Nee, het stamt dan ook uit WWIIquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ah nice, dat type pistool kende ik nog niet. Niet erg praktisch lijkt me…
Bronquote:The Welrod was also used by US Army Special Forces soldiers assigned to Detachment 'A' Berlin during the Cold War
Niet alleen dit bedrijf maar over die hele industrie genomen zijn er teveel mensen in de financiële problemen gekomen of er aan overleden. Dat hele systeem is ook te achterlijk voor woorden, dat een ontiegelijk groot deel van de bevolking, waaronder ik zelf ook, hun verzekering via de werkgever heeft, want een vergelijkbare dekking zelf ergens halen is onbetaalbaar. Werk ik bij de ene werkgever dan heb ik met geluk de keuze uit een pay now of pay later plan met weet ik het wat voor deductibles en out of pocket, ga ik ergens anders aan de slag dan kan het ineens een stuk beter of slechter zijn. Of heb ik ineens wel of geen dental insurance.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:32 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het probleem is niet zozeer alleen die winst, er komt ook nog bij dat dit bedrijf verreweg het hoogste percentage afwijzingen van claims had. Daar verwijzen de woorden op de gevonden hulzen ook wel naar (delay, defend, deny).
En zie bijv ook dit bericht van gister dat een andere zorgvekeraar in de VS, Blue Cross (zat ik ooit bij toen ik er woonde) voor sommige operaties niet meer de gehele narcose wilt vergoeden. Dus ze vergoeden maar 2 uur, en als de operaties 3 uur duurt, kun je dat laatste uur uit eigen zak bij gaan betalen.
Laatst kwam ik ook een andere mooie tegen. Moeder was bevallen van een kind, en had een eigen risico van $1500 ofzo. Kwam de rekening binnen: $3000. Kind werd automatisch meeverzekerd, en heeft ook dat eigen risico, dus kind kon gelijk $1500 betalen bij de eigen geboorte.
Er zullen tienduizenden mensen zijn die financieel in de problemen zijn geraakt door de praktijken van dit bedrijf, zelfs er door failliet zijn gegaan (medical bankruptcy is een ding in de VS), en/of dierbaren zijn verloren doordat dit bedrijf een behandeling weigerde te vergoeden, of te laat over de brug kwam met de vergoeding. Oftewel, tienduizenden mensen met een motief.
Dwaalspoor. Tijd dat de FOK! recherche verzameltquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:06 schreef Leandra het volgende:
Dit is odd, hij is op 24 november met de bus aangekomen in New York, ingecheckt in het hostel, op 29 november uitgecheckt en op 30 november met een vals New Jersey rijbewijs weer ingecheckt...
https://edition.cnn.com/u(...)h-12-5-24/index.html
Ik zie het alleen van mensen in rollen met autoriteit vandaan komen. Hun achterban is minder enthousiast voor de gematigde visie. Onder het Twitter bericht van de verzekeraar over het overlijden van de man zijn de smilies en andere feestuitingen in grote overmacht. Noord Koreaanse uitslag mag je het zelfs wel noemen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, er lijkt toch ook een stem te zijn die waarschuwt om beleid niet met executies af te dwingen.
Iemand die kankerbehandelingen etc. afwijst zodat hij hogere winsten kan uitkeren aan aandeelhouders zal niet zo snel geliefd zijn ja.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zie het alleen van mensen in rollen met autoriteit vandaan komen. Hun achterban is minder enthousiast voor de gematigde visie. Onder het Twitter bericht van de verzekeraar over het overlijden van de man zijn de smilies en andere feestuitingen in grote overmacht. Noord Koreaanse uitslag mag je het zelfs wel noemen.
Twitter lijkt het erover eens te zijn dat het niet dat wapen is (en dat de politie wel meer foutjes heeft opgeschreven). Draad:quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het type wapen is zo, een lange loop waardoor het bijna als een geluidsdemper werkt en iedere keer de lege huls handmatig moeten laten uitspuwen is ook een feature van het model.
[..]
Wederom deze bron.
Er zitten ook honderdduizenden (of zelfs miljoenen?) mensen vast in banen omdat de familie dan meeverzekerd is. Als zij, of een van de meeverzekerden, een chronische aandoening, of dure medicijnen heeft, dan is switchen vaak niet mogelijk, omdat pre-existing conditions dan niet worden geaccepteerd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:02 schreef OMG het volgende:
[..]
Niet alleen dit bedrijf maar over die hele industrie genomen zijn er teveel mensen in de financiële problemen gekomen of er aan overleden. Dat hele systeem is ook te achterlijk voor woorden, dat een ontiegelijk groot deel van de bevolking, waaronder ik zelf ook, hun verzekering via de werkgever heeft, want een vergelijkbare dekking zelf ergens halen is onbetaalbaar. Werk ik bij de ene werkgever dan heb ik met geluk de keuze uit een pay now of pay later plan met weet ik het wat voor deductibles en out of pocket, ga ik ergens anders aan de slag dan kan het ineens een stuk beter of slechter zijn. Of heb ik ineens wel of geen dental insurance.
Maar goed, m'n werkgever gaat het komende jaar naar UnitedHealthcare (we hadden een BCBS variant) dus dat kan nog leuk worden.
Verzekeraars in de VS zijn sociale moordenaars. Deze CEO heeft blijkbaar zelfs een AI systeem gestart om claims automatisch af te wijzen en zijn bedrijf had verreweg het hoogste percentage afwijzingen. Het bedrijf is ook nog eens een best grote jongen. Vermoord iemand op straat en mensen zien je terecht als een walgelijk gevaar voor iedereen, vermoord 10.000 mensen per jaar als CEO met een AI systeem en je bent een innovatieve ondernemer. Het is terecht dat de staat alles op alles zet om de schutter te pakken, maar het slachtoffer had allang in de gevangenis moeten zitten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:13 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Iemand die kankerbehandelingen etc. afwijst zodat hij hogere winsten kan uitkeren aan aandeelhouders zal niet zo snel geliefd zijn ja.
Ik heb zo'n vermoeden dat er meer van deze signatuur-moorden gaan komen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Verzekeraars in de VS zijn sociale moordenaars. Deze CEO heeft blijkbaar zelfs een AI systeem gestart om claims automatisch af te wijzen en zijn bedrijf had verreweg het hoogste percentage afwijzingen. Het bedrijf is ook nog eens een best grote jongen. Vermoord iemand op straat en mensen zien je terecht als een walgelijk gevaar voor iedereen, vermoord 10.000 mensen per jaar als CEO met een AI systeem en je bent een innovatieve ondernemer. Het is terecht dat de staat alles op alles zet om de schutter te pakken, maar het slachtoffer had allang in de gevangenis moeten zitten.
Yep. Zelfs onze kat heeft daar last van. We hebben de pet insurance policy van de vorige baan van m'n vrouw omdat ik geen nieuwe kon krijgen bij mij huidige baan vanwege pre-existing conditions. Alleen is dat een stuk betaalbaarder om zelf te betalen dan zorgverzekering voor mensen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Er zitten ook honderdduizenden (of zelfs miljoenen?) mensen vast in banen omdat de familie dan meeverzekerd is. Als zij, of een van de meeverzekerden, een chronische aandoening, of dure medicijnen heeft, dan is switchen vaak niet mogelijk, omdat pre-existing conditions dan niet worden geaccepteerd.
Ik verbaas mij er oprecht over dat het niet allang een trend is. Zeker bij zorgverzekeraars in de VS horen honderdduizenden klanten dat ze doodgaan en worden ze nog goed ter been genaaid door verzekeraars. Om nog niet te spreken over de miljoenen nabestaanden die radeloos zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:26 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er meer van deze signatuur-moorden gaan komen.
Fixed thatquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:19 schreef flyguy het volgende:
Iemand wordt doodgeschoten, én de verzekeraars zijn de bad guys.... zieke wereld.
Als mensen de overtuiging leven dat de politiek niets aan hun bestaansonzekerheid gaat verbeteren, ligt de weg van eigenrichting open om te bewandelen. Als dit een movement wordt...quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er oprecht over dat het niet allang een trend is. Zeker bij zorgverzekeraars in de VS horen honderdduizenden klanten dat ze doodgaan en worden ze nog goed ter been genaaid door verzekeraars. Om nog niet te spreken over de miljoenen nabestaanden die radeloos zijn.
Mensen zijn beter dan je denkt.
Recente verkiezingen in veel westerse landen laten zien dat er honderden miljoenen mensen die overtuiging hebben. Of het altijd waar is, is een tweede maar dat is ook helemaal niet relevant voor extremisten die de wapens pakken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:47 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Als mensen de overtuiging leven dat de politiek niets aan hun bestaansonzekerheid gaat verbeteren, ligt de weg van eigenrichting open om te bewandelen. Als dit een movement wordt...
Politici worden afgeschermd en beschermd, dit type CEO moet dat zelf maar regelen. Gemakkelijke doelwitten om politieke statements te maken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Recente verkiezingen in veel westerse landen laten zien dat er honderden miljoenen mensen die overtuiging hebben. Of het altijd waar is, is een tweede maar dat is ook helemaal niet relevant voor extremisten die de wapens pakken.
Het gedrag van die verzekeraars is niets meer dan een logisch gevolg van de inrichting van het zorgsysteem. En de Amerikanen stemmen in grote meerderheid gewoon nog steeds voor de voortzetting van dat systeem.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Verzekeraars in de VS zijn sociale moordenaars. Deze CEO heeft blijkbaar zelfs een AI systeem gestart om claims automatisch af te wijzen en zijn bedrijf had verreweg het hoogste percentage afwijzingen. Het bedrijf is ook nog eens een best grote jongen. Vermoord iemand op straat en mensen zien je terecht als een walgelijk gevaar voor iedereen, vermoord 10.000 mensen per jaar als CEO met een AI systeem en je bent een innovatieve ondernemer. Het is terecht dat de staat alles op alles zet om de schutter te pakken, maar het slachtoffer had allang in de gevangenis moeten zitten.
Klopt, dit is toch wat de gemiddelde Amerikaan wil.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:56 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Het gedrag van die verzekeraars is niets meer dan een logisch gevolg van de inrichting van het zorgsysteem. En de Amerikanen stemmen in grote meerderheid gewoon nog steeds voor de voortzetting van dat systeem.
Zo af en toe wordt er dan een zondebok aangewezen, zoals nu deze CEO en een paar jaar geleden Martin Shrekeli. Maar als je voorstelt om daadwerkelijk iets aan het systeem te veranderen begint de gemiddelde kiezer te steigeren over de groei van de overheid en belastingverhogingen.
Als een veteraan Trump dood had gewild ipv een puisterige gamer was hij er niet meer geweest. Zelfs de meest gehypte beschermingsdienst ter wereld kan niet beschermen tegen ouderwetse vuurwapens. Never nooit niet dat politici het gaan redden tegen een paar fpv drones van 300 euro. In Oekraïne hebben ze nu ook al AI ondersteuning tegen jammers.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:55 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Politici worden afgeschermd en beschermd, dit type CEO moet dat zelf maar regelen. Gemakkelijke doelwitten om politieke statements te maken.
Allemaal waar, maar tegelijkertijd spenderen verzekeraars en hun aandeelhouders ook miljarden om stemmers te overtuigen om toch vooral te gaan steigeren als iemand aan de winsten dreigt te komen met een verandering.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:56 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Het gedrag van die verzekeraars is niets meer dan een logisch gevolg van de inrichting van het zorgsysteem. En de Amerikanen stemmen in grote meerderheid gewoon nog steeds voor de voortzetting van dat systeem.
Zo af en toe wordt er dan een zondebok aangewezen, zoals nu deze CEO en een paar jaar geleden Martin Shrekeli. Maar als je voorstelt om daadwerkelijk iets aan het systeem te veranderen begint de gemiddelde kiezer te steigeren over de groei van de overheid en belastingverhogingen.
Dat is absoluut een van de bij-effecten van de oorlogen in Israël en Oekraïne, het gebruik van nieuwe wapens, nog bijzonder goedkope ook. Zeer geschikt voor guerilla-achtige burgeroorlogen en burgerverzet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als een veteraan Trump dood had gewild ipv een puisterige gamer was hij er niet meer geweest. Zelfs de meest gehypte beschermingsdienst ter wereld kan niet beschermen tegen ouderwetse vuurwapens. Never nooit niet dat politici het gaan redden tegen een paar fpv drones van 300 euro. In Oekraïne hebben ze nu ook al AI ondersteuning tegen jammers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |