SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET IS PATAT"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Why the flying fuck laat de ns dan geen langere sprinters rijden tussen Rotterdam en Uitgeest? Tering ding zit stampvolquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Geen idee, dat Ajax - Utrecht nu is komt door eerdere politiestaking.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Why the flying fuck laat de ns dan geen langere sprinters rijden tussen Rotterdam en Uitgeest? Tering ding zit stampvolThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh..quote:Op woensdag 4 december 2024 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het blijft een mysterie @:JustinK
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Whehe precies!quote:Op woensdag 4 december 2024 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu kan ik geen andere UI meer nemen
Ik had er een gifje van kunnen maken, maar dat was veel meer werk.
Nee maar je kunt gewoon een andere UI nemen natuurlijk!![]()
![]()
Ja moet ook wel, kerst UIquote:Op woensdag 4 december 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe precies!
Ik had er een gifje van kunnen maken, maar dat was veel meer werk.
Nee maar je kunt gewoon een andere UI nemen natuurlijk!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Eentje over Dick waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 december 2024 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het blijft een mysterie @:JustinK![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: