SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Snap ik.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
@:Killemwieft had het alleen maar over billenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik zag een foto van haar winkel, daar stond ze voorquote:Op woensdag 4 december 2024 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had een foto op FB staan van de etalage waarin je dan haar weerspiegeling zag
als Ma Flodder
Werken mensen met een beperking of die niet een 'gewone'baan aan kunnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja zag het net toen ik het opzochtquote:Op woensdag 4 december 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag een foto van haar winkel, daar stond ze voor
Werken mensen met een beperking of die niet een 'gewone'baan aan kunnen
dat is vaak een mooi doel
maar bij sommigen heb je het idee dat ze het doen omdat ze subsidie krijgenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
sociale werkplaatsquote:Op woensdag 4 december 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag een foto van haar winkel, daar stond ze voor
Werken mensen met een beperking of die niet een 'gewone'baan aan kunnenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lunchgenot.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vermoed het laatste bij haar. Was echt heel vreemd hoe dat toen ging.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja zag het net toen ik het opzocht
dat is vaak een mooi doel
maar bij sommigen heb je het idee dat ze het doen omdat ze subsidie krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze werken ook elders, niet alleen in dat bedrijfquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat idee heb ik ookquote:Op woensdag 4 december 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed het laatste bij haar. Was echt heel vreemd hoe dat toen ging.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kontneuken =/= billenquote:Op woensdag 4 december 2024 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
@:Killemwieft had het alleen maar over billen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zo dan alweer een nieuwe topic.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Er zit flink tempo in vandaag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je wel eens een xtc pil geproefd? Da’s pas ranzig!quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nee dank uquote:Op woensdag 4 december 2024 12:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je wel eens een xtc pil geproefd? Da’s pas ranzig!
ben zo al gek genoegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
that's what she saidquote:Op woensdag 4 december 2024 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zit flink tempo in vandaag.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ze ruiken wel naar vanille.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je wel eens een xtc pil geproefd? Da’s pas ranzig!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja gaat rapquote:Op woensdag 4 december 2024 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zit flink tempo in vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zo..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: