Niet te veel in het wilde weg klikkenquote:
Maar waarom dan niet? Wat kan er dan gebeuren?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet te veel in het wilde weg klikken
quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dat snap ik dan ook weer![]()
Kan ook maar een half uur van die shit aan per dag![]()
Weet je wat ik fokking irritant vind.. bij YT, als je op een thumbnail te hoog klikt, krijg je één of andere waarschuwing over commercieel product in filmpje ofzo (als dat er in zit) .. dat is al fucking irritant, maar als je dan in je browser op terug klikt...
Krijg je weer nieuwe suggesties en is dat filmpje wat je mis klikte verdwenen
Daar hadden we het over, je sterft er niet aan maar is wel irritantquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet? Wat kan er dan gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
T is wel freaky soms,
echt dude![]()
![]()
![]()
Hij had gewoon een snackie bewaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
T is wel freaky soms,
echt dude![]()
![]()
![]()
Tsss beetje vader had hem een Pardon gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Gewoon ff paar keer misklikken en je zit zo weer in een andere wereldquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
Ik hoop dat ik nu niet mee van dit in mijn algoritme krijg
Ja en counteren met lieve konijntjes video'squote:Op dinsdag 3 december 2024 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon ff paar keer misklikken en je zit zo weer in een andere wereld
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en counteren met lieve konijntjes video's
Bekijk deze YouTube-video
Dat is toch ook de wens in NLquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Conventie van Bern heeft besloten dat je de wolf eerder mag afschieten.
Wat beslissen we eigenlijk nog zelf?
Dat is bijzaak.quote:
Uh, we mogen het wel? Kunnen als NL beslissen dat we niet afschieten.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is bijzaak.
Het gaat mij om het feit dat we dat niet zelf mogen beslissen.
Wij gingen ze toch eerst zenderen?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Conventie van Bern heeft besloten dat je de wolf eerder mag afschieten.
Wat beslissen we eigenlijk nog zelf?
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar.. Ik heb een vers bedje ... en ga er met plezier in
Biatlon op iedere kalenderdagquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:45 schreef pullup het volgende:
Wat zou die nu gaan doen dan?![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)kalender-is-compleet
Het staat gewoon in dat artikel zie ik nuquote:
Waarom is ie niet goed?quote:
Ik houd het wel bij treintjes als hobby.quote:
Die zijn ook gevaarlijkquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij treintjes als hobby.
Alleen voor je bankrekening.quote:
En als ie nou over je vingersvleugels rijdt?quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen voor je bankrekening.
Niks dat de dierenarts niet kan oplossen neem ik aanquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als ie nou over je vingersvleugels rijdt?
Dat is te hopen jaquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks dat de dierenarts niet kan oplossen neem ik aan
Met een goed uitgedacht en goed gebouwd spoort waar rekening met het personeel is gehouden moet het met lichamelijke problemen wel meevallen lijkt mequote:
Nou ja, kijk. Dat zeg jij he, maar jij zou ook zo het spoor ophoppen. En voor je het weet, snorhoren of staart wegquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een goed uitgedacht en goed gebouwd spoort waar rekening met het personeel is gehouden moet het met lichamelijke problemen wel meevallen lijkt me
Daarom ben ik ook met speelgoed wagentjes gaan spelen al hobby. Leek mij en mijn huisarts wel zo veilig als het vanaf een veilig afstand gebeurdequote:Op dinsdag 3 december 2024 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, kijk. Dat zeg jij he, maar jij zou ook zo het spoor ophoppen. En voor je het weet, snorhoren of staart weg
Dan loop jij dus precies evenveel gevaar als SBEquote:Op dinsdag 3 december 2024 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook met speelgoed wagentjes gaan spelen al hobby. Leek mij en mijn huisarts wel zo veilig als het vanaf een veilig afstand gebeurde![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en counteren met lieve konijntjes video's
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb dit jaar wel dik 3 maanden met een knieband om gelopen en 2 keer mijn knie verrekt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan loop jij dus precies evenveel gevaar als SBE
Wat is luisteren naar?quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar wel dik 3 maanden met een knieband om gelopen en 2 keer mijn knie verrekt.![]()
Had ik maar beter geluisterd naar mijn huisarts
Geen idee?quote:
Waarom verrek je je knie dan ook he?quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar wel dik 3 maanden met een knieband om gelopen en 2 keer mijn knie verrekt.![]()
Had ik maar beter geluisterd naar mijn huisarts
Iets met een verrekte mongool en rempunten en zulksquote:Op dinsdag 3 december 2024 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom verrek je je knie dan ook he?
Niet meer doen danquote:Op dinsdag 3 december 2024 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets met een verrekte mongool en rempunten en zulks
Ik heb deze post uitgeprint en zal hem aan mijn baas voorleggen, dat zal hem leren!quote:
Zeg maar dat we anders langskomen met 22ton kraaienpoten oid.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb deze post uitgeprint en zal hem aan mijn baas voorleggen, dat zal hem leren!
En een badeend met zijn parkiet.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg maar dat we anders langskomen met 22ton kraaienpoten oid.
Ik ging alleen wat banden slopen,quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een badeend met zijn parkiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |