SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat we niet in hetzelfde land wonen dan.
Hier strakblauwe lucht.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.. het regent hier continu
Nou, de wolken mogen ook weggeblazen wordenquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Hier strakblauwe lucht.
Wel harde woie.
Strakblauwe lucht heb ik niet gezien vandaag.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Hier strakblauwe lucht.
Wel harde woei.
op die hoogte waait het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, de wolken mogen ook weggeblazen worden
oh, die had ik vorig jaar al...quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Brief van de belastingdienst ontvangen met de mededeling dat mijn zorgtoeslag voor 2025 ¤ 0,- gaat bedragen. Ja, dat was niet nodig om me daar een brief over te sturen.
uit een hoge hoedquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waar haal je zo snel die 18 konijnen vandaan?
jammer, misschien 4 uur per week minder werken, scheelt misschien weerquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Brief van de belastingdienst ontvangen met de mededeling dat mijn zorgtoeslag voor 2025 ¤ 0,- gaat bedragen. Ja, dat was niet nodig om me daar een brief over te sturen.
Kinderboerderij?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waar haal je zo snel die 18 konijnen vandaan?
Huh? Dat heeft toch niets met elkaar te maken? Je betaalt toch ook voor de reis?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moest ooit eens zorgtoeslag terugbetalen, omdat ik zoveel reiskostenvergoeding kreeg
Bedankt Belastingdienst
Wel als het verloond wordt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Huh? Dat heeft toch niets met elkaar te maken? Je betaalt toch ook voor de reis?
Zij zien dat anders en ik zag dat verkeerd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Huh? Dat heeft toch niets met elkaar te maken? Je betaalt toch ook voor de reis?
Dus dit.. komt gewoon bovenop mn salaris.quote:
Had je niet kunnen vragen aan HR of ze het anders kunnen laten doen/heten?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat ik het geld kwijt ben aan daadwerkelijke reiskosten maakt dus blijkbaar niet uit
Ik heb geen idee.. hadden ze het een koffievergoeding moeten noemen dan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Had je niet kunnen vragen aan HR of ze het anders kunnen laten doen/heten?
verwenkoffievergoeding dan welquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. hadden ze het een koffievergoeding moeten noemen dan?
2 jaar terug heb ik een brief gekregen van ze dat ze gaan stoppen met brieven naar mij toe te sturen dat mijn zorgtoeslag 0 euro.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goede suggestiequote:Op vrijdag 6 december 2024 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
verwenkoffievergoeding dan wel
Dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2 jaar terug heb ik een brief gekregen van ze dat ze gaan stoppen met brieven naar mij toe te sturen dat mijn zorgtoeslag 0 euro.
Wij hebben koffie van Kaars. Die is prima te drinken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede suggestie
En bedankt voor de heads up.. moet nog op het boodschappenlijstje.
Anders moet ik weer kantoorkoffie die niet te hachelen is.
Ja oke, geniet ervan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben koffie van Kaars. Die is prima te drinken.
Laatste maand had ik veel dure boodschapjesquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede suggestie
En bedankt voor de heads up.. moet nog op het boodschappenlijstje.
Anders moet ik weer kantoorkoffie die niet te hachelen is.
Van de boerderijwinkel?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste maand had ik veel dure boodschapjes
en te bedenken dat december ook een dure maand is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste maand had ik veel dure boodschapjes
Dat had ik wel ingecalculeerd. Maar als ik naar de Albert Heijn ga dank lijkt het alsof ik altijd minimaal 30 euro moet betalen.quote:
Nou ja een dikke tak op je kop is geen denkbeeldig risico natuurlijk met dit weer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was je bang dat je wegwaaide?
Ik vind de AH ook ontzettend duur.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat had ik wel ingecalculeerd. Maar als ik naar de Albert Heijn ga dank lijkt het alsof ik altijd minimaal 30 euro moet betalen.
Met storm in een bos lopen/ fietsen zoals in Lochem is natuurlijk ook niet zo heel slim.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja een dikke tak op je kop is geen denkbeeldig risico natuurlijk met dit weer.
De Laidel heeft ook prima productenquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de AH ook ontzettend duur.
Ja, dat weet ik.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
De Laidel heeft ook prima producten
Nee vandaar. En ik loop dan wel niet in een bos maar wel een stukje langs een bos. En verder staan ook best veel bomen overal gewoon. Maar goed, heb het overleefdquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met storm in een bos lopen/ fietsen zoals in Lochem is natuurlijk ook niet zo heel slim.
Ik klik dit ook gewoon aan terwijl ik hier nul verstand van heb.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Dud0r help! Er moet nog één kaart uit. https://www.archidekt.com/decks/10358270/eleven
Het is me al gelukt om van 169 naar 101 te gaan.
het is maar zo duur als je het zelf maakt..quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en te bedenken dat december ook een dure maand is.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik klik dit ook gewoon aan terwijl ik hier nul verstand van heb.
Pas op, zometeen is het een phising-linkquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
het is maar zo duur als je het zelf maakt..
mijn bankrekening houdt er na 69 euro ook mee op
Daar heb je helaas niet altijd zeggenschap overquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
Nee johquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pas op, zometeen is het een phising-link
Ik hoop dat je nog wat kan bij storten mocht dat nodig zijnquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn bankrekening houdt er na 69 euro ook mee op
herkenbaarquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
als dat echt nodig is, dan wel; en al mn vaste lasten (rekeningen) zijn gedekt hoorquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog wat kan bij storten mocht dat nodig zijn
de gala guide of de mirror.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Dud0r help! Er moet nog één kaart uit. https://www.archidekt.com/decks/10358270/eleven
Het is me al gelukt om van 169 naar 101 te gaan.
Oeh! Beur je goed geld voorquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:56 schreef Karzai het volgende:
Kist voor lastige kinderen
[ afbeelding ]
Gaatje onderin boren, dan kun je door dat gaas ook gewoon een emmer koelwater naar binnen kiepen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:59 schreef Karzai het volgende:
Jantje jij mag een uurtje afkoelen in de kist
Ook niets van sinterklaas?quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel fijn,
ik verwacht eigenlijk niks, hooguit een cadeaubon ofzo
Als het een lot-kraskalender isquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
sinterklaas was een deo, een chocolade letter en een december kraskalender
alleen voor mezelfquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe ook niet aan cadeaus deze maand.
dan wat?quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als het een lot-kraskalender is
oh zo, nee die illusie heb ik niet, ja die kans is er,maar neequote:Op vrijdag 6 december 2024 14:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan is er een kans dat je wat meer krijgt dan wat je al hebt gekregen
Vlaai.quote:
vlaai is gewoon iets dagelijks, dat is geen cadeauquote:
@CherryLips zal jaloers zijnquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog boekencadeaubonnen liggen maar ik heb alle boeken al.
Koran kopen of Mein Kampf.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:23 schreef UitStraling het volgende:
Nomnomquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vlaai is gewoon iets dagelijks, dat is geen cadeau
doe mij maar gewoon een slagroomschnittequote:Op vrijdag 6 december 2024 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vlaai is gewoon iets dagelijks, dat is geen cadeau
om alle boeken te hebbe heb je denk ik wel een heel dorp voor nodig, dus ik denk dat je nog wel even door kanquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:23 schreef UitStraling het volgende:
klopt, die ligt onder het voorwiel van de fiets op de home trainerquote:
Je hebt ook andere methoden om je tafel stabiel op de grond te laten staan hoorquote:
Een leuk kookboek mag ook.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Women-, gay- and Jewbeating for Dummies.
Ik zou voor de lol eens Openbaringen gaan lezenquote:
Vind het al een nare naam.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou voor de lol eens Openbaringen gaan lezen
Gegarandeerd dat je daarvan opkikkert
Een soort passief-agressieve variant op 'urgent'quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand die weet wat een @ leesmij is?
Kreeg dat terug van een collega
Alsof ik weet wat een @ leesmij is...
Zal wel een soort geheugensteuntje zijn oid ?
Internet ruikt veel minder lekker en ziet er lelijker uit dan een mooi naslagwerk op het gebied van de keukelarij.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom kookboeken als je internet hebt
Omdat US boekenbonnen heeft en geen internetbonnenquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom kookboeken als je internet hebt
Dit heb ik nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja.. er wordt wel even een boekje open gedaan.. zeg maar...quote:
LEES MIJquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een soort passief-agressieve variant op 'urgent'
Ja, ik ook niet.quote:
klinkt als spam, ik zou het verwijderenquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geïntrigeerdquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. er wordt wel even een boekje open gedaan.. zeg maar...
En afzender blokkeren.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:41 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt als spam, ik zou het verwijderen
Laat mij even weten wat je ervan vindt en dan plannen we je spreekbeurtquote:
Que.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nuke launchen op de coördinaten van het ip nummer.
Of een mailtje beginnen met "WAIT FOR IT...!!!"quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een soort passief-agressieve variant op 'urgent'
Lullig als er een VPN achter hangtquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
die kan toch nog weleens een andere locatie geven dan het echte?quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker weggewaaid / weggespoeld?quote:
correct. geolocation op basis van IP adres is het domste wat je kan doen..quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die kan toch nog weleens een andere locatie geven dan het echte?
Gewoon alles nuken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
correct. geolocation op basis van IP adres is het domste wat je kan doen..
ik zit regelmatig met een IP adres uit groningen
Nuken we Groningen ook, doet dansje, don't care.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
correct. geolocation op basis van IP adres is het domste wat je kan doen..
ik zit regelmatig met een IP adres uit groningen
Staat wel een goeie woei ja, zonnetje begon wel lekker te schijnenquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker weggewaaid / weggespoeld?
MADquote:
Oh kun jij zien dat ik nu met een IP-adres uit Groningen zit ja?quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nuken we Groningen ook, doet dansje, don't care.
Gaan ze weer lopen miepen dat de seismische metingen boven de 2,0 boven Richter uitkomenquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als 1 ding uit Groningen behouden moet worden, wat zou dat zijn volgens jou?quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De eierbal.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als 1 ding uit Groningen behouden moet worden, wat zou dat zijn volgens jou?
Een ach, op de sgaal van Rigtah!quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan ze weer lopen miepen dat de seismische metingen boven de 2,0 boven Richter uitkomen
Ik kan zelfs je lunch halverwege je colon transversum zien als het echt moet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kun jij zien dat ik nu met een IP-adres uit Groningen zit ja?
Als ie na werktijd nog steeds schijnt, dan ga ik ook nog naar buitenquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat wel een goeie woei ja, zonnetje begon wel lekker te schijnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zo zoquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan zelfs je lunch halverwege je colon transversum zien als het echt moet.
Beetje een rare fetish, maar iedereen zijn dingquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan zelfs je lunch halverwege je colon transversum zien als het echt moet.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ie na werktijd nog steeds schijnt, dan ga ik ook nog naar buitenDan moet je zo ongeveer nu je werkdag afsluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat op zich best een goed idee is natuurlijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je zo ongeveer nu je werkdag afsluiten
Ja, gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je zo ongeveer nu je werkdag afsluiten
gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De mannen in de hoogwerker zijn er ook nog steeds
Durven miss niets te doen bang dat ze worden weggewaaid.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Haha jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gaat niet lukken.
Morgen weer een dag.
quote:Neerslag (mm) 10 - 10
Neerslagkans (%) 90
Minimumtemperatuur (°C) 5
Maximumtemperatuur (°C) 8
Windkracht (bft) 5
Windrichting Z
Zonneschijn (%) 10
Ja, beetje in de gaten houden.quote:
Zit er eentje in een harnas te abseilen en aan de mast te werken..quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Durven miss niets te doen bang dat ze worden weggewaaid.
Oke, nou dan in de lente weer kansquote:
of dat de hoogwerker wegwaait zonder de mannenquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, beetje in de gaten houden.
Zou niet willen dat ze eruit vallen ofzo
Nou ja, dat is ook weer zo wat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
of dat de hoogwerker wegwaait zonder de mannen
Vanaf maandag wordt het weer mooi weer, wel weer koudquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, nou dan in de lente weer kans![]()
Hopelijk hoef ik geen autoruiten te krabben.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanaf maandag wordt het weer mooi weer, wel weer koud
quote:
Jij brandt graag je bek?quote:
Ja, vind ik leukquote:
Breng ze een verwen koffietjequote:Op vrijdag 6 december 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit je driekwartier te wachten tot het eindelijk en keer op drinktemperatuur isquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vind ik leuk
Ik wacht altijd gewoon even tot het drinkbaar is.
Ja, maar dan moet ik naar boven klimmen met 3 koffiequote:
Minimaal 26 jaar in een dubbelwandig glas.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je driekwartier te wachten tot het eindelijk en keer op drinktemperatuur is
Geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je driekwartier te wachten tot het eindelijk en keer op drinktemperatuur is
Ik ga nu 349028 dubbelwandige glazen kopenquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minimaal 26 jaar in een dubbelwandig glas.
Nu heb je een 100-delig servies? \quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik laat net een fijn dubbelwandig glas vallen.
![]()
![]()
Iets wat je kan lerenquote:
Eehm, okquote:
8 op de schaal van 10quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nu heb je een 100-delig servies? \@:haags
Ja, ik moet toch wat zeggen?quote:
15 minuten inactiviteit > slaapstandquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leuk dat mijn koptelefoon random zelfstandig bedenkt om zich te ontkoppelen van de Spotify
Doe eens niet.
Ik hoor dat het een groot succes is bij jou?quote:
Gelijk boze Groningers op de blokken want het zit boven de 2,0quote:
Weet je wat beter is voor het milieu?quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
15 minuten inactiviteit > slaapstand![]()
Beter voor de miljeus
Ik ben niet bekend met dat woord.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor dat het een groot succes is bij jou?
Alle huizen gereduceerd tot puin daar.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk boze Groningers op de blokken want het zit boven de 2,0
Kom je me nou vertellen dat ik te veel seks heb of zoquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat beter is voor het milieu?
Minder mensen
Het woord succes?quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je me nou vertellen dat ik te veel seks heb of zo
Leuk binnenkomertje op kraamvisitequote:Op vrijdag 6 december 2024 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat beter is voor het milieu?
Minder mensen
"Nee, ik hoef de baby niet vast te houden."quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Leuk binnenkomertje op kraamvisite
Please do tell us everythingquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je me nou vertellen dat ik te veel seks heb of zo
"Je stinkbaby is nog lelijker dan een dooie kat"quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Nee, ik hoef de baby niet vast te houden."
Als dat de waarheid is..quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Je stinkbaby is nog lelijker dan een dooie kat"
Nee okeequote:
Gooi er anders nog even meer benzine opquote:
Ik vond zijn reisprogramma altijd erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Erg gelachen om de Tom Waes grappen @:haags
Hij was toch tegen een pijlwagen aangereden?quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
dat denk ik al met heel veel films.. en die lijst wordt maar langer en langerquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:10 schreef Ama het volgende:
Misschien ga ik die film wel keer kijken als ik me echt dood verveel.
Hopelijk had hij daar wel een chauffeurquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond zijn reisprogramma altijd erg vermakelijk.
Met wie zou je het liefst in je blootje lepeltje lepeltje liggen van hier?quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okeeAan mij zal het niet liggen deze keer
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij was toch tegen een pijlwagen aangereden?
ja weet ook niet wat er zo grappig aan was precies.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat denk ik al met heel veel films.. en die lijst wordt maar langer en langer
Jep in een auto zonder airbag. Auw.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig is het wel goed afgelopen, maar goedquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weet ook niet wat er zo grappig aan was precies.
quote:
Daar denkt Rob Scheepers anders overquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weet ook niet wat er zo grappig aan was precies.
Wiequote:Op vrijdag 6 december 2024 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar denkt Rob Scheepers anders over
quote:
quote:
Is dit geheimtaal ofzo?quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Tom Waes is gewoon een superleuke gast.
Mensen die daar grapjes over maken zijn Radio hihi
538?quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Tom Waes is gewoon een superleuke gast.
Mensen die daar grapjes over maken zijn Radio hihi
Waar?quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Daar heb jij schijt aan natuurlijkquote:
quote:
Sint zat te piesen,quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:28 schreef LTVDK het volgende:
US laat zich niet te kakken zetten en zal ze een poepie laten ruiken
quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nooit, tot jij weer aan het werk gaat
Ja, bedankt jongens.quote:
diaree in de pleequote:Op vrijdag 6 december 2024 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sint zat te piesen,
Toen moest hij niesen,
Maar dat niet alleen,
Ineens een bruin been,
Poeppiet kom eens kijken,
Ik was hier toch alleen om te zeiken.
Moest even nadenken wat Talpa ook alweer was.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doet me denken aan het talpa logo
Z.s.m. opstaan en wegrennen en hopen dat het nijlpaard je niet goed kan zienquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:37 schreef UitStraling het volgende:
Wat moet je doen als je over een nijlpaard struikelt.
Je zit dan in dromenland want zoiets kan je niet plotseling doenquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:37 schreef UitStraling het volgende:
Wat moet je doen als je over een nijlpaard struikelt.
wegrennen naar een brillenwinkel..quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Z.s.m. opstaan en wegrennen en hopen dat het nijlpaard je niet goed kan zien
Die beestenzijn mega dodelijk.
Ik denk ook dat het eerder een struisvogel is die zijn teen stiekem uitsteekt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je zit dan in dromenland want zoiets kan je niet plotseling doen
Wie?quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar denkt Rob Scheepers anders over
Ja, maar echt..quote:
die steekt bij gevaar toch zijn kop in t zand?quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het eerder een struisvogel is die zijn teen stiekem uitsteekt.
Dit zit in de buurt van bitterbalquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:45 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Er is in Wenen een Corgi cafe geopend. Kom.
Wenen is toch wat dichterbij.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dit zit in de buurt van bitterbal
https://www.delish.com/fo(...)fe-bangkok-thailand/
2.133quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nog even een wandelingetje gemaakt voordat het donker werd. En ja hoor: WEER een muntje gevonden![]()
6915 stapjes, dat gaan we nog wel even over de 8000 heen struikelen vandaag. WeekendSchoentjes uit en thuis"werk"sokken aan
Tevreden Fles is tevreden
Nja dat houdt niet over inderdaadquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2.133
Dus nog net voldoende bewogen om niet overleden te worden bevonden
Thuiswerkdagjequote:Op vrijdag 6 december 2024 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja dat houdt niet over inderdaad
tot nu toe 40 stappen, dus jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2.133
Dus nog net voldoende bewogen om niet overleden te worden bevonden
Dit kan echt nietquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tot nu toe 40 stappen, dus ja
Oh, nou dan valt mijn aantal nog meequote:Op vrijdag 6 december 2024 15:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien zijn ze doodgevroren of aangevallen door een mega dodelijk nijlpaard.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die arme mannen zitten nog steeds in die hoogwerker
quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn ze doodgevroren of aangevallen door een mega dodelijk nijlpaard.
Al die tijd geloofde ik het wel maar het is echt waar! Unicorns bestaanquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Denk dat laatste.. maar dan eentje met vleugels.
Die zijn helemaal hypermega dodelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Denk dat laatste.. maar dan eentje met vleugels.
Is nog erger dan de (ultra)spits op de A15 of A2quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn helemaal hypermega dodelijk.
Tegelijkertijd is wel heel vies.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb honger dus ik eet een mandarijntje en wat dropjes, dat is smerig als je honger hebt.
Ja even heerlie de peerlie wegspoelen met brandende pittige gembersapquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is wel heel vies.Neem anders nog wat zeewier met sesam
Is voor psychopatenquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja even heerlie de peerlie wegspoelen met brandende pittige gembersap
quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mail gekregen voor het kerstfeest van werk.
Fucking zin in.
Ben jij beetje de party-starter?quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fucking zin in.
wat ga je doen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fucking zin in.
nee ze is de fire starter, maar helaas houden ze niet bij elk bedrijf van pyromanenquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben jij beetje de party-starter?
Hier gaat het al mis.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb honger dus ik eet een mandarijntje
dat overtref ik misschien..quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Oh dat herinnerde mij eraan dat ik nog even moest antwoorden dat ik naar het kerstfeestje kom.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fucking zin in.
"ik heb helaas al afspraak staan op deze datum, ik kan niet komenquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fucking zin in.
koelkast elders neerzetten?quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:48 schreef Ama het volgende:
Ik heb dus heel enthousiast die kast neergezet met wat LEGO maar ik besefte mij gisteren ineens weer dat ik over twee weken daar tijdelijk mijn koelkast moet neerzetten. Pff hier heb ik weer goed over nagedacht van te voren.
Klinkt als een probleem voor toekomst-jij.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:48 schreef Ama het volgende:
Ik heb dus heel enthousiast die kast neergezet met wat LEGO maar ik besefte mij gisteren ineens weer dat ik over twee weken daar tijdelijk mijn koelkast moet neerzetten. Pff hier heb ik weer goed over nagedacht van te voren.
Na probleem over een week.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt als een probleem voor toekomst-jij.
slaperigquote:
denk dat ik gewoon een maand in winterslaap gaquote:
Sipquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat ik gewoon een maand in winterslaap ga
Welke site?quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:21 schreef UitStraling het volgende:
Had ook een forse bon gevonden voor een of andere vage geschenkensite, zit je jezelf de schompes te zoeken tussen spullen die je eigenlijk helemaal niet wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |