Nah, geen van 3en.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:03 schreef Werkperd het volgende:
Plan Israel - VS: Syrië verdelen en een onafhankelijke Koerdische staat stichten en later toevoegen aan Groter Israel.
Plan Turkije: Plan van Israël en Amerika dwarsbomen. Aleppo en overige belangrijke gebieden heroveren. Soennitsche Syriërs en Koerdische vluchtelingen terugsturen naar huis oftewel heroverde gebieden. Uiteindelijk toevoegen aan eigen grond. Libanon laten grenzen met Turkije en daarmee een corridor openen richting Jeruzalem.
Plan Assad - Iran: Aan de macht blijven en zoveel mogelijk plaatsen zuiveren van soennieten en daarvoor in plaats sjiieten nederzetten.
Op dit moment is het plan van Turken aan het werken.
Blijf dat wel een apart ding vinden, dat import in NL vind dat andere import maar op moet rotten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:23 schreef Werkperd het volgende:
Syriërs allemaal veilig terug naar huis.
Lokale druzische militie schijnbaar.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze zijn toch zojuist bevrijd door "voormalig" al Qaida? Ben benieuwd hoe blij die schaars geklede dames over een paar maanden zijn.
In dat geval zou ik ook nog snel een feest geven voor de islam wappies de sfeer komen verpesten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:32 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Lokale druzische militie schijnbaar.
hier, hij wil niet dat zijn vrouw/vriendin een minirok draagt en heeft haar kleding verstopt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze zijn toch zojuist bevrijd door "voormalig" al Qaida? Ben benieuwd hoe blij die schaars geklede dames over een paar maanden zijn.
Als ik google translate mag geloven is de vrouw daar de enige die ongezond is volgens de twitteraar. Een man die de kleren van zijn partner afpakt is wat mij betreft minstens zo gek.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
hier, hij wil niet dat zijn vrouw/vriendin een minirok draagt en heeft haar kleding verstopt.
[ x ]
[ x ]
En zelf in korte broek en tanktop als het warm is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
hier, hij wil niet dat zijn vrouw/vriendin een minirok draagt en heeft haar kleding verstopt.
[ x ]
[ x ]
Hypocriet gedrag is niet onbekend daar. Het is hetzelfde als zeggen dat vrouwen hoeren zijn als ze op het terras zitten en zelf vaak genoeg op het terras zitten. Als dat soort mannen graag willen vertellen hoe iemand "zich hoort te gedragen" dan moeten ze zelf het goede voorbeeld geven..quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als ik google translate mag geloven is de vrouw daar de enige die ongezond is volgens de twitteraar. Een man die de kleren van zijn partner afpakt is wat mij betreft minstens zo gek.
Plan Turkije: Landjepik en een nieuw Ottomaans rijk stichten, genocide op Koerden en andere minderheden, bevolking zwaar onderdrukken en daarna Armenië aanvallen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:03 schreef Werkperd het volgende:
Plan Israel - VS: Syrië verdelen en een onafhankelijke Koerdische staat stichten en later toevoegen aan Groter Israel.
Plan Turkije: Plan van Israël en Amerika dwarsbomen. Aleppo en overige belangrijke gebieden heroveren. Soennitsche Syriërs en Koerdische vluchtelingen terugsturen naar huis oftewel heroverde gebieden. Uiteindelijk toevoegen aan eigen grond. Libanon laten grenzen met Turkije en daarmee een corridor openen richting Jeruzalem.
Plan Assad - Iran: Aan de macht blijven en zoveel mogelijk plaatsen zuiveren van soennieten en daarvoor in plaats sjiieten nederzetten.
Op dit moment is het plan van Turken aan het werken.
Fixed.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:17 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nope. Van Libanon. Libanon en Turkije gaat gaan buren worden.
En dat is drie.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Het oosten ook.
[ x ]
Twee provinciale hoofdsteden in twee dagen verloren.
Suwayda ligt helemaal in het zuiden. Daar is geen offensief gaande. Zij trekken hun troepen daar terug om deze naar het noorden te verplaatsen.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:10 schreef HSG het volgende:
[..]
Suwayda ligt helemaal in het zuiden. Daar is geen offensief gaande. Zij trekken hun troepen daar terug om deze naar het noorden te verplaatsen.
Lekker stukje eigenbelang. Eerst samenwerken met de regering maar nu de regering het te moeilijk krijgt ga je je aansluiten bij de opstandelingen.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:23 schreef HSG het volgende:
Lekker stukje eigenbelang. Eerst samenwerken met de regering maar nu de regering het te moeilijk krijgt ga je je aansluiten bij de opstandelingen.
quote:
Dolle dinsdag was niet veel anders.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Lekker stukje eigenbelang. Eerst samenwerken met de regering maar nu de regering het te moeilijk krijgt ga je je aansluiten bij de opstandelingen.
Tja blijkbaar wordt de situatie qua voorkeurstoptie in Syrië wat anders ingeschat dan door jou.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In dat geval zou ik ook nog snel een feest geven voor de islam wappies de sfeer komen verpesten.
Yup.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Blijf dat wel een apart ding vinden, dat import in NL vind dat andere import maar op moet rotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door egayalS op 06-12-2024 17:01:17 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Kan ik me heel weinig bij voorstellen inzake de persoon waar ik op reageerde, maar goed.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:47 schreef egayalS het volgende:
Deze mensen hebben het gevoel dat ze moeten overcompenseren waardoor ze meer "Nederlands" zijn dan de gemiddelde Nederlander om maar te bewijzen dat ze Nederlands zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |