SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET IS PATAT"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Why the flying fuck laat de ns dan geen langere sprinters rijden tussen Rotterdam en Uitgeest? Tering ding zit stampvolquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Geen idee, dat Ajax - Utrecht nu is komt door eerdere politiestaking.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Why the flying fuck laat de ns dan geen langere sprinters rijden tussen Rotterdam en Uitgeest? Tering ding zit stampvolThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh..quote:Op woensdag 4 december 2024 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het blijft een mysterie @:JustinK
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Whehe precies!quote:Op woensdag 4 december 2024 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu kan ik geen andere UI meer nemen
Ik had er een gifje van kunnen maken, maar dat was veel meer werk.
Nee maar je kunt gewoon een andere UI nemen natuurlijk!![]()
![]()
Ja moet ook wel, kerst UIquote:Op woensdag 4 december 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe precies!
Ik had er een gifje van kunnen maken, maar dat was veel meer werk.
Nee maar je kunt gewoon een andere UI nemen natuurlijk!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Eentje over Dick waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 december 2024 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het blijft een mysterie @:JustinK![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:quote:Op woensdag 4 december 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat niet lukken daar een kerstmuts op te zetten.![]()
![]()
quote:quote:Op woensdag 4 december 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat niet lukken daar een kerstmuts op te zetten.
Zeker niet!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sow, Mini-ToT zit vaak naar filmpjes te kijken van crashende treinen, vaak ook cartoons er van.
Nu zit hij naar een Amerikaans animatiefilmpje te kijken over een treinramp.
Ik kijk met een half oog mee......gaat over de treinramp in Enschede in 1998!![]()
![]()
Ik moet enorm veel vieze scheetjes latenDit is natuurlijk mijn eigen kantoor, maar wat als er iemand langs komt omdat ze iets moeten vragen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
Sow, Mini-ToT zit vaak naar filmpjes te kijken van crashende treinen, vaak ook cartoons er van.
Nu zit hij naar een Amerikaans animatiefilmpje te kijken over een treinramp.
Ik kijk met een half oog mee......gaat over de treinramp in Enschede in 1998!![]()
![]()
![]()
Schijt aan hebbenquote:Op woensdag 4 december 2024 19:24 schreef devzero het volgende:
Ik moet enorm veel vieze scheetjes latenDit is natuurlijk mijn eigen kantoor, maar wat als er iemand langs komt omdat ze iets moeten vragen
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 19:23 schreef JustinK het volgende:
[..]Ja, daar gaan we nu dus niet achter komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer welquote:Op woensdag 4 december 2024 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, daar gaan we nu dus niet achter komen![]()
![]()
Huh, die was niet in Enschede?quote:Op woensdag 4 december 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik keek ff op toen ik "Ensjkede" hoorde en vervolgens het plaatsnaambordje zag!
Eschede!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja in welke stad was het nouquote:Op woensdag 4 december 2024 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, die was niet in Enschede?
Eschede!![]()
![]()
Ja maar die maffe Amerikanen kunnen dat toch niet fatsoenlijk uit de giechel persen?quote:Op woensdag 4 december 2024 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, die was niet in Enschede?
Eschede!![]()
![]()
Oehquote:Op woensdag 4 december 2024 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien waren het wel hele vieze kusjes![]()
![]()
Ow idd, Eschede. Dan hadden ze het in het filmpje ook fout!
Of ik zat maar met een kwart oog te kijken!![]()
![]()
ICEquote:Op woensdag 4 december 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik had het dus fout!![]()
![]()
HeftigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, ken uw rampen!quote:Op woensdag 4 december 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
Ow idd, Eschede. Dan hadden ze het in het filmpje ook fout!
Of ik zat maar met een kwart oog te kijken!
Brand en vuurwerk is waar Enschede goed in was![]()
(en een ramp met bijna 100 doden had ik wel onthouden als die in mn woonplaats was )Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Enschede was een andere rampThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeg het hem marioThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De grote leider kim young oen belachelijk maken
R.I.P DTS.![]()
Die oen?quote:Op woensdag 4 december 2024 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
De grote leider kim young oen belachelijk maken![]()
![]()
Wel fijn dat je dit deelt 1,5 dag voor ik met de trein naar Londen gaquote:Op woensdag 4 december 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik had het dus fout!
quote:Op woensdag 4 december 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel fijn dat je dit deelt 1,5 dag voor ik met de trein naar Londen gaFijne reis!
![]()
![]()
Ja raar dat de machinist helemaal niets merktequote:Op woensdag 4 december 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
Ach, zolang je geen rare hobbels of zo voelt, zal het vast wel goed gaan!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dan moet jij straks maar goed voor hem opletten!quote:Op woensdag 4 december 2024 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja raar dat de machinist helemaal niets merkteAls je iets merkt, klamp ff een conducteur aan z'n jasje!
![]()
![]()
Noord-korea is de grootste big brother ter wereld maar vanuit Oostenrijk kan je geen streams ontvangen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
DaaromThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mario zal daar vast flink geld voor neerleggen. Stiekem bij mensen in hun huis gluren en (bijna) niemand wordt weggestemd.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Noord-korea is de grootste big brother ter wereld maar vanuit Oostenrijk kan je geen streams ontvangen.![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Mario zal daar vast flink geld voor neerleggen. Stiekem bij mensen in hun huis gluren en (bijna) niemand wordt weggestemd.![]()
![]()
Aleen zullen de "deelnemers" geen "leuke" spelletjes hoeven te doen. Zoals met handboeien om in een bak vla naar kwartjes moeten zoekenquote:Op woensdag 4 december 2024 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Mario zal daar vast flink geld voor neerleggen. Stiekem bij mensen in hun huis gluren en (bijna) niemand wordt weggestemd.![]()
Give me the boxAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
The boxAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
AhumAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
ZoheeAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: