Vaak bij dat soort ongelukkenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik wist wel dat Tom Waes gezopen had.
Ik las het..quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Alles werd een beetje Waesig voor hem?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
"Awel mijnheer, wij vinden dat nie amusant nie he!"
Is met die Ewout he maar heb vorig jaar ook bureau Rotterdam gezien zou denken is daar erg maar deze van bureau Maastricht zijn veel erger snel agressief en onsympathieke agenten.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet ook alleen de Nederlandse politie volgen
Strik zit er al omheenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoi, willen jullie Limbabwe hebben?
Idd.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vaak bij dat soort ongelukken
Dom, heel dom
Dit was 1 van de Google hits toen ik daar op zocht!quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:56 schreef mario390 het volgende:
[..]hoezo weet je dat zij diarrea heeft?
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd.
Maar nu ga ik echt slapen.
Trustequote:Op dinsdag 3 december 2024 21:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd.
Maar nu ga ik echt slapen.
Ja Rotterdam viel nog wel mee. Heb je ook Arnhem gezien?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Is met die Ewout he maar heb vorig jaar ook bureau Rotterdam gezien zou denken is daar erg maar deze van bureau Maastricht zijn veel erger snel agressief en onsympathieke agenten.
Nee Maar ik hoorde al dat die ook niet zo erg was.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja Rotterdam viel nog wel mee. Heb je ook Arnhem gezien?
Schiphol airport ofzo.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |