Vorige keren liep het na half uur primaquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:02 schreef Netsplitter het volgende:
Jij denkt dat de servers dat gaan trekken?
Duizenden? Maak daar maar een miljoen vanquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:17 schreef Netsplitter het volgende:
GGG heeft het goed voor elkaar met die duizenden gratis beta testers.
Sowieso hebben ze het supergoed voor elkaar. Begrijpen heel goed wat de community wil en voegen dat steeds toe aan de game.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:17 schreef Netsplitter het volgende:
Unexpectedquote:Connecting to login server....
Un unexpected disconnection occured.
Server down...quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:42 schreef Jimbo het volgende:
rip, was door de queue
AN UNEXPECTED DISCONNECTION OCCURRED![]()
![]()
![]()
Kan je een wolf krijgen? Zo ja. Dan weet ik mijn class. Twijfel alleen nog of ik hem nu haal of gewoon wachtquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:14 schreef Managarm het volgende:
Leuk, speelt soepel weg. Speel nu een witch, met pets.
Zou het niet weten, dacht dat er wel een druid was maar dat die klasse er nog niet in zit. Je krijgt de waarde van je aankoop in coins, als je nog niet POE gespeeld heb dan heb je toch een aantal stashtabs nodig. Ik heb me dit keer helemaal niet ingelezen, ik klooi wat aan, leuker dan allerlei advies volgen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je een wolf krijgen? Zo ja. Dan weet ik mijn class. Twijfel alleen nog of ik hem nu haal of gewoon wacht
Ik heb het nog nooit gespeeld. Ik heb diablo 4 paar uurtjes gedaan toen er een keer een gratis weekend was. Maar vond het te makkelijk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:17 schreef Managarm het volgende:
[..]
Zou het niet weten, dacht dat er wel een druid was maar dat die klasse er nog niet in zit. Je krijgt de waarde van je aankoop in coins, als je nog niet POE gespeeld heb dan heb je toch een aantal stashtabs nodig. Ik heb me dit keer helemaal niet ingelezen, ik klooi wat aan, leuker dan allerlei advies volgen.
Succes, ik heb POE1 sinds beta af en aan gespeeld, bleef leuk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gespeeld. Ik heb diablo 4 paar uurtjes gedaan toen er een keer een gratis weekend was. Maar vond het te makkelijk.
Maar dit ziet er wel tof uit. Ik denk dat ik hem zo maar koop. In het aller ergste geval heb ik 30 euro verpest. Maar dat overleef ik ook wel
Kleine correctie van mijn kant. Echt veel fijnere game dan PoE 1. Ik weet niet hoe het op de lange termijn gaat zijn maar vooralsnog vermaak ik mij met m'n monkquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:30 schreef ems. het volgende:
Ben benieuwd. Ik was vrij snel uitgekeken op PoE1 maar een vriend die helemaal hooked is heeft mij een key gegeven voor deel 2. Kan het allicht een kans geven een keer maar ik verwacht er niet veel van.
Ik speel hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:14 schreef Managarm het volgende:
Leuk, speelt soepel weg. Speel nu een witch, met pets.
Volgens mij geven wat streamers nog steeds gratis early access passen weg. Wellicht kan je eens in de streams navraag doen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je een wolf krijgen? Zo ja. Dan weet ik mijn class. Twijfel alleen nog of ik hem nu haal of gewoon wacht
SPOILER: Act 3: Quest: Legacy of the Vaal, locatie Chimeral WetlandsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Gratis?quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:17 schreef Netsplitter het volgende:
Gratis voor hun. Duizenden beta testers en ze krijgen er nog geld voor ook.quote:Op maandag 9 december 2024 21:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gratis?
Op de PlayStation kost de early acces versie je iets van 28 euro
Dat je dan als diehard fan dat graag betaald om aan de slag te kunnen, okee.
Maar ik wacht tot ie over een half jaar of zo free to play is.
Ah op die fietsquote:Op maandag 9 december 2024 21:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gratis voor hun. Duizenden beta testers en ze krijgen er nog geld voor ook.
De natte droom van elke ontwikkelaar.
Het enige is hier dat ik wat stottering heb en lagspikes. Maar dat ligt niet aan het spel haha.quote:Op maandag 9 december 2024 21:40 schreef over_hedge het volgende:
Nou de test is tot nu toe 9.5/10. 1x beetje lag in het camp met andere mensen. En dat was het enige wat ik kan opnoemen. Nog geen bugs gezien of crashes gehad
Ik heb een stuk of twintig vastlopers gehad (laatste videokaart drivers), gezien de saaiheid van de monsters en de slechte drops geef ik het spel nu een 7 op 10.quote:Op maandag 9 december 2024 21:40 schreef over_hedge het volgende:
Nou de test is tot nu toe 9.5/10. 1x beetje lag in het camp met andere mensen. En dat was het enige wat ik kan opnoemen. Nog geen bugs gezien of crashes gehad
Wel? Ik speel gewoon op ultra wide?quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:21 schreef 2dope het volgende:
Er is overigens geen native ondersteuning voor ultrawide
Ah, superwide alleen (32:9 ipv 21:9) niet dan. Ik dacht UW ook niet. Standaard kreeg ik zwarte balkjesquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel? Ik speel gewoon op ultra wide?
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:27 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Tegelijk met de boss doodgaanbye bye loot
Ik maak mezelf wijs dat er achter het "You have died"-schermpje ook nog 3 uniques liggenquote:Op woensdag 11 december 2024 10:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]fuck dat is wel kut. Dat je oranje er tussen ziet liggen
Ah joh. Anders ben je veel te OP. Is ook niet leukquote:Op woensdag 11 december 2024 10:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik maak mezelf wijs dat er achter het "You have died"-schermpje ook nog 3 uniques liggen
True. Ik waande mezelf behoorlijk OP tot ik aankwam in Utzaal (act 3). Mobs daar zijn fucking relentless. Overigens ben ik level 46 en heb één unique gevonden in de gehele playthroughquote:Op woensdag 11 december 2024 10:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah joh. Anders ben je veel te OP. Is ook niet leuk
Dan ga je al aardig hardquote:Op woensdag 11 december 2024 10:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
True. Ik waande mezelf behoorlijk OP tot ik aankwam in Utzaal (act 3). Mobs daar zijn fucking relentless. Overigens ben ik level 46 en heb één unique gevonden in de gehele playthrough
Lekker. Had je er ook wat aan dan? De unique die ik vond waren mage boots ofzo terwijl ik warrior ben. En ja ik denk dat ik bijna door de (story)content heen ben voor wat betreft de early access. Moet wel zeggen dat ik een boel shit heb gemist, ook veel optionele bossesquote:Op woensdag 11 december 2024 10:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan ga je al aardig hardEn nee nee! Je hebt er 2 gevonden. Alleen maar 1 kunnen oppakken
Maar wel weinig. Ik heb er 3 gevonden en ben 25 geloof ik ergens in act 2. Net bij die trials
Jaquote:Op woensdag 11 december 2024 10:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lekker. Had je er ook wat aan dan? De unique die ik vond waren mage boots ofzo terwijl ik warrior ben. En ja ik denk dat ik bijna door de (story)content heen ben voor wat betreft de early access. Moet wel zeggen dat ik een boel shit heb gemist, ook veel optionele bosses
lol ik doe echt alles....heb zoiets van wss doe ik maar 1 keer echt alles, dus dan maar gelijk 1e keer....daarna komt het er denk toch niet meer van hahaquote:Op woensdag 11 december 2024 10:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lekker. Had je er ook wat aan dan? De unique die ik vond waren mage boots ofzo terwijl ik warrior ben. En ja ik denk dat ik bijna door de (story)content heen ben voor wat betreft de early access. Moet wel zeggen dat ik een boel shit heb gemist, ook veel optionele bosses
Altijd een risicovolle vraag haha. Je hebt D4 fans en POE fans. Ik heb ze beide gespeeld. Ik vermaak me persoonlijk meer met POE en nu met POE 2. Ja er zijn wat mensen die zeuren over POE 2 nu, net als over Diablo 4. Echter is het een early access...dus veel zal gebuffed of generfed worden om een sweet spot te krijgen.quote:Op woensdag 11 december 2024 14:27 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe is de game in verhouding tot Diablo 3 en 4 (1 en 2 nooit gespeeld)?
Ben er inmiddels doorheen, na het verslaan van de act 3 boss word je weer gedropt in act1 maar dan op cruel difficulty. Ergens wel tempting om door te spelen maar wil ook nog ff andere classes proberenquote:Op woensdag 11 december 2024 14:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
lol ik doe echt alles....heb zoiets van wss doe ik maar 1 keer echt alles, dus dan maar gelijk 1e keer....daarna komt het er denk toch niet meer van haha
Heb mijn eerste unique/legendary gevonden...zag er niet zo boeiend uit.
Zat te kloten met de 1e trial...wilde niet lukken. Heb wat skills omgegooid, wat support gems...en met 2 vingers in me neus hahah....maakt echt zoooveel uit
Ja de volgende acts zullen wel gaandeweg nog komen. Ik ga Cruel ook nog wel met deze class spelen.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben er inmiddels doorheen, na het verslaan van de act 3 boss word je weer gedropt in act1 maar dan op cruel difficulty. Ergens wel tempting om door te spelen maar wil ook nog ff andere classes proberen
Ik krijg deze niet dood met mijn minions: Balbala, The Traitor. Ik heb warrior skeletons en archers, die doen bijna geen schade op deze baas.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja de volgende acts zullen wel gaandeweg nog komen. Ik ga Cruel ook nog wel met deze class spelen.
Snap ook wel dat je nu je opnieuw gaat, een andere class pakt.
Heb alleen altijd het gevoel dat je Char pas lekker begint te draaien in end-game. Dus ik wil wel door en zien hoe het speelt als ik iets van lvl 80 ben ofzo. Daarna begin ik wel aan nieuwe class.
Nu ik mijn minion build meer op SRS heb gegooid, loop ik er best makkelijk door heen. Zit nu eind Act 2, maar dat laatste stukje is even lastig.
Hoop wel dat er nu met de patch wat betere loot dropt. Rares zie ik echt weinig. Wel al 2 chaos gevonden en een jewellers orb. Zou wel wat meer mogen eigenlijk haha. Alhowel Chaos nu niet meer zo interessant is, maar die jewellers wel.
Wat bij mij heel erg heeft geholpen is overschakelen naar Summon Raging Spirits (SRS). Skill is gekoppeld aan Flame Wall. Die doen wel de dmg die nodig is. Ik had namelijk hetzedlfde met Warriors en Archers. Dt ik zelf de dmg moest doen. Dat gaat idd mis.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:42 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik krijg deze niet dood met mijn minions: Balbala, The Traitor. Ik heb warrior skeletons en archers, die doen bijna geen schade op deze baas.
Balbala is fire resistant tho'quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:47 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Wat bij mij heel erg heeft geholpen is overschakelen naar Summon Raging Spirits (SRS). Skill is gekoppeld aan Flame Wall. Die doen wel de dmg die nodig is. Ik had namelijk hetzedlfde met Warriors en Archers. Dt ik zelf de dmg moest doen. Dat gaat idd mis.
https://maxroll.gg/poe2/b(...)alist-leveling-guide
Zodra je dit volgt....ben je zelf alleen maar aan het rond rennen...dodgen en af en toe cursus er op aan het gooien. Oh ja...en constant Flame Wall aan het spammen om je SRS op 10 te houden haha
Dat is kut. Zelf echt nog 0 crashes gehad. Daar heb jij alleen zo weinig aanquote:Op maandag 16 december 2024 15:50 schreef Managarm het volgende:
Ik ben er mee gestopt, het spel loopt te vaak vast en crasht teveel. Even tijdje wachten tot er een oplossing is (alle tips van de forums geprobeerd om vastlopen te voorkomen).
Je computer opsturen naar Portugal?quote:Op maandag 16 december 2024 16:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is kut. Zelf echt nog 0 crashes gehad. Daar heb jij alleen zo weinig aan
Dan kan ik zelf niet meer spelenquote:Op maandag 16 december 2024 16:55 schreef Managarm het volgende:
[..]
Je computer opsturen naar Portugal?
Ahah ja heb ook nog allemaal troep in mn stash hoorquote:Op maandag 23 december 2024 10:00 schreef over_hedge het volgende:
mijn stach lijkt op een soort horder schuur. Helemaal vol met spullen die ik never nooit nog ga gebruiken
Ohh dat wist ik niet! Dan koop ik die ook wel ff. Dacht dat het alleen meer ruimte was.quote:Op maandag 23 december 2024 10:25 schreef Sjemmert het volgende:
Die currency en gem tabs zijn wel super chill kan je zo in een keer alles stashen en dan sorteert de game het automatisch in die stash tabs. Premium tab heb je nodig als je spullen wil verkopen op de site.
Het voordeligste is om te wachten op de maandelijkse aanbieding. Denk over een week of twee a drie weer. Punten heb je al als het goed is. Maar igg die gem en currency tab kan ik wel aanraden ja.quote:Op maandag 23 december 2024 10:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ohh dat wist ik niet! Dan koop ik die ook wel ff. Dacht dat het alleen meer ruimte was.
Die is al weg zeker?quote:Op maandag 23 december 2024 11:19 schreef Divje het volgende:
Iemand belang bij een early access key voor PC?
First come first serve
Nu welquote:
Nicequote:Op maandag 23 december 2024 14:39 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nu aan het installeren op m’n laptop maar ik speel al op m’n iPad via GeForce now. Bedankt man.
quote:Op maandag 23 december 2024 14:48 schreef 2dope het volgende:
Heb m'n level 53 warrior ff opzij gelegd en afgelopen weekend met een maatje co-op gespeeld. Was ditmaal sorcerer, speelt ook erg lekker al is het wat minder rechttoe rechtaan dan Warrior.
Wat erg vet is aan sorceress is dat ze steeds die Wall of Flame kan neerpleuren en vervolgens doen alle projectiles die je daar doorheen schiet extra fire damage, toffe manier van spelen is dat
Zeg je vrije tijd maar gedagquote:Op maandag 23 december 2024 14:39 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nu aan het installeren op m’n laptop maar ik speel al op m’n iPad via GeForce now. Bedankt man.
herkenbaar en snap geen kut van endgamequote:Op zaterdag 28 december 2024 18:50 schreef Sjemmert het volgende:
Heb de campaign afgemaakt met mijn sorcerer en ben nu in de endgame en level 67. Nu eerst maar even uitvogelen hoe het precies werkt met die maps e.d.
Als je die nog over hebt? Ik zou hem wel graag willen proberen <3 En zou er erg blij mee zijn!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:53 schreef Document1 het volgende:
Ik ben ook overgestapt op Merc (na ranger, witch en warrior) en ben het helemaal eens met je. Het is opeens een hele diepe twin stick shooter.![]()
Ik heb nu een early acces pack gekocht met een sleutel. Weet iemand of dit betekend of ik nu een sleutel over heb die ik aan iemand anders kan geven. Ik speel via de sleutel die ik van @:divje kreeg.
Ik heb echt geen idee hoe het zit vandaar m’n vraag en m’n account pagina word ik ook niet veel wijzer van bij ggg.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je die nog over hebt? Ik zou hem wel graag willen proberen <3 En zou er erg blij mee zijn!
Zeker met betrekking tot je twin stick shooter opmerking, dat trekt me echt enorm.
Volgens mij heb jij dan al gewoon de game op je account, en krijg je automatisch een koppeling met Steam als de game uitkomt?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:05 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe het zit vandaar m’n vraag en m’n account pagina word ik ook niet veel wijzer van bij ggg.
Ik speel het op m’n iPad met een gamesir g8+ controller en dat speelt echt fantastisch. Ik heb het nog niet op m’n laptop geprobeerd zelfs.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3592359quote:When you buy the supported pack your POE account is automatically granted access to the game. If you bought through Steam your client likely already has access, just check your steam library. If not in your library, you can use the Steam code to add it to your Steam. If you have an extra access code listed underneath the Steam and Epic that says Used:False, those are the codes you can give to friends.
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8quote:If you purchase an early access supporter pack on a Path of Exile account that is already eligible to participate in early access, the key included in that pack cannot be redeemed by that account and can be gifted as the purchaser wishes.
Monkquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:07 schreef Divje het volgende:
Net begonnen met maps, wat een overload aan nieuwe dingen om te doen..![]()
M'n lvl 71 monk is eindelijk aan het shredden na een 5exalts staff upgrade, ging van 4,7-5,1k naar 22-25k base damage op Ice strikeMet die Polcirkeln ring en Herald of Ice & Thunder is dat wel een genot zeg.
Alleen m'n defensesdenk erover om Chaos immunity te nemen en Ghost Writhe te dragen om m'n Energy shield icm Meditation te buffen..
Het is wachten tot GGG terug is van vakantie en ze deze build nerfen
Heb je een lootfilter aan staan? Scheelt al een hoop. Vaak kan je die ook afstellen op wat je wel wil zien en wat niet. Heb er nu 1 draaien, weet alleen niet of deze ook al instelbaar is. Dat gaat zeker nog wel komen. Is dan ook volledig personaliseerbaar.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:31 schreef Jimbo het volgende:
Ja, poe is leuk maar ik merk echt dat ik mij dood begin te irriteren eraan dat ik gewooo niet zie door alle zooi op 't scherm
en dan opeens bne je weer dood, omdat er blijkbaar een mob stond die jou stond te slaanKan ook nergens alle effecten minder zetten of een dikke outline om de mobs heen, dus 9/10 deaths die ik nu heb zijn vooral omdat ik geen fuck zie, en dat maakt het toch een stuk minder leuk.
oooooh had niet door dat ze zo duur zijnquote:Op zondag 5 januari 2025 16:04 schreef Divje het volgende:
Het is maar goed dat ik rituals niet zo leuk vindt, net 3 ritual precursor tablets verkocht voor 50ex per stuk
En we gaan de markt weer op voor gear upgrades..
Ik snap je frustratie, echter oordeel je nu dat het spel niet leuk is, op basis van het feit dat je er niet in komt?quote:Op zondag 5 januari 2025 18:35 schreef KoningWouter het volgende:
Fantastisch spel... NOT!
Vorige week de EA gekocht. Gedownload en opgestart.
"Your account has been locked, contact support@grindinggeargames.com"
En natuurlijk direct een mail gestuurd maar ik krijg gewoon geen reactie...
Ik kijk het volgende week even aan maar daarna ga ik het refunden. Ze zoeken het maar uit.
Nee ik ben gewoon gefrustreerd. Ik wil het graag spelen maar krijg maar geen reactie...quote:Op maandag 6 januari 2025 07:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Heb je een lootfilter aan staan? Scheelt al een hoop. Vaak kan je die ook afstellen op wat je wel wil zien en wat niet. Heb er nu 1 draaien, weet alleen niet of deze ook al instelbaar is. Dat gaat zeker nog wel komen. Is dan ook volledig personaliseerbaar.
[..]
oooooh had niet door dat ze zo duur zijnheb er nog 7 staan uit mijn hoofd gezegd haha. Doe ze nooit, want ik vind er geen pieeeeep aan meestal
[..]
Ik snap je frustratie, echter oordeel je nu dat het spel niet leuk is, op basis van het feit dat je er niet in komt?
Geen idee verder waarom je account gelocked zou zijn, maar wel jammer dat het zo loopt.
Ik vermaak me nog prima met het spel!
Ligt wel aan de mods die op zo'n tablet zitten, de kale tablets gaan soms voor 10quote:Op maandag 6 januari 2025 07:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
oooooh had niet door dat ze zo duur zijnheb er nog 7 staan uit mijn hoofd gezegd haha. Doe ze nooit, want ik vind er geen pieeeeep aan meestal
ja ik heb t niet over de loot, het is vooral de effecten van skills/spells van anderen en mezelf:')quote:Op maandag 6 januari 2025 07:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Heb je een lootfilter aan staan? Scheelt al een hoop. Vaak kan je die ook afstellen op wat je wel wil zien en wat niet. Heb er nu 1 draaien, weet alleen niet of deze ook al instelbaar is. Dat gaat zeker nog wel komen. Is dan ook volledig personaliseerbaar.
[..]
[..]
Ik snap je frustratie, echter oordeel je nu dat het spel niet leuk is, op basis van het feit dat je er niet in komt?
Geen idee verder waarom je account gelocked zou zijn, maar wel jammer dat het zo loopt.
Ik vermaak me nog prima met het spel!
Geen last van. Skill issue dusquote:Op maandag 6 januari 2025 14:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ik heb t niet over de loot, het is vooral de effecten van skills/spells van anderen en mezelf:')
Dat zijn inderdaad bosses ja.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:13 schreef MMaRsu het volgende:
Nou van het weekend al een paar uurtjes kunnen spelen, nadat ik van @:document1 een key had gekregen, echt supervet. Speel dus met de mercenary, lvl 10/11 volgens mij. Paar bosses al gekilled, of ja waren het bosses. Kwam je in een afgesloten arena terecht.
Het is ff wennen qua skills maar in principe probeer ik gewoon de dingen te upgraden, die armor piercing rounds en de nades zijn nice. Speelt ook lekker weg met een controller, en alles is goed te lezen enzo, ook als je een meter of anderhalf van je tv afzit.
Moet wel regelmatig terug naar de town om weer spullen te verkopen, want ik zit wel de hele tijd vol haha.
Deze week maar eens verder wanneer ik weer wat vrije uurtjes heb.
Heel begrijpbaar...jammer dat ze zo langzaam reageren idd.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon gefrustreerd. Ik wil het graag spelen maar krijg maar geen reactie...
Heb er 2 verkocht voor 40 ex per stuk. Dus ging idd nog best. Waren 9 nodes idd en op zich leuke mods er op.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ligt wel aan de mods die op zo'n tablet zitten, de kale tablets gaan soms voor 10Maaar met 9+ ritual maps, mob density en extra rarity/quantity kan het snel oplopen haha
Sommige rare jewels kan je ook voor veel verkopen.
Ik gebruik trouwens sidekick om prijzen te checken ingame, verdomd handig
Haha ja die snap ik zeker!! Ik heb nu stuk of 12 minions en ik spam er nog 10 extra steeds...moest bij een boss fight een NPC in de gaten houden die mij bescherming gaf in soort storm. Dat is best lastig met je hele beeld vol met minions haha.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ik heb t niet over de loot, het is vooral de effecten van skills/spells van anderen en mezelf:')
Ooh dat het EA is, blijkt nog wel uit wat dingen hoor. Zeker als je POE 1 gewend bent. Maar het is zeker al heel compleet en speelt ook echt super. Ben nu 91 en op weg naar 92. Vermaak me nog steeds prima. De drang om andere classes te proberen neemt wel steeds meer toe. Echter speelt mijn build heerlijk en past ook goed bij hoe ik wil spelen, dus dat weerhoudt me nog steedsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:34 schreef Document1 het volgende:
Ik heb eindelijk die eerste trial gehaald en voorbij die baas in die grot die het plateau sloopt waar je op staat. Beetje vage omschrijving maar spoilers hč.![]()
Gisteren level 34 aangetikt en ik kan me bijna niet voorstellen dat dit early access is. Helemaal na het debacle dat Diablo4 heet.
Minimaal over een half jaar tot een jaar dacht ik?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:49 schreef StateOfMind het volgende:
Wanneer gaat ie uit de early access en komt de full release?
Ik speel weer POE1, het is verademing om leuke drops te krijgen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:16 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
hier staan iets van 6 mobs in (die me mooi doodmaakte tijdens deze screenshots en een ex orb dropte)
Ben met elk lvl echt 4x bezig ofzo omdat ik zoveel dood ga omdat ik geen kut zie, dat icm de death penalty maakt het er eerlijk gezegd niet leuker op
snap ik wel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:22 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik speel weer POE1, het is verademing om leuke drops te krijgen.
ah je speelt met 4 man. Ja dan snap ik het welquote:Op woensdag 8 januari 2025 00:16 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
hier staan iets van 6 mobs in (die me mooi doodmaakte tijdens deze screenshots en een ex orb dropte)
Ben met elk lvl echt 4x bezig ofzo omdat ik zoveel dood ga omdat ik geen kut zie, dat icm de death penalty maakt het er eerlijk gezegd niet leuker op
Ja runes verwijderen zou zeker veel beter zijn idd...en een waystone stash tab....djeeeez wat heb ik er een hoop. Ja ik pak lage niet meer op natuurlijk....maar nog steeds pfffquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
snap ik wel.
Vind poe2 erg tof, maar de clutter, het random doodgaan en niet kunnen zien van enemies (dit hierboven is écht nog niets) begint me wel heel erg te irriteren merk ik. Zou iemand nou nog kunnen ressen of zou er geen xp/gear/map penalty zijn zou het ook al beter zijn.
Geef mij dan maar een casual mode waar dit allemaal wél in zit, dan speel ik een stuk leuker
oh.. EN LAAT ME RUNES VERWIJDEREN VAN MN GEAR
Nice! Ik speel bombarding minions. Zou als ik jou was Raging Spirits er bij doen. Als je dan je flame wall spammed komen er 10-11 kleine minions uit. Heeft mij echt super geholpenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:13 schreef KoningWouter het volgende:
Haha damn drukte ik op de verkeerde knop: een nieuw account maken. Moest ik de game WEER opnieuw kopen.
Maar gelukkig wist ik via de website de accounts te koppelen en kan eindelijk spelen.
Vind het nu al gaaf!
Ben een witch. Heb een flamewall en als daar een skeletal sniper doorheen schiet ignite hij de enemy.
Gave mechanics.
Ik speel spelletjes als dit altijd gewoon met een eigen build. Vind het het leukst om het zelf te ontdekken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:07 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nice! Ik speel bombarding minions. Zou als ik jou was Raging Spirits er bij doen. Als je dan je flame wall spammed komen er 10-11 kleine minions uit. Heeft mij echt super geholpen
Wow goede tip van de Raging Spirits! Nog steeds dood bij de boss maar het is zeker een verbetering.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:07 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nice! Ik speel bombarding minions. Zou als ik jou was Raging Spirits er bij doen. Als je dan je flame wall spammed komen er 10-11 kleine minions uit. Heeft mij echt super geholpen
Belangrijkste (net als bij alle bosses) is dat je zijn gedrag leert herkennen. Je kunt in principe alles wat 'ie doet ontwijken. Maar als bonustip, pak Bonestormquote:Op zondag 12 januari 2025 23:15 schreef KoningWouter het volgende:
Boh wat een baas. Eerst een kerel (deels) afmaken. Dan komt er ineens een wolf en die is niet te doen.
Ik denk dat ik voorlopig wat levels ga grinden en wat passives ga investeren in mijzelf. De minions gaan super snel dood dus sta ik daar alleen tegen die wolf en z'n vrienden.
Cool, bedankt. Ik ga die straks proberen!quote:Op maandag 13 januari 2025 11:05 schreef 2dope het volgende:
Alweer een tijdje niet gespeeld maar ik had als laatste build ook Witch, was een beetje klaar met m'n level 70 warrior. Ik focus op Bonestorm, zoals andere Witch-spelers wellicht ook hebben gemerkt is dat een bizar sterke aanval, vooral op (grotere) bosses. En het is zo satisfying
Ik heb ook minions maar die zijn puur ter afleiding zodat ik vanaf een afstandje iedereen de moeder in kan Bonestormen. Mijn hele build (level 55 Witch nu geloof ik) is gevormd rondom Bonestorm: physical damage, spell damage, maar belangrijker: critical damage, critical spell damage. Daarbij spam ik dan vanaf een afstandje ook al die ziektes/curses zodat mobs elkaar besmetten, extra vulnerable zijn etc.
[..]
Belangrijkste (net als bij alle bosses) is dat je zijn gedrag leert herkennen. Je kunt in principe alles wat 'ie doet ontwijken. Maar als bonustip, pak BonestormAls ik mijn act 1 boss aanvaring met Witch goed herinner (zit inmiddels in act 2 cruel difficulty met haar) had ik misschien 5 of 6 fully charged Bonestorms nodig om hem weg te vagen. Zelfs als je tot nu toe niets hebt geīnvesteerd, je kunt die skill gewoon unlocken en gebruiken en ik weet zeker dat 'ie "unbuffed" ook al insane damage doet tegen Geonor.
Ja dat maakt echt een verschil. Sinds die tijd, loop ik door alles heen. Doen veel dmg.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow goede tip van de Raging Spirits! Nog steeds dood bij de boss maar het is zeker een verbetering.
Lekker is dat. Je zou zeggen dat ze wel moeten kunnen tracen wie die dingen nu heeft en alle transacties onderweg rollbacken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:18 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.bleepingcompu(...)ack-player-accounts/
Path of Exile 2 developers confirmed that a hacked admin account allowed a threat actor to change the password and access at least 66 accounts, finally explaining how PoE 2 accounts have been breached since November.
People who fell victim to these hacks found themselves abruptly logged out of the game and Steam.
By the time they got access back with the help of Steam Support, they found that the hackers had stolen all their in-game items, including valuable items like Divine Orbs and end-game gear.
According to forum posts by impacted players, PoE support told them that rollbacks and stolen items restoration are impossible, so the damage is irreversible.
Lijkt me niet dat je zomaar die database kunt rollbacken. Dan zitten we straks allemaal op level 5.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker is dat. Je zou zeggen dat ze wel moeten kunnen tracen wie die dingen nu heeft en alle transacties onderweg rollbacken.
Hmm thanks! Dat maakt het wel complexquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:00 schreef Perrin het volgende:
Sommige witte drops kunnen ook goed zijn, als ze een goed gerolde implicit hebben.
[ afbeelding ]
Blauwe drops als die een goed gerolde implicit hebben en een goed gerolde explicit.
Bijvoorbeeld bovenstaande Amethyst Ring met veel life.
Dat soort items kun je proberen up te graden met orbs om te zien of je er een dik rare (geel) item van kunt maken.
quote:Implicit Modifiers
These are mods that exist on an item, regardless of its rarity, and are always found above the rest of the mods. In the example above, a Topaz Ring will always have Lightning Resistance and this is known as its "implicit". The implicit mod is intrinsic to that item type and will not be affected by using (most) Currency on the item like a Chaos Orb or Orb of Alchemy. Not all items have implicit modifiers, but many weapons and jewellery items do.
Explicit Modifiers
These are the affixes found below the implicit and these can be changed when crafting. If you find and identify 10 rare Topaz Rings, all of them will have a Lightning Resistance implicit, but each of them will have different explicit modifiers.
For example, if you used an Orb of Alchemy on a Normal item, it would become Rare and gain 4 random explicit modifiers. You could then further alter the explicit modifiers if you used a Chaos Orb on it, which would remove a random explicit mod and then add a new one.
For the sake of brevity, players refer to explicit mods as just "mods" and implicit mods as "implicits"
Thanks ik ga het doorlezen. Maar dan snap ik nog steeds niet hoe die ring veel life kan hebben? Hebben amethyst altijd hidden stats of zo?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:14 schreef Perrin het volgende:
Ja Amethyst Rings hebben altijd de implicit chaos resistance.
Als ze blauw zijn hebben ze 1 of 2 explicits erbij, als je mazzel hebt goede.
https://mobalytics.gg/poe-2/guides/item-modifiers
[..]
Oke dus jouw bovenstaande voorbeeld heeft geen life mod of implicit? Want dat schreef je namelijk. Dat is een beetje verwarrend voor me.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:17 schreef Perrin het volgende:
nee.. witte items hebben 0 explicits naast hun implicit, blauwe items hebben 1 of 2 explicits naast hun implicit, rare items hebben 3 of 4 explicits naast hun implicit.
Ja ik bedoel een blauwe variant van bovenstaande ring. Dus eentje met 1 of 2 explicits ernaast. (kon ff geen plaatje vinden online)quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke dus jouw bovenstaande voorbeeld heeft geen life mod of implicit? Want dat schreef je namelijk. Dat is een beetje verwarrend voor me.
Ah prima! Thanks voor het uitleggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ik bedoel een blauwe variant van bovenstaande ring. Dus eentje met 1 of 2 explicits ernaast. (kon ff geen plaatje vinden online)
Bedankt! Dit spel is complexer dan ik dacht. Damn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:22 schreef Perrin het volgende:
Hier nog een lijstje van weapons en armor met aantrekkelijke implicits:
https://www.aoeah.com/new(...)craft-weapons--armor
Wow top! Ga ik zo eens even kijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:46 schreef Perrin het volgende:
Je kunt in de skill details tab zien hoeveel de hit chance is (klik op het uitklappijltje bij de DPS) :
[ afbeelding ]
Ja een deel...geloof niet alle dingen die genoemd worden. Maar citadel beter zichtbaar...en dichterbij ziggurat is al heel fijn. Zelfde als.sockets waarin je de runes kan vervangen etc....allemaal zooooo prettigquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:04 schreef Divje het volgende:
Holy patchnotes
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3695606
Zonder dikke nerfs
Meer tower maps
Meer bosses
Uniques buffed(wel jammer dat je een divine moet gebruiken om je huidige unique te updaten
) ga dat niet doen bij m'n 2 quad tabs vol uniques
Ziet er goed uit, morgen de update ?
Ja die Citadels... Ik heb nog geen Citadel gedaan.. Maar 3 van de 6 ontdekte Iron Citadels zijn verplaatst naar een node die ik wel heb gedaan.. "Citadel Completed"quote:Op vrijdag 17 januari 2025 06:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja een deel...geloof niet alle dingen die genoemd worden. Maar citadel beter zichtbaar...en dichterbij ziggurat is al heel fijn. Zelfde als.sockets waarin je de runes kan vervangen etc....allemaal zooooo prettig
en van wat ik las (tenzij ze me trollen) kan je nu je sockets vervangenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:04 schreef Divje het volgende:
Holy patchnotes
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3695606
Zonder dikke nerfs
Meer tower maps
Meer bosses
Uniques buffed(wel jammer dat je een divine moet gebruiken om je huidige unique te updaten
) ga dat niet doen bij m'n 2 quad tabs vol uniques
Ziet er goed uit, morgen de update ?
Terwijl de build die jij speelde, als 1 van de makkelijkste gezien kan worden. Tanky, Meat shield bij je, niet heel duur etc. Clear speed is alleen niet hoog, maar voor 1e x is dat primaquote:Op zondag 19 januari 2025 12:37 schreef KoningWouter het volgende:
Ben overnieuw begonnen als Sorceress. Witch vond ik toch een beetje te moeilijk. Denk dat ik nu een manier gevonden heb hoe met loot om tegaan. En, zoals hier al vermeld, kan zelfs een normal (en dan upgraden) goed zijn.
Ik ben nu voornamelijk fireball en soaring embers aan het doen als skills. Ik heb passives in cast speed, energy shield en spell damage. En ik heb weer raging spirits genomen als persistent skill.
Langzaam leer ik wel, het gaat in ieder geval beter dan als witch.
Hmm ja ik heb het ook niet slim gedaan met de gear. Ik heb alles maar gewoon genomen zoals het kwam.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Terwijl de build die jij speelde, als 1 van de makkelijkste gezien kan worden. Tanky, Meat shield bij je, niet heel duur etc. Clear speed is alleen niet hoog, maar voor 1e x is dat prima
Uhm...wat heel.goed kan...is dat je een gem hebt gegeven die meer dex of strength of intel nodig heeft dan je hebt...dan krijg je dat het uitgeschakeld wordt. Als je G drukt, zie je dan dat ie greyed out is, of een uitroepteken bij staat...dan doet ie niks...dus die support er weer afhalen, of genoeg attributes krijgen en het doet het weerquote:Op zondag 19 januari 2025 16:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb het ook niet slim gedaan met de gear. Ik heb alles maar gewoon genomen zoals het kwam.
Met sorceress heb ik ook normals geupgrade waardoor ik nu een staff heb met 58% spell damage.
Maar ik zit nu weer vast bij de boss van act 1.Ik ben gewoon niet zo goed in het ontwijken van dingen. En aangezien de boss nu niet zo snel dood gaat kom ik veel vaker in een stukje waarbij er veel andere vijanden spawnen en dan ga ik de hele tijd dood.
En ik ben een bug (denk ik) tegengekomen. Ik vond net een support gem en heb die vitality (life regen) gegeven. Die heb ik aan de raging spirits gehangen maar toen spawnden er helemaal geen spirits meer. Dus dat is wel jammer.
Dat had ik eerst. Toen heb ik een passive node genomen met strength. Hij wilde er eerst helemaal niet in toen ik niet genoeg strength had.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Uhm...wat heel.goed kan...is dat je een gem hebt gegeven die meer dex of strength of intel nodig heeft dan je hebt...dan krijg je dat het uitgeschakeld wordt. Als je G drukt, zie je dan dat ie greyed out is, of een uitroepteken bij staat...dan doet ie niks...dus die support er weer afhalen, of genoeg attributes krijgen en het doet het weer
Wat is je ingame... anders voeg ik je even toe.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat had ik eerst. Toen heb ik een passive node genomen met strength. Hij wilde er eerst helemaal niet in toen ik niet genoeg strength had.
Wel jammer, want ik weet niet of support gems ook droppen uit monsters (nog niet meegemaakt).
Koning_Wouterquote:Op zondag 19 januari 2025 17:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Wat is je ingame... anders voeg ik je even toe.
Alles dropt als uncut. Je krijgt er mega veel
Ben je online?quote:Op zondag 19 januari 2025 17:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Koning_Wouter
Ik heb gigantisch veel skill gems, maar support gems heb ik tot op heden alleen van quests gekregen
Mijn character heet Koning_Wouterquote:Op zondag 19 januari 2025 17:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ben je online?
Hoe heet je char
Vitality vraagt 20 extra spirit, heb je wel genoeg?quote:Op zondag 19 januari 2025 16:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat had ik eerst. Toen heb ik een passive node genomen met strength. Hij wilde er eerst helemaal niet in toen ik niet genoeg strength had.
Wel jammer, want ik weet niet of support gems ook droppen uit monsters (nog niet meegemaakt).
Ah nope ik denk dat dat het is. Thanks 🙏quote:Op zondag 19 januari 2025 18:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Vitality vraagt 20 extra spirit, heb je wel genoeg?
Gemling Mercenary build. Hoe het precies werkt snap ik ook niet maar heb mensen gezien met 3k attributes in totaalquote:Op zondag 19 januari 2025 20:14 schreef Jimbo het volgende:
ik zie mensen met 500+ int/str/dexik ben lvl 78 en kom amper boven de 100... geen idee wat ik nou weer mis doe
als we met zn allen inzamelen komen we dr welquote:Op zondag 19 januari 2025 20:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Gemling Mercenary build. Hoe het precies werkt snap ik ook niet maar heb mensen gezien met 3k attributes in totaal
https://www.reddit.com/r/(...)ack_showcase_update/
Deze legt het wel ongeveer uit volgens mij..
Zijn gear kostte zo'n ~2000 divines
Heb nog 3 exalts en een chaos orb...quote:Op maandag 20 januari 2025 10:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als we met zn allen inzamelen komen we dr wel
ik heb er ongeveer 5
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:55 schreef Jimbo het volgende:
oh div orb zelfsdon komen we niet ver. ik heb 5 ex orb
wel nice man, kan je nu wel alles killen?
Volgens reddit iets van 25-40 uur. Maar ben er wel achter dat dat ook aan je build ligt, als Warrior kan je er bijvoorbeeld veeeeel langer over doenquote:Op maandag 20 januari 2025 11:40 schreef Droopie het volgende:
Hoeveel uur is de campaigne?
Of is dit net als Diablo, er door heen rammen en opnieuw met betere gear en meer enemies?
Compleet spel, is nog niet af tho. Je kan zeker dingen extra kopen via de 'microtransaction shop'quote:Op maandag 20 januari 2025 12:19 schreef Droopie het volgende:
Dank je, en niets verder betalend toch? Compleet spel.
Je kan nu 30 euro betalen voor early acces alpha testing of een tijdje wachten tot release versie en gratis spelen.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:19 schreef Droopie het volgende:
Echt, ziet er dan behoorlijk goed uit..quote:Op maandag 20 januari 2025 12:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan nu 30 euro betalen voor early acces alpha testing of een tijdje wachten tot release versie en gratis spelen.
Want echt compleet is het zeker nog niet nu. Missen sowieso nog 6 classes en 3 acts van de campaign (wat nu cruel act 1-3 is).
Voor een alpha is het eigenlijk ook wel retegoed hoor, vind het die 30 euro dubbel en dwars waard, kocht er daarom nog een supporter pack bijquote:Op maandag 20 januari 2025 12:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt, ziet er dan behoorlijk goed uit..
Dan wacht ik nog eventjes.
Volgende maand komen er heel veel toffe spellen uit.
Het is early access, als je niet begrijpt wat dat betekent raad ik je aan nog even te wachten met spelen.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:19 schreef Droopie het volgende:
Ik dacht dat het al op de ps5 was.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:17 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het is early access, als je niet begrijpt wat dat betekent raad ik je aan nog even te wachten met spelen.
Je kan de EA ook op ps5 spelen volgens mij. Het voelt niet echt als een EA maar ik heb zelf wel besloten voor nu even te stoppen met spelen anders ben ik het zat tegen de tijd dat het klaar is.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al op de ps5 was.
Goede marketing om zo'n goed spel af te leveren, heel youtube staat er vol mee.
Heb het na 150 uur ook maar even aan de kant gezetquote:Op maandag 20 januari 2025 18:11 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je kan de EA ook op ps5 spelen volgens mij. Het voelt niet echt als een EA maar ik heb zelf wel besloten voor nu even te stoppen met spelen anders ben ik het zat tegen de tijd dat het klaar is.![]()
Ik zit rond de 70 ergens.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Heb het na 150 uur ook maar even aan de kant gezet
Ben er benieuwd naar de verdere releases en waarschijnlijk bij een nieuw seizoen weer spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Ik durf niet te kijkenquote:
Ik zie je vaak online, als je keer hulp nodig hebt, laat het gewoon even weten (tenzij je geen hulp wilt natuurlijk).quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:32 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben weer opnieuw begonnen. Dit keer als warrior
Wel extreem gaaf die sound effects.
Maar ik kom gewoon niet langs die 1e boss in act 2 met sorceress of witch. Ik ga altijd dood als er veel mannetjes komen.
Vandaar dat ik nu van plan ben een zo tanky mogelijke build te maken. Voorlopig heb ik alle passive punten nog in defense nodes zitten.
Tot nu toe gaat het goed
En dan is het nog steeds pas de early access.....wordt alleen maar beter (en is dan ook gratis)quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:41 schreef Droopie het volgende:
Ik heb hem ook maar gekocht op de ps5.
28 euro is eigenlijk een hele mooie prijs voor zo'n spel.
Diepe buiging.
Bedankt! Ik laat het weten. Ik ben alleen wel van mening dat ik het zelf moet kunnen. Ik heb dit eerder meegemaakt met d3 dat iemand me ging carryen en toen kon ik uiteindelijk niet verder zonder hulp.quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik zie je vaak online, als je keer hulp nodig hebt, laat het gewoon even weten (tenzij je geen hulp wilt natuurlijk).
Wellicht dat je even het dode punt voorbij moet.
Gister is het spel even down geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:46 schreef Droopie het volgende:
Ik moet gewoon even wennen met het rechter pookje en dan schieten.
Even muscle memory opbouwen.
Alleen nu bij het opstarten doet ie het niet, unexpected error occured.
Is het belangerijk als je stopt dat je netjes afsluit of kan je gewoon uitzetten als je in een game zit?
Aww so, het was 2e keer dat ik inlogde. Dus dacht dat het mssn aan mijzelf lag.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Gister is het spel even down geweest.
Hoe bedoel je netjes afsluiten? Aangezien je het over een pookje hebt, is de aanname dat je het op een console speelt? In principe kan je volgens mij gewoon uitzetten, aangezien alles online wordt opgeslagen. Maar waarom zou je het risico lopen? Even het spel op exit drukken en dan er uit gaan. Kost misschien een minuut meer?
Dat is dus het voordeel en nadeel van POE 1& 2.....Je hebt mega mega veel keuzes....maakt het super veelzijdig. Iedere class kan iedere style spelen (ook al is het niet altijd het beste voor de class). Dit maakt het ook gelijk dat het zoooooo overweldigend is voor nieuwe spelers.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Aww so, het was 2e keer dat ik inlogde. Dus dacht dat het mssn aan mijzelf lag.
De keuze is wel reuze he qua opties in het spel
Ga maar eens wat youtube beginners guides kijken vandaag.
Enige wat mij wel tegenvalt, ik ben warrior met een crossbow, had wel meer verwacht van de vibratie van mijn controller.
Die doet amper iets als ik schiet.
Volg je steeds wel een guide?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:09 schreef KoningWouter het volgende:
Heb nu alle classes geprobeerd.
Conclusie dat ik INT classes het leukst vind, gevolgd door strength.
Dexterity (Ranger, Monk) lukt me dus echt voor geen meter. Daar ben ik te lomp voor.
Ben wel bang dat ik even moet wachten totdat mijn broertje dit spel ook heeft gekocht omdat ik gewoon te slecht ben.
Ik heb geprobeerd gear te kopen maar toen ik probeerde te traden kwam ik er achter dat je eerst level 25 moet zijn.En dat lukt me dus niet.
Dus straks ga ik weer opnieuw beginnen als minion witch. Dat schijnt toch het eenvoudigst te zijn.
Probleem is telkens dat die minions dood gaan. En dan sta ik er alleen voor en dan is het klaar.
Nee zonder guide. Denk inderdaad dat ik eerst maar gewoon via een guide moet doen.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Volg je steeds wel een guide?
Ik speel nu als Deadeye Ranger. Imiddels level 20 geloof ik. Ben Rathbreaker voorbij.
Dodgen moet je sowieso wel echt onder de knie krijgen. Is heel belangrijk. De aanval van de boss zien en dodgen. Als ik dat met Ranger niet goed doe, ben ik vrijwel zeker in 2 klappen dood.
Ik heb wat knopjes gewijzigd.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee zonder guide. Denk inderdaad dat ik eerst maar gewoon via een guide moet doen.
Ik vind het spel echt helemaal geweldig alleen de bossfights zijn wel echt een andere klasse als diablo4.
Ja en goed dodgen vind ik echt heel moeilijk ik ben altijd te laat. Dan zijn na een tijdje de potions op en is het klaar.
Ik speel het op de pc, niet met een controller dus opzich zou ik niet zo'n moeite moeten hebben.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb wat knopjes gewijzigd.
Kan ik met mijn warrior granaten via R2 lanceren, ipv met de onhandige driehoek en rechterpookje.
Geeft wat meer tijd om te focussen op het dodgen en mijn omgeving.
Als je nieuw bent, is vaak de eerste tip die iedereen geeft: volg een guide haha.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee zonder guide. Denk inderdaad dat ik eerst maar gewoon via een guide moet doen.
Ik vind het spel echt helemaal geweldig alleen de bossfights zijn wel echt een andere klasse als diablo4.
Ja en goed dodgen vind ik echt heel moeilijk ik ben altijd te laat. Dan zijn na een tijdje de potions op en is het klaar.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Als je nieuw bent, is vaak de eerste tip die iedereen geeft: volg een guide haha.
Het is niet dat dat een soort cheaten is. Het spel is gewoon zo ongelofelijk uitgebreidt, dat het lastig is om als nieuwe speler alle synergien te snappen etc. Keuzes kunnen heel erg bepalend zijn of je slaagt of niet.
Ik kijk best wat guides, youtube filmpjes, etc. om steeds meer te snappen wat er precies gebeurd in een build en waarom het werkt. Is ook heel belangrijk straks om te snappen welke affixes je op een map wel kan doen, en welke je met je build, vooral moet mijden
Uniques, zijn helaas 99% van de keren kut....Er zijn er een paar die bruikbaar zijn bij bijvoorbeeld lvllen:quote:Op maandag 27 januari 2025 12:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik speel het op de pc, niet met een controller dus opzich zou ik niet zo'n moeite moeten hebben.
Alleen heb ik denk ik gewoon niet zo een snel reactie vermogen.Ik ga maar eens een guide opzoeken. Dan kan het in elk geval aan mijn build niet liggen. (Hoewel ik betwijfel dat dat voorheen wel was omdat ik nog niet zo ver in het spel zat en nog niet zo veel keuzes heb hoeven maken.)
Maar het zou wel kunnen dat mijn item keuzes en gambles gewoon heel slecht waren.
Ooit kom ik er wel, vind het ook best leuk om gewoon weer opnieuw te beginnen en het nog eens te proberen.
Heb al wel 2 uniques gevonden alleen zijn die beiden voor DEX classes en dat vind ik dus echt insane moeilijk.
Welke class ben jij?
Heb jij een goede van een halfuurtje.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Als je nieuw bent, is vaak de eerste tip die iedereen geeft: volg een guide haha.
Het is niet dat dat een soort cheaten is. Het spel is gewoon zo ongelofelijk uitgebreidt, dat het lastig is om als nieuwe speler alle synergien te snappen etc. Keuzes kunnen heel erg bepalend zijn of je slaagt of niet.
Ik kijk best wat guides, youtube filmpjes, etc. om steeds meer te snappen wat er precies gebeurd in een build en waarom het werkt. Is ook heel belangrijk straks om te snappen welke affixes je op een map wel kan doen, en welke je met je build, vooral moet mijden
Ah dat is jammer. Ik hoopte dat dat een verschil zou maken.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Uniques, zijn helaas 99% van de keren kut....Er zijn er een paar die bruikbaar zijn bij bijvoorbeeld lvllen:
Goldrim (helmet) en Wonderlust (boots) zijn bijvoorbeeld best bruikbaar. Goldrim zit veel resistance op en wonderlust heeft 20% movement speed.
Nee helaas niet. Wat het verschil maakt is die guide en in de guide ook zien, waar je op moet focussen op je gear. In mijn ranger geval is het Attack Speed, en +projectile skills, en lightning dmg (flat of %).quote:Op maandag 27 januari 2025 12:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah dat is jammer. Ik hoopte dat dat een verschil zou maken.
Ligt heel erg wat je er in zoekt. Ik kijk bijvoorbeeld youtube filmpjes van build guides....maar ook van crafting. Om langzaam steeds meer te begrijpen welke wapens ik moet oppakken. Bijvoorbeeld de dualstring bow voor mijn build nu. Simpelweg omdat deze een extra arrow afschiet....dat is toch weer 1x extra dmg.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb jij een goede van een halfuurtje.
Ik had er een van 2 uur (wel leerzaam, maar na 10 minuten afgezet, zag bijna het hele spel. Dat vind ik stom)
Ehhmm, tnx iig.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ligt heel erg wat je er in zoekt. Ik kijk bijvoorbeeld youtube filmpjes van build guides....maar ook van crafting. Om langzaam steeds meer te begrijpen welke wapens ik moet oppakken. Bijvoorbeeld de dualstring bow voor mijn build nu. Simpelweg omdat deze een extra arrow afschiet....dat is toch weer 1x extra dmg.
Als je op c drukt (of in ieder geval het character scherm) dan kun je over de naam heen hoveren en dan krijg je een beschrijving.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ehhmm, tnx iig.
Ik ga eens op onderzoek uit
Ik ben in de fase dat ik niet eens weet of ik intelligence nodig heb en niet weet wat Dex is
Ja dan kan je je het beste even inlezen idd. Mijn Witch gebruikte bijvoorbeeld intel. Krijg je bijv ook mana van. Je hebt pure INT classes, maar ook hybride (sommige classes moeten nog komen).quote:Op maandag 27 januari 2025 12:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ehhmm, tnx iig.
Ik ga eens op onderzoek uit
Ik ben in de fase dat ik niet eens weet of ik intelligence nodig heb en niet weet wat Dex is
En blijkbaar had ik een hele waardevolle handschoen. Maar daar kwam ik pas achter toen ik er 115 gold voor kon krijgen bij verkoop ipv 25 voor de rest van mijn handel
Daar kan ik geen uitleg in een topic voor krijgen zo noob
Wat is de Rotten Druīde? Een build of een boss?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:42 schreef Droopie het volgende:
Ik ben 2 uur bezig geweest met de Rotten Druide.
Wat een voldoening, gelijk even wat ringen veranderd, mana was het probleem niet, life re-generator wel.
Boss, in de eerste act..quote:Op maandag 27 januari 2025 16:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is de Rotten Druīde? Een build of een boss?
Ah zo! Ja ik ben gisteren ook opnieuw begonnen met de guide erbij. Volgens mij ben ik nu level 6quote:Op maandag 27 januari 2025 16:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Boss, in de eerste act..
Ben pas level 8
Ja als het goed is gaat het nu wat makkelijker. Nog steeds niet heel makkelijk, maar wel iets. Als je 5 exalt hebt, en je speelt geen solo self found, kan je kijken voor een Goldrim cap. Die geeft 25-35 all resistance. Wanderlust schoenen zijn ook handig, geven 20% movement speed. En ja....die 20% is echt een wereld van verschil al!! Gaat veel sneller door level heen en je kan beter dodgen/kiten.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:31 schreef KoningWouter het volgende:
Oke nu met guide aan het doen. Staan zeker goede tips in vooral voor support gems.
Blast er aardig doorheen maar het is ook nog maar het begin.
Op dit moment lijkt het vrij veel op mijn eerste keer witch. Maar vooral de tips heb ik veel aan (en dus de support gems)
Hier ga ik zeker mee door.
for what its worth, heb de game uit en ben lvl 80+ en heb nog steeds geen idee wtf ik aan het doen benquote:Op maandag 27 januari 2025 22:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah zo! Ja ik ben gisteren ook opnieuw begonnen met de guide erbij. Volgens mij ben ik nu level 6
Vind ik ook niet erg, leer er veel van en op het begin is het in ieder geval nog te doen.
Wat is heb de game uit trouwens?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
for what its worth, heb de game uit en ben lvl 80+ en heb nog steeds geen idee wtf ik aan het doen ben
its not just you![]()
imho is uit, de story en een zooi maps gedaan tot het saai werdquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Wat is heb de game uit trouwens?Ben benieuwd.
Speel nu al tijden POE 1 en 2 en ik snap het nu enigzins. In ieder geval wat ik doe. Merk dat ik ook steeds wat sneller door heb als ik een guide volg wat ze precies selecteren en waarom. Maar het is nog steeds maar misschien 10% van het spel wat ik snap haha\
Dus ja...het is idd een heel complex iets
Aah ja als dat uit is, is het uit voor je jaquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
imho is uit, de story en een zooi maps gedaan tot het saai werd
Ik heb een lv 90 crossbow pathfinder gemaakt in Call of the Hunt, inmiddels ook aardig optimized. Leuk totdat het tempo waarin je upgrades vindt (kan vinden) exponentieel vertraagt. Dan ga ik weer wat anders doenquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:13 schreef 2dope het volgende:
Nog actieve spelers? Heb 't weer ff opgepakt met de Call of the Hunt-update, even een serieuze lightning ranger build nagestreeft. Nu level 75 en maai alles omver incl. bosses. Charme blijft voor mij gewoon ook in endgame je build proberen te perfectioneren. Zeer verslavond
Haha ja, ik heb vooral moeite met gewoon goeie gear vinden. Ik vind bijv. vrijwel nooit uniques die bij m'n build passen en als ik dan een keer een bow of een quiver vindt dan is het level 15 spul ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb een lv 90 crossbow pathfinder gemaakt in Call of the Hunt, inmiddels ook aardig optimized. Leuk totdat het tempo waarin je upgrades vindt (kan vinden) exponentieel vertraagt. Dan ga ik weer wat anders doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |