Beetje zwak om Lolita, Tony en Pablo hier bij te betrekken.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Holy moly, het hele gezin is niet zo'n beetje stereotiep.
O, ik dacht dat je dit verzon.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje zwak om Lolita, Tony en Pablo hier bij te betrekken.
Dan doen we alleen de echtgenote.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje zwak om Lolita, Tony en Pablo hier bij te betrekken.
2-2 wel een prima resultaat voor ons.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:44 schreef Kerftminister het volgende:
Als je die opstellingen van Ajax en Utrecht ziet, vraag je je echt af hoe we daar onder staan.
Komt goed. Met een volle week voorbereiding slachten we RKC en ligt de druk weer bij Ajaxquote:Op woensdag 4 december 2024 21:57 schreef De_Pel het volgende:
Tja, verspil je niet weer zelf zo totaal kansloos de punten, dan had je nu de aansluiting weer gehad…
Stukje overperformed aldaar.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:44 schreef Kerftminister het volgende:
Als je die opstellingen van Ajax en Utrecht ziet, vraag je je echt af hoe we daar onder staan.
Ja jullie underperformen dit seizoen raar genoeg.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:44 schreef Kerftminister het volgende:
Gewoon op het juiste moment pieken.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja jullie underperformen dit seizoen raar genoeg.
Jammer.
quote:Jonge City-fan die Feyenoord-aanhang ‘beste ter wereld’ noemt, krijgt geschenk van Legioen: ‘Welkom kameraadje’
Feyenoord-supporters hebben er in Engeland een nieuw ‘Kameraadje’ bij. Een jeugdige fan van Manchester City kreeg per post een shirtje van de aanhang van de Rotterdammers nadat hij vorige week viraal ging op sociale media. In een video bestempelde hij het Legioen toen als ‘de beste fans ter wereld.’
Wat zijn we toch een lief publiekquote:Op woensdag 4 december 2024 22:10 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.pzc.nl/voetba(...)kameraadje~aaeffacb/
[..]
Trainer.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:44 schreef Kerftminister het volgende:
Dat vooral ja, de vraag is alleen in hoeverre is de trainer daar nu verantwoordelijk voor.quote:
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht de enige fatsoenlijke spelers zijn Timber en Hancko. De aankopen zijn verder gokjes.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja jullie underperformen dit seizoen raar genoeg.
Jammer.
Je hebt geen idee waar je over praat he (goh). Met underperformen wordt bedoeld dat Feyenoord hoger zou moeten staan op basis van de expected goals/punten. Ajax en Utrecht lager, die overperformen.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht de enige fatsoenlijke spelers zijn Timber en Hancko. De aankopen zijn verder gokjes.
De rest is brandhout blijkt maar weer als je kansloos van dit Ajax verliest.
Misschien had mevrouw Halsema zulke stoere maatregelen moeten nemen voordat ze duizenden Joodse hooligans door de stad liet paraderenquote:Op donderdag 5 december 2024 11:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hilarisch om de reacties uit Italiaanse hoek te lezen over het weren van Lazio fans uit Amsterdam: "Nederland is een derdewereldland, in Rome zou dit nooit gebeuren, vrij verkeer van personen binnen de EU, bla bla bla". Italiaantjes lijken volledig vergeten te zijn dat ze de afgelopen drie jaar VIER KEER Feyenoord supporters geweerd hebben uit Rome. Wat een hypocriet stinkvolk. Ik sta volledig achter mevrouw Halsema.
Heb je zelf het gevoel dat je stuk meer kracht krijgt door verkleinwoordjes te gebruiken?quote:Op donderdag 5 december 2024 11:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hilarisch om de reacties uit Italiaanse hoek te lezen over het weren van Lazio fans uit Amsterdam: "Nederland is een derdewereldland, in Rome zou dit nooit gebeuren, vrij verkeer van personen binnen de EU, bla bla bla". Italiaantjes lijken volledig vergeten te zijn dat ze de afgelopen drie jaar VIER KEER Feyenoord supporters geweerd hebben uit Rome. Wat een hypocriet stinkvolk. Ik sta volledig achter mevrouw Halsema.
Italiaantje gespot.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:52 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heb je zelf het gevoel dat je stuk meer kracht krijgt door verkleinwoordjes te gebruiken?
Ik had op basis van mijn metric Expected aantal brandhoutspelers dit wel verwacht. Dat is het totale positie specifieke impact stats gedeeld door het aantal speelminuten minus de gemiddelde positie op de heatmap.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je over praat he (goh). Met underperformen wordt bedoeld dat Feyenoord hoger zou moeten staan op basis van de expected goals/punten. Ajax en Utrecht lager, die overperformen.
En dat begint weer bij de Uefa die gewoon Israëlische clubs had moeten verbieden uit de competitie, maar ja, dat ligt ook gevoelig. In zijn beginsel moet je uitsupporters zoveel mogelijk toelaten. Nu is het inderdaad willekeurig supporters pesten alhoewel de Italiaanse verontwaardiging zeer hypocriet is. Vrees dat dit wel een glijdende schaal gaat zijn zo.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien had mevrouw Halsema zulke stoere maatregelen moeten nemen voordat ze duizenden Joodse hooligans door de stad liet paraderen
Nu is het vooral kansloos gedoe voor de buhne en willekeurige supporters pesten.
Jullie hebben je daar ook gedragen, en ik quote dezelfde media, als een losgeslagen zwijn dat op zoek is naar truffels.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |