abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? vrijdag 6 december 2024 @ 16:09:42 #101
70532 loveli
N
pi_215787353
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 december 2024 13:30 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]

Hij is wel knap :@ gigantische big dick energy ook
Andere jas dan tijdens het schieten.

Degene in het hostel heeft zo'n jas:
crap in = crap out
pi_215787374
[quote]0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 16:09 schreef loveli het volgende:

[..]
Andere jas dan tijdens het schieten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O jee, verborgen code's in plaatjes dat is wel heel erg cryptomeme.
Geen goedkope spulletjes.
pi_215787400
Update van NY Times:
quote:
Detectives investigating the killing of UnitedHealthcare’s chief executive have recovered DNA evidence and taken it to the lab at the Office of the Chief Medical Examiner for testing, according to a person briefed on the matter.

It was not clear where the DNA was recovered, but investigators on Thursday searched the Upper West Side hostel where they believe the gunman stayed. It is also unclear whether the DNA could lead to an immediate break in the case; if the sample is indeed from the gunman, investigators will have to find a match in a law enforcement or other database.
Ik heb regelmatig in van die hostels geslapen, lijkt me een forse uitdaging om daar een niet-besmet DNA spoor te vinden _O-
  vrijdag 6 december 2024 @ 16:20:05 #104
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_215787425
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:16 schreef loveli het volgende:

[..]
Twitter lijkt het erover eens te zijn dat het niet dat wapen is (en dat de politie wel meer foutjes heeft opgeschreven). Draad:
[ x ]
Interessante discussie:
[ x ]
Gun Jesus (Ian van Forgotten Weapons) schrijft ook dat het geen Welrod of VP9 is.

quote:
Judging from comments I am starting to see on videos, some people are looking at the video of the Brian Thompson killing and thinking the weapon was a Welrod or VP9. It is not. The surveillance camera video clearly shows a normal semiauto pistol that is malfunctioning repeatedly. Having shot several Welrods and VP9s, the motions to cycle them are pretty clearly different from the basic grab-and-rack shown on the video, which does fit perfectly with bad suppressor setup causing failures to cycle. Edit: Also, you can see smoke coming out the breech after each shot. That only happens when the slide opens; clearly making it impossible for this to have been a Welrod or VP9.
http://youtube.com/post/U(...)?si=FBqLti7UkOK_pYOl
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_215787461
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 16:08 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Dat is absoluut een van de bij-effecten van de oorlogen in Israël en Oekraïne, het gebruik van nieuwe wapens, nog bijzonder goedkope ook. Zeer geschikt voor guerilla-achtige burgeroorlogen en burgerverzet.
Bekijk deze YouTube-video
Jaren geleden deze short film gezien. Het is niks anders dan een logische ontwikkeling van de techniek een paar jaartjes doorspoelen. Ook zonder Oekraïne zou dit zijn gebeurd.

Het enige verschil met de film drones en nu is dat de AI nog iets minder geavanceerd is en ze daar de drones compliceren met shaped charges ipv gewoon grote noem en meerdere doden.
pi_215787485
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 16:16 schreef Lichtloper het volgende:
Update van NY Times:
[..]
Ik heb regelmatig in van die hostels geslapen, lijkt me een forse uitdaging om daar een niet-besmet DNA spoor te vinden _O-
Seksend stelletje met 30 man in een kring eromheen gezien in een hostel slaapzaal. DNA is overal daar.
pi_215787591
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 16:25 schreef Glazenmaker het volgende:

Jaren geleden deze short film gezien. Het is niks anders dan een logische ontwikkeling van de techniek een paar jaartjes doorspoelen. Ook zonder Oekraïne zou dit zijn gebeurd.

Het enige verschil met de film drones en nu is dat de AI nog iets minder geavanceerd is en ze daar de drones compliceren met shaped charges ipv gewoon grote noem en meerdere doden.
Jawel, het bestond al, nu is het getest in de praktijk van het slagveld en doorontwikkeld. Uit Syrië kwamen al beelden van kerel die aangevallen werd door een drone, handbestuurt. Gezichtsherkenning is daarom nog steeds een issue, zowel voor de privacy, als toekomst van oorlogsvoering en wetshandhaving, daar waar in de video naar verwezen wordt.

Deze eenmansactie (wat het lijkt) past wel in een bepaalde stroming.

[ Bericht 3% gewijzigd door yessie234 op 06-12-2024 16:53:10 ]
pi_215787782
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 16:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Seksend stelletje met 30 man in een kring eromheen gezien in een hostel slaapzaal. DNA is overal daar.
Hare Krishna fan?
pi_215787790
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 16:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hare Krishna fan?
Studie reis.
  vrijdag 6 december 2024 @ 16:56:32 #110
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215787836
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 16:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Studie reis.
Kabul hostel, Barcelona?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215787870
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 16:56 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Kabul hostel, Barcelona?
Istanbul. Geen idee wat de naam van het hostel was.
  vrijdag 6 december 2024 @ 21:09:58 #112
481998 K21
Cappuccino
pi_215790690
Zou zo'n bedrijf na het zien van al die lachreacties zich nou eens achter de oren krabben en afvragen of ze wellicht toch iets teveel naar geld gegraaid hebben over de ruggen (soms levens, getuige de verhalen op Reddit) van hun klanten?

vrijdag 6 december 2024 @ 21:14:18 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215790748
En toch vind ik het heel ver gaan om over zo'n liquidatie te gaan lachen, zelfs als je vindt dat de man het verdiend had wegens het bedrijfsbeleid.

Geen idee of je kunt zien wie die smiley faces achtergelaten hebben, maar ik zou het serieus een probleem vinden als iemand uit mijn omgeving het een goed idee zou vinden om zo'n emoticon te plaatsen onder zo'n bericht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215790810
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 december 2024 21:09 schreef K21 het volgende:
Zou zo'n bedrijf na het zien van al die lachreacties zich nou eens achter de oren krabben en afvragen of ze wellicht toch iets teveel naar geld gegraaid hebben over de ruggen (soms levens, getuige de verhalen op Reddit) van hun klanten?

[ afbeelding ]
Speelde ook nog wat fraude zaakjes:

quote:
Mr Thompson had been facing insider trading allegations.

A class-action lawsuit filed by a pension fund in May 2024 alleged that Mr Thompson sold $15m of his UnitedHealth Group shares when he knew that the company was under investigation by the US Department of Justice.

Officials were looking into whether the company violated US antitrust law, according to an investigation made public by a report in the Wall Street Journal in February.

The BBC has contacted UnitedHealth Group - the parent company of UnitedHealthcare - for comment.

UnitedHealth is a huge company with interests in insurance, health care providers, pharmacy services and health data. In 2023 it had more than $371bn in revenues.

According to court documents, the company has purchased more than 35 healthcare companies over the last 10 years. Justice department investigators have been looking into whether it used its market power to reduce competition, hurting customers and employees.

The Wall Street Journal reported that officials interviewed healthcare industry representatives, and were asking questions about “possible effects of the company’s doctor-group acquisitions on rivals and consumers”.

The City of Hollywood Firefighters’ Pension Fund initiated a complaint against Mr Thompson and other executives, accusing them of failing to tell investors about the investigation before selling a total of more than $117m in company stock.

As long-term investors who buy large amounts of stock, pension funds often take action on behalf of shareholders, and proposed a class-action lawsuit against UnitedHealth.

The lawsuit remains active.
Het lijkt wel een film, met de Hollywood brandweer in de hoofdrol

Bron: https://www.bbc.com/news/articles/cvgpl2qn7l5o
pi_215790850
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 21:14 schreef Leandra het volgende:
En toch vind ik het heel ver gaan om over zo'n liquidatie te gaan lachen, zelfs als je vindt dat de man het verdiend had wegens het bedrijfsbeleid.

Geen idee of je kunt zien wie die smiley faces achtergelaten hebben, maar ik zou het serieus een probleem vinden als iemand uit mijn omgeving het een goed idee zou vinden om zo'n emoticon te plaatsen onder zo'n bericht.
Vrijheid van meningsuiting is iets absoluuts.
Mensen laten graag hun wraakzuchtigheid op internet blijken.
  vrijdag 6 december 2024 @ 21:26:12 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215790891
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 21:23 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Vrijheid van meningsuiting is iets absoluuts.
Mensen laten graag hun wraakzuchtigheid op internet blijken.
Mensen ghosten als ze zoiets doen valt dan ook onder mijn vrijheid van meningsuiting.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215791036
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 21:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mensen ghosten als ze zoiets doen valt dan ook onder mijn vrijheid van meningsuiting.
Zeker.
Als je het schokkende van dit soort juich-aapjes reacties op liquidaties niet meer ziet, dan is er zeker iets mis.

Daarom is het ook goed het te blijven noemen. Ik lees ook graag zo'n tegenreactie, en schrijf ze ook wel eens.

Aan de andere kant, het is trollen te doen om het schokeffect, al reflecteert misschien hun gemoedstoestand. Kan ook niet uitsluiten dat een bot is, of opzettelijke trollerij uit een duistere kanselarij.

Er zou wel eens veel meer achter deze moord kunnen zitten. Als er over een maand weer zo'n soort figuur wordt omgebracht, dan lijkt het op zijn minst een maatschappelijk verschijnsel aan het worden.
  zaterdag 7 december 2024 @ 06:20:56 #118
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_215792689
quote:
I've never wished a man dead, but I have read some obituaries with great pleasure.
not Mark Twain ;)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 7 december 2024 @ 06:35:13 #119
210150 Hiddendoe
https://www.youtube.com/watch?
pi_215792719
quote:

Ik denk eerder dat die smilies slaan op de schijnheiligheid van dat berichtje. Waarschijnlijk omdat het standaardriedeltje is en dat het hun geen barst interesseert wat er met Brian is gebeurd.
pi_215793035
quote:

'verdiend'.. die man deed gewoon zijn werk

Sowieso iemand in de rug schieten, heb dan de ballen om iemand in zijn ogen aan te kijken voordat je besluit om diens leven te ontnemen

Lafbek :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 7 december 2024 @ 09:05:56 #121
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215793198
1/3 of all claims for medical coverage by this company are denied.
67% of all bankruptcies in the US are medical related.
Brian made over 10 million a year helping the company dodge responsibility.
United Healthcare made 22.3 billion in NET PROFIT in 2023 alone.

$460 netto winst per verzekerde per jaar. Vs 40 a 50 euro voor een zorgverzekeraar in NL afgelopen jaar.

De dader is met de bus naar Atlanta gevlucht schijnbaar.
Jammer dat ie niet even een manifest heeft gepost met de reden van dit schietpartijtje.

[ Bericht 11% gewijzigd door matthijst op 07-12-2024 09:14:51 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_215793278
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 14:29 schreef nixxx het volgende:

[..]
Je ziet hem op het filmpje wel handmatig het pistool weer laden/spannen. Lijkt een geluiddemper op te zitten ook. Misschien met subsonische munitie niet genoeg kracht om de actie van het pistool te laten werken? Dat zou niet erg professioneel zijn.
Hij leek dat te weten dus zal hij getest hebben. Is hier maanden mee bezig geweest.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215793338
quote:

[..]
Je ziet hem op het filmpje wel handmatig het pistool weer laden/spannen. Lijkt een geluiddemper op te zitten ook. Misschien met subsonische munitie niet genoeg kracht om de actie van het pistool te laten werken? Dat zou niet erg professioneel zijn.
Hij leek dat te weten dus zal hij getest hebben. Is hier maanden mee bezig geweest.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:19 schreef flyguy het volgende:
Iemand wordt doodgeschoten, maar de verzekeraars zijn de bad guys.... zieke wereld.
Weinigen huilden ook om mengele.
Deze man heeft meer doden op zijn geweten.
Het was beter geweest wanneer hij veroordeeld was geweest maar ik zal er geen traan om laten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_215793349
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:19 schreef flyguy het volgende:
Iemand wordt doodgeschoten, maar de verzekeraars zijn de bad guys.... zieke wereld.
Weinigen huilden ook om mengele.
Deze man heeft meer doden op zijn geweten.
Het was beter geweest wanneer hij veroordeeld was geweest maar ik zal er geen traan om laten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:27 schreef OMG het volgende:

[..]
Yep. Zelfs onze kat heeft daar last van. We hebben de pet insurance policy van de vorige baan van m'n vrouw omdat ik geen nieuwe kon krijgen bij mij huidige baan vanwege pre-existing conditions. Alleen is dat een stuk betaalbaarder om zelf te betalen dan zorgverzekering voor mensen.

Die hele werkgevers opzet zorgt ook voor een hoop verwarring want er was een tijd dat m'n vrouw door de verzekering die ik had gedekt was, maar ook via haar eigen werkgever nog iets had lopen want het was nog geen open enrollment om iets op te zeggen. Dan staan ze ineens klaar om met de vingers te wijzen dat ze X niet dekken want ga maar naar die andere verzekering tot in het oneindige.
maar owee als je een nationale zorgverzekering of in iedergeval verregaande regulatie voorstelt.
pi_215793353
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 08:40 schreef TLC het volgende:

[..]

Sowieso iemand in de rug schieten, heb dan de ballen om iemand in zijn ogen aan te kijken voordat je besluit om diens leven te ontnemen

Lafbek :r
Tja, als ik vermoord wordt maakt het me echt niet uit of ze me in mijn voorhoofd of mijn achterhoofd schieten hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')