Eerst ff kijken wat iedereen zoals eet.quote:
@maxi-mus had lekkere broodjes gehaald voor ons allemaalquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerst ff kijken wat iedereen zoals eet.
Dat is wel heel erg lief en hij heeft een kappertje gedaan zie ik.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus had lekkere broodjes gehaald voor ons allemaal
Zoiets kan gebeuren natuurlijk, maar je loopt wel mijn like mis.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn grapje komt niet helemaal uit de verf.
Als dat het ergste is komt hij de winter wel doorquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoiets kan gebeuren natuurlijk, maar je loopt wel mijn like mis.
Daar doen wij bij VBL niet zo kinderachtig overquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:49 schreef yvonne het volgende:
M'n spelling is er dis nïet op vooruit gegaan.
Dat zullen we moeten afwachten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat het ergste is komt hij de winter wel door
Krijgt het dan ook een visgeur?quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:46 schreef RamboDirk het volgende:
Ik eet een broodje rosbief ver over de datum.
Daarom voel ik me hier ook zo thuis, warm badjequote:Op vrijdag 13 december 2024 12:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar doen wij bij VBL niet zo kinderachtig over
Die doen alleen aan roze.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik weet niet of de Feyenoorders daar aan meedoen.
Doe niet zo ordinair en laat Yvonne met rustquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu @:Yvonne hier met haar benen staat te wapperen neem ik wel een visgeur waar.
Heet je vrouw ook Yvonne? Wat leukquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu @:Yvonne hier met haar benen staat te wapperen neem ik wel een visgeur waar.
Huh.. Hoe weet jij dat?quote:
Leuk dat je wat een paarse vrijdag doet maatquote:
eenquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je wat een paarse vrijdag doet maatMensen in de LGBTQ-community zullen zich hier wel hartstikke goed voelen door jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |