abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 december 2024 @ 15:19:54 #151
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215787015
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:03 schreef Werkperd het volgende:
Plan Israel - VS: Syrië verdelen en een onafhankelijke Koerdische staat stichten en later toevoegen aan Groter Israel.

Plan Turkije: Plan van Israël en Amerika dwarsbomen. Aleppo en overige belangrijke gebieden heroveren. Soennitsche Syriërs en Koerdische vluchtelingen terugsturen naar huis oftewel heroverde gebieden. Uiteindelijk toevoegen aan eigen grond. Libanon laten grenzen met Turkije en daarmee een corridor openen richting Jeruzalem.

Plan Assad - Iran: Aan de macht blijven en zoveel mogelijk plaatsen zuiveren van soennieten en daarvoor in plaats sjiieten nederzetten.

Op dit moment is het plan van Turken aan het werken.
Nah, geen van 3en.
pi_215787053
YPG/PKK-leider Mazlum Abdi:

➖ “Wij willen onze problemen met de Turkse staat oplossen door middel van dialoog.”

twitter

Hahaha.. wat een broekenpoepers. Nu al aan het janken..

Turkije moet gebruik maken van de huidige geopolitieke situatie. Deze kans krijgt Turkije nooit meer. Nu ze zijn begonnen moeten ze door blijven gaan en alle gebieden zuiveren van terroristen en proxy's.

Syriërs allemaal veilig terug naar huis.
  vrijdag 6 december 2024 @ 15:26:19 #153
6484 ExTec
pi_215787066
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:23 schreef Werkperd het volgende:
Syriërs allemaal veilig terug naar huis.
Blijf dat wel een apart ding vinden, dat import in NL vind dat andere import maar op moet rotten.

He, maar als je sultan erdogan dan straks "Groot-Turkije" heeft gesticht, rot jij dan ook op?

Is dan immers meer dan genoeg ruimte ;)
pi_215787108
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ze zijn toch zojuist bevrijd door "voormalig" al Qaida? Ben benieuwd hoe blij die schaars geklede dames over een paar maanden zijn.
Lokale druzische militie schijnbaar.
Incelfrikandel
pi_215787120
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:32 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Lokale druzische militie schijnbaar.
In dat geval zou ik ook nog snel een feest geven voor de islam wappies de sfeer komen verpesten.
  vrijdag 6 december 2024 @ 15:36:21 #156
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215787140
Het zuiden gaat ook echt snel.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 6 december 2024 @ 15:37:51 #157
38496 Perrin
pi_215787151
twitter
pi_215787154
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ze zijn toch zojuist bevrijd door "voormalig" al Qaida? Ben benieuwd hoe blij die schaars geklede dames over een paar maanden zijn.
hier, hij wil niet dat zijn vrouw/vriendin een minirok draagt en heeft haar kleding verstopt.
twitter

twitter
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_215787160
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:36 schreef Perrin het volgende:
Het zuiden gaat ook echt snel.
[ x ]
Het oosten ook.

twitter

Twee provinciale hoofdsteden in twee dagen verloren.
Incelfrikandel
pi_215787180
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]
hier, hij wil niet dat zijn vrouw/vriendin een minirok draagt en heeft haar kleding verstopt.
[ x ]
[ x ]
Als ik google translate mag geloven is de vrouw daar de enige die ongezond is volgens de twitteraar. Een man die de kleren van zijn partner afpakt is wat mij betreft minstens zo gek.
pi_215787313
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]
[ x ]
[ x ]
En zelf in korte broek en tanktop als het warm is.

man man man

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als ik google translate mag geloven is de vrouw daar de enige die ongezond is volgens de twitteraar. Een man die de kleren van zijn partner afpakt is wat mij betreft minstens zo gek.
Hypocriet gedrag is niet onbekend daar. Het is hetzelfde als zeggen dat vrouwen hoeren zijn als ze op het terras zitten en zelf vaak genoeg op het terras zitten. Als dat soort mannen graag willen vertellen hoe iemand "zich hoort te gedragen" dan moeten ze zelf het goede voorbeeld geven..

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:03 schreef Werkperd het volgende:
Plan Israel - VS: Syrië verdelen en een onafhankelijke Koerdische staat stichten en later toevoegen aan Groter Israel.

Plan Turkije: Plan van Israël en Amerika dwarsbomen. Aleppo en overige belangrijke gebieden heroveren. Soennitsche Syriërs en Koerdische vluchtelingen terugsturen naar huis oftewel heroverde gebieden. Uiteindelijk toevoegen aan eigen grond. Libanon laten grenzen met Turkije en daarmee een corridor openen richting Jeruzalem.

Plan Assad - Iran: Aan de macht blijven en zoveel mogelijk plaatsen zuiveren van soennieten en daarvoor in plaats sjiieten nederzetten.

Op dit moment is het plan van Turken aan het werken.
Plan Turkije: Landjepik en een nieuw Ottomaans rijk stichten, genocide op Koerden en andere minderheden, bevolking zwaar onderdrukken en daarna Armenië aanvallen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:17 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Nope. Van Libanon. Libanon en Turkije gaat gaan buren worden.
Fixed.

[ Bericht 22% gewijzigd door HSG op 06-12-2024 16:08:31 ]
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_215787322
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Het oosten ook.

[ x ]

Twee provinciale hoofdsteden in twee dagen verloren.
En dat is drie.

twitter
Incelfrikandel
pi_215787350
De keizer heeft geen kleren aan

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215787361
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 16:03 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
En dat is drie.

[ x ]
Suwayda ligt helemaal in het zuiden. Daar is geen offensief gaande. Zij trekken hun troepen daar terug om deze naar het noorden te verplaatsen.
  vrijdag 6 december 2024 @ 16:15:13 #165
38496 Perrin
pi_215787387
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2024 16:10 schreef HSG het volgende:

[..]
Suwayda ligt helemaal in het zuiden. Daar is geen offensief gaande. Zij trekken hun troepen daar terug om deze naar het noorden te verplaatsen.
twitter
pi_215787436
The end?

twitter
pi_215787445
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 16:15 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ x ]
Lekker stukje eigenbelang. Eerst samenwerken met de regering maar nu de regering het te moeilijk krijgt ga je je aansluiten bij de opstandelingen.
pi_215787467
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2024 16:23 schreef HSG het volgende:

Lekker stukje eigenbelang. Eerst samenwerken met de regering maar nu de regering het te moeilijk krijgt ga je je aansluiten bij de opstandelingen.
quote:

[..]
Ô mon citoyens vous serez unis
Incelfrikandel
pi_215787472
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2024 16:26 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
[..]

Echt slim ben jij niet.
  vrijdag 6 december 2024 @ 16:27:58 #170
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_215787482
quote:

[..]
Dolle dinsdag was niet veel anders.

Er zijn gewoon weinig burgers die dapper genoeg zijn om de confrontatie met "de macht" op te zoeken. Al helemaal niet als die bekend staat om wat primitieve omgang met het debat.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_215787668
Complete chaos in Syrië. De Druzen hebben nu ook een stukje.

twitter
pi_215787691
De Druzen hebben nu ook een stuk.

twitter
pi_215787708
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
In dat geval zou ik ook nog snel een feest geven voor de islam wappies de sfeer komen verpesten.
Tja blijkbaar wordt de situatie qua voorkeurstoptie in Syrië wat anders ingeschat dan door jou.

En ik deel je vrees dat het wat conservatiever zal zijn dan we hopen hoor, alleen denk ik wel dat je onderschat wat voor een verschrikkelijk regime dat van Assad is en dat mensen zelfs dat beter vinden.
pi_215787712
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:26 schreef ExTec het volgende:

[..]
Blijf dat wel een apart ding vinden, dat import in NL vind dat andere import maar op moet rotten.
Yup.

Dilan "gelukszoeker" Yesilgoz vind ik de best voorbeeld van deze mentaliteit. Deze mensen hebben het gevoel dat ze moeten overcompenseren waardoor ze meer "Nederlands" zijn dan de gemiddelde Nederlander om maar te bewijzen dat ze Nederlands zijn. Dit is er ook 1 https://x.com/HermanMeeuwiss1/status/1865007765497815363

Die grap begin jaren 2000 comes to mind, "wat is het toppunt van integratie?"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door egayalS op 06-12-2024 17:01:17 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 6 december 2024 @ 17:03:26 #175
6484 ExTec
pi_215787896
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 16:47 schreef egayalS het volgende:
Deze mensen hebben het gevoel dat ze moeten overcompenseren waardoor ze meer "Nederlands" zijn dan de gemiddelde Nederlander om maar te bewijzen dat ze Nederlands zijn.
Kan ik me heel weinig bij voorstellen inzake de persoon waar ik op reageerde, maar goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')