KAPOET MAKENquote:
Oei zorgen dat je je spelers heel houdt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:
het veld gaat niet meewerken vermoed ik zo....
Sws een probleem dit seizoenquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Oei zorgen dat je je spelers heel houdt.
Misschien een paar in Waalwijk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zouden er ook RKC-supporters zijn?
Ik vind het een heel slechte keuze van Priske om hem eerst te wisselen en dan na één redelijk potje in Manchester hem weer op te stellen.quote:
Op z'n PSVeesquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:15 schreef Zorro het volgende:
1-0 achter komen.
Dan zal dit ook wel 1-6 worden.
Zag er ook weer niet HEUL lekker uit inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, leuk direct met z'n allen weer wijzen naar Wellenreuther, maar ik vind dit vooral heel matig van Beelen.
Ge(k)neusde pleister.quote:
Gernot ontbreekt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ziet er weer lekker stabiel uit daar achterin.
Met plakband en tape.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ziet er weer lekker stabiel uit daar achterin.
Geen Hartman, geen Geert en geen Gernot, dat is nogal wat.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:31 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat ze dit seizoen zoveel minder fit zijn dan onder Slot
Valt ansich allemaal wel mee, al was Wieffer vorig seizoen wel echt een hele belangrijke pion voor de centrale mannen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:31 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat ze dit seizoen zoveel minder fit zijn dan onder Slot
Speler is er iig niet heel blij meequote:Op zaterdag 7 december 2024 20:36 schreef Binge-watch het volgende:
Ziet er wel akelig uit die blessure
En de tegenstander scoort zoals gebruikelijk uit de eerste beste kans die wij door verdedigend geklooi weggeven.quote:
En dan zag het er vorige week er allemaal wel een tikkie beter uit, maar goed met die grabbelkeeper van hun moet je echt nog wel een keer gaan scoren.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Zelfde vibes als vorige week tot dusverre.
Vorige week was inderdaad beter ja, maar ik ga er toch vanuit dat je deze wel gaat pakken hoor. Met name inderdaad omdat deze keeper er geen reet van kan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan zag het er vorige week er allemaal wel een tikkie beter uit, maar goed met die grabbelkeeper van hun moet je echt nog wel een keer gaan scoren.
Tja, zoals ze het mooi zeiden op Rijnmond; Alle ledematen zitten er nog aan, Nijhuis fluit dus nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:18 schreef H.FR het volgende:
Er zijn teams die daar een penalty voor hebben gekregen.
Schijnt aanzienlijk sneller dan verwacht terug te zijnquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Oh joh, Osman alweer. Ik heb niet echt goed op de bkessurelijst gelet
HET IS GVD NIET TE GELOVEN DITquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
ja hoor
ga ik me straks verbazen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |