SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET IS PATAT![]()
Rob.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Top TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb hem weleens ontmoet op een feestje,arrogant kereltje wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geloof ik gelijk beetje zoals die Hofman.quote:Op donderdag 5 december 2024 01:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb hem weleens ontmoet op een feestje,arrogant kereltje wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jouw grote vriend.quote:Op donderdag 5 december 2024 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geloof ik gelijk beetje zoals die Hofman.
Ik wil die wel eens in conflict zien komen met die Alberto Stegerman dat is er ook zo een.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten Rob.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alberto kijk ik niet meer,zo`n programma duurt een uur en kan ook in 10 minuten.quote:Op donderdag 5 december 2024 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil die wel eens in conflict zien komen met die Alberto Stegerman dat is er ook zo een.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja klopt als ik hem al kijk is het de korte versie op YouTube.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Scheelt enorm veel tijd.
Zelfde met de rijdende rechter.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yep,wat boeit mij die erfgrens nou.quote:
Goedemorgen Heer Schotel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 559 / +208 / +45 / 916 / 1073
2. JustinK / 488 / +135 / +0 / 4167 / 4236
3. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
4. mario390 / 81 / +9 / +1 / 195 / 262
5. KillemWieft / 68 / +19 / +0 / 127 / 169
6. Dr.Mikey / 66 / +12 / +13 / 279 / 328
7. 444 / 47 / +34 / +0 / 2104 / 2165
8. MizzezAmy / 39 / +7 / +0 / 396 / 434
9. greysbones / 39 / +11 / +0 / 629 / 648
10. hemarookworst / 36 / +22 / +1 / 414 / 457
11. AardappelSchotel / 36 / +13 / +1 / 441 / 472
12. Pinnenmutske / 32 / +0 / +0 / 482 / 519
13. mascara-klodder / 31 / +0 / +0 / 108 / 120
14. HappyCharly / 31 / +17 / +5 / 241 / 266
15. sp3c / 30 / +0 / +0 / 35 / 46
16. gebrokenglas / 29 / +8 / +0 / 542 / 590
17. ToT / 25 / +5 / +0 / 541 / 564
18. Lovely / 24 / +13 / +0 / 840 / 882
19. Soury / 22 / +0 / +0 / 91 / 111
20. loveyoulongtime / 21 / +18 / +3 / 104 / 123SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Crocket`s theme.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer 100.000 zenders?quote:Op donderdag 5 december 2024 02:39 schreef mario390 het volgende:
op rtl crime bij sky
ik heb weer iptv,nach meer dann 1,5 maanden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan het op Prime kijken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het zijn sowiezo de miami vice episoden ook,maar nu is op de zender rtl rime
de heb ik niet op mijn fernseher![]()
Killem [kilɛm] est une commune de France située dans le département du Nord, en région Hauts-de-France.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geniet ervan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tuurlijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niks ontvangen.quote:Op donderdag 5 december 2024 03:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
link je gesendet maar uit com moet je en tv maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thanks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie een game kanaal.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Danke,ik heb hem.
Fiesta Galactica.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze gaan wel leuk met elkaar om zo te zien.quote:Op donderdag 5 december 2024 04:12 schreef mario390 het volgende:
vanavond is weer exit,dat is op mitele, met vpn te kijken duurt 4 uren met veel te veel reklame“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga je ook BB Nederland kijken?quote:Op donderdag 5 december 2024 04:25 schreef mario390 het volgende:
op handy twitch kijk ik betje argentinie daar zijn 24 mensen
zijn mandaag naar binnen gegangen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet ik nu nog niet
maar vor en maand heb ik vergeten dat de van deze jaar alice heißt
ik heb zij nog niet op instagram![]()
Is wel ergens te vinden.quote:Op donderdag 5 december 2024 04:35 schreef mario390 het volgende:
weet ik nu nog niet
ik heb zij nog niet op instagram“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuke foto`s wel.quote:Op donderdag 5 december 2024 04:35 schreef mario390 het volgende:
weet ik nu nog niet
ik heb zij nog niet op instagram
https://www.instagram.com/alicekappenburg/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Jij toch ook?quote:Op donderdag 5 december 2024 04:44 schreef mario390 het volgende:
de 2 idioten de nu in badkamer zijn de gaan elke morgen erst tussen 7 00 en 8 00 naar bed
Das een hele verstandige dame denk ikquote:Op donderdag 5 december 2024 04:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuke foto`s wel.
https://www.instagram.com/alicekappenburg/Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Goedemorgen,en ja echt een dame.quote:Op donderdag 5 december 2024 04:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Das een hele verstandige dame denk ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2024 04:51 schreef mario390 het volgende:
alice is toch wel erg jong, de heb ik op tik tok gezien![]()
21 nu denk ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was ik ook ooit maakt niet uitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb je deze gezien?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee wel Kosovo rond die leeftijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je was daar uitgezonden?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja we wilden wel naar serbien maar die vogels hadden het al opgegevenquote:
Heel flauw vond ik dat toen
Nu wel blij meeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jarenlang de grote bink uitgehangen, moorden, plunderen, verkrachten weet ik wat
Komt er iemand met ze knokken gaan ze huilend naar huisOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon flauwOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je doet er wel heel luchtig over.Respect.quote:Op donderdag 5 december 2024 05:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja we wilden wel naar serbien maar die vogels hadden het al opgegeven
Heel flauw vond ik dat toen
Nu wel blij mee“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook alweer 25 jaar geledenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar toch,mijn broertje zat in Splitt.Die veveelden zich zo dat ze maar een weeshuis gingen opknappen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen Saar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fijn gedroomd?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Billuh.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je verwerkt dan iets.quote:Op donderdag 5 december 2024 05:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Rare dingen zoals toneeltjes die in het honderd lopen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pony`s
Klopt.quote:Op donderdag 5 december 2024 05:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het verleden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker koese.quote:Op donderdag 5 december 2024 05:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga weer slapen.
9u00 begeleid werk. Namiddag vrij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi.quote:Op donderdag 5 december 2024 05:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja lied van kastelruther spatzen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Roos.
Logbat?quote:Op donderdag 5 december 2024 05:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar toch,mijn broertje zat in Splitt.Die veveelden zich zo dat ze maar een weeshuis gingen opknappen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Straks aankomst sinterklaas op school buiten. Ze voorspellen keiharde regendat is echt fantastisch!
![]()
Bewaking straaljagers.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan dat niet binnen?quote:Op donderdag 5 december 2024 05:45 schreef roos94 het volgende:
Straks aankomst sinterklaas op school buiten. Ze voorspellen keiharde regendat is echt fantastisch!
En jullie zingen: "Hij komt,hij komt."quote:Op donderdag 5 december 2024 05:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou hij komt buiten aan op een groot plein en bladiebla“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Topshowquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Laat de kinderen dan lekker binnen op hem wachten.quote:Op donderdag 5 december 2024 05:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou hij komt buiten aan op een groot plein en bladieblaProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zo simpel kan het zijn.quote:Op donderdag 5 december 2024 05:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laat de kinderen dan lekker binnen op hem wachten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zal het plan van de school wel even eigenhandig veranderenquote:Op donderdag 5 december 2024 05:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laat de kinderen dan lekker binnen op hem wachten.![]()
![]()
Jij kan dat.quote:Op donderdag 5 december 2024 05:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zal het plan van de school wel even eigenhandig veranderen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, toch? Of niet dan!?quote:Op donderdag 5 december 2024 05:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zal het plan van de school wel even eigenhandig veranderenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ging even niet goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.quote:
Fijn gedroomd?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fijn.quote:
hij zingt met de dochters over de overleden mama/vrouw, live 2003 hebben daar alle gehuilt
Bekijk deze YouTube-video![]()
Trantje gelaten.
Veel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik was bij de 1994 op konzert in kärnten,daar zijn 4000 gewezen![]()
maar dat halfe tent was de bühne allein![]()
de originalband tot 2007
maar en van de groenders nog met
andere muzikers noemen zich ook schürzenjäger
nu komen maar nur meer zo 5 - 10 000 mensen![]()
Ken ik dankzij Mario.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blijft wel hangen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2024 06:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
het gevt ook de 10 uren version![]()
![]()
Zet je die weleens op?quote:Op donderdag 5 december 2024 06:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
de gevt het ok van ein automobile![]()
Ga je vandaag Sinterklaas vieren?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja absoluutquote:Op donderdag 5 december 2024 07:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je vandaag Sinterklaas vieren?Jij ook?
![]()
Nee,vroeger wel.quote:
Hoe vieren jullie het?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Door flink wat kruidnoten te eten en Bert & Ernie vieren Sinterklaas op te zettenquote:Op donderdag 5 december 2024 07:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,vroeger wel.
Hoe vieren jullie het?![]()
![]()
Bert & Ernie.quote:Op donderdag 5 december 2024 07:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Door flink wat kruidnoten te eten en Bert & Ernie vieren Sinterklaas op te zetten
MogguhhAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Heer 444.quote:
Morguh Justin
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Marioquote:
Fruitquote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Goedemoarn freon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Lekker bakkieAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ff zetten
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heee Justin en FF en 444
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Morguh GGquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-12-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 693 / +208 / +179 / 949 / 1137
2. JustinK / 524 / +135 / +36 / 4205 / 4277
3. mario390 / 104 / +9 / +24 / 207 / 298
4. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
5. KillemWieft / 77 / +19 / +9 / 132 / 177
6. Dr.Mikey / 66 / +12 / +13 / 279 / 328
7. 444 / 48 / +34 / +1 / 2119 / 2181
8. MizzezAmy / 39 / +7 / +0 / 396 / 434
9. greysbones / 39 / +11 / +0 / 629 / 648
10. sp3c / 37 / +0 / +7 / 40 / 55
11. Pinnenmutske / 36 / +0 / +4 / 484 / 525
12. hemarookworst / 36 / +22 / +1 / 414 / 457
13. AardappelSchotel / 36 / +13 / +1 / 441 / 472
14. mascara-klodder / 31 / +0 / +0 / 108 / 120
15. HappyCharly / 31 / +17 / +5 / 241 / 266
16. gebrokenglas / 29 / +8 / +0 / 544 / 592
17. ToT / 25 / +5 / +0 / 541 / 564
18. Lovely / 24 / +13 / +0 / 840 / 882
19. Soury / 22 / +0 / +0 / 91 / 111
20. loveyoulongtime / 21 / +18 / +3 / 104 / 123SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah, dank uquote:
Kan ik wel gebruiken, een paar goeie bakken koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
7e
NiceAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed bezig.quote:
![]()
Vanavond pakjesavondAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Met gedichten?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat ga je pakken vanavond?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
FrozenAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nee wij doen er niets mee. We slaan dit jaar over
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier ook niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee wij doen er niets mee. We slaan dit jaar over
Kerst
![]()
![]()
We bolken dus lekker door vanavond.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heerlijk bolkavondje is gekomenquote:Op donderdag 5 december 2024 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
We bolken dus lekker door vanavond.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
BolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Oiquote:
![]()
![]()
![]()
The nummer of the beastquote:
Ik ga het bij m ijn dochter vieren vanavond.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezelliquote:Op donderdag 5 december 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga het bij m ijn dochter vieren vanavond.![]()
![]()
Number mag ookAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Gezellig.quote:Op donderdag 5 december 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga het bij m ijn dochter vieren vanavond.
Bij jou zijn nog kinderen die geloven, dat maakt het leuk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij niet meer dan?quote:Op donderdag 5 december 2024 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gezellig.
Bij jou zijn nog kinderen die geloven, dat maakt het leuk.![]()
![]()
Ja vooral met die kleine, die stralende oogjes altijd en die verbazing. Ik vind dat altijd zo mooi om te zien.quote:Ja dat is het ook, kan altijd heel erg genieten van die koppies danquote:Op donderdag 5 december 2024 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gezellig.
Bij jou zijn nog kinderen die geloven, dat maakt het leuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja mooi is dat hequote:Op donderdag 5 december 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral met die kleine, die stralende oogjes altijd en die verbazing. Ik vind dat altijd zo mooi om te zien.
[..]
Ja dat is het ook, kan altijd heel erg genieten van die koppies dan![]()
![]()
Alleen wanneer het zo uitkomt....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wilde een sinterklaas huren, maar de ene die nog kon vroeg 175 euro, Dat is mij een beetje te gek.quote:
Schrok van die prijs, is niet meer leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ben je er zo éénquote:Op donderdag 5 december 2024 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alleen wanneer het zo uitkomt....![]()
![]()
Ja ze zijn erg gewild vandaag.quote:Op donderdag 5 december 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde een sinterklaas huren, maar de ene die nog kon vroeg 175 euro, Dat is mij een beetje te gek.
Schrok van die prijs, is niet meer leukAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Absurd.. je bent toch zeker Sinterklaas niet!?quote:Op donderdag 5 december 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde een sinterklaas huren, maar de ene die nog kon vroeg 175 euro, Dat is mij een beetje te gek.
Schrok van die prijs, is niet meer leuk![]()
![]()
Ja in maart is dat een stuk minderquote:Op donderdag 5 december 2024 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ze zijn erg gewild vandaag.![]()
Zwarte Piet is tegenwoordig meer blank dan zwart..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Of wit..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja, was er ook laat meequote:Op donderdag 5 december 2024 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ze zijn erg gewild vandaag.De naam van de goedgevende man komt zo wel in het gedingquote:Op donderdag 5 december 2024 07:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Absurd.. je bent toch zeker Sinterklaas niet!?
Of groen..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op donderdag 5 december 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was er ook laat mee
[..]
De naam van de goedgevende man komt zo wel in het geding![]()
![]()
De hulkpiet.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Mini heeft net al 2 cadeaus gehad. Straks op school weer eentje en bij thuiskomst komen de echte cadeaus!
Hij was al super blij met z'n Paw Patrol mini-figuurtjes en met name de verpakking er van!![]()
Maar toen de kleine monstertruck uitgepakt werd, werd hij echt helemaal hyper!![]()
![]()
Soms geel.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Die heeft de dag(en) van z'n levenquote:Op donderdag 5 december 2024 07:51 schreef ToT het volgende:
Mini heeft net al 2 cadeaus gehad. Straks op school weer eentje en bij thuiskomst komen de echte cadeaus!
Hij was al super blij met z'n Paw Patrol mini-figuurtjes en met name de verpakking er van!![]()
Maar toen de kleine monstertruck uitgepakt werd, werd hij echt helemaal hyper!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2024 07:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die heeft de dag(en) van z'n leven![]()
Echt wel!
![]()
![]()
Laat je de buurvrouw vanavond op het raam bonzen, voor het echte effect?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Boom boom boom BIEM..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
KlapAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Mooi is dat hequote:Op donderdag 5 december 2024 07:51 schreef ToT het volgende:
Maar toen de kleine monstertruck uitgepakt werd, werd hij echt helemaal hyper!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: