Andere jas dan tijdens het schieten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:30 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel knapgigantische big dick energy ook
Op vrijdag 6 december 2024 16:09 schreef loveli het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O jee, verborgen code's in plaatjes dat is wel heel erg cryptomeme.
Geen goedkope spulletjes.
Ik heb regelmatig in van die hostels geslapen, lijkt me een forse uitdaging om daar een niet-besmet DNA spoor te vindenquote:Detectives investigating the killing of UnitedHealthcare’s chief executive have recovered DNA evidence and taken it to the lab at the Office of the Chief Medical Examiner for testing, according to a person briefed on the matter.
It was not clear where the DNA was recovered, but investigators on Thursday searched the Upper West Side hostel where they believe the gunman stayed. It is also unclear whether the DNA could lead to an immediate break in the case; if the sample is indeed from the gunman, investigators will have to find a match in a law enforcement or other database.
Gun Jesus (Ian van Forgotten Weapons) schrijft ook dat het geen Welrod of VP9 is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Twitter lijkt het erover eens te zijn dat het niet dat wapen is (en dat de politie wel meer foutjes heeft opgeschreven). Draad:
[ x ]
Interessante discussie:
[ x ]
http://youtube.com/post/U(...)?si=FBqLti7UkOK_pYOlquote:Judging from comments I am starting to see on videos, some people are looking at the video of the Brian Thompson killing and thinking the weapon was a Welrod or VP9. It is not. The surveillance camera video clearly shows a normal semiauto pistol that is malfunctioning repeatedly. Having shot several Welrods and VP9s, the motions to cycle them are pretty clearly different from the basic grab-and-rack shown on the video, which does fit perfectly with bad suppressor setup causing failures to cycle. Edit: Also, you can see smoke coming out the breech after each shot. That only happens when the slide opens; clearly making it impossible for this to have been a Welrod or VP9.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:08 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dat is absoluut een van de bij-effecten van de oorlogen in Israël en Oekraïne, het gebruik van nieuwe wapens, nog bijzonder goedkope ook. Zeer geschikt voor guerilla-achtige burgeroorlogen en burgerverzet.
Seksend stelletje met 30 man in een kring eromheen gezien in een hostel slaapzaal. DNA is overal daar.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:16 schreef Lichtloper het volgende:
Update van NY Times:
[..]
Ik heb regelmatig in van die hostels geslapen, lijkt me een forse uitdaging om daar een niet-besmet DNA spoor te vinden
Jawel, het bestond al, nu is het getest in de praktijk van het slagveld en doorontwikkeld. Uit Syrië kwamen al beelden van kerel die aangevallen werd door een drone, handbestuurt. Gezichtsherkenning is daarom nog steeds een issue, zowel voor de privacy, als toekomst van oorlogsvoering en wetshandhaving, daar waar in de video naar verwezen wordt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:25 schreef Glazenmaker het volgende:
Jaren geleden deze short film gezien. Het is niks anders dan een logische ontwikkeling van de techniek een paar jaartjes doorspoelen. Ook zonder Oekraïne zou dit zijn gebeurd.
Het enige verschil met de film drones en nu is dat de AI nog iets minder geavanceerd is en ze daar de drones compliceren met shaped charges ipv gewoon grote noem en meerdere doden.
Hare Krishna fan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Seksend stelletje met 30 man in een kring eromheen gezien in een hostel slaapzaal. DNA is overal daar.
Speelde ook nog wat fraude zaakjes:quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:09 schreef K21 het volgende:
Zou zo'n bedrijf na het zien van al die lachreacties zich nou eens achter de oren krabben en afvragen of ze wellicht toch iets teveel naar geld gegraaid hebben over de ruggen (soms levens, getuige de verhalen op Reddit) van hun klanten?
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een film, met de Hollywood brandweer in de hoofdrolquote:Mr Thompson had been facing insider trading allegations.
A class-action lawsuit filed by a pension fund in May 2024 alleged that Mr Thompson sold $15m of his UnitedHealth Group shares when he knew that the company was under investigation by the US Department of Justice.
Officials were looking into whether the company violated US antitrust law, according to an investigation made public by a report in the Wall Street Journal in February.
The BBC has contacted UnitedHealth Group - the parent company of UnitedHealthcare - for comment.
UnitedHealth is a huge company with interests in insurance, health care providers, pharmacy services and health data. In 2023 it had more than $371bn in revenues.
According to court documents, the company has purchased more than 35 healthcare companies over the last 10 years. Justice department investigators have been looking into whether it used its market power to reduce competition, hurting customers and employees.
The Wall Street Journal reported that officials interviewed healthcare industry representatives, and were asking questions about “possible effects of the company’s doctor-group acquisitions on rivals and consumers”.
The City of Hollywood Firefighters’ Pension Fund initiated a complaint against Mr Thompson and other executives, accusing them of failing to tell investors about the investigation before selling a total of more than $117m in company stock.
As long-term investors who buy large amounts of stock, pension funds often take action on behalf of shareholders, and proposed a class-action lawsuit against UnitedHealth.
The lawsuit remains active.
Vrijheid van meningsuiting is iets absoluuts.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:14 schreef Leandra het volgende:
En toch vind ik het heel ver gaan om over zo'n liquidatie te gaan lachen, zelfs als je vindt dat de man het verdiend had wegens het bedrijfsbeleid.
Geen idee of je kunt zien wie die smiley faces achtergelaten hebben, maar ik zou het serieus een probleem vinden als iemand uit mijn omgeving het een goed idee zou vinden om zo'n emoticon te plaatsen onder zo'n bericht.
Mensen ghosten als ze zoiets doen valt dan ook onder mijn vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:23 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is iets absoluuts.
Mensen laten graag hun wraakzuchtigheid op internet blijken.
Zeker.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen ghosten als ze zoiets doen valt dan ook onder mijn vrijheid van meningsuiting.
not Mark Twainquote:I've never wished a man dead, but I have read some obituaries with great pleasure.
Ik denk eerder dat die smilies slaan op de schijnheiligheid van dat berichtje. Waarschijnlijk omdat het standaardriedeltje is en dat het hun geen barst interesseert wat er met Brian is gebeurd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:14 schreef Leandra het volgende:
En toch vind ik het heel ver gaan om over zo'n liquidatie te gaan lachen, zelfs als je vindt dat de man het verdiend had wegens het bedrijfsbeleid.
Geen idee of je kunt zien wie die smiley faces achtergelaten hebben, maar ik zou het serieus een probleem vinden als iemand uit mijn omgeving het een goed idee zou vinden om zo'n emoticon te plaatsen onder zo'n bericht.
'verdiend'.. die man deed gewoon zijn werkquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:14 schreef Leandra het volgende:
Hij leek dat te weten dus zal hij getest hebben. Is hier maanden mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je ziet hem op het filmpje wel handmatig het pistool weer laden/spannen. Lijkt een geluiddemper op te zitten ook. Misschien met subsonische munitie niet genoeg kracht om de actie van het pistool te laten werken? Dat zou niet erg professioneel zijn.
Hij leek dat te weten dus zal hij getest hebben. Is hier maanden mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je ziet hem op het filmpje wel handmatig het pistool weer laden/spannen. Lijkt een geluiddemper op te zitten ook. Misschien met subsonische munitie niet genoeg kracht om de actie van het pistool te laten werken? Dat zou niet erg professioneel zijn.
Weinigen huilden ook om mengele.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:19 schreef flyguy het volgende:
Iemand wordt doodgeschoten, maar de verzekeraars zijn de bad guys.... zieke wereld.
[..]
Weinigen huilden ook om mengele.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:19 schreef flyguy het volgende:
Iemand wordt doodgeschoten, maar de verzekeraars zijn de bad guys.... zieke wereld.
maar owee als je een nationale zorgverzekering of in iedergeval verregaande regulatie voorstelt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:27 schreef OMG het volgende:
[..]
Yep. Zelfs onze kat heeft daar last van. We hebben de pet insurance policy van de vorige baan van m'n vrouw omdat ik geen nieuwe kon krijgen bij mij huidige baan vanwege pre-existing conditions. Alleen is dat een stuk betaalbaarder om zelf te betalen dan zorgverzekering voor mensen.
Die hele werkgevers opzet zorgt ook voor een hoop verwarring want er was een tijd dat m'n vrouw door de verzekering die ik had gedekt was, maar ook via haar eigen werkgever nog iets had lopen want het was nog geen open enrollment om iets op te zeggen. Dan staan ze ineens klaar om met de vingers te wijzen dat ze X niet dekken want ga maar naar die andere verzekering tot in het oneindige.
Tja, als ik vermoord wordt maakt het me echt niet uit of ze me in mijn voorhoofd of mijn achterhoofd schieten hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 08:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Sowieso iemand in de rug schieten, heb dan de ballen om iemand in zijn ogen aan te kijken voordat je besluit om diens leven te ontnemen
Lafbek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |