Ik zit rond de 70 ergens.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Heb het na 150 uur ook maar even aan de kant gezet
Ben er benieuwd naar de verdere releases en waarschijnlijk bij een nieuw seizoen weer spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Ik durf niet te kijkenquote:
Ik zie je vaak online, als je keer hulp nodig hebt, laat het gewoon even weten (tenzij je geen hulp wilt natuurlijk).quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:32 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben weer opnieuw begonnen. Dit keer als warrior
Wel extreem gaaf die sound effects.
Maar ik kom gewoon niet langs die 1e boss in act 2 met sorceress of witch. Ik ga altijd dood als er veel mannetjes komen.
Vandaar dat ik nu van plan ben een zo tanky mogelijke build te maken. Voorlopig heb ik alle passive punten nog in defense nodes zitten.
Tot nu toe gaat het goed
En dan is het nog steeds pas de early access.....wordt alleen maar beter (en is dan ook gratis)quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:41 schreef Droopie het volgende:
Ik heb hem ook maar gekocht op de ps5.
28 euro is eigenlijk een hele mooie prijs voor zo'n spel.
Diepe buiging.
Bedankt! Ik laat het weten. Ik ben alleen wel van mening dat ik het zelf moet kunnen. Ik heb dit eerder meegemaakt met d3 dat iemand me ging carryen en toen kon ik uiteindelijk niet verder zonder hulp.quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik zie je vaak online, als je keer hulp nodig hebt, laat het gewoon even weten (tenzij je geen hulp wilt natuurlijk).
Wellicht dat je even het dode punt voorbij moet.
Gister is het spel even down geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:46 schreef Droopie het volgende:
Ik moet gewoon even wennen met het rechter pookje en dan schieten.
Even muscle memory opbouwen.
Alleen nu bij het opstarten doet ie het niet, unexpected error occured.
Is het belangerijk als je stopt dat je netjes afsluit of kan je gewoon uitzetten als je in een game zit?
Aww so, het was 2e keer dat ik inlogde. Dus dacht dat het mssn aan mijzelf lag.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Gister is het spel even down geweest.
Hoe bedoel je netjes afsluiten? Aangezien je het over een pookje hebt, is de aanname dat je het op een console speelt? In principe kan je volgens mij gewoon uitzetten, aangezien alles online wordt opgeslagen. Maar waarom zou je het risico lopen? Even het spel op exit drukken en dan er uit gaan. Kost misschien een minuut meer?
Dat is dus het voordeel en nadeel van POE 1& 2.....Je hebt mega mega veel keuzes....maakt het super veelzijdig. Iedere class kan iedere style spelen (ook al is het niet altijd het beste voor de class). Dit maakt het ook gelijk dat het zoooooo overweldigend is voor nieuwe spelers.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Aww so, het was 2e keer dat ik inlogde. Dus dacht dat het mssn aan mijzelf lag.
De keuze is wel reuze he qua opties in het spel
Ga maar eens wat youtube beginners guides kijken vandaag.
Enige wat mij wel tegenvalt, ik ben warrior met een crossbow, had wel meer verwacht van de vibratie van mijn controller.
Die doet amper iets als ik schiet.
Volg je steeds wel een guide?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:09 schreef KoningWouter het volgende:
Heb nu alle classes geprobeerd.
Conclusie dat ik INT classes het leukst vind, gevolgd door strength.
Dexterity (Ranger, Monk) lukt me dus echt voor geen meter. Daar ben ik te lomp voor.
Ben wel bang dat ik even moet wachten totdat mijn broertje dit spel ook heeft gekocht omdat ik gewoon te slecht ben.
Ik heb geprobeerd gear te kopen maar toen ik probeerde te traden kwam ik er achter dat je eerst level 25 moet zijn.En dat lukt me dus niet.
Dus straks ga ik weer opnieuw beginnen als minion witch. Dat schijnt toch het eenvoudigst te zijn.
Probleem is telkens dat die minions dood gaan. En dan sta ik er alleen voor en dan is het klaar.
Nee zonder guide. Denk inderdaad dat ik eerst maar gewoon via een guide moet doen.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Volg je steeds wel een guide?
Ik speel nu als Deadeye Ranger. Imiddels level 20 geloof ik. Ben Rathbreaker voorbij.
Dodgen moet je sowieso wel echt onder de knie krijgen. Is heel belangrijk. De aanval van de boss zien en dodgen. Als ik dat met Ranger niet goed doe, ben ik vrijwel zeker in 2 klappen dood.
Ik heb wat knopjes gewijzigd.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee zonder guide. Denk inderdaad dat ik eerst maar gewoon via een guide moet doen.
Ik vind het spel echt helemaal geweldig alleen de bossfights zijn wel echt een andere klasse als diablo4.
Ja en goed dodgen vind ik echt heel moeilijk ik ben altijd te laat. Dan zijn na een tijdje de potions op en is het klaar.
Ik speel het op de pc, niet met een controller dus opzich zou ik niet zo'n moeite moeten hebben.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb wat knopjes gewijzigd.
Kan ik met mijn warrior granaten via R2 lanceren, ipv met de onhandige driehoek en rechterpookje.
Geeft wat meer tijd om te focussen op het dodgen en mijn omgeving.
Als je nieuw bent, is vaak de eerste tip die iedereen geeft: volg een guide haha.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee zonder guide. Denk inderdaad dat ik eerst maar gewoon via een guide moet doen.
Ik vind het spel echt helemaal geweldig alleen de bossfights zijn wel echt een andere klasse als diablo4.
Ja en goed dodgen vind ik echt heel moeilijk ik ben altijd te laat. Dan zijn na een tijdje de potions op en is het klaar.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Als je nieuw bent, is vaak de eerste tip die iedereen geeft: volg een guide haha.
Het is niet dat dat een soort cheaten is. Het spel is gewoon zo ongelofelijk uitgebreidt, dat het lastig is om als nieuwe speler alle synergien te snappen etc. Keuzes kunnen heel erg bepalend zijn of je slaagt of niet.
Ik kijk best wat guides, youtube filmpjes, etc. om steeds meer te snappen wat er precies gebeurd in een build en waarom het werkt. Is ook heel belangrijk straks om te snappen welke affixes je op een map wel kan doen, en welke je met je build, vooral moet mijden
Uniques, zijn helaas 99% van de keren kut....Er zijn er een paar die bruikbaar zijn bij bijvoorbeeld lvllen:quote:Op maandag 27 januari 2025 12:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik speel het op de pc, niet met een controller dus opzich zou ik niet zo'n moeite moeten hebben.
Alleen heb ik denk ik gewoon niet zo een snel reactie vermogen.Ik ga maar eens een guide opzoeken. Dan kan het in elk geval aan mijn build niet liggen. (Hoewel ik betwijfel dat dat voorheen wel was omdat ik nog niet zo ver in het spel zat en nog niet zo veel keuzes heb hoeven maken.)
Maar het zou wel kunnen dat mijn item keuzes en gambles gewoon heel slecht waren.
Ooit kom ik er wel, vind het ook best leuk om gewoon weer opnieuw te beginnen en het nog eens te proberen.
Heb al wel 2 uniques gevonden alleen zijn die beiden voor DEX classes en dat vind ik dus echt insane moeilijk.
Welke class ben jij?
Heb jij een goede van een halfuurtje.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Als je nieuw bent, is vaak de eerste tip die iedereen geeft: volg een guide haha.
Het is niet dat dat een soort cheaten is. Het spel is gewoon zo ongelofelijk uitgebreidt, dat het lastig is om als nieuwe speler alle synergien te snappen etc. Keuzes kunnen heel erg bepalend zijn of je slaagt of niet.
Ik kijk best wat guides, youtube filmpjes, etc. om steeds meer te snappen wat er precies gebeurd in een build en waarom het werkt. Is ook heel belangrijk straks om te snappen welke affixes je op een map wel kan doen, en welke je met je build, vooral moet mijden
Ah dat is jammer. Ik hoopte dat dat een verschil zou maken.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Uniques, zijn helaas 99% van de keren kut....Er zijn er een paar die bruikbaar zijn bij bijvoorbeeld lvllen:
Goldrim (helmet) en Wonderlust (boots) zijn bijvoorbeeld best bruikbaar. Goldrim zit veel resistance op en wonderlust heeft 20% movement speed.
Nee helaas niet. Wat het verschil maakt is die guide en in de guide ook zien, waar je op moet focussen op je gear. In mijn ranger geval is het Attack Speed, en +projectile skills, en lightning dmg (flat of %).quote:Op maandag 27 januari 2025 12:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah dat is jammer. Ik hoopte dat dat een verschil zou maken.
Ligt heel erg wat je er in zoekt. Ik kijk bijvoorbeeld youtube filmpjes van build guides....maar ook van crafting. Om langzaam steeds meer te begrijpen welke wapens ik moet oppakken. Bijvoorbeeld de dualstring bow voor mijn build nu. Simpelweg omdat deze een extra arrow afschiet....dat is toch weer 1x extra dmg.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb jij een goede van een halfuurtje.
Ik had er een van 2 uur (wel leerzaam, maar na 10 minuten afgezet, zag bijna het hele spel. Dat vind ik stom)
Ehhmm, tnx iig.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ligt heel erg wat je er in zoekt. Ik kijk bijvoorbeeld youtube filmpjes van build guides....maar ook van crafting. Om langzaam steeds meer te begrijpen welke wapens ik moet oppakken. Bijvoorbeeld de dualstring bow voor mijn build nu. Simpelweg omdat deze een extra arrow afschiet....dat is toch weer 1x extra dmg.
Als je op c drukt (of in ieder geval het character scherm) dan kun je over de naam heen hoveren en dan krijg je een beschrijving.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ehhmm, tnx iig.
Ik ga eens op onderzoek uit
Ik ben in de fase dat ik niet eens weet of ik intelligence nodig heb en niet weet wat Dex is
Ja dan kan je je het beste even inlezen idd. Mijn Witch gebruikte bijvoorbeeld intel. Krijg je bijv ook mana van. Je hebt pure INT classes, maar ook hybride (sommige classes moeten nog komen).quote:Op maandag 27 januari 2025 12:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ehhmm, tnx iig.
Ik ga eens op onderzoek uit
Ik ben in de fase dat ik niet eens weet of ik intelligence nodig heb en niet weet wat Dex is
En blijkbaar had ik een hele waardevolle handschoen. Maar daar kwam ik pas achter toen ik er 115 gold voor kon krijgen bij verkoop ipv 25 voor de rest van mijn handel
Daar kan ik geen uitleg in een topic voor krijgen zo noob
Wat is de Rotten Druïde? Een build of een boss?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:42 schreef Droopie het volgende:
Ik ben 2 uur bezig geweest met de Rotten Druide.
Wat een voldoening, gelijk even wat ringen veranderd, mana was het probleem niet, life re-generator wel.
Boss, in de eerste act..quote:Op maandag 27 januari 2025 16:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is de Rotten Druïde? Een build of een boss?
Ah zo! Ja ik ben gisteren ook opnieuw begonnen met de guide erbij. Volgens mij ben ik nu level 6quote:Op maandag 27 januari 2025 16:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Boss, in de eerste act..
Ben pas level 8
Ja als het goed is gaat het nu wat makkelijker. Nog steeds niet heel makkelijk, maar wel iets. Als je 5 exalt hebt, en je speelt geen solo self found, kan je kijken voor een Goldrim cap. Die geeft 25-35 all resistance. Wanderlust schoenen zijn ook handig, geven 20% movement speed. En ja....die 20% is echt een wereld van verschil al!! Gaat veel sneller door level heen en je kan beter dodgen/kiten.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:31 schreef KoningWouter het volgende:
Oke nu met guide aan het doen. Staan zeker goede tips in vooral voor support gems.
Blast er aardig doorheen maar het is ook nog maar het begin.
Op dit moment lijkt het vrij veel op mijn eerste keer witch. Maar vooral de tips heb ik veel aan (en dus de support gems)
Hier ga ik zeker mee door.
for what its worth, heb de game uit en ben lvl 80+ en heb nog steeds geen idee wtf ik aan het doen benquote:Op maandag 27 januari 2025 22:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah zo! Ja ik ben gisteren ook opnieuw begonnen met de guide erbij. Volgens mij ben ik nu level 6
Vind ik ook niet erg, leer er veel van en op het begin is het in ieder geval nog te doen.
Wat is heb de game uit trouwens?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
for what its worth, heb de game uit en ben lvl 80+ en heb nog steeds geen idee wtf ik aan het doen ben
its not just you![]()
imho is uit, de story en een zooi maps gedaan tot het saai werdquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Wat is heb de game uit trouwens?Ben benieuwd.
Speel nu al tijden POE 1 en 2 en ik snap het nu enigzins. In ieder geval wat ik doe. Merk dat ik ook steeds wat sneller door heb als ik een guide volg wat ze precies selecteren en waarom. Maar het is nog steeds maar misschien 10% van het spel wat ik snap haha\
Dus ja...het is idd een heel complex iets
Aah ja als dat uit is, is het uit voor je jaquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
imho is uit, de story en een zooi maps gedaan tot het saai werd
Ik heb een lv 90 crossbow pathfinder gemaakt in Call of the Hunt, inmiddels ook aardig optimized. Leuk totdat het tempo waarin je upgrades vindt (kan vinden) exponentieel vertraagt. Dan ga ik weer wat anders doenquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:13 schreef 2dope het volgende:
Nog actieve spelers? Heb 't weer ff opgepakt met de Call of the Hunt-update, even een serieuze lightning ranger build nagestreeft. Nu level 75 en maai alles omver incl. bosses. Charme blijft voor mij gewoon ook in endgame je build proberen te perfectioneren. Zeer verslavond
Haha ja, ik heb vooral moeite met gewoon goeie gear vinden. Ik vind bijv. vrijwel nooit uniques die bij m'n build passen en als ik dan een keer een bow of een quiver vindt dan is het level 15 spul ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb een lv 90 crossbow pathfinder gemaakt in Call of the Hunt, inmiddels ook aardig optimized. Leuk totdat het tempo waarin je upgrades vindt (kan vinden) exponentieel vertraagt. Dan ga ik weer wat anders doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |