SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
#teamviesdikI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb 4 verschillende bolk-plaatjes voor je gemaakt en je hebt nog nooit op eentje gereageerd.quote:![]()
![]()
Zei mijn vader ook altijdquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denken is voor paarden, die hebben grote hoofden. Aldus mijn pa.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
vor de de het nog niet weten
Marcel Hirscher hat 67 Siege erreicht. 20 Kristallkugeln hat Marcel Hirscher insgesamt gewonnen. Marcel Hirscher ist zweifacher Olympia-Sieger, siebenfacher Weltmeister und vierfacher Vize-Weltmeister.![]()
Ik had een basisschooleraar die dat zei!quote:
Zelfstandig denken moest je vooral niet doen op zijn school.![]()
![]()
Ja kristallen zijn veel te duur en breekbaar om mee te kogelen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:12 schreef mario390 het volgende:
vor de de het nog niet weten
Marcel Hirscher hat 67 Siege erreicht. 20 Kristallkugeln hat Marcel Hirscher insgesamt gewonnen. Marcel Hirscher ist zweifacher Olympia-Sieger, siebenfacher Weltmeister und vierfacher Vize-Weltmeister.![]()
INiet 444quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 4 verschillende bolk-plaatjes voor je gemaakt en je hebt nog nooit op eentje gereageerd.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
444Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
AhaAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
hij heeft dat tuurlijk als oostenrijker gewonnen
maar deze jaar is hij vor nederland gerijden
maar vandaag kruizband af![]()
Carrière misschien voorbijquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:17 schreef mario390 het volgende:
maar vandaag kruizband af![]()
![]()
Oh. Ik had natuurlijk wat anders te doen denk ik.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 4 verschillende bolk-plaatjes voor je gemaakt en je hebt nog nooit op eentje gereageerd.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Bolken?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh. Ik had natuurlijk wat anders te doen denk ik.![]()
Ow rustig aan dan maarquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dagbesteding en het was deze keer echt zwaar genoeg.![]()
Ik heb ze behoorlijk vaak gepost!quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh. Ik had natuurlijk wat anders te doen denk ik.
Maar no worries.![]()
![]()
Das waarquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Teveel prikkels en persoonlijle issues.ai...
![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Teveel prikkels en persoonlijKe issues.![]()
![]()
BleghAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
wat is zij en mooie schatje,obwohl de vorn zit heeft en foutje gemakt met haar blonde
haren, ze hadde nog langer haren![]()
![]()
Ga je weer BB Nederland kijken ?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:28 schreef mario390 het volgende:
wat is zij en mooie schatje,obwohl de vorn zit heeft en foutje gemakt met haar blonde
haren, ze hadde nog langer haren
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een ex-vriendin van me had schildklierproblemen, moest er aan geopereerd worden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgenmiddag controle schildklier.
Ik mag uitslapen![]()
Ai. Heftige ingreep?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin van me had schildklierproblemen, moest er aan geopereerd worden.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-12-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 343 / +97 / +163 / 3095 / 3144
2. FreshFruit / 306 / +122 / +182 / 656 / 756
3. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
4. mario390 / 69 / +48 / +11 / 119 / 166
5. KillemWieft / 49 / +13 / +22 / 79 / 109
6. Dr.Mikey / 40 / +11 / +15 / 169 / 203
7. Pinnenmutske / 32 / +1 / +7 / 443 / 476
8. MizzezAmy / 31 / +1 / +18 / 283 / 308
9. mascara-klodder / 31 / +1 / +4 / 108 / 120
10. sp3c / 30 / +7 / +23 / 35 / 46
11. greysbones / 26 / +19 / +0 / 509 / 523
12. Soury / 22 / +21 / +0 / 90 / 110
13. AardappelSchotel / 22 / +8 / +1 / 366 / 383
14. ToT / 19 / +16 / +1 / 381 / 396
15. gebrokenglas / 18 / +17 / +1 / 407 / 440
16. Puzzie / 18 / +0 / +0 / 56 / 69
17. 444 / 13 / +6 / +2 / 1692 / 1722
18. hemarookworst / 13 / +0 / +13 / 257 / 286
19. Lovely / 11 / +6 / +4 / 630 / 661
20. HappyCharly / 9 / +0 / +8 / 127 / 139SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
kann ik nu niet zeggenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga je weer BB Nederland kijken ?![]()
Als je foto's van de operatie gaat googlen, ga je compleet flippen, wat zij dus ook deed.quote:
Maar achteraf gezien viel het allemaal best nog wel mee.![]()
O. Dat is minderquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:17 schreef mario390 het volgende:
maar vandaag kruizband afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De mijne is te groot.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin van me had schildklierproblemen, moest er aan geopereerd worden.Werewolf
Hey Greys. Hoe is het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat moet je eigenlijk ook nooit doenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je foto's van de operatie gaat googlen, ga je compleet flippen, wat zij dus ook deed.
Maar achteraf gezien viel het allemaal best nog wel mee.![]()
![]()
Mwahquote:
Tis te stil
Jake was naast een hele lieve ook een bijzondere hond
Wist precies wanneer iemand niet lekker in zijn vel zat en kwam dan bij je om te knuffelen
Ik mis hem.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een kennis van me had slokdarmkanker; de slokdarm ÉN hele maag moesten verwijderd worden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat moet je eigenlijk ook nooit doen
Hij wilde totaal niks horen van de dokter en heeft zich ook totaal niet verdiept in de operatie: sleur alles er maar uit wat er uit moet en naderhand hoor ik wel of het gelukt is of niet.
Hij ging dan ook heel relaxt de operatie in!
Heeft helaas wel een half jaar of zo aan problemen gehad naderhand, maar nu gaat alles prima!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah
Tis te stil
Wist precies wanneer iemand niet lekker in zijn vel zat en kwam dan bij je om te knuffelen
Ik mis hem.![]()
![]()
![]()
Dat is dan weer het andere uiterste. Dat lukt ook niet iedereenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kennis van me had slokdarmkanker; de slokdarm ÉN hele maag moesten verwijderd worden.
Hij wilde totaal niks horen van de dokter en heeft zich ook totaal niet verdiept in de operatie: sleur alles er maar uit wat er uit moet en naderhand hoor ik wel of het gelukt is of niet.
Hij ging dan ook heel relaxt de operatie in!
Heeft helaas wel een half jaar of zo aan problemen gehad naderhand, maar nu gaat alles prima!![]()
GREYSBONESquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah
Tis te stil
Ik mis hem.![]()
![]()
![]()
![]()
Sommigen zullen het stom vinden maar onze honden zijn echt onderdeel van het gezinquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Snap ik dat je hem mist.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah
Tis te stil
Ik mis hem.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja struisvogelpolitiek, ik zou het niet kunnen, maar ben wel jaloers op degenen die het wel kunnen!quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste. Dat lukt ook niet iedereen![]()
![]()
![]()
Ondanks dat ik dat zelf niet heb, snap ik dat wel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommigen zullen het stom vinden maar onze honden zijn echt onderdeel van het gezin
+
![]()
![]()
Nee is ook echt zo joh! Maak je niet druk om wat sommige mensen misschien zouden kunnen denken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommigen zullen het stom vinden maar onze honden zijn echt onderdeel van het gezin
Die beestjes hebben echt wel gevoelens en voelen je vaak beter aan dan veel mensen de moeite voor zouden nemen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee is ook echt zo joh! Maak je niet druk om wat sommige mensen misschien zouden kunnen denken.
Die beestjes hebben echt wel gevoelens en voelen je vaak beter aan dan veel mensen de moeite voor zouden nemen.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Cold as iceAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nee joh.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Frasier was ook deel van de familie. Miauw.Werewolf
Maakt sommige dingen wel wat makkelijkerquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja struisvogelpolitiek, ik zou het niet kunnen, maar ben wel jaloers op degenen die het wel kunnen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee joh.
Frasier was ook deel van de familie. Miauw.![]()
![]()
Ik hecht me nooit te veel aan beesten.
Ze overleven je helaas nooit.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Wederom
Jullie zijn lief
Dan kan iedereen van alles roepen elke keer over users en DTS
Maar ik ben blij met deze mooie plek en lieve mensenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel triest altijd..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Er is een hoop drama, maar ook een hoop liefdequote:Op dinsdag 3 december 2024 21:39 schreef greysbones het volgende:
Wederom
Jullie zijn lief
Maar ik ben blij met deze mooie plek en lieve mensen![]()
![]()
En zo is het maar netquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er is een hoop drama, maar ook een hoop liefde
![]()
![]()
DroombolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
HeehooAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik kan boekdelen schrijven over een oude buurman van me wat dat betreft.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maakt sommige dingen wel wat makkelijker
In zijn hoofd was zijn leven echt helemaal fantastisch en was hij zo ongeveer de grootste superheld ter wereld die de wildste avonturen beleefde en de llekkerste mokkeltjes neukte waardoor het hem ook totaal niet boeide dat zijn vrouw bij hem weg ging.
Haar 2e kind? Ja dat was zijn vlees en bloed, ook al was ze zwanger toen ze hem leerde kennen.
En ondertussen 's winters met een jas aan en muts op en wasemende adem in de kou in zijn huis met kapotte verwarming Teletext kijken voor alle nieuws in de wereld. Staat iets niet op Teletext, dan is het ook niet gebeurd.
Dat, voetbal en drank waren de 3 belangrijkste dingen in zijn leven, maar in zijn hoofd had hij een ongelooflijk rijk leven waarin hij elk probleem weg wimpelde.![]()
Tijd geleden een vriendelijke oude man ontmoet tijdens een wandeling. Zijn kinderen hadden hem een puppy gegeven omdat hij zo eenzaam was. Hij maakte zich enorm druk om wat er met het beestje moest gebeuren als hij er niet meer was.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:39 schreef 444 het volgende:
Ik hecht me nooit te veel aan beesten.
Ze overleven je helaas nooit.
Die goeie oude tijd....hij was helder van geest genoeg om te beseffen dat dat een visie door een roze bril is. Het leven vandaag de dag is zo veel makkelijker en eerlijker.![]()
Als ie maar gelukkig was, dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 3 december 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan boekdelen schrijven over een oude buurman van me wat dat betreft.
In zijn hoofd was zijn leven echt helemaal fantastisch en was hij zo ongeveer de grootste superheld ter wereld die de wildste avonturen beleefde en de llekkerste mokkeltjes neukte waardoor het hem ook totaal niet boeide dat zijn vrouw bij hem weg ging.
Haar 2e kind? Ja dat was zijn vlees en bloed, ook al was ze zwanger toen ze hem leerde kennen.
En ondertussen 's winters met een jas aan en muts op en wasemende adem in de kou in zijn huis met kapotte verwarming Teletext kijken voor alle nieuws in de wereld. Staat iets niet op Teletext, dan is het ook niet gebeurd.
Dat, voetbal en drank waren de 3 belangrijkste dingen in zijn leven, maar in zijn hoofd had hij een ongelooflijk rijk leven waarin hij elk probleem weg wimpelde.![]()
![]()
Kan ik zeer zeker over meepraten!quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:39 schreef greysbones het volgende:
Wederom
Jullie zijn lief
Maar ik ben blij met deze mooie plek en lieve mensen![]()
![]()
![]()
Zo, thuis, dat was een lange dag. Nu maar eens de wasmachine aan zetten.
Niet op de eco stand
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hij hield zichzelf enorm voor de gek om zich maar gelukkig te voelen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als ie maar gelukkig was, dat is het belangrijkste
Of hij dat diep van binnen ook echt was? Ik weet het serieus niet.![]()
Living the wild life!quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, thuis, dat was een lange dag. Nu maar eens de wasmachine aan zetten.
Niet op de eco stand![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
En weet je... Elke smiley die post, die post ik met liefde![]()
![]()
![]()
Ja dat kan anders zijn dan ie laat overkomen...quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij hield zichzelf enorm voor de gek om zich maar gelukkig te voelen.
Of hij dat diep van binnen ook echt was? Ik weet het serieus niet.![]()
Mijn pa maakte zich steeds druk om zijn kat.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijd geleden een vriendelijke oude man ontmoet tijdens een wandeling. Zijn kinderen hadden hem een puppy gegeven omdat hij zo eenzaam was. Hij maakte zich enorm druk om wat er met het beestje moest gebeuren als hij er niet meer was.
Die goeie oude tijd....hij was helder van geest genoeg om te beseffen dat dat een visie door een roze bril is. Het leven vandaag de dag is zo veel makkelijker en eerlijker.
Maar die leefde al jaren niet meer..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik denk dat hij zichzelf voor de gek hield.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat kan anders zijn dan ie laat overkomen...
- Hij heeft een vakantie gespendeerd bij die ene cowboy acteur....niet John Wayne maar die ene andere.....en hij is nu burgemeester van....House at sea.
- Hij heeft drank gesmokkeld over de Mexicaanse grens door een tunnel onder de muur door. (Dit was vele jaren voor Trump overigens!)
- Hij heeft bij de douane gewerkt en heeft horloges gesmokkeld en nam steekpenningen in natura aan die hij weer doorverkocht (Verse bloemen enzo die zouden verwelken als het papierwerk te lang duurde.)
- Hij heeft bij de belastingdienst gewerkt maar is naar de plantsoendienst overgebracht omdat hij door zijn feilloze geheugen te gevaarlijk was want hij onthield elk detail van elk document wat hij onder ogen kreeg.
- Hij had laatst een barones geneukt die in zijn stamcafé was gekomen. (De barkeeper zei dat dat de grootste onzin was.)
- Hij heeft de op 1 na hoogste berg van Europa beklommen, maar weet de naam er niet meer van.
- Hij is bij de opnames van Conan geweest en heeft foto's van Arnold Schwarzenegger gemaakt. Dat album ligt op zolder, maar hij heeft geen zin om de moeite te nemen om het op te gaan zoeken.
enz enz enz enz.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:49 schreef 444 het volgende:
[..]
Mijn pa maakte zich steeds druk om zijn kat.
Maar die leefde al jaren niet meer..![]()
![]()
Bij bureau Maastricht is de politie niet je vriend he.
Snel beledigd en chagrijnig die agenten die ze volgen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
"Awel mijnheer, wij vinden dat nie amusant nie he!"quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Snel beledigd en chagrijnig die agenten die ze volgen.![]()
Je moet ook alleen de Nederlandse politie volgenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Snel beledigd en chagrijnig die agenten die ze volgen.![]()
![]()
Das Belgisch ejquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
"Awel mijnheer, wij vinden dat nie amusant nie he!"![]()
![]()
Vaak bij dat soort ongelukkenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik wist wel dat Tom Waes gezopen had.
Dom, heel dom![]()
Ik las het..quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik wist wel dat Tom Waes gezopen had.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Alles werd een beetje Waesig voor hem?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik wist wel dat Tom Waes gezopen had.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
"Awel mijnheer, wij vinden dat nie amusant nie he!"Is met die Ewout he maar heb vorig jaar ook bureau Rotterdam gezien zou denken is daar erg maar deze van bureau Maastricht zijn veel erger snel agressief en onsympathieke agenten.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet ook alleen de Nederlandse politie volgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Strik zit er al omheenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoi, willen jullie Limbabwe hebben?![]()
![]()
Idd.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vaak bij dat soort ongelukken
Dom, heel dom
Maar nu ga ik echt slapen.Werewolf
Dit was 1 van de Google hits toen ik daar op zocht!quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:56 schreef mario390 het volgende:
[..]hoezo weet je dat zij diarrea heeft?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd.
Maar nu ga ik echt slapen.Meur ze!
![]()
Trustequote:Op dinsdag 3 december 2024 21:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd.
Maar nu ga ik echt slapen.![]()
![]()
![]()
Die serie over Schiphol is ook wel wat..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja Rotterdam viel nog wel mee. Heb je ook Arnhem gezien?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Is met die Ewout he maar heb vorig jaar ook bureau Rotterdam gezien zou denken is daar erg maar deze van bureau Maastricht zijn veel erger snel agressief en onsympathieke agenten.![]()
Nee Maar ik hoorde al dat die ook niet zo erg was.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja Rotterdam viel nog wel mee. Heb je ook Arnhem gezien?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Schiphol airport ofzo.quote:
Was op videoland volgens mij.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
EuropapaAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:
quote:
De zak van Joosterklaas?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Klein maar fijnAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
ZzAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Topquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Jijquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, hebben we het ineens over Aziatische dames?
Je never wok uloonAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
UloonAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Eh loonAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
ik ken best wel wat stevige Aziatische damesquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, hebben we het ineens over Aziatische dames?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Eva en Adam..quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik ook!quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ken best wel wat stevige Aziatische dames![]()
![]()
Van die toverbal?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeker daar toevallig verzekerd (geweest)?![]()
![]()
oh dat heb ik niet gelukkigquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Bloedirritante reclame die veel te vaak voorbij komt op Youtube.Uw ADH vitamine Worst
Oh..quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Bloedirritante reclame die veel te vaak voorbij komt op Youtube.
Die zie ik nooit
Wel dekbedden en kachelachtige dingen
Zou youtube denken dat ik t koud heb♡♡♡♡![]()
17daysAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Geen idee hoe die dat zou moeten weten...quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh..
Die zie ik nooit
Zou youtube denken dat ik t koud heb![]()
![]()
Wel op je computer?quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat heb ik niet niet op m'n tv aan het werken gekregen.![]()
nee reclame op youtube, dankzij de neef Ad van Blokkerquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee reclame op youtube, dankzij de neef Ad van Blokker![]()
![]()
niks met eten en drinken en slaapcomfort?quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh..
Die zie ik nooit
Zou youtube denken dat ik t koud hebUw ADH vitamine Worst
Als je uitzondering voor FOK! website maaktquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh....op FOK! mag dat niet echt besproken worden, toch?![]()
![]()
Hoe danquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen idee hoe die dat zou moeten weten...
♡♡♡♡![]()
Princequote:
Helaas nietquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niks met eten en drinken en slaapcomfort?♡♡♡♡![]()
The artistquote:
Er is meer dan Google.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nahquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:16 schreef mario390 het volgende:
houd met me de duimen bitte![]()
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
👍quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:16 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:16 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nog steeds JustinKquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik weet nu niet meer wie je bent![]()
Bestaat dat nogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow daar valt wel een hele nieuwe topicreeks van te maken!quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Heb je deze al een geshopt @:TOT![]()
[ afbeelding ]Zeker nu met het gerommel in Zuid Korea!
![]()
![]()
nog steeds justinK haags en al die anderequote:Op dinsdag 3 december 2024 22:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik weet nu niet meer wie je bent![]()
![]()
ik weet niet of het lukt om 11 keer te spuiten op een dagquote:Uw ADH vitamine Worst
Alwel tien jaarquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tot er poeder uitkomtquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik weet niet of het lukt om 11 keer te spuiten op een dag![]()
Okequote:Op dinsdag 3 december 2024 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik weet niet of het lukt om 11 keer te spuiten op een dag♡♡♡♡![]()
Ik ben ze ALLEMAALquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
En ook nog Haags en wie weet ook nog speklap aeque en wie nog meer![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
En ook nog Haags en wie weet ook nog speklap aeque en wie nog meer![]()
Spekkie?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja dit dus .quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
nog steeds justinK haags en al die andere
Verwarrend en vervelend♡♡♡♡![]()
Opgericht
25 september 2008They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jouw onderschrift zegt dat je altijd de waarheid spreektquote:
Dus dan moet ik maar aannemen dat je al die mensen bent he♡♡♡♡![]()
Jaquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ow ik dacht jouw onderschriftquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jouw onderschrift zegt dat je altijd de waarheid spreekt
Dus dan moet ik maar aannemen dat je al die mensen bent he![]()
![]()
dat zegt Hooidraad he ..... weet jij of hij het goed heeft?quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jouw onderschrift zegt dat je altijd de waarheid spreekt
Dus dan moet ik maar aannemen dat je al die mensen bent he![]()
@Hooidraad spreekt altijd de waarheidquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:24 schreef maily het volgende:
[..]
dat zegt hooidraad he ..... weet jij of hij het goed heeft?![]()
HaagsgodThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: