Volgens mij mikken ze op dit jaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:19 schreef StateOfMind het volgende:
Is ie al uit early acces?
Zo nee, is er een streefdatum?
Thanksquote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij mikken ze op dit jaar.
Free to play van 29 augustus tot 1 september als je even wil proberenquote:
Genoteerdquote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Free to play van 29 augustus tot 1 september als je even wil proberen
Blijft free to playquote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Genoteerd
Hij zou toch sowieso free to play worden, of is dat inmiddels veranderd?
Top.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Blijft free to playmaar je kan nu een weekendje testen, en je progress wordt opgeslagen las ik
Wanneer kan je act 4 spelen?quote:
vanaf 29 augquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wanneer kan je act 4 spelen?
Een week vanaf 29 aug.. Na de release (later dit jaar?) definitief.quote:
Nice dan probeer ik het laterquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een week vanaf 29 aug.. Na de release (later dit jaar?) definitief.
Weekend*quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een week vanaf 29 aug.. Na de release (later dit jaar?) definitief.
Klinkt NSFWquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:12 schreef Divje het volgende:
Chayula Fistmonk klinkt wel leuk.
Nieuwe build
Breng 'r nou niet op ideeën 😱quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Zet alles in vuur & vlam met de vuisten
Goede keuzequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:57 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag aan begonnen en ik vermaak me er prima mee.
Heb voor Witch gekozen.
Weet iemand toevallig of je de progress uit de bèta van dit weekend uiteindelijk meeneemt naar de release versie?
quote:There are no limits to character leveling, and all progress made during this period will be saved to your account. When the Free Weekend ends, you can continue playing by purchasing an Early Access key or by waiting until Path of Exile 2 becomes free to play at full release.
Die abyssal chests/rifts helpen mij wel heel erg, veel van die skill gems komen daar ook van die ik hebquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:49 schreef Divje het volgende:
Count Geonor fight
Rathbreaker![]()
Probeer een Hollow Palm Gemling te maken met sick attack speed, stacked accuracy en evasion/energy shield maar kolere dat is geen makkelijke route op die passive treedus met het idee dat gold later in overvloed is en een respec wel moet kunnen eerst maar even de permafrost/fragment (alles bevriezen en exploderen) en Herald of Ice route gedaan en dat is best leuk, wel pittig door slechte gear maar god wat een plezier
Slechte gear komt ook vooral omdat ik besloot alle exalts die dropten op gear te slammen en ze te bricken. Gelukkig droppen er best veel uit die Abyssal chest en rifts. Net aangekomen bij de Halani Gates en nog niet dood gegaan
Als het goed is blijven die tot de volgende leaguequote:Op woensdag 3 september 2025 08:58 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Die abyssal chests/rifts helpen mij wel heel erg, veel van die skill gems komen daar ook van die ik hebzonder die drops was het een drama / grind geworden. Is dat van een event of blijven die?
Count Geonor is geweldig idd, de muziek, de voice lines, de animaties. Absolute cinema.quote:
Kan ook pas sinds een weekjequote:Op vrijdag 5 september 2025 14:55 schreef over_hedge het volgende:
ik heb 100+ uur in poe2 zitten. En ik kom er net achter dat je kan rennengvd
pwef. Dat scheelt weerquote:
Schakel wel even bij controls in dat je de dodge knop niet vast hoeft te houden om te rennen. Je kan ook terwijl je rent snel de tegenovergestelde richting op als je de dodge knop even vasthoudt. En bij een attack stop je direct met rennen. Niet dat je ineens struikelt over een mob en doodgaatquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
pwef. Dat scheelt weerMaar hoe stom ook dat het alleen kan na een rol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een beetje jammer dat een perfecte BIS Gloves voor m'n build nu minimaal zo'n 280 exalts kost
oh ah toma toma vem vem vem vem
Er komt zoveel moois aanquote:Op woensdag 10 september 2025 15:01 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb beetje te veel te spelen aankomende tijd. Komt veel te veel uitMaar dit weekend wel tot act 4 gekomen. En eerste 2 eilanden gedaan. Wel tof! Ziet er mooi uit. Die stad is ook wel tof. Benieuwd naar de rest
Nee, we wachten op 0.4quote:Op woensdag 10 september 2025 17:50 schreef Document1 het volgende:
Ik zit weer eens helemaal in cyberpunk2077. Ik ben eigenlijk wel een beetje op de release aan het wachten is daar al iets over bekend?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |