Monkquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:07 schreef Divje het volgende:
Net begonnen met maps, wat een overload aan nieuwe dingen om te doen..![]()
M'n lvl 71 monk is eindelijk aan het shredden na een 5exalts staff upgrade, ging van 4,7-5,1k naar 22-25k base damage op Ice strikeMet die Polcirkeln ring en Herald of Ice & Thunder is dat wel een genot zeg.
Alleen m'n defensesdenk erover om Chaos immunity te nemen en Ghost Writhe te dragen om m'n Energy shield icm Meditation te buffen..
Het is wachten tot GGG terug is van vakantie en ze deze build nerfen
Heb je een lootfilter aan staan? Scheelt al een hoop. Vaak kan je die ook afstellen op wat je wel wil zien en wat niet. Heb er nu 1 draaien, weet alleen niet of deze ook al instelbaar is. Dat gaat zeker nog wel komen. Is dan ook volledig personaliseerbaar.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:31 schreef Jimbo het volgende:
Ja, poe is leuk maar ik merk echt dat ik mij dood begin te irriteren eraan dat ik gewooo niet zie door alle zooi op 't scherm
en dan opeens bne je weer dood, omdat er blijkbaar een mob stond die jou stond te slaanKan ook nergens alle effecten minder zetten of een dikke outline om de mobs heen, dus 9/10 deaths die ik nu heb zijn vooral omdat ik geen fuck zie, en dat maakt het toch een stuk minder leuk.
oooooh had niet door dat ze zo duur zijnquote:Op zondag 5 januari 2025 16:04 schreef Divje het volgende:
Het is maar goed dat ik rituals niet zo leuk vindt, net 3 ritual precursor tablets verkocht voor 50ex per stuk
En we gaan de markt weer op voor gear upgrades..
Ik snap je frustratie, echter oordeel je nu dat het spel niet leuk is, op basis van het feit dat je er niet in komt?quote:Op zondag 5 januari 2025 18:35 schreef KoningWouter het volgende:
Fantastisch spel... NOT!
Vorige week de EA gekocht. Gedownload en opgestart.
"Your account has been locked, contact support@grindinggeargames.com"
En natuurlijk direct een mail gestuurd maar ik krijg gewoon geen reactie...
Ik kijk het volgende week even aan maar daarna ga ik het refunden. Ze zoeken het maar uit.
Nee ik ben gewoon gefrustreerd. Ik wil het graag spelen maar krijg maar geen reactie...quote:Op maandag 6 januari 2025 07:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Heb je een lootfilter aan staan? Scheelt al een hoop. Vaak kan je die ook afstellen op wat je wel wil zien en wat niet. Heb er nu 1 draaien, weet alleen niet of deze ook al instelbaar is. Dat gaat zeker nog wel komen. Is dan ook volledig personaliseerbaar.
[..]
oooooh had niet door dat ze zo duur zijnheb er nog 7 staan uit mijn hoofd gezegd haha. Doe ze nooit, want ik vind er geen pieeeeep aan meestal
[..]
Ik snap je frustratie, echter oordeel je nu dat het spel niet leuk is, op basis van het feit dat je er niet in komt?
Geen idee verder waarom je account gelocked zou zijn, maar wel jammer dat het zo loopt.
Ik vermaak me nog prima met het spel!
Ligt wel aan de mods die op zo'n tablet zitten, de kale tablets gaan soms voor 10quote:Op maandag 6 januari 2025 07:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
oooooh had niet door dat ze zo duur zijnheb er nog 7 staan uit mijn hoofd gezegd haha. Doe ze nooit, want ik vind er geen pieeeeep aan meestal
ja ik heb t niet over de loot, het is vooral de effecten van skills/spells van anderen en mezelf:')quote:Op maandag 6 januari 2025 07:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Heb je een lootfilter aan staan? Scheelt al een hoop. Vaak kan je die ook afstellen op wat je wel wil zien en wat niet. Heb er nu 1 draaien, weet alleen niet of deze ook al instelbaar is. Dat gaat zeker nog wel komen. Is dan ook volledig personaliseerbaar.
[..]
[..]
Ik snap je frustratie, echter oordeel je nu dat het spel niet leuk is, op basis van het feit dat je er niet in komt?
Geen idee verder waarom je account gelocked zou zijn, maar wel jammer dat het zo loopt.
Ik vermaak me nog prima met het spel!
Geen last van. Skill issue dusquote:Op maandag 6 januari 2025 14:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ik heb t niet over de loot, het is vooral de effecten van skills/spells van anderen en mezelf:')
Dat zijn inderdaad bosses ja.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:13 schreef MMaRsu het volgende:
Nou van het weekend al een paar uurtjes kunnen spelen, nadat ik van @:document1 een key had gekregen, echt supervet. Speel dus met de mercenary, lvl 10/11 volgens mij. Paar bosses al gekilled, of ja waren het bosses. Kwam je in een afgesloten arena terecht.
Het is ff wennen qua skills maar in principe probeer ik gewoon de dingen te upgraden, die armor piercing rounds en de nades zijn nice. Speelt ook lekker weg met een controller, en alles is goed te lezen enzo, ook als je een meter of anderhalf van je tv afzit.
Moet wel regelmatig terug naar de town om weer spullen te verkopen, want ik zit wel de hele tijd vol haha.
Deze week maar eens verder wanneer ik weer wat vrije uurtjes heb.
Heel begrijpbaar...jammer dat ze zo langzaam reageren idd.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon gefrustreerd. Ik wil het graag spelen maar krijg maar geen reactie...
Heb er 2 verkocht voor 40 ex per stuk. Dus ging idd nog best. Waren 9 nodes idd en op zich leuke mods er op.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ligt wel aan de mods die op zo'n tablet zitten, de kale tablets gaan soms voor 10Maaar met 9+ ritual maps, mob density en extra rarity/quantity kan het snel oplopen haha
Sommige rare jewels kan je ook voor veel verkopen.
Ik gebruik trouwens sidekick om prijzen te checken ingame, verdomd handig
Haha ja die snap ik zeker!! Ik heb nu stuk of 12 minions en ik spam er nog 10 extra steeds...moest bij een boss fight een NPC in de gaten houden die mij bescherming gaf in soort storm. Dat is best lastig met je hele beeld vol met minions haha.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ik heb t niet over de loot, het is vooral de effecten van skills/spells van anderen en mezelf:')
Ooh dat het EA is, blijkt nog wel uit wat dingen hoor. Zeker als je POE 1 gewend bent. Maar het is zeker al heel compleet en speelt ook echt super. Ben nu 91 en op weg naar 92. Vermaak me nog steeds prima. De drang om andere classes te proberen neemt wel steeds meer toe. Echter speelt mijn build heerlijk en past ook goed bij hoe ik wil spelen, dus dat weerhoudt me nog steedsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:34 schreef Document1 het volgende:
Ik heb eindelijk die eerste trial gehaald en voorbij die baas in die grot die het plateau sloopt waar je op staat. Beetje vage omschrijving maar spoilers hč.![]()
Gisteren level 34 aangetikt en ik kan me bijna niet voorstellen dat dit early access is. Helemaal na het debacle dat Diablo4 heet.
Minimaal over een half jaar tot een jaar dacht ik?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:49 schreef StateOfMind het volgende:
Wanneer gaat ie uit de early access en komt de full release?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |