abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 januari 2025 @ 00:14:24 #101
269692 Divje
brr brr patapim
pi_216168483
https://www.pathofexile.com/my-account/early-access

Daar kan je idd kijken of je een extra key hebt :)

Bij +1 Path of Exile 2 Early Access Key
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_216171227
Nou heb het gevonden ontzettend bedankt voor de hulp @Divje
  zaterdag 4 januari 2025 @ 14:22:10 #103
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216172028
Gelukt met redeemen! Heel erg bedankt @Document1 *O* _O_ , daar gaat mijn weekend :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_216172146
Veel plezier! Leuk om het zo weer door te geven.
pi_216172182
Ik ben met die trial bezig voor ascension maar ga iedere keer dood bij die laatste baas. :')
  zaterdag 4 januari 2025 @ 15:07:49 #106
269692 Divje
brr brr patapim
pi_216172336
Net begonnen met maps, wat een overload aan nieuwe dingen om te doen.. :D

M'n lvl 71 monk is eindelijk aan het shredden na een 5exalts staff upgrade, ging van 4,7-5,1k naar 22-25k base damage op Ice strike _O_ Met die Polcirkeln ring en Herald of Ice & Thunder is dat wel een genot zeg.

Alleen m'n defenses :{ denk erover om Chaos immunity te nemen en Ghost Writhe te dragen om m'n Energy shield icm Meditation te buffen..

Het is wachten tot GGG terug is van vakantie en ze deze build nerfen :')
  FOK!fotograaf zaterdag 4 januari 2025 @ 15:17:53 #107
364681 over_hedge
pi_216172403
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 15:07 schreef Divje het volgende:
Net begonnen met maps, wat een overload aan nieuwe dingen om te doen.. :D

M'n lvl 71 monk is eindelijk aan het shredden na een 5exalts staff upgrade, ging van 4,7-5,1k naar 22-25k base damage op Ice strike _O_ Met die Polcirkeln ring en Herald of Ice & Thunder is dat wel een genot zeg.

Alleen m'n defenses :{ denk erover om Chaos immunity te nemen en Ghost Writhe te dragen om m'n Energy shield icm Meditation te buffen..

Het is wachten tot GGG terug is van vakantie en ze deze build nerfen :')
Monk _O_ Heb warrior gespeeld tot level 60 oid. Daarna opnieuw begonnen met ranger. En nu al een tijdje met monk.

Monk veruit de leukste van de 3. Warrior het kutste. Je aanvallen zijn allemaal zo traag. Dus je kan er nooit echt snel doorheen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_216173377
Warrior vond ik ook echt heel traag. Mercenary bevalt mij tot nu toe prima. Ga alleen dood als ik niet oplet of bij die kut eindbaas van de trail.
  Moderator zondag 5 januari 2025 @ 15:31:59 #109
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_216183253
Ja, poe is leuk maar ik merk echt dat ik mij dood begin te irriteren eraan dat ik gewooo niet zie door alle zooi op 't scherm

en dan opeens bne je weer dood, omdat er blijkbaar een mob stond die jou stond te slaan :') Kan ook nergens alle effecten minder zetten of een dikke outline om de mobs heen, dus 9/10 deaths die ik nu heb zijn vooral omdat ik geen fuck zie, en dat maakt het toch een stuk minder leuk.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_216183308
Ik heb het crashen onder controle met de PoeUncrasher, maar ik speel weinig. Ik vind het nogal niet lonend om echt veel te spelen, er zit niet echt veel vooruitgang in de items die je vindt, alhoewel ik het gevoel heb dat het aantal gele items wat hoger is nu.
  zondag 5 januari 2025 @ 16:04:07 #111
269692 Divje
brr brr patapim
pi_216183527
Het is maar goed dat ik rituals niet zo leuk vindt, net 3 ritual precursor tablets verkocht voor 50ex per stuk :D

En we gaan de markt weer op voor gear upgrades..
pi_216184760
Toch heb ik een beetje hetzelfde gevoel als Diablo 4, rpg's gingen voor mij voor een groot deel om leuke items vinden en allebei de spellen hebben de lol daaruit gehaald.
  zondag 5 januari 2025 @ 18:35:21 #113
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_216184854
Fantastisch spel... NOT!

Vorige week de EA gekocht. Gedownload en opgestart.

"Your account has been locked, contact support@grindinggeargames.com"

En natuurlijk direct een mail gestuurd maar ik krijg gewoon geen reactie...

Ik kijk het volgende week even aan maar daarna ga ik het refunden. Ze zoeken het maar uit.
pi_216188449
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 15:31 schreef Jimbo het volgende:
Ja, poe is leuk maar ik merk echt dat ik mij dood begin te irriteren eraan dat ik gewooo niet zie door alle zooi op 't scherm

en dan opeens bne je weer dood, omdat er blijkbaar een mob stond die jou stond te slaan :') Kan ook nergens alle effecten minder zetten of een dikke outline om de mobs heen, dus 9/10 deaths die ik nu heb zijn vooral omdat ik geen fuck zie, en dat maakt het toch een stuk minder leuk.
Heb je een lootfilter aan staan? Scheelt al een hoop. Vaak kan je die ook afstellen op wat je wel wil zien en wat niet. Heb er nu 1 draaien, weet alleen niet of deze ook al instelbaar is. Dat gaat zeker nog wel komen. Is dan ook volledig personaliseerbaar.

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 16:04 schreef Divje het volgende:
Het is maar goed dat ik rituals niet zo leuk vindt, net 3 ritual precursor tablets verkocht voor 50ex per stuk :D

En we gaan de markt weer op voor gear upgrades..
oooooh had niet door dat ze zo duur zijn :P heb er nog 7 staan uit mijn hoofd gezegd haha. Doe ze nooit, want ik vind er geen pieeeeep aan meestal :P

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 18:35 schreef KoningWouter het volgende:
Fantastisch spel... NOT!

Vorige week de EA gekocht. Gedownload en opgestart.

"Your account has been locked, contact support@grindinggeargames.com"

En natuurlijk direct een mail gestuurd maar ik krijg gewoon geen reactie...

Ik kijk het volgende week even aan maar daarna ga ik het refunden. Ze zoeken het maar uit.
Ik snap je frustratie, echter oordeel je nu dat het spel niet leuk is, op basis van het feit dat je er niet in komt?
Geen idee verder waarom je account gelocked zou zijn, maar wel jammer dat het zo loopt.

Ik vermaak me nog prima met het spel!
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 6 januari 2025 @ 10:13:08 #115
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216189284
Nou van het weekend al een paar uurtjes kunnen spelen, nadat ik van @Document1 een key had gekregen, echt supervet _O_. Speel dus met de mercenary, lvl 10/11 volgens mij. Paar bosses al gekilled, of ja waren het bosses. Kwam je in een afgesloten arena terecht.

Het is ff wennen qua skills maar in principe probeer ik gewoon de dingen te upgraden, die armor piercing rounds en de nades zijn nice. Speelt ook lekker weg met een controller, en alles is goed te lezen enzo, ook als je een meter of anderhalf van je tv afzit.

Moet wel regelmatig terug naar de town om weer spullen te verkopen, want ik zit wel de hele tijd vol haha.

Deze week maar eens verder wanneer ik weer wat vrije uurtjes heb.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 6 januari 2025 @ 11:31:02 #116
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_216189782
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 07:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Heb je een lootfilter aan staan? Scheelt al een hoop. Vaak kan je die ook afstellen op wat je wel wil zien en wat niet. Heb er nu 1 draaien, weet alleen niet of deze ook al instelbaar is. Dat gaat zeker nog wel komen. Is dan ook volledig personaliseerbaar.
[..]
oooooh had niet door dat ze zo duur zijn :P heb er nog 7 staan uit mijn hoofd gezegd haha. Doe ze nooit, want ik vind er geen pieeeeep aan meestal :P
[..]
Ik snap je frustratie, echter oordeel je nu dat het spel niet leuk is, op basis van het feit dat je er niet in komt?
Geen idee verder waarom je account gelocked zou zijn, maar wel jammer dat het zo loopt.

Nee ik ben gewoon gefrustreerd. Ik wil het graag spelen maar krijg maar geen reactie...
  maandag 6 januari 2025 @ 13:32:30 #117
269692 Divje
brr brr patapim
pi_216190676
quote:

[..]

Ligt wel aan de mods die op zo'n tablet zitten, de kale tablets gaan soms voor 10 :P Maaar met 9+ ritual maps, mob density en extra rarity/quantity kan het snel oplopen haha

Sommige rare jewels kan je ook voor veel verkopen.

Ik gebruik trouwens sidekick om prijzen te checken ingame, verdomd handig _O_
  Moderator maandag 6 januari 2025 @ 14:00:08 #118
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_216190881
quote:

[..]
[..]
[..]

ja ik heb t niet over de loot, het is vooral de effecten van skills/spells van anderen en mezelf:')
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  FOK!fotograaf maandag 6 januari 2025 @ 14:15:33 #119
364681 over_hedge
pi_216190960
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 14:00 schreef Jimbo het volgende:

[..]
ja ik heb t niet over de loot, het is vooral de effecten van skills/spells van anderen en mezelf:')
Geen last van. Skill issue dus

Oke met co op af en toe wel last van
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_216199262
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 10:13 schreef MMaRsu het volgende:
Nou van het weekend al een paar uurtjes kunnen spelen, nadat ik van @:document1 een key had gekregen, echt supervet _O_. Speel dus met de mercenary, lvl 10/11 volgens mij. Paar bosses al gekilled, of ja waren het bosses. Kwam je in een afgesloten arena terecht.

Het is ff wennen qua skills maar in principe probeer ik gewoon de dingen te upgraden, die armor piercing rounds en de nades zijn nice. Speelt ook lekker weg met een controller, en alles is goed te lezen enzo, ook als je een meter of anderhalf van je tv afzit.

Moet wel regelmatig terug naar de town om weer spullen te verkopen, want ik zit wel de hele tijd vol haha.

Deze week maar eens verder wanneer ik weer wat vrije uurtjes heb.
Dat zijn inderdaad bosses ja.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 11:31 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Nee ik ben gewoon gefrustreerd. Ik wil het graag spelen maar krijg maar geen reactie...
Heel begrijpbaar...jammer dat ze zo langzaam reageren idd.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 13:32 schreef Divje het volgende:

[..]
Ligt wel aan de mods die op zo'n tablet zitten, de kale tablets gaan soms voor 10 :P Maaar met 9+ ritual maps, mob density en extra rarity/quantity kan het snel oplopen haha

Sommige rare jewels kan je ook voor veel verkopen.

Ik gebruik trouwens sidekick om prijzen te checken ingame, verdomd handig _O_
Heb er 2 verkocht voor 40 ex per stuk. Dus ging idd nog best. Waren 9 nodes idd en op zich leuke mods er op.
En ja jewels idd ook gister 1 gevonden met spell dmg, chaos dmg, crit spell dmg en mana regen. Die gaat voor 1 div, dus dat is nice!

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 14:00 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Haha ja die snap ik zeker!! Ik heb nu stuk of 12 minions en ik spam er nog 10 extra steeds...moest bij een boss fight een NPC in de gaten houden die mij bescherming gaf in soort storm. Dat is best lastig met je hele beeld vol met minions haha.

Verder is het met mijn build wel heel makkelijk om niet geraakt te worden...rondjes rennen en dodgen en mijn minions spammen
Vici, Vidi, Veni!
pi_216199789
Ik heb eindelijk die eerste trial gehaald en voorbij die baas in die grot die het plateau sloopt waar je op staat. Beetje vage omschrijving maar spoilers hč. :P

Gisteren level 34 aangetikt en ik kan me bijna niet voorstellen dat dit early access is. Helemaal na het debacle dat Diablo4 heet. _O-
pi_216202546
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 09:34 schreef Document1 het volgende:
Ik heb eindelijk die eerste trial gehaald en voorbij die baas in die grot die het plateau sloopt waar je op staat. Beetje vage omschrijving maar spoilers hč. :P

Gisteren level 34 aangetikt en ik kan me bijna niet voorstellen dat dit early access is. Helemaal na het debacle dat Diablo4 heet. _O-
Ooh dat het EA is, blijkt nog wel uit wat dingen hoor. Zeker als je POE 1 gewend bent. Maar het is zeker al heel compleet en speelt ook echt super. Ben nu 91 en op weg naar 92. Vermaak me nog steeds prima. De drang om andere classes te proberen neemt wel steeds meer toe. Echter speelt mijn build heerlijk en past ook goed bij hoe ik wil spelen, dus dat weerhoudt me nog steeds :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_216203055
Wanneer gaat ie uit de early access en komt de full release?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 21:46:07 #124
269692 Divje
brr brr patapim
pi_216208723
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 13:49 schreef StateOfMind het volgende:
Wanneer gaat ie uit de early access en komt de full release?
Minimaal over een half jaar tot een jaar dacht ik?

M'n huidige Monk :) 49% total crit chance en 300% crit damage icm charged staff-tempest bell en de Heralds werkt wel lekker nu _O_

Staff ooit dus gekocht voor 5exalts maar kan 'm nu kwijt voor veel meer.

Body armour die me genoeg spirit per evasion geeft voor het volgende..
De spirit setup :P

Plan is om de 3de ascension te halen en voor Meditate te gaan zodat Grim feast op kan bokken voor een Elemental Invocation icm Winter Eye. Verder alles in energy shield speccen en voor CI en Eternal Youth gaan zodat m'n energy shield effectief m'n health pool wordt en de life flask m'n energy shield recharged :P Ook heal je dan tot het dubbele van je energy shield door Meditation te gebruiken.

Tot over een paar weken :W _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door Divje op 07-01-2025 21:57:53 ]
  Moderator woensdag 8 januari 2025 @ 00:16:59 #125
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_216210287

hier staan iets van 6 mobs in (die me mooi doodmaakte tijdens deze screenshots en een ex orb dropte :') )

Ben met elk lvl echt 4x bezig ofzo omdat ik zoveel dood ga omdat ik geen kut zie, dat icm de death penalty maakt het er eerlijk gezegd niet leuker op :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')