Niet te veel in het wilde weg klikkenquote:
Maar waarom dan niet? Wat kan er dan gebeuren?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet te veel in het wilde weg klikken
quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dat snap ik dan ook weer![]()
Kan ook maar een half uur van die shit aan per dag![]()
Weet je wat ik fokking irritant vind.. bij YT, als je op een thumbnail te hoog klikt, krijg je één of andere waarschuwing over commercieel product in filmpje ofzo (als dat er in zit) .. dat is al fucking irritant, maar als je dan in je browser op terug klikt...
Krijg je weer nieuwe suggesties en is dat filmpje wat je mis klikte verdwenen
Daar hadden we het over, je sterft er niet aan maar is wel irritantquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet? Wat kan er dan gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
T is wel freaky soms,
echt dude![]()
![]()
![]()
Hij had gewoon een snackie bewaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
T is wel freaky soms,
echt dude![]()
![]()
![]()
Tsss beetje vader had hem een Pardon gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Gewoon ff paar keer misklikken en je zit zo weer in een andere wereldquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
Ik hoop dat ik nu niet mee van dit in mijn algoritme krijg
Ja en counteren met lieve konijntjes video'squote:Op dinsdag 3 december 2024 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon ff paar keer misklikken en je zit zo weer in een andere wereld
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en counteren met lieve konijntjes video's
Bekijk deze YouTube-video
Dat is toch ook de wens in NLquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Conventie van Bern heeft besloten dat je de wolf eerder mag afschieten.
Wat beslissen we eigenlijk nog zelf?
Dat is bijzaak.quote:
Uh, we mogen het wel? Kunnen als NL beslissen dat we niet afschieten.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is bijzaak.
Het gaat mij om het feit dat we dat niet zelf mogen beslissen.
Wij gingen ze toch eerst zenderen?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Conventie van Bern heeft besloten dat je de wolf eerder mag afschieten.
Wat beslissen we eigenlijk nog zelf?
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar.. Ik heb een vers bedje ... en ga er met plezier in
Biatlon op iedere kalenderdagquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:45 schreef pullup het volgende:
Wat zou die nu gaan doen dan?![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)kalender-is-compleet
Het staat gewoon in dat artikel zie ik nuquote:
Waarom is ie niet goed?quote:
Ik houd het wel bij treintjes als hobby.quote:
Die zijn ook gevaarlijkquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij treintjes als hobby.
Alleen voor je bankrekening.quote:
En als ie nou over je vingersvleugels rijdt?quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen voor je bankrekening.
Niks dat de dierenarts niet kan oplossen neem ik aanquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als ie nou over je vingersvleugels rijdt?
Dat is te hopen jaquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks dat de dierenarts niet kan oplossen neem ik aan
Met een goed uitgedacht en goed gebouwd spoort waar rekening met het personeel is gehouden moet het met lichamelijke problemen wel meevallen lijkt mequote:
Nou ja, kijk. Dat zeg jij he, maar jij zou ook zo het spoor ophoppen. En voor je het weet, snorhoren of staart wegquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een goed uitgedacht en goed gebouwd spoort waar rekening met het personeel is gehouden moet het met lichamelijke problemen wel meevallen lijkt me
Daarom ben ik ook met speelgoed wagentjes gaan spelen al hobby. Leek mij en mijn huisarts wel zo veilig als het vanaf een veilig afstand gebeurdequote:Op dinsdag 3 december 2024 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, kijk. Dat zeg jij he, maar jij zou ook zo het spoor ophoppen. En voor je het weet, snorhoren of staart weg
Dan loop jij dus precies evenveel gevaar als SBEquote:Op dinsdag 3 december 2024 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook met speelgoed wagentjes gaan spelen al hobby. Leek mij en mijn huisarts wel zo veilig als het vanaf een veilig afstand gebeurde![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en counteren met lieve konijntjes video's
Ik heb dit jaar wel dik 3 maanden met een knieband om gelopen en 2 keer mijn knie verrekt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan loop jij dus precies evenveel gevaar als SBE
Wat is luisteren naar?quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar wel dik 3 maanden met een knieband om gelopen en 2 keer mijn knie verrekt.![]()
Had ik maar beter geluisterd naar mijn huisarts
Geen idee?quote:
Waarom verrek je je knie dan ook he?quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar wel dik 3 maanden met een knieband om gelopen en 2 keer mijn knie verrekt.![]()
Had ik maar beter geluisterd naar mijn huisarts
Iets met een verrekte mongool en rempunten en zulksquote:Op dinsdag 3 december 2024 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom verrek je je knie dan ook he?
Niet meer doen danquote:Op dinsdag 3 december 2024 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets met een verrekte mongool en rempunten en zulks
Ik heb deze post uitgeprint en zal hem aan mijn baas voorleggen, dat zal hem leren!quote:
Zeg maar dat we anders langskomen met 22ton kraaienpoten oid.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb deze post uitgeprint en zal hem aan mijn baas voorleggen, dat zal hem leren!
En een badeend met zijn parkiet.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg maar dat we anders langskomen met 22ton kraaienpoten oid.
Ik ging alleen wat banden slopen,quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een badeend met zijn parkiet.
Want M4X zal dan ook wel stoppen, als al niet eerder..quote:Op woensdag 4 december 2024 07:01 schreef pullup het volgende:
Geen rondjes op Zandvoort meer vanaf 2026 @:chufi
https://nos.nl/artikel/25(...)a-2026-uit-zandvoort
Ik vermoed ook wel dat hij er dan ondertussen klaar mee isquote:Op woensdag 4 december 2024 07:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Want M4X zal dan ook wel stoppen, als al niet eerder..
Zeker als de FIA zo door blijft gaan ...quote:Op woensdag 4 december 2024 09:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vermoed ook wel dat hij er dan ondertussen klaar mee is
quote:Op woensdag 4 december 2024 07:01 schreef pullup het volgende:
Geen rondjes op Zandvoort meer vanaf 2026 @:chufi
https://nos.nl/artikel/25(...)a-2026-uit-zandvoort
quote:
Naja dan komt er wel nog een race in een of ander poeprijk olie land bijquote:
Kan iedereen mooi daar kijkenquote:Op woensdag 4 december 2024 10:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja dan komt er wel nog een race in een of ander poeprijk olie land bij
Ja precies, genoeg mensen die het heel erg leuk vinden maar er is hier wel wat weinig ruimte jammer genoegquote:Op woensdag 4 december 2024 10:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan iedereen mooi daar kijken![]()
Nee hoor , ik heb helemaal niets met dat racegebeuren maar ieder zijn pleziertjes natuurlijk
Dat laatste sowiesoquote:Op woensdag 4 december 2024 10:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja precies, genoeg mensen die het heel erg leuk vinden maar er is hier wel wat weinig ruimte jammer genoeg
Vond het al heel knap dat ze iedereen redelijk goed daarheen en weer terug wisten te krijgenquote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Vond het al heel knap dat ze iedereen redelijk goed daarheen en weer terug wisten te krijgen
Was altijd al een mooie rij hier op Adam Centraal met veel ingezette regelneven
De tijd vliegt! Nog een paar weken en het is weer januariquote:Op woensdag 4 december 2024 12:25 schreef espri het volgende:
[..]
Hoi puzzie![]()
Klopt en tijd gaat hard dus dacht, laat ik weer eens komen kijken.
Oeffffff RUSTAAAGGGHHHHquote:Op woensdag 4 december 2024 12:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De tijd vliegt! Nog een paar weken en het is weer januari
Ik ben haske rustag , december is juist zo druk altijdquote:
Ja joh, vandaag manlief jarig, ik dinsdag, zoon afgelopen week, kerst voor de deur…..ben moeeeeeeequote:Op woensdag 4 december 2024 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben haske rustag , december is juist zo druk altijd
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 4 december 2024 12:28 schreef espri het volgende:
[..]
Ja joh, vandaag manlief jarig, ik dinsdag, zoon afgelopen week, kerst voor de deur…..ben moeeeeeee
Dankjewel.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
![]()
nou ja dat verder idd. Kerst , zelf jarig , oud/nieuw , moeder wordt volgende geopereerd aan staar ,.. druk druk
De 30e , gelukkig stelt de staaroperatie niet veel voor zei mijn moeder, daar ga ik dan maar vanuitquote:Op woensdag 4 december 2024 12:31 schreef espri het volgende:
[..]
Dankjewel.
Wanneer ben jij jarig?
Sterkte alvast voor je moeder.
Gelukkig dat ze er ook zo naar kijkt dan.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De 30e , gelukkig stelt de staaroperatie niet veel voor zei mijn moeder, daar ga ik dan maar vanuit
Ik vier het ook al jaren nietquote:Op woensdag 4 december 2024 12:35 schreef espri het volgende:
[..]
Gelukkig dat ze er ook zo naar kijkt dan.
Toch mooi dat ze zoveel kunnen hè?
En jij ook een lekkere datum voor je verjaardag dus, ik vier het al jaren niet meer, lekker rustig
Precies, vroeger was het leuk en belangrijk voor de kinderen, nu weten ze dat we het niet meer doen.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vier het ook al jaren niet![]()
December is een drukke maand
Begrijpelijkquote:Op woensdag 4 december 2024 12:38 schreef espri het volgende:
[..]
Precies, vroeger was het leuk en belangrijk voor de kinderen, nu weten ze dat we het niet meer doen.
Ja dat schijnt erg mee te vallen. Mijn moeder is zelf niet meer mobiel (alleen via rolstoel) en heeft kanker en die mag van de oncoloog gewoon nog die operatie gaan laten uitvoeren. Dus het zal wel meevallen. Bent volgens mij vooral als je mee gaat wel 2,5u kwijt.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De 30e , gelukkig stelt de staaroperatie niet veel voor zei mijn moeder, daar ga ik dan maar vanuit
Ik ga sowieso niet meequote:Op woensdag 4 december 2024 14:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat schijnt erg mee te vallen. Mijn moeder is zelf niet meer mobiel (alleen via rolstoel) en heeft kanker en die mag van de oncoloog gewoon nog die operatie gaan laten uitvoeren. Dus het zal wel meevallen. Bent volgens mij vooral als je mee gaat wel 2,5u kwijt.
Ah okay, dan komt t vast goed met derquote:Op woensdag 4 december 2024 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet mee![]()
Ik woon te ver weg om ff langs te komen.
Dat sowieso , jouw moeder is er erger aan toe , sterktequote:Op woensdag 4 december 2024 14:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah okay, dan komt t vast goed met der
Tnx!, het is wat het isquote:Op woensdag 4 december 2024 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat sowieso , jouw moeder is er erger aan toe , sterkte
quote:Op woensdag 4 december 2024 14:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx!, het is wat het is
Zin in oliebollen. Denk mijn dochter zo even laten fietsen naar de oliebollen kraam
Ook zo'n bofkontenfamiliequote:Op woensdag 4 december 2024 12:28 schreef espri het volgende:
[..]
Ja joh, vandaag manlief jarig, ik dinsdag, zoon afgelopen week, kerst voor de deur…..ben moeeeeeee
Feli met manlief.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:28 schreef espri het volgende:
[..]
Ga je aan DerRabbit familie beginnen jaquote:
Cheapskates zijn hetquote:Op woensdag 4 december 2024 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je aan DerRabbit familie beginnen ja
Ik kan het beamenquote:Op woensdag 4 december 2024 12:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
+ dat mijn andere afwijkingen gecorrigeerd zijn door nieuwe lenzen , zodat ik geen jampotten meer hoefquote:
Dat is wel fijn iddquote:Op woensdag 4 december 2024 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
+ dat mijn andere afwijkingen gecorrigeerd zijn door nieuwe lenzen , zodat ik geen jampotten meer hoef
Die waggelen beter dan ik.quote:
Kunnen we niet beter een paar wieltjes onder jou plaatsen?quote:Op woensdag 4 december 2024 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die waggelen beter dan ik.
En zeker ook een touwtje door mijn snavel om mij voort te trekken.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter een paar wieltjes onder jou plaatsen?
En treinrailsquote:Op woensdag 4 december 2024 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter een paar wieltjes onder jou plaatsen?
Morgen regenquote:
Ik ging hem ergens anders doen, maar okequote:Op woensdag 4 december 2024 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En zeker ook een touwtje door mijn snavel om mij voort te trekken.
1. Voordat je zelfs YT opent.. moet je je muis op de allerlaagste snelheid zetten, belangrijk !quote:
Jij stelt voor beter onvoorzichtig te werk te gaan?quote:Op woensdag 4 december 2024 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat weten wil?![]()
Omgquote:Op woensdag 4 december 2024 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En zeker ook een touwtje door mijn snavel om mij voort te trekken.
*kijktquote:Op woensdag 4 december 2024 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
1. Voordat je zelfs YT opent.. moet je je muis op de allerlaagste snelheid zetten, belangrijk !
Maar...ik weet vooraf mijn route nooitquote:Op woensdag 4 december 2024 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
2. Bepaal de route die je gaat afleggen vanaf je startpunt, liefst eerst op papier
Ai! Nog steeds mogelijk, maar.. nu ga je naar dangerlevel 73 !! Indien je daartoe bereid bent.. kun je naar punt 3 !quote:Op woensdag 4 december 2024 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Maar...ik weet vooraf mijn route nooit
Dat niet,quote:Op woensdag 4 december 2024 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Jij stelt voor beter onvoorzichtig te werk te gaan?
Living on the edgequote:Op woensdag 4 december 2024 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ai! Nog steeds mogelijk, maar.. nu ga je naar dangerlevel 73 !! Indien je daartoe bereid bent.. kun je naar punt 3 !
Ok, je bent gewaarschuwd!quote:Op woensdag 4 december 2024 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Living on the edge
Kom maar op met punt 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 4 december 2024 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok, je bent gewaarschuwd!
Om veiligheidsredenen verborgen.Ik neem mijn woorden terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine klikjes en niet langer dan een kwartier gebruikenquote:
Da's een kwartier per uur?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Kleine klikjes en niet langer dan een kwartier gebruiken
He, het stond er niet bij, dan ga ik uit van de meest gunstige omstandighedenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Man3 Zalig zijn de onwetende.
Heb je nu alweer de sc gemold?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
He, het stond er niet bij, dan ga ik uit van de meest gunstige omstandigheden
Nee, jij danquote:Op woensdag 4 december 2024 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je nu alweer de sc gemold?
Ja maar ik heb een excuus.quote:
Vertelquote:Op woensdag 4 december 2024 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een excuus.
quote:
Ik kom er de rest van de dag niet meer uitquote:
Nou wij ook niet, eerst dokter en daarna boodschappen in de wind en zeikregen, vind het mooi geweest.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom er de rest van de dag niet meer uitBrrr
quote:Op donderdag 5 december 2024 16:01 schreef Lovely het volgende:
Hallo
Ja is niet veel aan nu om buiten te zijn brr..
Pak een stapel kranten,quote:
Pciesquote:
Die hadden wij maar geeft niet echt de warmte voor de hele kamer, blij dat we het niet meer hebbenquote:
Ok dat is 'off the table' danquote:Op donderdag 5 december 2024 18:11 schreef espri het volgende:
[..]
Die hadden wij maar geeft niet echt de warmte voor de hele kamer, blij dat we het niet meer hebben
Jeej jij ook.quote:
Welke is het? Weer een rampenfilm?quote:Op donderdag 5 december 2024 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
Wow wat is de film die ik nu kijk slecht![]()
![]()
Toevallig een rampenfilm ja,quote:Op donderdag 5 december 2024 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke is het? Weer een rampenfilm?
Gna gna , slechte rampenfilms zijn soms heerlijkquote:Op donderdag 5 december 2024 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toevallig een rampenfilm ja,
krijgt een 2,3 op IMDB
https://www.imdb.com/titl(...)in_0_q_ice%2520storm
Was geen toevallige gokquote:Op donderdag 5 december 2024 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toevallig een rampenfilm ja,
krijgt een 2,3 op IMDB
https://www.imdb.com/titl(...)in_0_q_ice%2520storm
Soms ja, maar dit is te slecht, gewoon echt triestquote:Op donderdag 5 december 2024 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gna gna , slechte rampenfilms zijn soms heerlijk
Ik heb het koud dus geef mij die sokken maarquote:Op donderdag 5 december 2024 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Jeej jij ook.Dat je maar veel snoepgoed mag krijgen en geen sokken
quote:Op donderdag 5 december 2024 18:39 schreef espri het volgende:
Eerst maar eens een hete douche gaan nemen, word ik ook vast warm van, latersssssss
Bizar.. ik kreeg net ook zoiets in mijn tijdlijnquote:Op donderdag 5 december 2024 18:40 schreef pullup het volgende:
Ik heb medelijden met dat zwarte team![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die kunnen beter op de bank blijven zitten
Haha das grappigquote:Op donderdag 5 december 2024 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ x ]
Doet me aan avatar denben LD
Die hebben vast met heel veel verlorenquote:Op donderdag 5 december 2024 18:40 schreef pullup het volgende:
Ik heb medelijden met dat zwarte team![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die kunnen beter op de bank blijven zitten
Prachtigquote:Op donderdag 5 december 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit is de jouwe volgens mij:
[ x ]
Geen lol meer aan zo
Hoe zou jij het vinden als de tegenpartij mensen in hun boot zetten met vier armen?quote:
Zoiets is hetquote:Op donderdag 5 december 2024 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als de tegenpartij mensen in hun boot zetten met vier armen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 december 2024 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoiets is hetWe hebben wel eens lopen fantaseren of we. Chimpansees of Orang Oetans zouden kunnen leren roeien
Oh wow,maar die klop ik zelf nogquote:Op donderdag 5 december 2024 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk het ook!quote:
This chimpanzee without hair looks like it's on steroidsquote:Op donderdag 5 december 2024 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk het ook!
Maar je hebt wel een punt.. als je ze de techniek goed kan leren.... die beesten zijn bere ape sterk.
Hij is wel heftig deze keer zegquote:
Heb je het iig niet meer koudquote:Op donderdag 5 december 2024 19:08 schreef espri het volgende:
[..]
Prachtig, gaan we in mei naar toe.
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je het iig niet meer koud
Verwennerijquote:Op donderdag 5 december 2024 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
Sinterklaasdiner van chef Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk, lekker van genietenquote:Op donderdag 5 december 2024 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Nou heftig niet echt maar hij houdt al wat dagen stand ..quote:
Met de boot neem ik aanquote:Op donderdag 5 december 2024 19:08 schreef espri het volgende:
[..]
Prachtig, gaan we in mei naar toe.
Ik ben een banketletter aan het opwarmen... dat wint het niet bij jullie banket.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou heftig niet echt maar hij houdt al wat dagen stand ..
[..]
Met de boot neem ik aan
Dat ziet er al uit als een betere filmquote:
Das Boot is echt een heel goede film ja.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ziet er al uit als een betere film
Ik las het jaquote:Op donderdag 5 december 2024 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien nu een live rampen reportage Frutsel in NWS / Aardbeving 7.0 treft Californie
Ik zat al op CNN, maar die vondenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien nu een live rampen reportage Frutsel in NWS / Aardbeving 7.0 treft Californie
Ze proberen ook echt alles om die stemmen niet te hoeven tellenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er in Frankrijk ? Regering gevallen maar verder nog wat ?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zat al op CNN, maar die vondenfrankrijk
boeiender.
Er is genoeg rot in frankrijk, maar nu ging het om de regering ja.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er in Frankrijk ? Regering gevallen maar verder nog wat ?
quote:
Beter eet je die ook niet levendquote:
Nee eerder wormen en andere grond wroetersquote:
A logical fallacy is an error in reasoning that occurs when invalid arguments or irrelevant points are introduced without any evidence to support them. People often resort to logical fallacies when their goal is to persuade othersquote:
Mooi, dan wordt het kipquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:15 schreef pullup het volgende:
[..]
A logical fallacy is an error in reasoning that occurs when invalid arguments or irrelevant points are introduced without any evidence to support them. People often resort to logical fallacies when their goal is to persuade others
Pciesquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:36 schreef pullup het volgende:
Als ik het zat ben ga ik over op een ander beest
Ja Nee hohoooo dakanniequote:Op vrijdag 6 december 2024 12:36 schreef pullup het volgende:
Als ik het zat ben ga ik over op een ander beest
Voorlopig geen plannenquote:
Kattenquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig geen plannen![]()
Zou ook als eerste reserve beest katten zijn maar daar staat al alles vol mee
Met bamboestokjes?quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
hoe eet je deze?
https://www.nu.nl/313227/(...)naam-babypandas.html
bedrijf aanklagen omdat ze zo verslavend lekker zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kan niet van de chocolade chip cookies afblijven
Your mind is weak younglingquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kan niet van de chocolade chip cookies afblijven
Hmm ja! Krijg ik misschien wel 1000 pakken schadevergoedingquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
bedrijf aanklagen omdat ze zo verslavend lekker zijn.
hihiquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Leest dat hij jong is
quote:### Conclusie:
Met de nieuwe tarieven is het **elektrische kacheltje nog steeds veel voordeliger** dan gas. Je bespaart ongeveer **¤3,11 per 4 uur** door het elektrische kacheltje te gebruiken en de warmte direct op jezelf te richten.
Een uitstekende keuze als je gericht warmte wilt en geen hele ruimte hoeft te verwarmen! 😊
oei moest je nog bijbetalenquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Van de week weer eens de energie afrekening gehad... zit meestal half te bibberen en moest nog bijbetalen![]()
Was ik daarstraks bij de Aldi, zie ik een kacheltje van 12 euro.... op de gok gekocht.
Ding neergezet.. op mezelf gericht.. en ik heb het nu heerlijk warmToch ook maar ff zitten rekenen....
en ik had dit veel eerder moeten doen
Alles ingevoerd in chatGPT met de actuele prijzen
[..]
Ik kreeg eigenlijk altijd terug.. was een soort verkapt spaarpotje. Dit jaar voor het eerst dik bijbetalen. FF teruggekeken , denk dat het ligt aan het lange koude voorjaar wat we dit jaar hadden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oei moest je nog bijbetalen![]()
Staat hier boven ook en nog een elektrische deken voor beneden
![]()
Kost ook niet veel qua stroom.
Oei dik bijbetalen ook nogquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kreeg eigenlijk altijd terug.. was een soort verkapt spaarpotje. Dit jaar voor het eerst dik bijbetalen. FF teruggekeken , denk dat het ligt aan het lange koude voorjaar wat we dit jaar hadden.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei dik bijbetalen ook noggrootste bijbetaling hier was 800 euro een paar jaar geleden.
Klopt we hebben een lang koud voorjaar gehad. Betaal nu maandelijks ook meer dan vorig jaar.
Vorig jaar iets van 80 euro per maand.. nu 140 per maand.
Ja ik snap het, kan vaak een leuk centje zijn om terug te krijgen na de jaarafrekening.
Balen die onverwachte rekening nu.
Oh 160 per maand betaal je alquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik moet 'maar' 300 bijbetalen..maar vind ik dik genoeg.. betaal 160 per maand en leef best zuinig, verwarm ook slim en alleen de woonkamer en badkamer. Maar heb niet het best geïsoleerde huis.. dat is het volgende plan van aanpak
Oh.. vloerverwarming ..dat is heerlijk! Ik heb vloerverkoudingquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh 160 per maand betaal je al. ahh 300 valt dan nog ietwat mee.. als is het wel een smak geld als je eigenlijk verwacht wat terug te krijgen.
Hier ligt vloerverwarming in de woonkamer/keuken/ hal en .. toilet![]()
De badkamer heeft een mini verwarming (Heb daar zo'n elektrisch kacheltje voor) , slaapkamers verwarm ik ook niet snel.
Isoleren is even een dure investering.
Hier gedaan.. en betaal nog veel nu
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh.. vloerverwarming ..dat is heerlijk! Ik heb vloerverkouding
Toen Poetin begon te klooien in de Oekraïne ben ik meteen naar een elektrisch kacheltje overgestapt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Van de week weer eens de energie afrekening gehad... zit meestal half te bibberen en moest nog bijbetalen![]()
Was ik daarstraks bij de Aldi, zie ik een kacheltje van 12 euro.... op de gok gekocht.
Ding neergezet.. op mezelf gericht.. en ik heb het nu heerlijk warmToch ook maar ff zitten rekenen....
en ik had dit veel eerder moeten doen
Alles ingevoerd in chatGPT met de actuele prijzen
[..]
Ja.. snap ik, had ik eerder moeten doen ook.. ik moet het nog ff een paar dagen aan zien.,.. maar nu lijkt het:quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Toen Poetin begon te klooien in de Oekraïne ben ik meteen naar een elektrisch kacheltje overgestapt.
Een beetje een soort verkapt spaarpotje toch nogquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. snap ik, had ik eerder moeten doen ook.. ik moet het nog ff een paar dagen aan zien.,.. maar nu lijkt het:
A. Dat zelfs de woonkamer gewoon op temperatuur blijft.
B. Doordat ik in de warme luchtstroom zit, het nog zelf warmer heb als hiervoor
C. Als de berekening klopt... voor een derde van de prijs![]()
D. Denk dat ik ook zoiets in de badkamer ga hangen.
Ik haal hem wel steeds weg als ik me ga douchen of in bad ga..Dan gaat ie de gang op.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. snap ik, had ik eerder moeten doen ook.. ik moet het nog ff een paar dagen aan zien.,.. maar nu lijkt het:
A. Dat zelfs de woonkamer gewoon op temperatuur blijft.
B. Doordat ik in de warme luchtstroom zit, het nog zelf warmer heb als hiervoor
C. Als de berekening klopt... voor een derde van de prijs![]()
D. Denk dat ik ook zoiets in de badkamer ga hangen.
Waarschijnlijk gaat gewoon de stop of je aardlek er uit als dat gebeurt en blijf je nog wel leven...quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik haal hem wel steeds weg als ik me ga douchen of in bad ga..Dan gaat ie de gang op.
Misschien ben ik te voorzichtigmaar ben bang voor kortsluiting.. laat hem daarom niet staan in de badkamer.
Er zit hier op de badkamer een niet geaard stopcontactquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat gewoon de stop of je aardlek er uit als dat gebeurt en blijf je nog wel leven...
Maar snap je wel.. veiligheid voor alles!
[ afbeelding ]
Zet hem maar gewoon op de gang.. ik wil niet op mijn geweten hebben dat Kissingbird een lekker gebraden kippetje wordt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er zit hier op de badkamer een niet geaard stopcontact![]()
Of uhm maakt dat verder niet zoveel uit dan?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er zit hier op de badkamer een niet geaard stopcontact![]()
Of uhm maakt dat verder niet zoveel uit dan?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zet hem maar gewoon op de gang.. ik wil niet op mijn geweten hebben dat Kissingbird een lekker gebraden kippetje wordt.
Daar hou jij wel van hequote:Op vrijdag 6 december 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zet hem maar gewoon op de gang.. ik wil niet op mijn geweten hebben dat Kissingbird een lekker gebraden kippetje wordt.
Ze hebben hier vanaf een slaapkamer.. waar ook een niet geaard stopcontact zit.. stekker erin van een verlengsnoer, een gaatje door de muur geboord naar de badkamer, kabel erdoor.. en voila..quote:
Misschien daar toch eens naar laten kijken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze hebben hier vanaf een slaapkamer.. waar ook een niet geaard stopcontact zit.. stekker erin van een verlengsnoer, een gaatje door de muur geboord naar de badkamer, kabel erdoor.. en voila..
tijdens de verbouwing gevraagd of ze geen geaard stopcontact konden maken op de badkamer maar dat is blijkbaar nog niet zo 'makkelijk'.
Mooie prutsers dan, dat is volgens mij zelfs verboden!quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze hebben hier vanaf een slaapkamer.. waar ook een niet geaard stopcontact zit.. stekker erin van een verlengsnoer, een gaatje door de muur geboord naar de badkamer, kabel erdoor.. en voila..
tijdens de verbouwing gevraagd of ze geen geaard stopcontact konden maken op de badkamer maar dat is blijkbaar nog niet zo 'makkelijk'.
Gewoon niet meer douchen is ook een optiequote:Op vrijdag 6 december 2024 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien daar toch eens naar laten kijken.
Voor je eigen gemoedsrust.
@ToT klusgodquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Naah.. daar gaat de smaak van het vleesch van achteruitquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gewoon niet meer douchen is ook een optie
Ja degene die hier voorheen woonde waande zich een klusserquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie prutsers dan, dat is volgens mij zelfs verboden!
Maar maak je niet té druk.. heb een paar keer in mijn leven 220V gehad.. en daar ga je niet dood van hoor.
Als je er dood van zou gaan zou je iedere dag minimaal één dode in de krant lezen.
En toen ging je toot?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het in m'n vorige huis ook zo gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |