niet is/kan worden bewezen.
Vaarwel origami94!quote:Op woensdag 11 december 2024 15:22 schreef Origami94 het volgende:
Naar welk mailadres moet dit?
Aangezien ik meerdere kwalitatieve users heb zien verdwijnen en ik met de mods er niet uitkom om een leuke inhoudelijk forum te creeren.
Ik lees een post waarin een user oproept om asielzoekers op te sluiten en dagenlang blijft de post staan. Het excuus van de mod, doe maar rapporteren. Oke vervolgens doe ik rapporteren bij een topic over mensenrechten waar twee users persoonlijk worden op mijn onderbouwde posts. Vervolgens verwijdert de mod de hele discussie...
Ach. Sinds 1 januari zijn 50 gemeenschappen (dorpjes) met geweld volledig verdreven en wat bij droeg aan de 3.100 Palestijnen die geen dak boven het hoofd meer hebben of een plek waar ze überhaupt mogen wonen.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Op 7 oktober begonnen de Palestijnen met een grootschalige aanval op Israëlische dorpen. En dit past binnen de trend die we al bijna anderhalve eeuw in dit gebied zien: Arabisch geweld jegens Joodse gemeenschappen.
En wat is volgens jou het verband tussen deze twee situaties? Dus aan de ene kant 7 oktober en aan de andere kant deze vermeende verdrijvingen van Palestijnen uit dorpen. Misschien dan ook even handig te vermelden waar dit was, want ik kan mij niet voorstellen dat het in Israël zelf was, dus het zal wel de Westelijke Jordaanoever betreffen?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ach. Sinds 1 januari zijn 50 gemeenschappen (dorpjes) met geweld volledig verdreven en wat bij droeg aan de 3.100 Palestijnen die geen dak boven het hoofd meer hebben of een plek waar ze überhaupt mogen wonen.
Omdat het allemaal pas met 7 oktober begonnen is zal je het volgende vast afkeuren. In:
2020 een kleine 1.000
2021 2.250
2012 bijna 500
quote:Op zaterdag 7 december 2024 01:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Per inwoner van Gaza is 38 kg aan explosieven op Gaza gegooid. Als er 30.000 terroristen uitgeschakeld zijn en dat is aan de hoge kant dan is per terrorist 2.700 kg aan explosieven gebruikt. Ik herhaal want alleen Hamas is een doelwit: 2.700 kg per uitgeschakelde terrorist
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:40 schreef HowardRoark het volgende:
Maar is dit verder relevant dan, het gewicht aan explosieven? Je hebt het daar nu al meermaals over gehad, maar het blijft onduidelijk wel punt je hiermee probeert te maken.
Ook de kwestie in Syrië wordt helaas aangegrepen om Israël in een negatief daglicht te zetten.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:53 schreef havanagila het volgende:
Rustig hier. Lijkt wel of het gros van de mensen het geen fuck kan schelen nu er ontwikkelingen zijn in Syrië.
Mensen vanwege hun achtergrond aanvallen is in het ene geval gewoon acceptabel hèquote:Op woensdag 11 december 2024 18:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En wat is volgens jou het verband tussen deze twee situaties? Dus aan de ene kant 7 oktober en aan de andere kant deze vermeende verdrijvingen van Palestijnen uit dorpen. Misschien dan ook even handig te vermelden waar dit was, want ik kan mij niet voorstellen dat het in Israël zelf was, dus het zal wel de Westelijke Jordaanoever betreffen?
Daarnaast staat er nog een andere vraag voor je open:
[..]
[..]
[..]
Ook de kwestie in Syrië wordt helaas aangegrepen om Israël in een negatief daglicht te zetten.
Das verzet tegen de bloeddorstige Palestijnen, met hun jarenlange terreuraanvallen op Israël.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:23 schreef egayalS het volgende:
De Israelis hebben nooit onder stoelen of banken geschoven waar ze mee bezig zijn.
[ x ]
Sinds vele tientallen jaren zijn vele gemeenschappen van de kaart geveegd door Israel.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Op 7 oktober begonnen de Palestijnen met een grootschalige aanval op Israëlische dorpen. En dit past binnen de trend die we al bijna anderhalve eeuw in dit gebied zien: Arabisch geweld jegens Joodse gemeenschappen.
Jij begrijpt niet waarom Israël nu Syrië voor een deel bezet?quote:Op donderdag 12 december 2024 09:08 schreef bianconeri het volgende:
Israel weer het zoveelste land aan het binnen vallen en bezetten.
Wat blijven een aantal FOK-ers met plezier doen? Alle ellende toejuichen die Israel veroorzaakt.
Walgelijk
Hmm.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sinds vele tientallen jaren zijn vele gemeenschappen van de kaart geveegd door Israel.
Zijn er meerdere landen binnengevallen en bezet door Israel.
Past binnen de trend die we al anderhalve eeuw in dit gebied zien: Israelische genocide tegen Arabische bevolkingsgroepen.
Pallywood ligt op zijn gatquote:Op woensdag 11 december 2024 18:53 schreef havanagila het volgende:
Rustig hier. Lijkt wel of het gros van de mensen het geen fuck kan schelen nu er ontwikkelingen zijn in Syrië.
Je snapt toch zelf ook wel dat ik jouw onzin aan het quoten benquote:Op donderdag 12 december 2024 09:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Bijzonder hoor.
Israël bestaat pas 76 jaar, maar jij ziet al anderhalve eeuw een Israëlische genocide tegen Arabische bevolkingsgroepen?
Het benadrukt eens te meer dat je echt niet weet waar je over praat, en bij jou dit conflict slechts een hetze jegens het enige Joodse land is. Dat zit zo diep dat zelfs toen Hezbollah met hun raketten een Druze-dorp raakte, jij nog wist te beweren dat dit de schuld van Israël was.
Bedoel je de promo laten we de gekken in het Westen te vriend houden promo redenen?quote:Op donderdag 12 december 2024 09:15 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet waarom Israël nu Syrië voor een deel bezet?
Nee....quote:Op donderdag 12 december 2024 09:51 schreef bianconeri het volgende:
Bedoel je de promo laten we de gekken in het Westen te vriend houden promo redenen?
Dat doe jij ook niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:34 schreef egayalS het volgende:
Als je meer dan een jaar na de start van een genocide nog steeds wapens wilt leveren aan dat genocidale regime dan geef je geen ene fuck om Gaza. En heb je geen recht van spreken over het leef aldaar.![]()
![]()
![]()
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |