abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215761709
Ik heb begin januari mijn eerste rijexamen. Helaas boek ik de afgelopen tijd weinig verbetering met de rijlessen.

Over het algemeen gaat het goed hoor, denk aan de bediening van de auto etc.

Maar continu komen er situaties voor dat het net niet goed gaat of die onverwacht zijn. Denk daarbij aan:

- te lang wachten bij een kruispunt of rotonde terwijl je wel had kunnen gaan
- te dicht op een voorganger zitten, of juist te langzaam gaan en een te groot gat creëren. Het is nooit goed.
- te veel naar rechts, of juist te veel naar links zitten
- te langzaam rijden of juist te snel
- kleine stuurfoutjes bij onverwachts scherpe plotse bochten

Het probleem is natuurlijk dat ik buiten rijlessen om niet kan oefenen. En nog meer dan 1 rijles per week is vrijwel niet in te plannen, bedenk dat er momenteel een tekort is aan instructeurs en al helemaal aan speciale die er zijn voor moeilijke gevallen zoals ik.

Wat kan je nog meer doen om beter auto te rijden met de rijlessen?

Voor lolbroeken die sowieso gaan reageren met 'geen rijbewijs halen'; zodra ik EINDELIJK het rijbewijs heb kom ik wel even een rondje door je wijk rijden om het te vieren *O* Na al die duizenden euro's is opgeven natuurlijk geen optie meer.

Automaat wil ik niet omdat ik een goedkope tweedehands auto wil kopen en dat is schakel. Ik ga automaat pas doen als ik minstens 2x gezakt ben voor schakel. Dit omdat het schakelen meestal wel prima gaat. Dat is dus het probleem niet.
pi_215761713
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee inderdaad. Vandaar ook dat ik wél een rijbewijs heb natuurlijk.
Ik hopelijk straks ook
  Moderator dinsdag 3 december 2024 @ 22:54:25 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215761730
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik hopelijk straks ook
Ik hoop voor jou van wel. Ik hoop voor alle andere weggebruikers van niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_215761782
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik hoop voor jou van wel. Ik hoop voor alle andere weggebruikers van niet.
Waarom niet, dat laatste dan?
  Moderator dinsdag 3 december 2024 @ 23:09:57 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215761845
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:00 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Waarom niet, dat laatste dan?
Omdat je, met alles wat je hebt beschreven over je problematiek mbt autorijden, je een gevaar op de weg bent.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_215761877
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:54 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Dat je cruise control nodig hebt en niet gewoon zelf de juiste snelheid aan kan houden toont ook al aan dat je zelf niet zo goed kan autorijden. Mijn rijinstructeur staat me niet toe om de cruise control te gebruiken want op het examen mag dat ook niet.
Ik rijd soms 400km op een dag. Dan is adaptieve Cruise Control toch best prettig als je ook nog eens 2/3 uur aan de telefoon hangt. Ik heb dan liever mensen op de weg die weten wat ze doen en rekening houden met het verkeer zodat ik daar geen hinder van ondervind.

Ik kom op de weg toch heel veel mensen tegen die onzeker zijn en daar stoor ik me regelmatig aan.

Kleine opsomming:
- mensen die niet weten of ze in willen voegen op de snelweg
- mensen die lang twijfelen om in te halen en dan juist inhalen op het moment dat ik er te dicht achter zit op de linkerbaan
- mensen die voorrang hebben maar die niet nemen waardoor ze mij het gevoel geven dat ze mij voorrang geven om dan op het moment dat ik gas geef ze zelf ook weer gaan rijden

Deze 3 dingen kom ik echt dagelijks tegen.
pi_215761880
quote]0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:45 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Omdat je blijkbaar een slecht gevoel voor humor hebt
[/quote]

Humor is moeilijk te produceren en nog lastiger te begrijpen. Foute humor maakt een persoon niet fout. Leren relativeren als het moet, en stoppen als de aanhoorder er moeite mee schijnt te hebben.

Er ist wieder da (comedyfilm) Duitsland 2015
pi_215761895
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Omdat je, met alles wat je hebt beschreven over je problematiek mbt autorijden, je een gevaar op de weg bent.
Als dat zo zou zijn, waarom zou de CBR examinator me dan hebben goedgekeurd tijdens de rijtest?
pi_215761904
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:14 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik rijd soms 400km op een dag. Dan is adaptieve Cruise Control toch best prettig als je ook nog eens 2/3 uur aan de telefoon hangt. Ik heb dan liever mensen op de weg die weten wat ze doen en rekening houden met het verkeer zodat ik daar geen hinder van ondervind.

Ik kom op de weg toch heel veel mensen tegen die onzeker zijn en daar stoor ik me regelmatig aan.
Ga dan met de trein

quote:
Kleine opsomming:
- mensen die niet weten of ze in willen voegen op de snelweg
- mensen die lang twijfelen om in te halen en dan juist inhalen op het moment dat ik er te dicht achter zit op de linkerbaan
- mensen die voorrang hebben maar die niet nemen waardoor ze mij het gevoel geven dat ze mij voorrang geven om dan op het moment dat ik gas geef ze zelf ook weer gaan rijden

Deze 3 dingen kom ik echt dagelijks tegen.
In de trein heb je daar geen last van
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:20:03 #10
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_215761920
Ik heb destijds zo'n cursus bij de ANWB gedaan dat je de hele week elke dag de hele dag aan het autorijden bent. Beter dan 1x in de week een uurtje imho.
pi_215761950
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:17 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ga dan met de trein
[..]
In de trein heb je daar geen last van
Ik moet met de trein omdat anderen niet kunnen rijden en ik me daar aan stoor?

Ja dat is wel een beetje hoe het schijnbaar tegenwoordig moet werken ja.
pi_215762188
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:26 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik moet met de trein omdat anderen niet kunnen rijden en ik me daar aan stoor?

Ja dat is wel een beetje hoe het schijnbaar tegenwoordig moet werken ja.
Je moet niks maar blijkbaar kan je niet goed anticiperen op weggebruikers die onzeker rijgedrag vertonen en loop je je er ontiegelijk aan te ergeren vandaar de suggestie.
pi_215762191
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:20 schreef Tijn het volgende:
Ik heb destijds zo'n cursus bij de ANWB gedaan dat je de hele week elke dag de hele dag aan het autorijden bent. Beter dan 1x in de week een uurtje imho.
ANWB rijschool hele slechte ervaringen mee :r
  woensdag 4 december 2024 @ 00:24:43 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215762194
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 00:23 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Je moet niks maar blijkbaar kan je niet goed anticiperen op weggebruikers die onzeker rijgedrag vertonen en loop je je er ontiegelijk aan te ergeren vandaar de suggestie.
Uhhmm, JIJ bent het probleemgeval hier he?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215762197
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Uhhmm, JIJ bent het probleemgeval hier he?
Dus?
  woensdag 4 december 2024 @ 00:30:05 #16
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215762208
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 00:26 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Dus?
Logische conclusies trekken is lastig voor je kennelijk?

Kijk, ik snap best dat je dat rijbewijs wil halen en waarom. Maar al je voorbeelden geven aan dat het voor jou (en de rest vd wereld) buitengewoon jammerlijk zou zijn als jij je legaal in het verkeer mag begeven in een voertuig dat enige significante snelheid kan halen en anderen schade kan berokkenen
pi_215762500
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kijk, ik snap best dat je dat rijbewijs wil halen en waarom. Maar al je voorbeelden geven aan dat het voor jou (en de rest vd wereld) buitengewoon jammerlijk zou zijn als jij je legaal in het verkeer mag begeven in een voertuig dat enige significante snelheid kan halen en anderen schade kan berokkenen
Je bedoelt een ....
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:17 schreef pedaalemmerzak het volgende:
trein
? O-)
pi_215762508
quote:
weggebruikers die onzeker rijgedrag vertonen
Die horen niet in het verkeer thuis want

[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
pi_215762515
Gewoon oefenen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215762552
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:16 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Als dat zo zou zijn, waarom zou de CBR examinator me dan hebben goedgekeurd tijdens de rijtest?
Omdat ook bij het cbr tegenwoordig redelijk wat incompetente mensen werkzaam zijn. ;)

Waarom was je ooit afgekeurd en nu opeens niet meer dat kun je je ook afvragen.
  woensdag 4 december 2024 @ 06:38:03 #21
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215762587
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 05:04 schreef r_one het volgende:

[..]
Je bedoelt een ....
[..]
? O-)
:D

Als hij die moet besturen: ja
pi_215762896
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 06:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Omdat ook bij het cbr tegenwoordig redelijk wat incompetente mensen werkzaam zijn. ;)

Ik denk dat veel mensen zich afvragen waarom je gekeurd moest worden.
pi_215762940
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb er inmiddels al meer dan 3000 euro in zitten, dat geef je natuurlijk niet zomaar op.
pi_215762944
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 05:10 schreef r_one het volgende:

[..]
Die horen niet in het verkeer thuis want

[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Jij gaat ze geen lift geven denk ik en veel van die mensen hebben allang een rijbewijs dus jij zult daar toch mee moeten leren omgaan als bestuurder.
pi_215762950
Als je genoeg oefent word je vanzelf minder onzeker. Want wat je beschrijft is puur onzekerheid, geen zaken die je niet aan kunt leren.

En ja, de kans is groot dat je dat niet gaat redden voor januari. Maar een keer zakken voor je rijexamen is ook weer niet het einde van de wereld. Al kun je misschien je plekje nog opgeven, je bent er blijkbaar te vroeg voor ingeschreven.

En uiteindelijk komt echt zeker rijden pas als je een eigen auto hebt, je het wat vaker kunt doen en er niet iemand continue op je vingers kijkt
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_215762951
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 05:31 schreef ludovico het volgende:
Gewoon oefenen.
Straks weer rijles
pi_215762962
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 06:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ze bleven me maar rijtest na rijtest na rijtest geven, toen was mijn geld op en ik was nog jong , mn pa draaide de geldkraan dicht, toen werd ik automatisch afgekeurd

Deze keer met heel veel gezeur aan de telefoon (urenlang bezig geweest ermee ) een rijtest aangevraagd en deze dus wel in één keer gehaald

Op welk moment zijn de mensen bij het cbr volgens jou ineens incapabel geworden ? Volgens mij zijn ze dat altijd al.
pi_215762963
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 07:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Straks weer rijles
Geniet er van. Het is al duur genoeg.
pi_215762967
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 06:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
:D

Als hij die moet besturen: ja
Dat gaat hem niet worden medisch gezien. Voor bus en vrachtwagen ben ik afgekeurd en ik denk dat je dan ook niet in aanmerking komt voor de opleiding tot machinist.

Auto mag ik dus wel. Met corrigerende bril of lenzen
pi_215762973
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 07:36 schreef Hanca het volgende:
Als je genoeg oefent word je vanzelf minder onzeker. Want wat je beschrijft is puur onzekerheid, geen zaken die je niet aan kunt leren.

En ja, de kans is groot dat je dat niet gaat redden voor januari. Maar een keer zakken voor je rijexamen is ook weer niet het einde van de wereld. Al kun je misschien je plekje nog opgeven, je bent er blijkbaar te vroeg voor ingeschreven.

En uiteindelijk komt echt zeker rijden pas als je een eigen auto hebt, je het wat vaker kunt doen en er niet iemand continue op je vingers kijkt
Ik heb het idee dat ik niet echt aan het rijden bent want hij zegt continu wat ik moet doen .
pi_215763020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 07:40 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat ik niet echt aan het rijden bent want hij zegt continu wat ik moet doen .
Je kunt ook vragen of je instructeur minder wil praten als hij naast je zit. Staat de radio in de auto uit?
  Spellchecker woensdag 4 december 2024 @ 07:52:01 #32
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215763022
quote:

[..]
Oke.
pi_215763027
quote:

[..]
Dat kan aan het begin van je lessen, een maand/anderhalve maand voor je examen, met dus nog zo'n 4-7 lessen te gaan, zou dat toch niet meer mogelijk moeten zijn. Je kunt aan je rijinstructeur vragen een keer 'examen' te oefenen. Jij rijdt pakweg 20 minuten, hij zegt alleen waar je heen moet (rij maar naar het station) en na die 20 minuten geeft hij alle op- en aanmerkingen. De meeste rijinstructeurs staan daar zeker voor open.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Spellchecker woensdag 4 december 2024 @ 07:57:49 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215763045
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 07:52 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat kan aan het begin van je lessen, een maand/anderhalve maand voor je examen, met dus nog zo'n 4-7 lessen te gaan, zou dat toch niet meer mogelijk moeten zijn. Je kunt aan je rijinstructeur vragen een keer 'examen' te oefenen. Jij rijdt pakweg 20 minuten, hij zegt alleen waar je heen moet (rij maar naar het station) en na die 20 minuten geeft hij alle op- en aanmerkingen. De meeste rijinstructeurs staan daar zeker voor open.
En een treinkaartje.
pi_215763160
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 07:51 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Je kunt ook vragen of je instructeur minder wil praten als hij naast je zit. Staat de radio in de auto uit?
Hij zet nooit de radio aan
pi_215763186
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Wat kan je nog meer doen om beter auto te rijden met de rijlessen?
Met een andere instructeur in zee gaan die je meer dan 1 rijles per week kan geven.
Sowieso als het niet lukt en je meermalen keren hebt geprobeerd om zaken orde te krijgen met één instructeur, misschien is het dan nu zaak om van instructeur te veranderen.
Verder zie ik ook hoop twijfel in je OP. Autorijden leren is niet de auto voor jezelf onder de knie krijgen, maar oefenen voor wat de examinator van jou vraagt.
Dus knal die auto ervoor. Neem die bocht. Als het niet goed gaat, word je wel gecorrigeerd tijdens de autorijles.
Van een goede instructeur kun je verwachten dat deze je nadien feedback geeft van hoe het beter kan.
Lopen raden van 'dit gaat fout, dat gaat fout, zus gaat fout, zo gaat fout' daar leer je niet van.
Je leert van falen.
Dus faal meer, en hard. De instructeur corrigeert je wel.
Google is your friend, abuse your friends
pi_215763207
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 07:38 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ze bleven me maar rijtest na rijtest na rijtest geven, toen was mijn geld op en ik was nog jong , mn pa draaide de geldkraan dicht, toen werd ik automatisch afgekeurd

kun je hier eens wat dieper op ingaan dat klinkt heel vaag rijtest na rijtest geven en daarna zonder test afgekeurd worden.
pi_215763356
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 08:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]
kun je hier eens wat dieper op ingaan dat klinkt heel vaag rijtest na rijtest geven en daarna zonder test afgekeurd worden.
Precies wat er staat. Als je niet komt op het tijdstip waarop ze je oproepen voor de rijtest word je afgekeurd.

Die is 3 jaar geldig. Daarna mag je opnieuw de procedure beginnen om het rijbewijs te halen.
pi_215763484
Dus je hebt meerdere rijtesten gehad om steeds goedgekeurd te worden en bij een gemiste rijtest wordt je afgekeurd het klinkt nog steeds niet logisch.
pi_215763639
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 08:49 schreef Basp1 het volgende:
Dus je hebt meerdere rijtesten gehad om steeds goedgekeurd te worden en bij een gemiste rijtest wordt je afgekeurd het klinkt nog steeds niet logisch.
TS moet goedkeuring krijgen om een rijexamen af te leggen. Komt TS niet opdagen bij zo'n rijtest om goedkeuring te krijgen, dan wordt TS afgekeurd en kan TS niet meer een rijexamen doen.

Je kunt het vergelijken met het behalen van het VCA (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) in praktische beroepen. Dit is een veiligheidscertificaat voor het kunnen en mogen bedienen van potentieel gevaarlijke machines, zoals een zaagtafel en een plasmasnijder. Dit certificaat is tien jaar geldig.
Zonder dit certificaat mag je de machines niet besturen. Word je afgekeurd voor het VCA dan kun je op zoek gaan naar een ander beroep dat niet dit certificaat is benodigd.

Voor meer informatie over de rijtest, klik hier
Google is your friend, abuse your friends
pi_215763871
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2024 09:08 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
TS moet goedkeuring krijgen om een rijexamen af te leggen. Komt TS niet opdagen bij zo'n rijtest om goedkeuring te krijgen, dan wordt TS afgekeurd en kan TS niet meer een rijexamen doen.

Maar waarom moest hij dan meerdere rijtesten doen?
pi_215764126
quote:

[..]
Ik kan prima anticiperen maar ik vind het niet prettig als ik in lastige situaties wordt gedwongen omdat anderen onzeker rijgedrag vertonen.

Het hele punt is dat je een stuk lastiger kunt anticiperen op een bestuurder waarvan je niet weet wat die gaat doen.
  woensdag 4 december 2024 @ 10:16:20 #43
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_215764355
Hoeveel lessen heb je gehad?
Klinkt gewoon als onzeker en niet genoeg vooruitkijken.

Zou je met veel lessen er wel uit moeten krijgen.

Vind je het lessen wel leuk?
Ik heb lessen en autorijden altijd als leuk ervaren, maar ik ken ook mensen in mijn omgeving die dat niet vonden (zelfde instructeur) en het nooit leuk zullen vinden. Dan merk je gelijk dat er ook minder gevoel is en slechter wordt ingeschat op de weg.
pi_215764758
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 08:49 schreef Basp1 het volgende:
Nee de uitkomst na de eerste was je moet nog een rijtest. Daarna je moet nog een rijtest nu in automaat. En nog een etc. het ging maar door.

Deze keer zeiden ze van ok je bent geslaagd voor de rijtest en mag handgeschakeld rij examen gaan doen.
pi_215764771
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:16 schreef SacreCoeur het volgende:
Hoeveel lessen heb je gehad?
Klinkt gewoon als onzeker en niet genoeg vooruitkijken.

Zou je met veel lessen er wel uit moeten krijgen.

Vind je het lessen wel leuk?
Ik heb lessen en autorijden altijd als leuk ervaren, maar ik ken ook mensen in mijn omgeving die dat niet vonden (zelfde instructeur) en het nooit leuk zullen vinden. Dan merk je gelijk dat er ook minder gevoel is en slechter wordt ingeschat op de weg.
Ik vind autorijden leuk, maar vind het bijzonder irritant als ie steeds aan mn stuur zit ook in situaties waarbij de ingreep niet noodzakelijk is om een ongeluk te voorkomen.
pi_215764773
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 09:54 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik kan prima anticiperen maar ik vind het niet prettig als ik in lastige situaties wordt gedwongen omdat anderen onzeker rijgedrag vertonen.

Het hele punt is dat je een stuk lastiger kunt anticiperen op een bestuurder waarvan je niet weet wat die gaat doen.
Meer afstand houden

Met de trein gaan

Allerlei oplossingen hiervoor
pi_215764777
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 09:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Maar waarom moest hij dan meerdere rijtesten doen?
.

Na een rijtest zijn er 3 mogelijke uitkomsten

1. Meteen direct afgekeurd
2. Je moet nog een rijtest doen is nog niet goed
3. Goedgekeurd

Ik heb 3 rijtesten gedaan met uitkomst nummer 2. En recent dus ben ik wel goedgekeurd na de rijtest.
  woensdag 4 december 2024 @ 10:58:15 #48
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_215764806
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik vind autorijden leuk, maar vind het bijzonder irritant als ie steeds aan mn stuur zit ook in situaties waarbij de ingreep niet noodzakelijk is om een ongeluk te voorkomen.
Ah oke, ja ik kan natuurlijk niet beoordelen of het noodzakelijk was of niet.
Maar jij hebt geen rijbewijs en je instructeur wel, dus misschien was het toch noodzakelijk.
Kreeg je daarna ook een uitleg waarom?

En ook is het zo natuurlijk dat je gewoon perfect moet rijden, ook al maak je geen ongelukken.
Tijdens een examen kan je ook niet midden op de weg rijden als er verder geen autos rijden omdat dat geen ongeluk maakt, dan krijg je ook gewoon een ingreep.

Maar goed, bij mijn lessen is dit nooit aan de orde geweest.
  woensdag 4 december 2024 @ 10:59:55 #49
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_215764824
Heb je een brommerrijbewijs? Zo nee, dan zou ik dat eerst halen zodat je ervaring kan opdoen met het verkeer.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_215764831
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Als je instructeur steeds moet ingrijpen om incidenten te voorkomen, vraag ik me serieus af wat je daar doet. Als je niet eens naar links kunt sturen zonder in paniek te raken, heb je op de weg niets te zoeken. Denk er serieus over na of je überhaupt wel geschikt bent om een rijbewijs te halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')