Die jongen heeft eng gedragquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:48 schreef Yver73 het volgende:
Ik moest de aflevering van gisteren terugkijken, omdat ik niet thuis was en dat heb ik dus net gedaan.
Ik schrok van de woorden van El Che, dat hij iets zei tegen Demi als: ook al zeg je nog zo vaak tegen me dat ik geen kans maak bij je als we hier buiten zijn, ik blijf er toch in geloven, want ik weet dat dat niet zo is!
🫤🫤🫣🫣🤯🤯
Stalkergedrag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Over een paar jaar een aflevering van 'Zeeman Confronteert' met in de hoofdrol El Chequote:Op vrijdag 6 december 2024 15:48 schreef Yver73 het volgende:
Ik moest de aflevering van gisteren terugkijken, omdat ik niet thuis was en dat heb ik dus net gedaan.
Ik schrok van de woorden van El Che, dat hij iets zei tegen Demi als: ook al zeg je nog zo vaak tegen me dat ik geen kans maak bij je als we hier buiten zijn, ik blijf er toch in geloven, want ik weet dat dat niet zo is!
🫤🫤🫣🫣🤯🤯
Stalkergedrag
lolquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Over een paar jaar een aflevering van 'Zeeman Confronteert' met in de hoofdrol El Che
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |