Ja lekker met 2 kinderen onder de 3 in de pisregen naar de opvang brengen! Worden we allemaal gezond en oud van.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:38 schreef Captain_Ghost het volgende:
Jaloers belasting.. en extra administratieve werkzaamheden voor gemeente..
Gewoon een auto vrije zone! Geen auto in Amsterdamse centrum. Laat de eigenaren zijn auto lekker in de parkeergarage achter.
Makkelijk handhaven.
Ja, precies. De lucht wordt ook schoner.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:41 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Ja lekker met 2 kinderen onder de 3 in de pisregen naar de opvang brengen! Worden we allemaal gezond en oud van.
Ja met 2 kinderen is OV echt een fantastische oplossing in de spits. En die bakfietsen waar je ¤75,- verzekering per maand voor betaald? Autovrij utopie.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Ja, precies. De lucht wordt ook schoner.
Gelukkig is OV prima geregeld in Amsterdam.. Niet daarbuiten.. Dat is ander verhaal.
En eventueel kan je ook met bakfiets fietsen.
Sinds wanneer moet je voor de bakfiets verzekerd zijn.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:51 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Ja met 2 kinderen is OV echt een fantastische oplossing in de spits. En die bakfietsen waar je ¤75,- verzekering per maand voor betaald? Autovrij utopie.
In een Nissen Leaf worden evenveel ruften gelaten als in een Mercedes-AMG SLquote:
ik denk dat Groen Links de bestuurder van de 2CV wel een korting wil gaan gevenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgende stap is een schoonheidspolitie voor auto's zodat alleen mooie auto's als een Citroën DS en Volvo 240 nog de stad in mogen en al die lelijke plofkippen als een GLC of Model Y niet meer het uitzicht bederven.
Mensen met een slechte rug .quote:Op woensdag 4 december 2024 19:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voor wie is een SUV wel nodig? Off road kunnen ze niet en aan bagage nemen ze hetzelfde mee als de ouderwetse hatchback.
En terecht, meer auto heeft een arbeider niet nodig.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:58 schreef michaelmoore het volgende:
ik denk dat Groen Links de bestuurder van de 2CV wel een korting wil gaan geven
mensen met een invaliden parkeerkaart en een SUV krijgen uiteraard vrijstellingquote:Op woensdag 4 december 2024 20:58 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Mensen met een slechte rug .
De hoge instap is geweldige.
Dus ja ik rij in een suv.
4x4 awd systeem is geweldige met slecht weer.
Inderdaad door de 4x4 systeem in de koffer bak minder.
Andere kant de nieuwe electrische suv met elke wiel eigen motor is dat probleem ook opgelost .
Trouwens de suv dat problemen geeft zijn de Amerikaanse uitvoering
Die zijn namelijk breder dan de eu wagens.
Laat ze maar beginnen met Amerikaanse wagens te gaan verbieden.
ik vermoed het als het doorkomt dat men kijkt naar gewicht met uitzondering van EVs, dat is het enige dat je automatisch kunt koppelenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:37 schreef Mano_ het volgende:
Maar de SUV van m'n buurman is helemaal niet langer of breder dan mijn sedan. Tellen ze de hoogte ook mee of wat?
Zie genoeg kneuzen die zo aso parkeren dat ze twee plekken in nemen.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:21 schreef thedeedster het volgende:
Jaloeziebelasting.
Je wordt al gestraft met een grote auto, want al die plekken zijn sowieso aan de kleine kant.
Zelfs Google translate kan hier geen chocola van maken.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
In een Nissen Leaf worden evenveel ruften gelaten als in een Mercedes-AMG SL
Hoe je de Mercedes-AMG een hoger tarief kunt doorberekenen blijft een raadsel.
Het is gewoon discriminatie. Alle SUV's worden over 1 kam geschoren.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:37 schreef Mano_ het volgende:
Maar de SUV van m'n buurman is helemaal niet langer of breder dan mijn sedan. Tellen ze de hoogte ook mee of wat?
En als je dan ziet hoe die huppelkutjes stuntelen met het inparkeren van dat dingquote:Op woensdag 4 december 2024 22:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Auto's worden inderdaad steeds groter en zwaarder. Enerzijds vanwege veiligheidseisen en anderzijds omdat men graag een "grote" auto wil.
Vandaar ook de wildgroei van foeilelijke "suv's" omdat het mensen het valse idee geeft in een grote veilige auto te zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |