Ik zou maar op de weg letten.quote:Op maandag 9 december 2024 22:28 schreef Astro_boy het volgende:
Ik heb gemerkt dat de knieën van vrouwen minder puntig worden als je naar het Zuiden of het Oosten reist.
Hier zijn we allemaal Harry mensenquote:Op zondag 8 december 2024 21:30 schreef nostra het volgende:
Fokkers die vrouwen bediscussiëren is toch altijd wel genot niveautje Business Class.
Omdat de gemiddelde Nederlandse man tegenwoordig meer in contact is met zijn vrouwelijke kant.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:18 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Een onverwacht succesvol controversieel topic over de vrouwelijkheid van Nederlandse vrouwen.
nieuw deel geopend omdat ik berichten kreeg dat het blijkbaar niet helemaal werkte om een nieuw deel te openen.
Elk fatsoenlijke man denk precies hetzelfde over de vrouw alleen daar hoor je nooit iets over. Ik ben genoeg vrouwen in min leven tegengekomen en het waren er maar weinig die iets te bieden hadden.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:09 schreef Godshand het volgende:
Oost Europese vrouwen zijn niet onderdaniger, ze houden vooral van je geld en willen alles voor doen.
Als jij met 10 miljoen ¤ rond loopt willen de gemiddelde vrouwen hier in Nederland ook alles voor je doen, als je maar het geld laat rollen.
Uiteraard wijzen de vrouwen die zelf 10 miljoen ¤ op de bank hebben jouw keihard af. Dan moet je eerst niet Viesdik zijn en wat interessants te vertellen hebben...
Niemand is bijzonder..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:30 schreef HSG het volgende:
[..]
Elk fatsoenlijke man denk precies hetzelfde over de vrouw alleen daar hoor je nooit iets over. Ik ben genoeg vrouwen in min leven tegengekomen en het waren er maar weinig die iets te bieden hadden.
Vrouwen die lange eisenlijstjes hebben hebben zelf niks te bieden en zijn niet bijzonder.
O? Hoe kom jij aan deze 'wijsheid'?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:09 schreef Godshand het volgende:
Oost Europese vrouwen zijn niet onderdaniger, ze houden vooral van je geld en willen alles voor doen.
Oost-Europese zijn nog wel wat traditioneler voor wat betreft taakverdeling in huis e.d. Als het financieel kan, richten ze zich eerder op het huishouden dan een Nederlandse vrouw, die dan liever gaat voor een "carrière " of wat daar voor door moet gaan. Ze verwachten ook een man en niet een of ander verwijfde soja-vreter. Ook als ze aan de man zijn, blijven ze aandacht besteden aan hun uiterlijk in plaats van dat ze kiezen voor een kort, pittig kapsel, omdat dat zo lekker makkelijk is.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:09 schreef Godshand het volgende:
Als jij met 10 miljoen ¤ rond loopt willen de gemiddelde vrouwen hier in Nederland ook alles voor je doen, als je maar het geld laat rollen.
Uiteraard wijzen de vrouwen die zelf 10 miljoen ¤ op de bank hebben jouw keihard af. Dan moet je eerst niet Viesdik zijn en wat interessants te vertellen hebben...
Het is bijvoorbeeld in Rusland doodnormaal om als vrouw een goede loopbaan te hebben. Ik ken de cijfers niet, maar het aantal deeltijdprinsesjes zal in NL hoger liggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oost-Europese zijn nog wel wat traditioneler voor wat betreft taakverdeling in huis e.d. Als het financieel kan, richten ze zich eerder op het huishouden dan een Nederlandse vrouw, die dan liever gaat voor een "carrière " of wat daar voor door moet gaan. Ze verwachten ook een man en niet een of ander verwijfde soja-vreter. Ook als ze aan de man zijn, blijven ze aandacht besteden aan hun uiterlijk in plaats van dat ze kiezen voor een kort, pittig kapsel, omdat dat zo lekker makkelijk is.
Ja klopt, het probleem met die wijven is wel dat ze een enorme claim op je leggen en niet betrouwbaar of voorspelbaar zijn. In dat opzicht doen Nederlandse vrouwen het veel beter, die hechten meer aan zelfstandigheid/onafhankelijkheid en gelijkheid/vertrouwen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oost-Europese zijn nog wel wat traditioneler voor wat betreft taakverdeling in huis e.d. Als het financieel kan, richten ze zich eerder op het huishouden dan een Nederlandse vrouw, die dan liever gaat voor een "carrière " of wat daar voor door moet gaan. Ze verwachten ook een man en niet een of ander verwijfde soja-vreter. Ook als ze aan de man zijn, blijven ze aandacht besteden aan hun uiterlijk in plaats van dat ze kiezen voor een kort, pittig kapsel, omdat dat zo lekker makkelijk is.
Dat wel. Ze zijn vrouwelijker en dus ook claimeriger. Even de telefoon niet opnemen en het is al gauw 'paniek'. Familie speelt vaak ook een belangrijkere rol.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:45 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja klopt, het probleem met die wijven is wel dat ze een enorme claim op je leggen en niet betrouwbaar of voorspelbaar zijn. In dat opzicht doen Nederlandse vrouwen het veel beter, die hechten meer aan zelfstandigheid/onafhankelijkheid en gelijkheid/vertrouwen.
Hoe kom je toch bij deze ‘wijsheid’?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:45 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja klopt, het probleem met die wijven is wel dat ze een enorme claim op je leggen en niet betrouwbaar of voorspelbaar zijn. In dat opzicht doen Nederlandse vrouwen het veel beter, die hechten meer aan zelfstandigheid/onafhankelijkheid en gelijkheid/vertrouwen.
Nou, gewoon eigen ervaring en wat ik om me heen zie gebeurenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe kom je toch bij deze ‘wijsheid’?
Ik heb andere ervaringen. Sowieso: er is nog wel een groot verschil tussen bv Polen en Russen. Dus het allemaal maar op 1 hoop te gooien…quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, gewoon eigen ervaring en wat ik om me heen zie gebeuren
Nee klopt maar een hoop denken dat wel en dat ze overal recht op hebben of verdienen.quote:
Hoe kom jij dan aan deze 'wijsheid'?quote:Op woensdag 15 januari 2025 00:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sowieso: er is nog wel een groot verschil tussen bv Polen en Russen.
Ik ken best veel Polen en Russen. Is gewoon een andere cultuur. Net zoals Nederlanders en Oostenrijkers anders zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan deze 'wijsheid'?
Waar zouden er geen verschillen zijn?quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan deze 'wijsheid'?
Ik vind zelfs dat dat er los van staat. Ook een onafhankelijke vrouw kan vrouwelijk zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:27 schreef sp3c het volgende:
Ik ken best veel Polen en ik ben het er wel mee eens dat die een stuk minder zelfstandig zijn dan de Nederlandse dames in de regel maar ik zie dat niet per se als meer of minder vrouwelijk
Dat zal er meer mee te maken hebben dat die Russische mannen ergens in Oekraïne naar het front gestuurd zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Al was het maar omdat Russische mannen het vaak laten liggen op dit punt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |