Die pakken van haar vind ik echter nooit flatteus. Haar hele vorm verdwijnt erin en doet haar figuur slechter lijken dan het is. Zo ouds ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind het wel leuk als je niet altijd een jurk aan wil.
Die eerste fotoquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:18 schreef Guanabana het volgende:
Amalia's eerste officiële solo-optreden: doop van Zr.Ms. Den Helder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 jaar jonger dan WA was bij zijn eerste solo-optreden.
En ze ziet er echt mooi uit.
Ik denk ozempic.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:19 schreef MadMaster het volgende:
Die is een paar kilootjes kwijt geraakt tijdens dry january…
AIquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:37 schreef TjjWester het volgende:
Zeg het maar: wel of niet?
[ afbeelding ]
Of gewoon iemand die in het schemer met de helft van het gezicht bedekt en geen ogen open een klein beetje lijkt.quote:
Klopt. Ik zat echt zo te staren naar die foto en ik dacht, wie moet ik herkennen? Uiteindelijk moest ik even de TT bekijken om te zien in welk topic ik ook alweer zat om even mijn mentale zoekgebied te verkleinen. Toen moest ik nogmaals even kort nadenken voordat ik erachter kwam over wie we het zogenaamd zouden hebben,quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:42 schreef Troel het volgende:
Dit kan bijna ieder blondig meisje zijn
Ik vind het ook een beetje een vormloos model eerlijk gezegd. Wel een erg leuke kleur, staat haar ook heel goed.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze ziet er qua gezicht e.d. prachtig uit. Maar waarom toch steeds die vreselijke broekpakken?
Die broekpakken van haar zijn altijd vormloos. Daarom heb ik er ook zo’n intense hekel aan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje een vormloos model eerlijk gezegd. Wel een erg leuke kleur, staat haar ook heel goed.
Nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:37 schreef TjjWester het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet duidelijk iemand die iets weg heeft van Alexia.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klopt. Ik zat echt zo te staren naar die foto en ik dacht, wie moet ik herkennen? Uiteindelijk moest ik even de TT bekijken om te zien in welk topic ik ook alweer zat om even mijn mentale zoekgebied te verkleinen. Toen moest ik nogmaals even kort nadenken voordat ik erachter kwam over wie we het zogenaamd zouden hebben,.
Het zou idd een jonge vrouw kunnen zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk iemand die iets weg heeft van Alexia.
Nou dit ja. Laat dat meisjequote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:30 schreef funkyfabulous het volgende:
Meid lijkt er idd op. Maar laat dat kind alsjeblieft lekker genieten van dr jeugd.
Ah kom op mensen, dit is belachelijkquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:37 schreef TjjWester het volgende:
[ afbeelding ]
o dat staat nu op Netflix ja, ik ga eens kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:21 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik kijk nu With Love, Meghan, maar het kost me al vrij snel moeite. Een dienblad voor gasten klaarmaken in het huis van de buren om het dan naar je eigen huis te brengen voor je gasten die daar verblijven is gewoon raar.
Die woonkamer is toch ook van de filmlocatie, ze filmt niet in haar huis ,alleen in haar eigen tuinquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:21 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik kijk nu With Love, Meghan, maar het kost me al vrij snel moeite. Een dienblad voor gasten klaarmaken in het huis van de buren om het dan naar je eigen huis te brengen voor je gasten die daar verblijven is gewoon raar.
Reeds gekochtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Naast een Netflix serie probeert Meghan vanaf volgende maand ook haar luxe bakproducten, theeën en broodbeleg aan de man te brengen.
https://asever.com/
De titel mag er op zich wel bij als je een linkje droptquote:Op zondag 9 maart 2025 06:59 schreef SaskiaR het volgende:
https://www.ad.nl/show/pr(...)ots-op-mij~a856afaf/
Sorry, dacht die er vanzelf zou komen!quote:Op zondag 9 maart 2025 07:37 schreef Donna het volgende:
[..]
De titel mag er op zich wel bij als je een linkje dropt![]()
Prins Frederik (22) van Luxemburg overlijdt aan zeldzame ziekte, zijn laatste woorden: ‘Papa, ben je trots op mij?’
Exact!quote:
QFT!quote:
https://nos.nl/artikel/25(...)al-op-ijsbaan-thialfquote:Prinses Margriet heeft breuk in bovenarm door val op ijsbaan Thialf
Bovenarm .... dat komt volgens mij minder voor dan onderarm ....quote:Op zondag 23 maart 2025 20:59 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)al-op-ijsbaan-thialf
Margriet valt hard tijdens een goede-doelen-evenement en heeft gips nodig. Beterschap!
Video hier:quote:Prinses Amalia bedankt Madrid met tulpen en een plaquette
Prinses Amalia schenkt een tulpentuin aan Madrid, als bedankje voor haar verblijf daar. De prinses woonde en studeerde ruim een jaar in de Spaanse hoofdstad, omdat ze in Nederland werd bedreigd. Vanmiddag onthulde de prinses een plaquette bij de tuin.
Ze is toch vandaag jarig?quote:Op donderdag 10 april 2025 07:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Niet eens de melding hier geweest dat Ariane op 8 april 18 jaar is geworden,?
Staat hier ook een leuke explainer wel. Nu weet ik dat ik dus voortaan ‘Ariaan’ moet zeggen en de ‘e’ niet moet uitspreken,.
https://www.nu.nl/315831/(...)haar-eigen-plan.html
Geen idee, alle berichten op Nu.nl hebben als datum posting 8 april.quote:
Laat ik het dan zo zeggen: ze is vandaag jarig.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen idee, alle berichten op Nu.nl hebben als datum posting 8 april.
Die foto doet mij denken aan Judith (van Holofernes) van Caravaggio.quote:Op donderdag 10 april 2025 07:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind de allerbovenste rode wel zo mooi,. Echt zo’n klassieke prinses uit de boeken en kunst,
.
Waarschijnlijk de 8ste geschreven om vandaag live te gaan, maar dat daar iets misgegaan is.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen idee, alle berichten op Nu.nl hebben als datum posting 8 april.
Volgens mij stond er op 8 april een "dit gaat er gebeuren als Ariane 18 wordt" artikeltje, die zullen ze wel hebben aangepast.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de 8ste geschreven om vandaag live te gaan, maar dat daar iets misgegaan is.
Dat wordt wat als er iemand overlijdt waarvan men al dagen weet dat het gaat gebeuren
Dat is geen galajurk. Dat is een soepjurkquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:46 schreef Jojoke het volgende:
Staatsbezoek uit Oman. Amalia is ook bij het staatsbanket. Top! Als mensen willen weten hoe minister Faber in galakleding eruit ziet, daar zijn ook foto's van.
https://www.anpfoto.nl/search.pp?eventid=9180006
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |