Zeg schat, ken je de kickbox wereld?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef Qarrad het volgende:
Deze man is een geoefend kickbokser, net als mijn zwaar criminele veelplegende buurjongen. Er zijn dus blijkbaar mensen die je kunnen leren om je lichaam als een wapen in te zetten die zo'n gladiool binnen zien komen en geen enkel probleem hebben om zo iemand zonder impulsbeheersing of intelligentie dit bij te brengen.
Ditquote:Op donderdag 5 december 2024 05:51 schreef MisterFox het volgende:
Maar wacht even... Hoezo is hij niet aangehouden op de luchthaven terwijl hij veroordeeld is tot een jaar cel?
Duitsland. België. Er is een manier.quote:Op donderdag 5 december 2024 05:51 schreef MisterFox het volgende:
Maar wacht even... Hoezo is hij niet aangehouden op de luchthaven terwijl hij veroordeeld is tot een jaar cel?
Goh...quote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef Qarrad het volgende:
Behalve dat ik mij afvraag hoe zo'n eencellige aan het geld komt om naar Dubai te komen en daar te leven, vraag ik me altijd af hoe het kan dat mensen dit soort idioten gevechtstraining geven zodat ze anderen letsel kunnen toebrengen. Meneer Soze wordt nu veroordeeld voor een mishandeling op bestelling, maar hij heeft er al meer op zijn naam staan.
Deze man is een geoefend kickbokser, net als mijn zwaar criminele veelplegende buurjongen. Er zijn dus blijkbaar mensen die je kunnen leren om je lichaam als een wapen in te zetten die zo'n gladiool binnen zien komen en geen enkel probleem hebben om zo iemand zonder impulsbeheersing of intelligentie dit bij te brengen.
Hij heeft vast niet internationaal gesignaleerd gestaan voordat hij zich moest melden bij de PI. Gewoon via een ander EU land vliegen kan op dat moment prima.quote:Op donderdag 5 december 2024 05:51 schreef MisterFox het volgende:
ik zie je hier maatjequote:Op donderdag 5 december 2024 10:52 schreef rival het volgende:
Gouden gozer die Alex.
Een beetje gek, maar stiekem wel een goed hart hoor
je kan ook een bankpas van je broer gebruikenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |