abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 december 2024 @ 10:10:49 #51
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215834392
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 10:08 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat zijn feiten toch.. of was het niet zo?
Nee, niet echt. In eerste instantie waren de Israëlische diensten vooral bezig om het eigen grondgebied terug te krijgen en in de nacht van zaterdag op zondag werden er luchtaanvallen uitgevoerd. Daarnaast is de omkering van de volgorde der dingen nogal feitenoprekkerig op zijn minst.

En goedemorgen uiteraard.
pi_215835569
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 10:10 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee, niet echt. In eerste instantie waren de Israëlische diensten vooral bezig om het eigen grondgebied terug te krijgen en in de nacht van zaterdag op zondag werden er luchtaanvallen uitgevoerd. Daarnaast is de omkering van de volgorde der dingen nogal feitenoprekkerig op zijn minst.

En goedemorgen uiteraard.
Daarvoor werden de mensen in Gaza al aangevallen . Dus inderdaad niet juist. Maar op 7 October werd Gaza ook aangevallen. Ik begrijp je wel als je zegt dat het niet begon op 7 October en dat Israel daarvoor al bezig was.
pi_215835620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 12:19 schreef Chadi het volgende:

[..]
Daarvoor werden de mensen in Gaza al aangevallen . Dus inderdaad niet juist. Maar op 7 October werd Gaza ook aangevallen. Ik begrijp je wel als je zegt dat het niet begon op 7 October en dat Israel daarvoor al bezig was.
Op 7 oktober begonnen de Palestijnen met een grootschalige aanval op Israëlische dorpen. En dit past binnen de trend die we al bijna anderhalve eeuw in dit gebied zien: Arabisch geweld jegens Joodse gemeenschappen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 11 december 2024 @ 13:04:25 #54
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_215835981
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 10:08 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat zijn feiten toch.. of was het niet zo?
Occupied Gaza strip? Onder palestijns zelfbestuur sinds 2006 zonder Israëlische strijdkrachten?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_215836514
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 00:25 schreef Chadi het volgende:

[..]
Als verschillende organisaties de feiten bestuderen en tot die conclusie komen op basis van de feiten is de conclusie een feit. Feit is dat in de buurt van genocide komen al schandalig en onverdedigbaar hoort te zijn.

Mening is dat jij denkt dat ik me achter deze organisaties schuil. Hoe kom je daarbij en waar haal je dat "plotseling" vandaan en waar basseer je dat op? Niet slap lullen is eigenlijk wat ik hier inpak voor je .
De logica bij @Cuendilar is bij onderstaande natuurlijk ook ver te zoeken.

quote:
Er wordt geen genocide gepleegd is daarentegen wél een feit, omdat die gevolgtrekking van zonet niet is/kan worden bewezen.
Ik word beschuldigt van moord maar word vrijgesproken i.v.m. gebrek aan bewijs. Dan is het natuurlijk geen feit dat ik het ook niet gedaan heb.
pi_215837341
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 15:22 schreef Origami94 het volgende:
Naar welk mailadres moet dit?

Aangezien ik meerdere kwalitatieve users heb zien verdwijnen en ik met de mods er niet uitkom om een leuke inhoudelijk forum te creeren.

Ik lees een post waarin een user oproept om asielzoekers op te sluiten en dagenlang blijft de post staan. Het excuus van de mod, doe maar rapporteren. Oke vervolgens doe ik rapporteren bij een topic over mensenrechten waar twee users persoonlijk worden op mijn onderbouwde posts. Vervolgens verwijdert de mod de hele discussie...
Vaarwel origami94!

Veel plezier in het Syrische kalifaat of palestina misschien kun je daar wel iets leuks op dan wel aanrichten. :W
pi_215838428
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2024 12:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op 7 oktober begonnen de Palestijnen met een grootschalige aanval op Israëlische dorpen. En dit past binnen de trend die we al bijna anderhalve eeuw in dit gebied zien: Arabisch geweld jegens Joodse gemeenschappen.
Ach. Sinds 1 januari zijn 50 gemeenschappen (dorpjes) met geweld volledig verdreven en wat bij droeg aan de 3.100 Palestijnen die geen dak boven het hoofd meer hebben of een plek waar ze überhaupt mogen wonen.

Omdat het allemaal pas met 7 oktober begonnen is zal je het volgende vast afkeuren. In:
2020 een kleine 1.000
2021 2.250
2012 bijna 500
pi_215839077
Rustig hier. Lijkt wel of het gros van de mensen het geen fuck kan schelen nu er ontwikkelingen zijn in Syrië.
pi_215839136
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 18:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ach. Sinds 1 januari zijn 50 gemeenschappen (dorpjes) met geweld volledig verdreven en wat bij droeg aan de 3.100 Palestijnen die geen dak boven het hoofd meer hebben of een plek waar ze überhaupt mogen wonen.

Omdat het allemaal pas met 7 oktober begonnen is zal je het volgende vast afkeuren. In:
2020 een kleine 1.000
2021 2.250
2012 bijna 500
En wat is volgens jou het verband tussen deze twee situaties? Dus aan de ene kant 7 oktober en aan de andere kant deze vermeende verdrijvingen van Palestijnen uit dorpen. Misschien dan ook even handig te vermelden waar dit was, want ik kan mij niet voorstellen dat het in Israël zelf was, dus het zal wel de Westelijke Jordaanoever betreffen?

Daarnaast staat er nog een andere vraag voor je open:
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 01:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Per inwoner van Gaza is 38 kg aan explosieven op Gaza gegooid. Als er 30.000 terroristen uitgeschakeld zijn en dat is aan de hoge kant dan is per terrorist 2.700 kg aan explosieven gebruikt. Ik herhaal want alleen Hamas is een doelwit: 2.700 kg per uitgeschakelde terrorist
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2024 11:40 schreef HowardRoark het volgende:
Maar is dit verder relevant dan, het gewicht aan explosieven? Je hebt het daar nu al meermaals over gehad, maar het blijft onduidelijk wel punt je hiermee probeert te maken.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 18:53 schreef havanagila het volgende:
Rustig hier. Lijkt wel of het gros van de mensen het geen fuck kan schelen nu er ontwikkelingen zijn in Syrië.
Ook de kwestie in Syrië wordt helaas aangegrepen om Israël in een negatief daglicht te zetten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215841733
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2024 18:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En wat is volgens jou het verband tussen deze twee situaties? Dus aan de ene kant 7 oktober en aan de andere kant deze vermeende verdrijvingen van Palestijnen uit dorpen. Misschien dan ook even handig te vermelden waar dit was, want ik kan mij niet voorstellen dat het in Israël zelf was, dus het zal wel de Westelijke Jordaanoever betreffen?

Daarnaast staat er nog een andere vraag voor je open:
[..]
[..]
[..]
Ook de kwestie in Syrië wordt helaas aangegrepen om Israël in een negatief daglicht te zetten.
Mensen vanwege hun achtergrond aanvallen is in het ene geval gewoon acceptabel hè

Over die hoeveelheid explosieven. Ik had geloof ik al gezegd dat ik (toevoeging: niet gehinderd door enige kennis) het gewoon erg veel kg vond. Het klonk ridicuul als je het per terrorist bekijkt, wat natuurlijk een waardeloze graadmeter is. Misschien is het niet veel, ik weet het niet, en jij ook niet.

Over explosieven in Gaza gesproken. Vandaag en gisteren was het wel weer genieten. Bijzondere beelden

twitter

twitter
pi_215843438
De Israelis hebben nooit onder stoelen of banken geschoven waar ze mee bezig zijn.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215843442
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 00:23 schreef egayalS het volgende:
De Israelis hebben nooit onder stoelen of banken geschoven waar ze mee bezig zijn.

[ x ]
Das verzet tegen de bloeddorstige Palestijnen, met hun jarenlange terreuraanvallen op Israël.

Oh, wacht, dat is natuurlijk eenrichtingsverkeer.
pi_215843450
Tja

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215843464
Turkije was ook Ottomaanse rijk, waar heb je het over.
pi_215844370
Ik zie nu TT pas.
Gezien de TS niet zo gek, wat een onzin van die user weer om Israel weer eens in te dekken :')

Genocide toejuichers. Israel weer het zoveelste land aan het binnen vallen en bezetten.
Wat blijven een aantal FOK-ers met plezier doen? Alle ellende toejuichen die Israel veroorzaakt.
Walgelijk :r
pi_215844385
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2024 12:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Sinds vele tientallen jaren zijn vele gemeenschappen van de kaart geveegd door Israel.
Zijn er meerdere landen binnengevallen en bezet door Israel.

Past binnen de trend die we al anderhalve eeuw in dit gebied zien: Israelische genocide tegen Arabische bevolkingsgroepen.
pi_215844394
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 09:08 schreef bianconeri het volgende:
Israel weer het zoveelste land aan het binnen vallen en bezetten.
Wat blijven een aantal FOK-ers met plezier doen? Alle ellende toejuichen die Israel veroorzaakt.
Walgelijk :r
Jij begrijpt niet waarom Israël nu Syrië voor een deel bezet?
:')
pi_215844542
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 09:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Sinds vele tientallen jaren zijn vele gemeenschappen van de kaart geveegd door Israel.
Zijn er meerdere landen binnengevallen en bezet door Israel.

Past binnen de trend die we al anderhalve eeuw in dit gebied zien: Israelische genocide tegen Arabische bevolkingsgroepen.
Hmm.

Bijzonder hoor.

Israël bestaat pas 76 jaar, maar jij ziet al anderhalve eeuw een Israëlische genocide tegen Arabische bevolkingsgroepen?

Het benadrukt eens te meer dat je echt niet weet waar je over praat, en bij jou dit conflict slechts een hetze jegens het enige Joodse land is. Dat zit zo diep dat zelfs toen Hezbollah met hun raketten een Druze-dorp raakte, jij nog wist te beweren dat dit de schuld van Israël was.
pi_215844547
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 18:53 schreef havanagila het volgende:
Pallywood ligt op zijn gat
pi_215844609
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2024 09:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm.

Bijzonder hoor.

Israël bestaat pas 76 jaar, maar jij ziet al anderhalve eeuw een Israëlische genocide tegen Arabische bevolkingsgroepen?

Het benadrukt eens te meer dat je echt niet weet waar je over praat, en bij jou dit conflict slechts een hetze jegens het enige Joodse land is. Dat zit zo diep dat zelfs toen Hezbollah met hun raketten een Druze-dorp raakte, jij nog wist te beweren dat dit de schuld van Israël was.
Je snapt toch zelf ook wel dat ik jouw onzin aan het quoten ben :')
Niemand neemt jouw genocide steunende onzin nog serieus.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 09:15 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Jij begrijpt niet waarom Israël nu Syrië voor een deel bezet?
:')
Bedoel je de promo laten we de gekken in het Westen te vriend houden promo redenen?
pi_215844821
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 09:51 schreef bianconeri het volgende:

Bedoel je de promo laten we de gekken in het Westen te vriend houden promo redenen?
Nee....
pi_215845886
B.N.'ers in actie voor Gaza en Libanon 'niet in mijn naam'

Nounou daar zal Netanyahu wakker van liggen wat Beau van Erven Dorens en Roxanne fucking Hazes ervan vinden :') :')

Oh ja, 7 oktober was ook niet in mijn naam
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_215848276
Something something most moral army in the world

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215848575
Als je meer dan een jaar na de start van een genocide nog steeds wapens wilt leveren aan dat genocidale regime dan geef je geen ene fuck om Gaza. En heb je geen recht van spreken over het leef aldaar. :r :r :r

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215848590
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:34 schreef egayalS het volgende:
Als je meer dan een jaar na de start van een genocide nog steeds wapens wilt leveren aan dat genocidale regime dan geef je geen ene fuck om Gaza. En heb je geen recht van spreken over het leef aldaar. :r :r :r

[ x ]
Dat doe jij ook niet.

En dat is al een tijdje duidelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')