Haten op Wakker Dierquote:
Nou ja zeg, dat is wel een heel radicale (eind?)oplossing om van de BBB af te komen. Laten we beginnen met gezond verstand en simpelweg niet meer op de lobbypartij van big-agro en de Rabobank stemmen.quote:
Ho ho! Wil je stoppen met de aandacht afleiden van Wakker Dier?quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:59 schreef Buitendam het volgende:
46 miljoen dieren gaan dood voor ze überhaupt het slachthuis bereiken? Mooie industrie, zeg.
Dit.quote:
Hoezo wachten tot morgen?? Ik smijt nog 4 frikandellen in de airfryerquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:18 schreef Cruzinats het volgende:
Wakker dier gehuil!
Extra lap vlees in de pan morgen!
Hoe huisdieren ter wereld komen boeit ze geen fuck. Zolang ze maar niet in de nasi belanden.quote:Geen resultaten gevonden voor "wakker dier" "broodfokkers".
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden correct gespeld zijn.
Probeer verschillende zoekwoorden.
Probeer meer algemene zoekwoorden.
Probeer minder zoekwoorden.
haha, niet frituren!quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:20 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hoezo wachten tot morgen?? Ik smijt nog 4 frikandellen in de airfryer
Hahaha wokiewokiequote:Op dinsdag 3 december 2024 19:20 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik ben geen man?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hahaha wokiewokie
Airfryer . ECHTE mannen gooien hun dode beesten gewoon in de vetpan
Dat zal ze leren zeg!!quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:18 schreef Cruzinats het volgende:
Wakker dier gehuil!
Extra lap vlees in de pan morgen!
Hahahahaha ja dat zeg ik gendertwijfeldende paarsharige zeker ?quote:
Logisch, BBB heks.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:11 schreef superniger het volgende:
dat zij heeft gezegd dat het leed van dieren in de Nederlandse vee-industrie erger wordt voorgesteld dan het in werkelijkheid is. "De minister weet dondersgoed dat het leed vaak eerder wordt onderschat"
https://www.wakkerdier.nl/over-wakker-dier/quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe huisdieren ter wereld komen boeit ze geen fuck. Zolang ze maar niet in de nasi belanden.
Ik zie behalve deze helemaal geen posts van hem over gezelschapsdieren dus het boeit hem geen FUCK gezelschapsdieren mogen wat hem betreft allemaal doodquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
https://www.wakkerdier.nl/over-wakker-dier/
Wakker Dier is een 100% onafhankelijke, niet-gesubsidieerde organisatie die opkomt voor de dieren in de vee-industrie.
Maar richt vooral een organisatie op die voor gezelschapsdieren opkomt. Mijn zegen heb je .
Spreek voor jezelf en graag bij de GGZ. Namens iedereen alvast bedanktquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik zie behalve deze helemaal geen posts van hem over gezelschapsdieren dus het boeit hem geen FUCK gezelschapsdieren mogen wat hem betreft allemaal dood
Er zijn in Nederland 12 miljoen varkens en 1,6 miljoen honden. Honden worden gemiddeld 12 jaar oud. Varkens 6 maanden. Dus in een periode van 12 jaar zijn er 1,6 miljoen honden overleden en gefokt en 288 miljoen varkens gefokt en geslacht. De ratio is dan 1 dode hond op 180 dode varkens.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe huisdieren ter wereld komen boeit ze geen fuck. Zolang ze maar niet in de nasi belanden.
Impliceer je nu dat de dood ongewenst is?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:35 schreef Gimmick het volgende:
De ratio is dan 1 dode hond op 180 dode varkens.
Naar verhouding hebben huisdieren het slechter omdat er geen structurele controle is van de NVWA zoals dat bij voedselproductie wel het geval is. Huisdierenleed is vooral een verborgen wereld bij particulieren.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:35 schreef Gimmick het volgende:
Waarvan de hond ook nog eens een veel beter leven heeft.
Ik zeg niets over de wenselijkheid. Ik zeg dat er 180x meer varkens gefokt worden en dat het dus vanuit puur utilistisch motief meer zin heeft om je te richten op varkensleed dan op hondenleed. Zeker omdat als ik in mijn heen kijk honden extreem liefdevol behandeld worden. Hoe kwalijk broodfokkers ook zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat de dood ongewenst is?
[..]
Naar verhouding hebben huisdieren het slechter omdat er geen structurele controle is van de NVWA zoals dat bij voedselproductie wel het geval is. Huisdierenleed is vooral een verborgen wereld bij particulieren.
Van buiten lijkt het allemaal mooi, maar het leed als gevolg van broodfok zie je als buitenstaander niet zo snel. Daarvoor moet je bij de dierenarts zijn. Mits het baasje daar geld voor over heeft. Verwaarlozing is het meest voorkomende dierenmishandeling. Laten we maar niet hebben over de situatie van dieren die in een opwelling gekocht zijnquote:Op dinsdag 3 december 2024 23:12 schreef Gimmick het volgende:
Zeker omdat als ik in mijn heen kijk honden extreem liefdevol behandeld worden.
Wat 'Wakker Dier' voor de gein even vergeet is dat minister Wiersma niet onderhevig is aan marketing en publiciteit zoals Albert Heijn, Iglo, Muscle Meat en Greenfields rundvlees dat wél zijn.quote:"Politici zoals Wiersma kunnen een voorbeeld nemen aan bedrijven die hun fouten wél durven rechtzetten", aldus Vestering.
Wel een van de knapste in lange tijd.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:27 schreef luxerobots het volgende:
Femke Wiersma.
Zelden zo'n omhooggevallen minister gezien.
Een niet-liegebeestende minister is iets dat jij ziet als een 'hoge eis die onmogelijk kan worden ingewilligd'?quote:Op woensdag 4 december 2024 08:56 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat 'Wakker Dier' voor de gein even vergeet is dat minister Wiersma niet onderhevig is aan marketing en publiciteit zoals Albert Heijn, Iglo, Muscle Meat en Greenfields rundvlees dat wél zijn.
Mensen hebben op haar gestemd, zij is gekozen om te fungeren als minister en heeft deze functie geaccepteerd.
Zij is ingezworen bij ons staatshoofd de Koning om de functie ter goeden trouw aan de hand van het regeerakkoord te vervullen.
Dus, 'Wakker Dier', deze publiciteitsstunt heeft geen waarde.
Jullie stellen een hoge eis die onmogelijk kan worden ingewilligd omdat de functie die wordt bekleed, hét beleid maakt waarmee landelijke, provinciale en regionale overheidstaken worden uitgevoerd.
Deze uitreiking is een farce, een meningsverschil zonder werkelijk meetbaar gewicht.
@Viesdikquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:20 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met wakker dier en deze landbouwminister?quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Van buiten lijkt het allemaal mooi, maar het leed als gevolg van broodfok zie je als buitenstaander niet zo snel. Daarvoor moet je bij de dierenarts zijn. Mits het baasje daar geld voor over heeft. Verwaarlozing is het meest voorkomende dierenmishandeling. Laten we maar niet hebben over de situatie van dieren die in een opwelling gekocht zijn
Dus je geeft alleen om een gedeelte van dieren die 180x minder vaak gedood worden dan veedieren en beticht Wakker Dier van hypocrisie? Want je gaat neem ik aan niet beweren dat vee hier gemiddeld een mooi leven heeft.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Van buiten lijkt het allemaal mooi, maar het leed als gevolg van broodfok zie je als buitenstaander niet zo snel. Daarvoor moet je bij de dierenarts zijn. Mits het baasje daar geld voor over heeft. Verwaarlozing is het meest voorkomende dierenmishandeling. Laten we maar niet hebben over de situatie van dieren die in een opwelling gekocht zijn
Nou, dat lijkt me vrij duidelijk: omdat er dieren lijden onder broodfok is het lijden van dieren in de vlees- en zuivelindustrie niet ergquote:Op woensdag 4 december 2024 14:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met wakker dier en deze landbouwminister?
Het dubbele moraal van dierenclubs die zogenaamd het beste voor hebben met dieren maar ondertussen de olifant in de kamer niet benoemen omdat het hun eigen liefhebberij aangaat.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:07 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat heeft dat te maken met wakker dier en deze landbouwminister?
Dus je geeft alleen om een gedeelte van dieren die 180x minder vaak gedood worden dan veedieren en beticht Wakker Dier van hypocrisie? Want je gaat neem ik aan niet beweren dat vee hier gemiddeld een mooi leven heeft.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het dubbele moraal van dierenclubs die zogenaamd het beste voor hebben met dieren maar ondertussen de olifant in de kamer niet benoemen omdat het hun eigen liefhebberij aangaat.
Kortom, je opent dus het topic enkel om te bashen op Wakker Dier?quote:
Overigens hoezo dubbele moraal en zogenaamd? Ik begin steeds allergischer te worden voor dat eeuwige wantrouwen jegens goede doelen en/of activisme. Dat jij het je totaal niet voor kunt stellen dat iemand zich om anderen dan zichzelf bekommert zegt meer iets over jezelf.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het dubbele moraal van dierenclubs die zogenaamd het beste voor hebben met dieren maar ondertussen de olifant in de kamer niet benoemen omdat het hun eigen liefhebberij aangaat.
Oh, dan weet ik er nog wel 1: honden in India hebben het pas slecht, dus laten we allemaal maar niks meer doen aan het dierenleed hier.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me vrij duidelijk: omdat er dieren lijden onder broodfok is het lijden van dieren in de vlees- en zuivelindustrie niet erg
Wakker Dier gaat over landbouwdieren.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |