Meteen ook even Fix You van Coldplay erachter aanquote:Op donderdag 5 december 2024 10:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Middelburg Dan trekt dat morgen wel weer recht als hij zijn jaarlijkse zeepkist op de stemfinaledag krijgt.

Ik wist dit gisterenavond alquote:Op donderdag 5 december 2024 10:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Radio 2 doet er wel alles aan Fix You hoger in de top 10 te krijgen. Nu weer een popkoor dat Fix You zingt

Ik vind het echt een mooi nummerquote:Op donderdag 5 december 2024 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Ik vind Fix you zo'n gedrocht.

Als het gedraaid zou worden op mijn uitvaart zou ik terugkomen uit de dood om de radio uit te zetten. En daarna iedereen die het een goed idee vond, voor de rest van hun leven lastig te gaan vallen.quote:

nee. de zangstem is te hoog en klinkt jankerig, net zoals die engerd die Dancing on My own van Robyn zo'n zeik nummer heeft gemaaktquote:

Tja, ze kunnen niet allemaal zo'n fijne lage stem hebben als die zangert van Disturbedquote:Op donderdag 5 december 2024 11:10 schreef Sabata het volgende:
[..]
nee. de zangstem is te hoog en klinkt jankerig, net zoals die engerd die Dancing on My own van Robyn zo'n zeik nummer heeft gemaakt

een hoge zangstem vind ik niet zo erg. ik vind oh no he Said What van Nothing but Thieves een geweldig nummer. en van Coldplay vind ik Viva la vida ook prima omdat Chris Martin daar niet zijn uiterste best doet een note te halen die hij net niet haalt.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tja, ze kunnen niet allemaal zo'n fijne lage stem hebben als die zangert van Disturbed

Dat denk ik niet maar een top 30 sluit ik niet uit. Een Happy heeft ook ooit op 25 gestaan om daarna gestaag weg te zakken. Zie bij Joost wel ongeveer hetzelfde gebeurenquote:Op donderdag 5 december 2024 11:31 schreef Tussle266 het volgende:
Ik wil wel iets voorleggen. Als de Bankzitters het met alleen de doelgroep achter zich tussen 100 en 200 kunnen schoppen en de Friese verlosser heeft dezelfde doelgroep achter zich + een hele bak aan sympathiestemmen bij andere doelgroepen, zouden we dan morgen tussen 17.30 en 18.00 al weten waar hij uitkomt?

Oh, jawel hoor. Die komt gewoon top 100.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:10 schreef BillDauterive het volgende:
Joost Klein - Europapa staat niet in de keuzelijst. Het liedje zal vast hoog komen, maar niet zo hoog als waar jullie bang voor zijn.

Met de groeten van Danny en Adele.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:10 schreef BillDauterive het volgende:
Joost Klein - Europapa staat niet in de keuzelijst. Het liedje zal vast hoog komen, maar niet zo hoog als waar jullie bang voor zijn.

Bij de verzamelde social media lijsten tussenstand ook met enige afstand op Mars en Gaga de hoogste nieuwe en daar bevindt zich niet eens per se zijn voornaamste doelgroepquote:Op donderdag 5 december 2024 12:10 schreef BillDauterive het volgende:

Op andere zeepkistenmedia hetzelfde verhaal. Het is niet Roller Coaster 2019, maar toch op zijn minst Door de Wind 2020 niveau.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bij de verzamelde X lijsten tussenstand ook met enige afstand op Mars en Gaga de hoogste nieuwe en daar bevindt zich niet eens per se zijn voornaamste doelgroep

Ik vrees vooral dat het de weg plaveit voor die veel vervelendere nummers als Florida 2009 (als gedicht nog best aardig, als muziek, tsja), Wachtmuziek of Friesenjung.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Op andere zeepkistenmedia hetzelfde verhaal. Het is niet Roller Coaster 2019, maar toch op zijn minst Door de Wind 2020 niveau.

Heel eerlijk gezegd zou dat nu al kunnen gebeuren. Ik heb letterlijk 0 Bankzitters gezien tot nu toe, denk jij dat ze er niet in staan? We weten zeker van wel. Dus wie weet wat de doelgroep allemaal heeft uitgehaald, meer dan alleen Europapapapa is best mogelijk helaas.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees vooral dat het de weg plaveit voor die veel vervelendere nummers als Florida 2009 (als gedicht nog best aardig, als muziek, tsja), Wachtmuziek of Friesenjung.

Ik denk dat Fryslân bop dan ook nog wel serieuze kans heeft. Én Joost én regionaal, voor de Friese stemmer is mogelijke een perfect nummer....quote:Op donderdag 5 december 2024 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees vooral dat het de weg plaveit voor die veel vervelendere nummers als Florida 2009 (als gedicht nog best aardig, als muziek, tsja), Wachtmuziek of Friesenjung.

Nog een geluk bij een ongeluk dat Friesenjung alleen in Duitsland een grote hit wasquote:Op donderdag 5 december 2024 12:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd zou dat nu al kunnen gebeuren. Ik heb letterlijk 0 Bankzitters gezien tot nu toe, denk jij dat ze er niet in staan? We weten zeker van wel. Dus wie weet wat de doelgroep allemaal heeft uitgehaald, meer dan alleen Europapapapa is best mogelijk helaas.

Is er al eens een stem Joost in de Top 2000 actie geweest? Of niet?quote:Op donderdag 5 december 2024 12:33 schreef Cassa95 het volgende:
Ik kan me zelf niet voorstellen dat die doelgroep ook veel op andere Joost nummers stemt, waar ik me dat bij Bankzitters voor de meme wel kon begrijpen. Zie eerder Roxy / Bankzitters / Volkszangers galore profiteren.

Volgend jaar dus Fix You, ik noteer hem met potlood.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
De nr 1 staat wel vast, pas volgend jaar weer een andere nr 1 in de 5 years itch van de Top 2000

Dat zou zeker ook kunnen. Maar het is wel zeker dat we dingen niet zien toch? Ik zie Dermot Capaldi af en toe, maar niet overdreven. Maar in sommige bubbels hebben ze het idee dat die op top 5 koers ligt. Dat zal wel niet kloppen, maar het zegt genoeg over wat je niet ziet.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:33 schreef Cassa95 het volgende:
Ik kan me zelf niet voorstellen dat die doelgroep ook veel op andere Joost nummers stemt, waar ik me dat bij Bankzitters voor de meme wel kon begrijpen. Zie eerder Roxy / Bankzitters / Volkszangers galore profiteren.

Is dit een stukje voodoo jegens Chris M.?quote:Op donderdag 5 december 2024 12:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volgend jaar dus Fix You, ik noteer hem met potlood.

Er gebeurt wel wat op zijn subreddit en op TikTok, maar geen grote acties die de media hebben opgepikt.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al eens een stem Joost in de Top 2000 actie geweest? Of niet?

Je hoeft toch niet per se dood om op 1 te komen.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een stukje voodoo jegens Chris M.?

Hij wenste Steve Harley vorig jaar ook dood, dus als ik Chris was zou ik het huis niet uitkomen tot december ‘25.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een stukje voodoo jegens Chris M.?

Ik heb serieus overwogen erop te stemmen als hart onder de riem voor hoe hard hij genaaid is, maar vind het nummer muzikaal net niet sterk genoeg.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Europapa scoort zelfs binnen de 90s doelgroep wel omdat het zo'n retro happy hardcore nummertje is, terwijl het bij de rest wel echt van de tiktokgeneratie moet komen vermoed ik.

Ik bedoel afgelopen jaren.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:38 schreef S9H het volgende:
[..]
Er gebeurt wel wat op zijn subreddit en op TikTok, maar geen grote acties die de media hebben opgepikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |