SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Snap ik.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
@:Killemwieft had het alleen maar over billenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik zag een foto van haar winkel, daar stond ze voorquote:Op woensdag 4 december 2024 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had een foto op FB staan van de etalage waarin je dan haar weerspiegeling zag
als Ma Flodder
Werken mensen met een beperking of die niet een 'gewone'baan aan kunnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja zag het net toen ik het opzochtquote:Op woensdag 4 december 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag een foto van haar winkel, daar stond ze voor
Werken mensen met een beperking of die niet een 'gewone'baan aan kunnen
dat is vaak een mooi doel
maar bij sommigen heb je het idee dat ze het doen omdat ze subsidie krijgenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
sociale werkplaatsquote:Op woensdag 4 december 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag een foto van haar winkel, daar stond ze voor
Werken mensen met een beperking of die niet een 'gewone'baan aan kunnenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lunchgenot.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vermoed het laatste bij haar. Was echt heel vreemd hoe dat toen ging.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja zag het net toen ik het opzocht
dat is vaak een mooi doel
maar bij sommigen heb je het idee dat ze het doen omdat ze subsidie krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze werken ook elders, niet alleen in dat bedrijfquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat idee heb ik ookquote:Op woensdag 4 december 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed het laatste bij haar. Was echt heel vreemd hoe dat toen ging.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kontneuken =/= billenquote:Op woensdag 4 december 2024 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
@:Killemwieft had het alleen maar over billen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zo dan alweer een nieuwe topic.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Er zit flink tempo in vandaag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je wel eens een xtc pil geproefd? Da’s pas ranzig!quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nee dank uquote:Op woensdag 4 december 2024 12:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je wel eens een xtc pil geproefd? Da’s pas ranzig!
ben zo al gek genoegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
that's what she saidquote:Op woensdag 4 december 2024 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zit flink tempo in vandaag.Uw ADH vitamine Worst
Ze ruiken wel naar vanille.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je wel eens een xtc pil geproefd? Da’s pas ranzig!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja gaat rapquote:Op woensdag 4 december 2024 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zit flink tempo in vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Is dat zo? De smaak is in ieder geval zwaar chemisch. Stond een keer een de bar toen ik er een pil in gooide. Die kwam zo weer op de bar terecht, bijna in de spoelbak. Dus ik snel m’n pil weer gepakt en een tweede poging gedaan.quote:
Uitsmijter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 12:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is dat zo? De smaak is in ieder geval zwaar chemisch. Stond een keer een de bar toen ik er een pil in gooide. Die kwam zo weer op de bar terecht, bijna in de spoelbak. Dus ik snel m’n pil weer gepakt en een tweede poging gedaan.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed planquote:Op woensdag 4 december 2024 12:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ter compensatie iemand eruit smijten dan![]()
Wie dan?quote:Op woensdag 4 december 2024 12:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ter compensatie iemand eruit smijten dan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sow dan.Die Alex.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nummers danquote:Op woensdag 4 december 2024 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb ideeën maar ik noem liever geen namen![]()
![]()
Arm kind dat mee gaat.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet alleen een belastingschuld trouwens,hij moest ook nog 17 maand zitten voor mishandeling.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een gek is dat.quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja hij had geld aangenomen van die zanger van huisje op wielen om er en op de bek te timmeren ofzo.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet alleen een belastingschuld trouwens,hij moest ook nog 17 maand zitten voor mishandeling.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
OOOOESSS.quote:
Frank van Etten.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja hij had geld aangenomen van die zanger van huisje op wielen om er en op de bek te timmeren ofzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een rugnummer mag ook in DMquote:Op woensdag 4 december 2024 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb ideeën maar ik noem liever geen namen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hij denkt dat ie boven de wet staatquote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Maar Dubai levert wel uit.Zie Taghi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
LunchAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Lekker ite.quote:
Snel arresteren dan maar..quote:Op woensdag 4 december 2024 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar Dubai levert wel uit.Zie Taghi.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
BPM“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Broodje hagelslagAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Pinda pindaAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dan wil je later vast boer worden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Smakelijk eten Smakelijk eten...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nee schaatster..quote:Op woensdag 4 december 2024 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan wil je later vast boer worden.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Eet maar lekker op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie reclame was dat..quote:Op woensdag 4 december 2024 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan wil je later vast boer worden."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Op de boerderij...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Kom maar even wisselen Pietertje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja eens.quote:Ook geen fijne vent dan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lov is lov
NanananaaaaAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
als je op je 81e stopt met drinken word je misschien wel 83 ipv 82Uw ADH vitamine Worst
Bolk is bolk...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Die andere treiter vlogger keizerenzo zit nog steeds in tbs. Gooide kokend heet water over zijn celmaat heen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die andere treiter vlogger keizerenzo zit nog steeds in tbs. Gooide kokend heet water over zijn celmaat heen.![]()
![]()
Dan ben je goed gestoord..quote:Op woensdag 4 december 2024 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die andere treiter vlogger keizerenzo zit nog steeds in tbs. Gooide kokend heet water over zijn celmaat heen.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
50% korting.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Black wednesday?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
R.I.P DTS.![]()
Eenschquote:Op woensdag 4 december 2024 12:32 schreef hemarookworst het volgende:
sommigen hebben permanent korting op hersencellen![]()
Komt ook geen fatsoenlijk mens vandaanquote:Op woensdag 4 december 2024 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2F
OosterbeekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Go your own way..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Fleetwood mac.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Groot fan vanquote:
U heeft smaak.quote:
![]()
![]()
![]()
Dat mag.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben meer fan van Fleetwood Penne“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik schrijf het liefst met Parker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ook leuke beelden van Tom Waes voor hij zijn wagen tegen een peiler reedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die had een aardig bakkie op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben meer fan van fusiliquote:Op woensdag 4 december 2024 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben meer fan van Fleetwood PenneUw ADH vitamine Worst
Als ‘ie nou een nakkie had genomen was er niks aan de hand geweest.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Snap ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet nog een theetje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nakkie uit een bakkiequote:Op woensdag 4 december 2024 12:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ‘ie nou een nakkie had genomen was er niks aan de hand geweest.Uw ADH vitamine Worst
Wat slecht dit.quote:
Opengeknipt dakkie.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar het werd auto in prakkie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gordon gaat weer zingen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Jullie al een stemlijstje ingeleverd voor de top2000?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zij ging met een tas vol drugs naar Tomorrowland.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
moet kunnenquote:Op woensdag 4 december 2024 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zij ging met een tas vol drugs naar Tomorrowland.Uw ADH vitamine Worst
Speelt later zichzelf in mocro maffia.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dat ging een beetje fout.
Ter voorbereiding op een filmrol. Dat was toch haar verweer?quote:Op woensdag 4 december 2024 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zij ging met een tas vol drugs naar Tomorrowland.
Klopt.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ter voorbereiding op een filmrol. Dat was toch haar verweer?![]()
![]()
Ze ging wel op in haar rol.quote:
quote:
![]()
![]()
Eigen gebruik
De week is doormidden
Zaagmans.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goeie vent is dat.quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Jij ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bedoelen ze in totaal 20 gram aan coke, wiet en mdma? Of 20 gram coke + wiet + mdma?quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jij ookquote:
Op naar het weekend..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
+++quote:Op woensdag 4 december 2024 13:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bedoelen ze in totaal 20 gram aan coke, wiet en mdma? Of 20 gram coke + wiet + mdma?
Had je interesse?
Op naar maandag.quote:
Dat weet ik,maar gaat jou niks aan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Precies.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, ik ben niet zo van de wiet en van mdma krijg ik tegenwoordig slaapparalyse.quote:
Pffffquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
En keta?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo van de wiet en van mdma krijg ik tegenwoordig slaapparalyse.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MetaAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Die heb ik nog niet gevonden...quote:Op woensdag 4 december 2024 13:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er is ook eentje met stokjes nodig![]()
De VriesAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
ZozooAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Fijne stem.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nooit mijn ding geweest. Laatste keer dat ik het gebruikt had hing ik de volgende ochtend boven de plee te kokhalzen en had ik van die “jitter” momenten. Je weet wel, net als met lachgas, alsof de cd-speler blijft hangen.quote:
geeft niet schatquote:Op woensdag 4 december 2024 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet ik,maar gaat jou niks aan.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat is niet prettig.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nooit mijn ding geweest. Laatste keer dat ik het gebruikt had hing ik de volgende ochtend boven de plee te kokhalzen en had ik van die “jitter” momenten. Je weet wel, net als met lachgas, alsof de cd-speler blijft hangen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker ite.quote:
Zekerquote:
Eerst bij Veronica en later op maandag bij de Avro toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is behoorlijk vraag naar.Dus ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou mijn hoofd niet willen zijn met drugs. Ik kan koffie niet eens aanTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En dan de reguliere medicatie nog zoals daar zijn de pammetjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dus.Ik heb echt wel mooie ervaringen gehad met drugs.Zou het nu niet snel meer doen want oud.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit zijn capsules.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MOONtje.quote:
Dat is wel heel spannendquote:Op woensdag 4 december 2024 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even die broek flink aanspannenIk ga zo mijn broek maar even laten zakken
![]()
Oehquote:Op woensdag 4 december 2024 13:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel heel spannendIk ga zo mijn broek maar even laten zakken
![]()
![]()
Hey Moonquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zak, zak, zak, zak, zak, zak, zak, zakquote:Op woensdag 4 december 2024 13:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel heel spannendIk ga zo mijn broek maar even laten zakken
maar lekker door, door, doorUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: