SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat we niet in hetzelfde land wonen dan.
Hier strakblauwe lucht.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.. het regent hier continu
Nou, de wolken mogen ook weggeblazen wordenquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Hier strakblauwe lucht.
Wel harde woie.
Strakblauwe lucht heb ik niet gezien vandaag.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Hier strakblauwe lucht.
Wel harde woei.
op die hoogte waait het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, de wolken mogen ook weggeblazen worden
oh, die had ik vorig jaar al...quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Brief van de belastingdienst ontvangen met de mededeling dat mijn zorgtoeslag voor 2025 ¤ 0,- gaat bedragen. Ja, dat was niet nodig om me daar een brief over te sturen.
uit een hoge hoedquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waar haal je zo snel die 18 konijnen vandaan?
jammer, misschien 4 uur per week minder werken, scheelt misschien weerquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Brief van de belastingdienst ontvangen met de mededeling dat mijn zorgtoeslag voor 2025 ¤ 0,- gaat bedragen. Ja, dat was niet nodig om me daar een brief over te sturen.
Kinderboerderij?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waar haal je zo snel die 18 konijnen vandaan?
Huh? Dat heeft toch niets met elkaar te maken? Je betaalt toch ook voor de reis?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moest ooit eens zorgtoeslag terugbetalen, omdat ik zoveel reiskostenvergoeding kreeg
Bedankt Belastingdienst
Wel als het verloond wordt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Huh? Dat heeft toch niets met elkaar te maken? Je betaalt toch ook voor de reis?
Zij zien dat anders en ik zag dat verkeerd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Huh? Dat heeft toch niets met elkaar te maken? Je betaalt toch ook voor de reis?
Dus dit.. komt gewoon bovenop mn salaris.quote:
Had je niet kunnen vragen aan HR of ze het anders kunnen laten doen/heten?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat ik het geld kwijt ben aan daadwerkelijke reiskosten maakt dus blijkbaar niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |