Nee, was van heel korte duur. Echt 10 minuten of zo...quote:Op woensdag 18 december 2024 15:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Géén idee. Is het er nog steeds?![]()
Fietsen is nu niet leuk nu nog minder leuk dan anders.![]()
[ afbeelding ]
KerstBBQ zonder jas aan. Niks mis mee.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:50 schreef ondeugend het volgende:
Dus we krijgen weer een warme kerst. Dubbele cijfers.
Das toch niks aan mensen
Dat staat los van het weer. Kerst is sowieso niks aan..quote:Op woensdag 18 december 2024 15:50 schreef ondeugend het volgende:
Das toch niks aan mensen
quote:Op woensdag 18 december 2024 17:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat staat los van het weer. Kerst is sowieso niks aan..
Want?quote:Op woensdag 18 december 2024 17:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zoiets ja. Wat een onzinnig en schijnheilig feest is het toch ook.
Ik heb er ook niet veel mee. Maar voor lekker eten en drinken ben ik altijd wel te vinden.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zoiets ja. Wat een onzinnig en schijnheilig feest is het toch ook.
Dubbele cijfers zijn sowieso niet erg. Als het geen winter wordt, dan liever 10-12 i.p.v dat suffe kansloze 1-4 graden. Bedoel, de zon schijnt toch vrijwel niet.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Vind het wel lekker dubbele cijfers met kerst. Fijn voor de buitenritten. En als je buiten moet roken. En lekker vuurtje maken in de oudjaarsnacht en zo.
Inderdaad. Mijn kerstgevoel is echt wel minder als het ronduit zacht is. Ik hoop nog steeds op kou, als er kou komt is dat vaker in januari of februari dan in december.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:50 schreef ondeugend het volgende:
Das toch niks aan mensen
Moet je nagaan. Vorig jaar december was al intens kansloos en dan doet dit jaar het zowat nog erger. De maand loopt nog ff, maar De Bilt stevent af op bijzonder weinig zon uren. Staat nu op 14, volgens mij.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:48 schreef Nattekat het volgende:
Het is 30 jaar niet zo langdurig sober geweest @:INViCTuS
Vorig jaar december is nog steeds een absoluut dieptepunt hoor. Het is tenminste droog nu.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Vorig jaar december was al intens kansloos en dan doet dit jaar het zowat nog erger. De maand loopt nog ff, maar De Bilt stevent af op bijzonder weinig zon uren. Staat nu op 14, volgens mij.
Maar gelukkig niet meer zo koud als vorige week. En het is vaak lichtgrijs, dus iets positiever. Mist was nog erger geweest
Woon je daar? Of vanwaar deze post?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |