Ja struisvogelpolitiek, ik zou het niet kunnen, maar ben wel jaloers op degenen die het wel kunnen!quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste. Dat lukt ook niet iedereen
Ondanks dat ik dat zelf niet heb, snap ik dat wel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommigen zullen het stom vinden maar onze honden zijn echt onderdeel van het gezin
Nee is ook echt zo joh! Maak je niet druk om wat sommige mensen misschien zouden kunnen denken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommigen zullen het stom vinden maar onze honden zijn echt onderdeel van het gezin
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee is ook echt zo joh! Maak je niet druk om wat sommige mensen misschien zouden kunnen denken.
Die beestjes hebben echt wel gevoelens en voelen je vaak beter aan dan veel mensen de moeite voor zouden nemen.
Nee joh.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maakt sommige dingen wel wat makkelijkerquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja struisvogelpolitiek, ik zou het niet kunnen, maar ben wel jaloers op degenen die het wel kunnen!
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee joh.
Frasier was ook deel van de familie. Miauw.
Er is een hoop drama, maar ook een hoop liefdequote:Op dinsdag 3 december 2024 21:39 schreef greysbones het volgende:
Wederom
Jullie zijn lief
Dan kan iedereen van alles roepen elke keer over users en DTS
Maar ik ben blij met deze mooie plek en lieve mensen
En zo is het maar netquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er is een hoop drama, maar ook een hoop liefde
quote:
Ik kan boekdelen schrijven over een oude buurman van me wat dat betreft.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maakt sommige dingen wel wat makkelijker
Tijd geleden een vriendelijke oude man ontmoet tijdens een wandeling. Zijn kinderen hadden hem een puppy gegeven omdat hij zo eenzaam was. Hij maakte zich enorm druk om wat er met het beestje moest gebeuren als hij er niet meer was.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:39 schreef 444 het volgende:
Ik hecht me nooit te veel aan beesten.
Ze overleven je helaas nooit.
Als ie maar gelukkig was, dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 3 december 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan boekdelen schrijven over een oude buurman van me wat dat betreft.
In zijn hoofd was zijn leven echt helemaal fantastisch en was hij zo ongeveer de grootste superheld ter wereld die de wildste avonturen beleefde en de llekkerste mokkeltjes neukte waardoor het hem ook totaal niet boeide dat zijn vrouw bij hem weg ging.
Haar 2e kind? Ja dat was zijn vlees en bloed, ook al was ze zwanger toen ze hem leerde kennen.
En ondertussen 's winters met een jas aan en muts op en wasemende adem in de kou in zijn huis met kapotte verwarming Teletext kijken voor alle nieuws in de wereld. Staat iets niet op Teletext, dan is het ook niet gebeurd.
Dat, voetbal en drank waren de 3 belangrijkste dingen in zijn leven, maar in zijn hoofd had hij een ongelooflijk rijk leven waarin hij elk probleem weg wimpelde.
Kan ik zeer zeker over meepraten!quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:39 schreef greysbones het volgende:
Wederom
Jullie zijn lief
Dan kan iedereen van alles roepen elke keer over users en DTS
Maar ik ben blij met deze mooie plek en lieve mensen
Hij hield zichzelf enorm voor de gek om zich maar gelukkig te voelen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als ie maar gelukkig was, dat is het belangrijkste
Living the wild life!quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, thuis, dat was een lange dag. Nu maar eens de wasmachine aan zetten.
Niet op de eco stand
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
En weet je... Elke smiley die post, die post ik met liefde
Ja dat kan anders zijn dan ie laat overkomen...quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij hield zichzelf enorm voor de gek om zich maar gelukkig te voelen.
Of hij dat diep van binnen ook echt was? Ik weet het serieus niet.
Mijn pa maakte zich steeds druk om zijn kat.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijd geleden een vriendelijke oude man ontmoet tijdens een wandeling. Zijn kinderen hadden hem een puppy gegeven omdat hij zo eenzaam was. Hij maakte zich enorm druk om wat er met het beestje moest gebeuren als hij er niet meer was.
Die goeie oude tijd....hij was helder van geest genoeg om te beseffen dat dat een visie door een roze bril is. Het leven vandaag de dag is zo veel makkelijker en eerlijker.
Ik denk dat hij zichzelf voor de gek hield.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat kan anders zijn dan ie laat overkomen...
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:49 schreef 444 het volgende:
[..]
Mijn pa maakte zich steeds druk om zijn kat.
Maar die leefde al jaren niet meer..
"Awel mijnheer, wij vinden dat nie amusant nie he!"quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij bureau Maastricht is de politie niet je vriend he.
Snel beledigd en chagrijnig die agenten die ze volgen.
Je moet ook alleen de Nederlandse politie volgenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij bureau Maastricht is de politie niet je vriend he.
Snel beledigd en chagrijnig die agenten die ze volgen.
Das Belgisch ejquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
"Awel mijnheer, wij vinden dat nie amusant nie he!"
Vaak bij dat soort ongelukkenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik wist wel dat Tom Waes gezopen had.
Ik las het..quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Alles werd een beetje Waesig voor hem?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
"Awel mijnheer, wij vinden dat nie amusant nie he!"
Is met die Ewout he maar heb vorig jaar ook bureau Rotterdam gezien zou denken is daar erg maar deze van bureau Maastricht zijn veel erger snel agressief en onsympathieke agenten.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet ook alleen de Nederlandse politie volgen
Strik zit er al omheenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoi, willen jullie Limbabwe hebben?
Idd.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vaak bij dat soort ongelukken
Dom, heel dom
Dit was 1 van de Google hits toen ik daar op zocht!quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:56 schreef mario390 het volgende:
[..]hoezo weet je dat zij diarrea heeft?
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd.
Maar nu ga ik echt slapen.
Trustequote:Op dinsdag 3 december 2024 21:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd.
Maar nu ga ik echt slapen.
Ja Rotterdam viel nog wel mee. Heb je ook Arnhem gezien?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Is met die Ewout he maar heb vorig jaar ook bureau Rotterdam gezien zou denken is daar erg maar deze van bureau Maastricht zijn veel erger snel agressief en onsympathieke agenten.
Nee Maar ik hoorde al dat die ook niet zo erg was.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja Rotterdam viel nog wel mee. Heb je ook Arnhem gezien?
Schiphol airport ofzo.quote:
quote:
quote:
quote:
De zak van Joosterklaas?quote:
Topquote:
Jijquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, hebben we het ineens over Aziatische dames?
ik ken best wel wat stevige Aziatische damesquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, hebben we het ineens over Aziatische dames?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |