Die hebben innde eerdere oorlog al wel klappen opgevangen omdat de rest toen ook niet wilden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik heb de motivatie voor de Alawieten nog niet afgeschreven.
https://www.reddit.com/r/CombatFootage/s/0I8oldEPO4quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:02 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Die hebben innde eerdere oorlog al wel klappen opgevangen omdat de rest toen ook niet wilden.
Ik weet niet, er is nu wel heel weinig tegenstand. Wellicht dat zo voor hun eigen regio knokken maar als een leger zo wegloopt is het echt treurig gesteld.
Denk het wel maar zal waarschijnlijk niet meer lang duren. SNA etc. spreidt langzamerhand uit richting Damascus.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:16 schreef havanagila het volgende:
Zit Assad uberhaupt nog in Syrië dan?
Ook daar geld dat je niet weet wat je er voor terug gaat krijgenquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik gun Putin eenzelfde snelle ineenstorting. Hoop doet leven
Twee opties:quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:32 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ook daar geld dat je niet weet wat je er voor terug gaat krijgen
Als dat is wat het is wel ja.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/CombatFootage/s/0I8oldEPO4
Als je deze beelden ziet lijken de rebellen het regeringsleger en het leger de rebellen. Allemaal klunzen, maar de rebellen rijden met pantserwagens over wegrennende soldaten en civiele jeeps.
Zat er met Prigozhin niet heel ver vanaf toen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik gun Putin eenzelfde snelle ineenstorting. Hoop doet leven
Als ik op liveuamap kijk lijkt het zuiden ook snel te gaan vallen, het lijkt erg op een kaartenhuis momenteel. Of het stopt binnenkort of Assad is maandag al weg.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:54 schreef ExTec het volgende:
Zal damascus volgend weekend nog halen of niet?
Ik heb redelijk wat mensen met bewezen verstand van zaken horen verkondigen dat die opmars niet al te lang meer kan duren, maar het lijkt niet op te houden.
Ten zuiden van Damascus lopen ook allerlei dorpen en stadjes over.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:54 schreef ExTec het volgende:
Ik heb redelijk wat mensen met bewezen verstand van zaken horen verkondigen dat die opmars niet al te lang meer kan duren, maar het lijkt niet op te houden.
Latakia en Tartous straks Turks?quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:03 schreef Werkperd het volgende:
Plan Israel - VS: Syrië verdelen en een onafhankelijke Koerdische staat stichten en later toevoegen aan Groter Israel.
Plan Turkije: Plan van Israël en Amerika dwarsbomen. Aleppo en overige belangrijke gebieden heroveren. Soennitsche Syriërs en Koerdische vluchtelingen terugsturen naar huis oftewel heroverde gebieden. Uiteindelijk toevoegen aan eigen grond. Libanon laten grenzen met Turkije en daarmee een corridor openen richting Jeruzalem.
Plan Assad - Iran: Aan de macht blijven en zoveel mogelijk plaatsen zuiveren van soennieten en daarvoor in plaats sjiieten nederzetten.
Op dit moment is het plan van Turken aan het werken.
Ze zijn toch zojuist bevrijd door "voormalig" al Qaida? Ben benieuwd hoe blij die schaars geklede dames over een paar maanden zijn.quote:
Ik zag dingen over dat de Russische luchtmacht ze zou stoppen zodra ze de stad uit waren. Blijkbaar is die toch niet zo sterk als gedacht meer. Nog een indicatie hoe tragisch kut het voor Oekraïne is dat de oranje Kremlin trol is gekozen in de VS.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:54 schreef ExTec het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |